نمایندگی پتو لاله اصفهان

یک خواب آسوده و سرشار از آرامش در گرو استفاده از یک پتوی مرغوب و درجه یک است. پتوهای لاله اصفهان به عنوان یک کالای خواب منحصر به فرد شناخته شده است، از آنجایی که شرکت تولید این کالا با اخذ نمایندگی های وسیع به مرتبه بالایی از درصد فروش رسیده است، تمامی نیروهای دست اندر کار در این مجموعه در تلاش هستند تا این محصول را با کیفیتی درجه یک و بهترین فاکتورهای فروش به بازار عرضه نمایند. تمامی این پتوها در شرکت تولید انواع پتو لاله در اصفهان تولید میشوند و همچنین در سرتاسر ایران در اختیار تمامی نمایندگی ها قرار میگیرند.

تمامی نمایندگی های پتو لاله اصفهان درجه یک در نقاط مختلف کشور قرار دارند.
– اکثر این مراکز دارای خدمات پس از فروش نیز هستند.
– گارانتی یک یا چندین ساله کالا دارند.
– کالا را با قیمتی مناسب تر از فروشگاه های کالای خواب ارائه میدهند.
– سفارش مشتریان را به نقاط مختلف کشور با حمل و نقل آسان و مطمئن ارسال مینمایند.
نمایندگی پتو لاله اصفهان علاوه بر معرفی کالا، تمامی این منسوجات را به قیمت درب کارخانه و با حذف تمامی واسطه ها در اختیار شما قرار میدهند.

مشخصات پتو لاله درجه یک چیست

شرکت دیبابافت نگار علاوه بر عرضه پتو لاله محصولاتی از قبیل بالشت و کاور روبالشتی،زیرانداز حصیری،کاور تشک،روفرشی کشدار،چادر مسافرتی و… به صورت عمده به بازار عرضه میکند.برای اطلاع از خرید این محصولات با مشاور سایت پتو سرا تماس بگیرید.

مشخصات پتو لاله درجه یک چیست

توجه به تمام مشخصه های منحصر به فرد یک پتو اولین قدم در مسیر خرید این کالای دوست داشتی، به عنوان همدم شب های سرد زمستانی است. وجود تمامی این مشخصات به نوع مواد و مقدار و روش تولید پتو بستگی دارد. برخی از ویژگی های بارز پتوهای برند لاله به شرح زیر هستند:
– الیاف به کار رفته در تمامی این محصولات بسیار مرغوب و درجه یک هستند.
– اکثر پتوهای لاله تولید شده بافت متراکمی دارند که دچار پرزدهی نمیشود.
– این پتوها نرم و با لطافت و ضدحساسیت هستند.
– پتوهای لاله در رنگبندی، ابعاد و طرح های گوناگونی تولید میشوند.
پتوهای لاله اصفهان با استفاده از دستگاه های پیشرفته و طبق فناوری های روز دنیا به تولید میرسند. این پتوها در ابعاد مختلف برای تمامی رده های سنی تولید میشود.
این پتوها در انواع برجسته، ساده، مسافرتی و… تولید شده اند که هر کدام نقش و نگار متفاوتی دارند. پتوهای لاله با نقش گل ریز، گل درشت، طرح کارتونی، طرح فانتزی یا کودکانه و… تولید شده اند. ویژگی های یک پتوی رضایت بخش مانند: حفظ دمای بدن در هر شرایط، الیاف نرم و لطیف، قابلیت شست و شوی مداوم، وزن سبک و قابلیت حمل و کیفیت بالا همگی در پتوی لاله اصفهان مشهود است.

بزرگترین کارخانه تولید پتو لاله اصفهان

بزرگترین کارخانه تولید پتو لاله اصفهان

آیا پیش از خرید یک پتو به سوابق و رزومه تولیدات کارخانه آن کالا توجه کرده اید؟
در وهله اول در خرید و فروش انواع پتو باید به برند و کارخانه تولید کننده آن محصول توجه کنیم، مسلما در این میان مراکزی هستند که تولیدات خود را در یک چارچوب استاندارد و طبق متریال های علمی و فناوری به پایان میرسانند و هدف هر کدام از این مجموعه ها جذب یک جایگاه ویژه در بازار فروش پتو است.
بزرگترین کارخانه تولید پتو اصفهان با نیروهایی متخصص و مجرب و با یک برنامه کامل وارد رقابت سنگین میان تولیدی ها شده است که در تلاش است با افزایش سطح کیفی کالاها سهم چشم گیری را در عرصه بازار پتو به انحصار خود در بیاورد.
در کارخانجات بزرگ تولید پتو لاله پتوهای گل برجسته با کیفیت و نرمی قابل توجهی تولید میشوند و همواره روش های جدیدی برای تولید پتوهای برجسته لاله به کار میروند که سبب استقبال پر شور مشتریان شده است.
تمامی مراکز و کارخانجات تولید پتو لاله روش های زیادی را برای معرفی و فروش کالای خود در پیش میگیرند که روش های موسوم فروش آن به شرح زیر هستند:
– فروش از طریق مراکز خرید پتو لاله
– از طریق فروشگاه های درون شهر
– اخذ نمایندگی های خرید و فروش پتو لاله درجه یک
شما میتوانید با دریافت مشاوره های تخصصی از افراد مجرب و پشتیبانی وبسایت فروش ما بهترین نوع پتو لاله اصفهان را خریداری کنید. یکی از امتیاز های ویژه این مراکز معتبر صادرات پتوهای لاله اصفهان به کشورهای همسایه است؛ این اقدام علاوه بر رشد اقتصادی کشور، سبب افزایش سود مالی میشود.

 

 

انواع پتو لاله اصفهان

انواع پتو لاله اصفهان

کارخانه تولید پتو لاله با بهره گیری از الیاف متفاوت و با استفاده از مهندسان با تجربه این پتوها را در انواع مختلف تولید کرده است که انواع پتوهای لاله عبارتند از:
– پتو مدل مینا
– پتو سوپر لاله
– پتو مدل کره لاله
– پتوهای ارکیده
– پتو مدل کلاسیک
– پتو اسپانیا
– پتو پوست لاله و…
تولید تمامی این پتوها در مدل های مختلف در گرو استفاده از یک سری ماشین آلات پیشرفته است که از مهم ترین مزایای آن تولید این کالا در ۱۴رنگ مختلف و کاربردی است. ظرافت و طراحی هنرمندانه تمامی پتوهای لاله اثر زیبای استادان و هنرمندان خوش سلیقه و خوش ذوق اصفهانی است که در اکثر این کالاهای بافته به چشم میخورد.

در مورد پتو راشل لاله چه میدانید

در مورد پتو راشل لاله چه میدانید

پتوهای لاله انواع مختلفی دارند که هر کدام کیفیت منحصر به فرد خود را دارند در این میان یک نوع پتو با سطح کیفی بالا در حال عرضه است که با استقبال ویژه مشتریان رو به رو شده است. پتو راشل با رنگ بندی های مناسب و شفافیت و ظرافت زیبایی تولید شده است که همین دلیل بر فروش این پتوها در مقادیر بالا است.

عرضه کننده مستقیم پتو لاله درجه یک

عرضه کننده مستقیم این منسوج

عرضه مستقیم کالا یک نوع متد خرید فروش محصول و خدمات است که با از بین بردن واسطه ها و به صورت مستقیم از کارخانه و شرکت تولیدی به خریدار نهایی و تنها با دخالت بازاریابان زبده انجام میپذیرد. روش فروش مستقیم، علاوه بر ایجاد فرصت های کسب در آمد و اشتغال، توسعه خود اشتغالی و کارآفرینی، کمک به رفاه ملی را در بردارد.
خرید مستقیم از نمایندگی پتو لاله اصفهان درجه یک باعث کوتاه کردن دست دلالان و تمامی واسطه ها از بازار میشود. شرکت تولید پتو لاله درجه یک اصفهان توانسته است این محصولات را با کیفیتی مطلوب و در مقادیر بالا تولید و به تمامی نمایندگی های پتو لاله درجه یک اصفهان که در کشور پراکنده هستند، عرضه نماید و همچنین علاوه بر فروش در بازار داخلی این محصول جایگاه ویژه ای در زمینه صادرات به کشورهای همسایه پیدا کرده است. هدف اصلی فروش مستقیم تمامی نمایندگی های پتو لاله اصفهان جلب رضایت مشتریان و دریافت سود مطمئن از فروش این کالا است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟