انواع پتوهای نیکوبافت

از جمله کالاهای اساسی هر خانه و حتی گاهی محیط کار، پتو است که در سرتاسر جهان بسیار کاربردی و همچنین پر طرفدار است. این محصول به شدت لازم بوده و گاهی به قدری ضروری و شخصی است که بعضی آن را کالایی انفرادی به حساب میآورند. پتو نه تنها باعث انتقال گرما میشود بلکه ممکن است کسی آن را بدون هیچ دلیل خاصی به دور خود بپیچد که به تکرار چنین با صحنه ای مواجه بوده ایم، شاید نوعی حس امنیت را منتقل میکند.
خواب نیز از جمله مسائل ضروری است که در طول شبانه روز با آن نیاز خستگی خود را مرتفع میکنیم. به تجربه ثابت شده است که اگر خواب کافی نباشد، فرد را دچار بیماری های جسمی و روحی میکند. بدخویی، تندی مزاج و حالت عصبانیت از بیماری های روحی و همچنین ضعف، بی حالی، پریدگی رنگ و به هم ریختن سیستم گوارش و حافظه از نمونه بیماری های جسمی بر اثر کمبود خواب و استراحت کافی است.
با این تفاصیل وقتی به نیازمان به خواب پی میبریم، در وهله اول برای فراهم کردن وسایل و ابزار مورد نیاز باید اقدام کنیم. پتو، تشک، بالش، تخت و … چیزهایی هستند که برای یک خواب آرام نیاز داریم. اگر بتوان برای تمام وسایلِ نام برده شده، جایگزینی مهیا کرد برای پتو هیچ گاه نمیتوان جایگزینی گذاشت. چه بسا از پتو بتوان به عنوان بالش یا تشک استفاده کرد ولی هیچ گاه از بالش یا تشک نمیتوان به عنوان روانداز یا پتو استفاده کرد. به همین علت پتو کاملا انحصاری بوده و تهیه بهترین و مرغوب ترین جنس آن اصلا غیر قابل توجیه نیست. افزایش کیفیت خواب، کاهش حرکات اضافه بدن، حفظ گرما و دمای بدن و همچنین عدم ورود سرما به بدن از جمله محاسن و فواید استفاده از پتو است. دانشمندان و روان درمانگران به تکرار و تاکید اذعان کرده اند که برای حفظ امنیت خاطر و ایجاد آرامش میتوان پتو را در آغوش گرفت و اثبات این کار برای پزشکان، روانشناسان و حتی عوام به وضوح ثابت شده است. این ایجادِ روان و ذهن آرام با ترشح هورمون سروتونین که خود منبع تولید شادی و آرامش است، به واسطه استفاده از پتو که از وسایل مفید و همواره ضروریِ زمان خواب است، به وجود میآید.
تمامی این دلایل و استدلال ها باعث شده است که پتوهای متنوعی از لحاظ رنگ، جنس، بافت و…. تولید و وارد بازار شود. از جمله این پتوها، پتوی نیکو بافت است که از جمله مرغوب ترین و پرطرافدارترین پتوهای موجود در بازار است. در ادامه این مطلب توضیحات کامل و جامع در مورد پتوهای نیکو بافت خواهیم داد؛ پس از شما دعوت میکنیم که تا انتها همراه ما باشید.

پتو نیکوبافت

گروه تولیدی نیکو بافت

گروه تولیدی نیکو بافت که در شهر ساوه و از اوایل سال 1354 کار خود را آغاز کرده است، تولید کننده انواع کالای خواب، از جمله پتوهای متفاوت و پرکاربرد متناسب با نیاز مشتری است. گروه تولیدی نیکو بافت، یکی از کارخانجات و گروه های صنعتی تولید کالای خواب و پتو در ایران است که محصولات این گروه تولیدی نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورها نیز مورد استفاده مردم قرار میگیرد و طرفداران خاص خود را دارد. گروه تولیدی نیکو بافت جزء گروه های تولیدی ایرانی است که توانسته با محصولات باکیفیت ممتاز، متنوع و کاربردی خود راه صادرات محصولاتش را به کشورهای دیگر باز کند.
استفاده از دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته و مجهز، به کارگیری تیم مجرب، باتجربه و متخصص، بهرهگیری از مواد اولیه مرغوب و درجه یک، تولید طبق آخرین استانداردهای تعیین شده، قیمت معقول و به صرفه، تنوع در طرح و رنگ همچنین ارائه درست و برنامه ریزی شده انواع محصولات تولید شده به بازار مصرف و…. همگی عواملی هستند که باعث شده اند گروه تولید نیکو بافت یکی از موفق ترین گروه های تولید کالای خواب در کشورمان باشد. از نکات قابل توجه محصولات و کالاهای خواب این مجموعه، حفظ دوام و ثابت ماندن تار و پود محصولات در طولانی مدت است؛ حتی اگر محصول مورد نظر هر روز مورد استفاده قرار بگیرد.

عوامل موثر در انتخاب پتوی مرغوب

از نکات مهمی که زمان انتخاب و خرید پتو باید به آن توجه کنیم، توجه به جنس الیاف استفاده شده در تولید پتو است. نکته بسیار مهم دیگر ضد حساسیت و آنتی باکتریال بودن پتوی مورد نظر است. پتویی که میخریم باید قابلیت شست و شو داشته باشد. بنا بر نیازمان و موارد مصرفی که پتو را برای آن تهیه میکنیم، سایز پتو نیز حائز اهمیت است. مثلا پتوهای دونفره نیکو بافت انتخاب بسیار خوبی برای روتختی هستند، یا برخی از مدل های خاص پتوهای یک نفره نیکو بافت که حجم کم و وزن سبکی دارند را به عنوان پتوی مسافرتی میتوان استفاده کرد که در این موارد توجه به سایز پتو بسیار مهم است. رنگ پتو؛ با توجه به اتاق و سرویس خواب که با پتوی انتخابی در یک طیف رنگی مشابه و هم سویی باشند هم از نکاتی است که خوب است در زمان خرید پتو به آن اهمیت دهیم. قیمت مناسب و گروه تولید کننده کالای خواب هم جزء مواردی است که نباید از آنها غافل شویم. شناخت و تحقیق راجع به تولید کننده و به دست آوردن اطلاعات کافی در خصوص محصولات تولیدی پتو، باعث میشود که ما محصول اصلی خریداری کنیم و هنگام خرید دچار اشتباه نشویم و محصول تقلبی نخریم.

انواع پتوهای تولیدی گروه نیکو بافت

– پتو نیکو بافت الماس

پتوی نیکو بافت الماس یکی از بهترین پتوهای موجود در بازار است. پتوی الماس از الیاف پلی استر تولید میشود که کاملآ آنتی باکتریال بوده و ضدحساسیت است. این پتو در ابعاد یک نفره و دو نفره و در تنوع زیادی از طرح و رنگ تولید میشود. ویژگی های پتو الماس نیکو بافت:
• نرمی و لطافت بینظیر
• قابلیت شست و شو با دست و ماشین لباس شویی
• دوردوزی کامل
• تغییر شکل ندادن پس از شست و شو
• ثبات رنگ پس از شست و شو
• عدم پرزدهی
• بسته بندی مناسب و زیبا

– پتوی برلیان نیکو بافت

پتو برلیان نیکو بافت در مدل یک نفره با ابعاد 160 در 200 سانتی متر و وزن 2800 گرم و مدل دو نفره با ابعاد 220 در 240 سانتی متر و وزن 3000 گرم تولید میشود. این پتو از جنس الیاف پلی استر و آنتی باکتریال با دستگاه های مجهز و پیشرفته در تنوع رنگی بسیار زیاد و طرح های مختلف و زیبا تولید و به بازار عرضه میشود. پتوی برلیان دارای الیاف متراکم و طول عمر بسیار بالایی دارد. ویژگی های پتوی برلیان نیکو بافت:
• ثبات رنگ
• تغییر شکل ندادن بعد از شست و شو
• بسته بندی با دوام و زیبا
• قابلیت شست و شو با دست و ماشین لباس شویی

– پتو پریما نیکو بافت

یکی از معروف ترین پتوهای بازار پتو پریما نیکو بافت است. ابعاد یک نفره پتوی پریما 160 در 220 سانتی متر با وزن 2400 گرم و ابعاد دو نفره آن 220 در 240 سانتی متر با وزن 3000 گرم است، تار و پود محکم، جنس پنبه ای، طرح های متنوع شامل گل برجسته و ساده، تنوع رنگ بالا جزء قابلیت های خاص این پتو بوده که همین موارد باعث شده است این پتو طرفدران زیادی پیدا کند. ویژگی های پتوی پریما نیکو بافت:
• ثبات رنگ و عدم تغییر رنگ پس از شست و شو
• بسته بندی زیبا، دسته دار و با کیفیت
• قابلیت شست و شو با دست و ماشین لباس شویی
• عدم پرزدهی
• تراکم الیاف بالا

– پتو پروانه نیکو بافت

پتوی پروانه جزء بروزترین پتوهای موجود در بازار است. این پتو به سبب ویژگی هایی که دارد، به شکل ویژه ای مورد استقبال خانم ها قرار گرفته است. پتوی پروانه به هیچ عنوان پرز نمیدهد، نرمی و لطافت کم نظیری دارد، پتویی سبک و کم حجم است که در عین حال گرمی قابل قبولی دارد، دارای قیمت مناسبی نیز هست. این ویژگی ها سبب علاقه مشتریان به پتوی پروانه نیکو بافت شده است. این پتو همچنین در انواع مختلف پتوی پروانه کودک، پتوی پروانه نوزاد، پتوی پروانه نوجوان، پتوی پروانه گل برجسته و پتوی پروانه مسافرتی تولید میشود. پتوی پروانه کودک با ابعاد 80 در 110 سانتی متر در بازار موجود است. همچنین پتوی پروانه نوجوان نیز در ابعاد پتوی یک نفره و پتوی پروانه مسافرتی و گل برجسته هر دو به شکل یک نفره و دو نفره تولید میشوند. ویژگی های پتو پروانه نیکو بافت:
• تنوع طرح و رنگ
• ثبات رنگ و تغییر رنگ ندادن پس از شست و شو
• قابل شست و شو با دست و ماشین لباس شویی
• تراکم الیاف بالا
• طول عمر زیاد

– پتو ثمین نیکو بافت

پتوی ثمین یکی از محصولات جدید گروه نیکو بافت است که در مدل های یک نفره 160 در 220 سانتی متر و دونفره 220 در 240 سانتی متر با طرح ها و رنگ های گوناگون در بازار موجود است. تنوع طرح و رنگ آن به قدری زیاد است که پتوی ثمین نیکو بافت را تبدیل به پتویی متناسب با تمام سلیقه ها کرده است. نکته قابل توجه در رابطه با این منسوج نیکو بافت، حفظ کیفیت و دوام خود در مدت زمان زیاد است که سبب شده این پتو طول عمر زیادی داشته باشد. هر چند که به صورت مدوام و هر روز از آن استفاده شود، باز هم کیفیت خود را حفط کرده و به سادگی تار و پود آن از بین نمیرود. ویژگی های پتوی ثمین نیکو بافت:
• تراکم الیاف بالا
• ضد حساسیت و انتی باکتریال
• بسته بندی با کیفیت، دسته دار و زیبا
• استفاده از الیاف مرغوب پلی استر در تولید پتو ثمین
• ثبات رنگ، عدم پرزدهی، عدم تغییر رنگ وشکل پس از شست و شو
• قابلیت شست و شو با دست و ماشین لباس شویی

– پتو زمرد نیکو بافت

ابعاد پتوی یک نفره زمرد نیکو بافت 152 در 220 سانتی متر و وزن آن 2000 گرم است. ابعاد پتوی دو نفره زمرد هم 200 در 220 و وزن 3000 گرم است. پتوی زمرد پتویی پنبه ای و آنتی باکتریال است؛ این پتو جزء مرغوب ترین پتوهای موجود در بازار است که با کیفیت عالی و قیمت مناسبی که دارد توانسته برای سایر برندها رقیب سرسختی باشد. پتو زمرد نیکو بافت، ضخامت عالی دارد که باعث میشود گرمای خوبی ایجاد کرده و علاوه بر این به هیچ عنوان پرز دهی ندارد، الیاف متزاکم پتوی زمرد سبب میشود که تار و پود آن به شدت به هم پیوسته باشند و در اثر شست و شو یا استفاده مداوم پتو دچار تغییر شکل نمیشود. پتوی زمرد نیز مثل سایر محصولات گروه تولیدی نیکو بافت، دارای ثبات رنگ است که پس از شست و شو دچار تغییر رنگ نمیشود، بسته بندی دسته دار و زیبا و جذاب از مزیت های دیگر پتوی زمرد است که میتواند در کنار طرح و رنگ های چشم نواز و زیبای پتوی زمرد، نظر مشتری را به خود جلب کند. قابلیت شست و شو با دست و ماشین لباس شویی را نیز داراست.
ویژگی دیگر پتو زمرد نرمی و لطافت مثال زدنی آن است؛ که یکی از مهم ترین ویژگی ها برای انتخاب یک پتوی خوب و راحت از دیدگاه مشتریان، همین نرم و لطیف بودن پتو است. تنوع طرح و رنگ پتوی زمرد به قدری زیاد است که گاهی مشتریان را برای انتخاب یک طرح و یک رنگ از بین طرح ها و رنگ های زیادی که در مقابل آنهاست به چالش میکشد.

– پتوی گل برجسته نیکو بافت

تمامی انواع پتوهای نیکو بافت معرفی شده، میتوانند در انواع ساده یا گل برجسته تولید شوند اما پتو گل برجسته نیکو بافت، یک محصول خاص این مجموعه است که از جنس الیاف پلی استر با خاصیت آنتی باکتریال که به شکل یک نفره و دونفره تولید میشود. پتوی گل برجسته نیکو بافت را میتوان جزو نرم و لطیف ترین پتوهای بازار بدانیم. علاوه بر نرمی و لطافت ویژگی های دیگری هم دارد که سبب خاص بودن این محصول شده است، از جمله طراحی بسیار زیبای این محصول که در تمامی رنگ ها و طرح های موجود از پتوی گل برجسته به خوبی قابل مشاهده است. ویژگی های پتوی گل برجسته نیکو بافت:
• ثبات رنگ
• حفظ کیفیت در طولانی مدت
• بسته بندی مرغوب
• قابل شست و شو با دست و ماشین لباس شویی
• تراکم بالای الیاف
• قیمت مناسب
صادرات پتو نیکو بافت
گروه تولیدی نیکو بافت، جزء قدیمی ترین و کهنه کار ترین گروه های تولیدی کالای خواب کشورمان است؛ پتوی نیکو بافت با کیفیت بینظیری که دارد، توانسته است علاوه بر مشتریان و تاجران وطنی، تاجران خارجی را نیز به خود جذب کند که بیشترین مشتری را از کشورهای همسایه یعنی پاکستان، افغانستان و عراق دارد. این شرکت تولیدی، محصولات خود را از جمله پتوی الماس، برلیان و زمرد به این کشورها صادر میکند.
قیمت و خرید عمده انواع پتو نیکو بافت
سفارش پتو و سایر کالاهای خواب از گروه تولیدی نیکو بافت، در هر مکانی از کشور امکان پذیر است. چراکه با راه اندازی قسمت سفارشات عمده و حتی سفارشات تکی در سایت گروه نیکو بافت، کار برای مشتریان و نمایندگی های اقصا نقاط کشورمان برای ثبت سفارش آسان شده است، مزیت دیگر سفارش مستقیم از کارخانه و سایت تولیدی حذف واسطه ها و دلال ها است که خود باعث کاهش چشم گیر هزینه های اضافی میشود. با توجه به متغیر بودن قیمت ها یا تخفیفات دوره ای که چند مدت یک بار برای مشتریان در نظر گرفته میشود و این تخفیفات در سایت اعلام میشود، با مراجعه به سایت شما میتوانید قیمت تمامی مدل ها و طرح های پتوهای نیکو بافت را مشاهده و مقایسه کنید. از مزایای دیگر آن نیز مشاهده تنوع رنگ و طرح های پتوهای نیکو بافت است که امکان خریدی مطمئن و راحت را برای شما فراهم میآورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟