فروش پتو مسافرتی ژله ای

دیبافت نگار، معتبرترین شرکت عرضه پتو مسافرتی ژله ای، به دلیل فراوانی درخواست و تقاضای مشتریان برای خرید این نوع محصول ، سایت هایی را برای فروش کالای خواب در بستر اینترنت ایجاد کرد. شرکت دیبافت نگار، ارتباط مستقیم و بی واسطه با کارخانجات برند پتو ژله ای دارد و محصولات را از جلوی درب کارخانه به مشتریان در سراسر کشور میرساند. اگر قصد آشنایی با انواع پتو ژله ای و نحوه خرید آن را دارید تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

پتو مسافرتی

آنچه باید درباره پتو مسافرتی بدانید

 

پتوهای مسافرتی دارای چند مشخصه اصلی هستند، که این مشخصه ها عبارت اند از:
1. سبکی و راحتی: پتوهای سفری به دلیل اینکه باید کنار وسایل پیک نیک و سفر در ماشین جا بگیرد و به راحتی جمع و پهن شود، به نسبت سایر پتوها، سبک تر است و همین سبکی سبب راحتی خواب و آسانی حمل و نقل آن شده است.
2. نرمی و لطافت: میزان نرمی و لطافت پتوها به الیاف به کار رفته در آن بستگی دارد. مثلا پتوهای سربازی نرمی و لطافت کمتری نسبت به پتو ژله ای دارند.
3. تنوع رنگ و طرح: طرح و رنگ بافته در انواع ساده و طرح دار در بازار وجود دارد. ولی بیشتر افراد به دلیل اینکه این محصول خیلی در معرض کثیفی است، بهتر است که از پتوی رنگ تیره استفاده کنند.
4. قابلیت شست و شو: پتوهای مسافرتی در برابر مواد شوینده و آب تغییر رنگ نمیدهند و بافتشان از بین نمیرود چون بیشتر از سایر پتوها نیاز به شست و شو دارند.
5. دوام و ماندگاری بالا: این نوع بافته ها، به دلیل الیاف به کار رفته در برابر عوامل محیطی مثل آب، نور خورشید و… دوام و ماندگاری بالایی دارند.
همانطور که گفته شد پتوهای مسافرتی از نظر جنس تفاوت زیادی باهم دارند و به خاطر اهمیت بارز این موضوع در خصوص انتخاب پتو و کشف مرغوبیت آن تصمیم گرفتیم، یک توضیح اجمالی را در اختیار شما قرار دهیم.

انواع پتوهای مسافرتی بر اساس جنس عبارتند از:

1. پتو پنبه ای: برخی از این نوع پتوها از صد در صد پنبه و اکثر آنها با الیاف مصنوعی ترکیب شده اند و جنسی محکم و با دوام را به خود گرفته اند. پتوهای پنبه ای به خاطر سطح کیفی بالا و گرمای مطبوعی که دارد، بسیار مورد پسند مشتریان است.
2. پتو مسافرتی پشمی: پتوهای پشمی، بخاطر الیاف پشمی اش، گرمای بالایی دارد و در فصل زمستان مورد استفاده قرار میگیرند.
3. پتو ارگانیک: این نوع بافته ها ضدحساسیت هستند و برای پوست های حساس و افرادی که به آلرژی مبتلا اند، بسیار مناسب است.

یکی از معروف ترین برندهای پتو مسافرتی، پتو سفری ژله ای است که به خاطر سبکی و گرمای مطبوعش به عنوان پتو فصل گرم هم شناخته شده و در همه فصول از آن استفاده میشود. این نوع پتوها دارای تنوع طرح و رنگ بالایی است و به خاطر تنوع بالا در طرح، رنگ و جنس توسط مشتریان زیادی خریداری میشود.

همه چیز درباره پتو ژله ای

پتو ژله ای، از دسته پتوهای نرم و لطیفی به حساب می آیند و به دلیل گرمای مطبوعشان در هر فصلی مورد استفاده هستند. پتوهای ژله ای در انواع تک نفره و دو نفره تولید و به بازار عرضه میشوند. این نوع بافته ها به خاطر سبکی و راحتی حملشان به عنوان یک پتو سفری مرغوب شناخته شده اند و مسافرین در سفر از آن استفاده میکنند. این نوع پتوها به دلیل نرمی، سبکی و لطافتی که به طور ذاتی دارند، بسیار در بین مشتریان محبوب هستند و توسط کارخانجات زیادی تولید میشود. واحدهای صنعتی که به تولید این نوع محصول میپردازند عبارت اند از:
• برند نرمینه
• لیلیان
• شادیلون
• گلبافت
تلاش این نوع تولیدکنندگان بر این است که پتوهای ژله ای تک نفره و دو نفره مطابق با سلیقه مشتریان تولید کنند و محصولاتی زیبا و خوش خواب را به بازار عرضه کنند. به همین منظور پتو ژله ای در انواع ساده و طرح دار را تولید و وارد بازار میکنند. در پایان به چند مورد از برندهای معروف پتو سفری ژله ای که در بازار بسیار مورداستقبال مشتریان قرار گرفته اشاره میکنیم، تا شما برندهای معروف پتو مخصوص سفر را بشناسید.

1. پتو ژله ای تیسا
2. پتو سروین
3. پتو یک نفره پایا
4. پتو ژله ای سنفیلا
انواع پتوهای ژله ای هستند؛ که توسط برندهای متفاوت تولید میشود و توسط شرکت عرضه پتو ژله ای به سایر شهرها ارسال میگردد. تلاش شرکت هایی که به عرضه پتو ژله ای مسافرتی میپردازند بر این است که کالاها را با دسته بندی مناسب و ضمانت و گارانتی به خریداران و سفارش دهندگان تحویل دهند.

آیا پتو ژله ای برای جهیزیه مناسب است؟

مشتریانی که قصد خرید پتو جهیزیه را دارند، تلاش میکنند که بهترین و زیباترین محصول را انتخاب کنند و در انتخاب پتوی مناسب به نسبت سطح کیفی بافته و رنگ و طرح آن، دقت زیادی را به کار میگیرند. پتو ژله ای دو نفره و تک نفره به دلیل لطافت و مرغوبیت بالایش برای جهیزیه مناسب است. بسیاری از افراد که خواهان پتوهای سبک و گرم هستند، از این نوع پتو برای روتختی استفاده میکنند. پتوهای دو نفره ژله ای تیسا با تنوع طرح و رنگش به یک پتوی مناسب برای روتختی عروس تبدیل شده است که عروس خانم ها، رنگ و طرح آن را مطابق با دکوراسیون اتاق خواب خود انتخاب میکنند و از مزایای داشتن یک پتو باکیفیت بهره مند میشوند.

خرید آسان پتو مسافرتی ژله ای

از زمانی که شرکت عرضه پتو مسافرتی ژله ای به خرید اینترنتی محصولاتش مشغول شد، کار مشتری ها را آسان تر کرد. خرید اینترنتی پتو مسافرتی ژله ای مزایاهای زیادی برای مشتری دارد که به دو تا از این موارد اشاره میکنیم.
1. به دلیل ارتباط مستقیم و بی واسطه شرکت عرضه پتو مسافرتی ژله ای با کارخانجات برندهای معتبر این نوع پتو، مشتری محصول را با سودی مقرون به صرفه و بسیار نزدیک به قیمت اصلی کارخانه خریداری میکند.
2. مشتری در همان خانه یا محل کار محصول را سفارش میدهد و در محل موردنظر تحویل میگیرد. به همین طریق در وقت و هزینه رفت و آمدش صرفه جویی میشود. علاوه بر این در بستر اینترنت تنوع زیادی را برای انتخاب محصول در اختیار دارد و دقیقا صاحب همان چیزی میشود، که دلش میخواهد.
شاید با وجود همه این مزایا هنوز برای خرید اینترنتی دو دل باشید. دلیلش هم احتمالا بی اعتمادی شما نسبت به سایت های اینترنتی است اما ما برای این مشکل چاره ای اندیشیدیم. شما برای خرید آسان و مستقیم پتو مسافرتی ژله ای از کارخانه میتوانید با شرکت فروش دیبافت نگار در قم که معتبرترین سایت های فروش کالای خواب زیر مجموعه این شرکت است، ارتباط بگیرید و برای خرید پتو مسافرتی اطلاعات لازم را دریافت کنید. فقط کافی است در این سایت عضو شوید یا با تلفن درج شده تماس بگیرید. سایت دیبافت نگار شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مشتریان است و تلاش میکند که رضایت و اعتماد مشتریان را با ارائه محصول با کیفیت جلب کند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟