تولیدکننده پتو ابریشمی دو رو

پتو یک وسیله کاربردی و مناسب است که انسان را از سرمای سخت زمستان حفاظت میکند. پتو یکی از کالاهایی است که سرمای طاقت فرسای زمستان را به گرمایی دلنشین تبدیل میکند. در عین حال برندهای زیادی از پتو وجود دارد که یکی از معتبرترین و محبوب‌ترین آن پتو ابریشمی است که توسط شرکت تولید پتو ابریشمی دو رو تولید میشود.
چندین کشور در زمینه تولید پتو ابریشمی فعالیت دارند که شامل کشورهای ایران، چین، تایوان و کره جنوبی است و بیشتر کشورهای غرب آسیا شامل ایران، افغانستان، عراق و کشورهای عربی و اروپایی از مصرف‌کنندگان و خریداران این پتو در سراسر جهان هستند که در کشور ایران هم شرکت تولید پتو ابریشمی دو رو وظیفه تولید و پخش این کالا را بر عهده دارد. شرکت تولید پتو ابریشمی دو رو با تلاش های گسترده و روزافزون مدیر عامل و کارکنان شرکت، تمامی تلاش های خود را در جهت ارائه بهبود کیفیت و خدمات به مشتریان اصلی خود میکند. شرکت تولید پتو ابریشمی دو رو در تمامی نقاط کشور از جمله شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، مشهد و.. نمایندگی و مراکز فروش فعال دارد. امروزه پتوهای ابریشمی با توجه به نوع مصرف و کاربرد آن میتواند به صورت تک نفره، دو نفره، پتو مسافرتی، پتوی نوزادان و کودکان، پتو بزرگسالان و سالمندان، پتو ابریشمی ساده و گلدار توسط شرکت تولید پتو ابریشمی دو رو تولید میشود. انواع پتوهای ابریشمی به صورت مخلوط پشم با آکریلیک تولید میشود که آکریلیک الیاف مصنوعی است که در صنعت نساجی کاربردهای بسیاری دارد و از پرمصرف ترین انواع الیاف صنعتی به شمار میرود. پتو ابریشمی شیک که در طرح، رنگ و اندازه های متفاوتی تولید میشود بیشتر بعنوان نوعی وسیله حفاظتی در فصل های سرد و شب های تاریک و سوزان استفاده میشود که هرکس با توجه به نیازی که دارد میتواند به سایت و شرکت تولید پتو ابریشمی دو رو مراجعه کند و تمامی کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کند.

شرکت پتو ابریشمی دو رو به عنوان مرجع اصلی برای ارائه کالا و جنس های درجه یک و مرغوب به شمار میرود از جمله ویژگی های این محصول که باعث کیفیت عالی آن شده است شامل شست و شوی آسان، ایجاد گرما و نگه داشتن آن درون خود و زیبایی منحصر بفرد است. ذکر این نکته ضروری است که پتو دو رو، دوزی شده است و با شست و شو، کیفیت خود را از دست نمیدهد و ریش ریش نمیشود و صاف میماند. یکی دیگر از مزیت های این پتو چروک نشدن و عدم نیاز آن به اتوکشی است. پتو ابریشمی گلدار محصولی شیک است که بعلت ظاهر زیبایی که دارد انتخاب اول عروس خانم ها برای جهیزیه است. کارکنان شرکت تولید پتو ابریشمی دو رو میتوانند پتوهایی با رنگ های زیبا و شیک را به عروس خانم ها معرفی کنند و آنان را در خرید این پتو به خوبی هدایت کنند. شایان ذکر است که از این پتوهای شیک و زیبا در هتل ها و مهمان سراها استفاده میکنند چرا که زیبایی و نرمی منحصر بفرد آن همگی را مجذوب خود میکند. از این رو هتل ها و مهمان سراها از مشتریان ثابت شرکت تولید پتو ابریشمی دو رو هستند.

پتو ابریشمی

 

همه چیز درباره پتو ابریشمی دو رو

پتو یکی از کالاهای اساسی و مورد نیاز هر فردی است و هر فردی پتو شخصی و مخصوص به خود را دارد. پتو ابریشمی دورو با کیفیت منحصر بفرد و در طرح ها و رنگ های گوناگون توسط شرکت تولید پتو ابریشمی دو رو در تمامی استان ها و شهرهای کشور توزیع میشود. پتوهای ابریشمی که نرمی و لطافت زیادی دارند دارای نقش و نگارهای زیبا و متفاوت در هر دو طرف هستند و از هر دو طرف نیز قابل استفاده هستد. پتوهای ابریشمی که بخوبی گرما را درون خود نگه میدارند، وزن نسبتا سنگینی دارند و بهترین انتخاب برای روزهای سرد است.
پتوی ابریشمی افرا یکی از معروفترین انواع پتوی ابریشمی است که مناسب روزهای خنک و شب های نسبتا سرد است. ابعاد پتو ابریشمی افرا معمولا بین 180×220 است که معمولا این ابعاد، دو نفر را براحتی گرم میکند. پتو افرا به پتوی چهار فصل معروف بوده و به دلیل ضخامت یک سانتیمتری برای تمامی فصول مناسب بوده و از نظر اقتصادی بسیار به صرفه است. یکی دیگر ازمزایای پتو ابریشمی افرا این است که به دلیل سبکی، حجم کم و گرمایی که تولید میکند انتخاب اول مسافرانی است که قصد سفر دارند، همینطور این پتوها به دلیل دور دوز بودن براحتی شسته شده و چروک نمیشوند. محصولات شرکت تولید پتو ابریشمی دو رو که همگی ساخته شده از ابریشم هستند، که برای بدن بسیار دلپذیر و دلنشین بوده است، این پتوهای ابریشمی هوا را بخوبی عبور میدهند و ایجاد رطوبت نمیکنند. از آنجایی که پتوهای ابریشمی میکرو ارگانیسم هایی را ایجاد نمیکنند که باعث حساسیت و آلرژی شوند بهترین جایگزین برای ملافه های پشمی هستند. شرکت تولید پتو ابریشمی دورو همواره تمامی تلاش خود را میکند تا محصولاتی با کیفیت را ارائه دهد و مشتریان خود را همواره راضی و خشنود نگه دارد.

 

چه پتویی برای فصل پاییز مناسب است

پتو یک وسیله کاربردی و مناسب برای فصل های سرد زمستانی و شب های سوزناک است. از زمان های گذشته تاکنون از پتو به عنوان یک وسیله کاربردی برای فرار از سرما، در روز های سرد استفاده می شده است بخصوص در فصل‌های سرد مانند پاییز، زمستان و بهار. باید بدانیم که پتوها هم دنیای بزرگ و متفاوتی را دارند و هر فصلی پتویی مناسب با ویژگی های خاص خود را دارد برای مثال در فصل پاییز باید از پتویی استفاده کرد که برای این فصل مناسب باشد.
شرکت تولید پتو ابریشمی دو رو، تولید کننده پتو ابریشمی افرا است که یکی از پتوهای مناسب برای استفاده در فصل پاییز است. چراکه این پتو از یک لایه یک سانتی تشکیل شده که بخوبی گرما را در خود حفظ میکند و انسان را از سرمای زمستان نگهداری میکند. پتو مسافرتی نیز یکی دیگر از گزینه های مناسب برای روزهای خنک پاییزی است که شرکت تولید پتو ابریشمی دو رو همواره به نیازها و سلایق متفاوت خریداران خود توجه کرده و محصولات مورد نیاز برای تمامی سلایق را تولید میکند.

 

موارد تاثیر گذار بر قیمت پتو ابریشمی

یکی از عواملی که بر قیمت پتو تاثیر گذار است سایز و اندازه پتو است چراکه پتوهایی با سایز و اندازه بزرگتر قیمت بیشتری هم دارند مثلا پتوهای دو نفره که اندازه ای بزرگتر از پتوهای تک نفره دارند به نسبت قیمت پتوهای دو نفره هم از پتوهای تک نفره بیشتر است و همینطور پتو کودک؛ چنانکه اندازه کوچکتری دارد قیمت کمتری هم دارد. یکی دیگر از موارد تاثیر گذار بر قیمت پتو، ضخامت پتو است چنانکه پتوهایی که از نظر ضخامت نسبت به پتوهای دیگر نازک تر باشند قیمت کمتری هم دارند مثل پتوی مسافرتی که ضخامت کمی دارد و از یک لایه نسبتا نازک تشکیل شده است قیمت کمتری هم نسبت به پتوهای تک رو و دورو که ضخیم تر هستند دارا است، ناگفته نماند که پتوهای ابریشمی که از پشم ساخته شده اند و لایه ای قطور و دو رو دارند نسبت به پتوهای دیگر، قیمت بیشتری نیز دارند. مورد دیگر خرید پتوهایی است که کیفیتی عالی داشته باشند برای مثال قابل شست و شو باشند و با چندین مرتبه شست و شوی مداوم رنگ و کیفیت خود را از دست ندهند و چروک نشوند که شرکت تولید پتو ابریشمی دو رو تمامی تلاش خود را میکند که کالاهایی را عرضه کند که کیفیت و شکل خود را از دست ندهند و صاف بمانند.
یکی دیگر از مواردی که بر قیمت پتو تاثیر گذار است عدم تحریک پذیری پتو با پوست است؛ چرا که تحریک پتو با پوست سبب خارش، جوش، بیماری های پوستی همچون اگزما و… میشود و هزینه زیادی را بر خریداران خود تحمیل میکند. پتو ابریشمی ساده، گلدار و طرح های دیگر هیچ گونه خارش و حساسیت پوستی را ایجاد نمیکند، از این‌رو انتخاب اول افراد حساس و با مشکلات پوستی است که این افراد میتوانند با مراجعه به شرکت تولید پتو ابریشمی دو رو، بهترین و با کیفیت ترین پتو را با توجه به سلایق، روحیات و حساسیت های پوستی خود انتخاب کنند.
پتوهای ابریشمی معمولا قیمتی بیشتر از پتوهای دیگر را دارند چراکه دو طرف این پتو قابل استفاده است به همین خاطر به آن، دو رو گفته میشود، همچنین پتو ابریشمی به خاطر اینکه از الیاف نخ پلی استر ساخته شده است دارای جنسی نرم و لطیف است. پتوی ابریشمی به صورت گل برجسته و ساده تولید شده که پتوی ساده قیمتی کمتر از پتو ابریشمی با گل برجسته دارد. و در نهایت تاثیر گذارترین عامل بر قیمت نه تنها پتو بلکه بر کالاهای دیگر، تحریم های ظالمانه در سال‌های اخیر است که سبب افزایش قیمت مواد اولیه در تولید پتو شده است.

 

فروشندگان عمده انواع پتو ابریشمی دو رو

تولیدکنندگان و فروشندگان شرکت تولید پتو ابریشمی دو رو در هر زمان به سلایق متفاوت مشتریان خود دقت و توجه بسیاری را کرده است از این ‌رو محصولاتی متنوع را با طرح و نقش و رنگ های متفاوت تولید میکند که مشتریان میتوانند با توجه به سلیقه و علایق خود محصولی متناسب را انتخاب و خریداری نمایند.
فروشندگان پتو ابریشمی دو رو عمدتا محصولات خود را به دو روش با واسطه و بدون واسطه به فروش میرسانند که در روش با واسطه عرضه کنندگان محصولات خود را به دست فروشندگان میرسانند و در روش بدون واسطه، عرضه کنندگان، خود محصولاتشان را به دست خریداران و مشتریان اصلی میرسانند. شایان ذکر است که شرکت تولید پتو ابریشمی دو رو میتواند به صورت غیر حضوری و با بهره مندی از دانش فروش مجازی کالاهای خود را از طریق سایت اینترنتی به فروش برساند.

یکی از عوامل مهمی که باعث افزایش قیمت پتوهای ابریشمی نسبت به پتوهای دیگر شده است و فروشندگان پتو ابریشمی دو رو همواره بر این مزیت پتو تاکید دارند؛ این است که این پتو تحریک کننده پوست نیست و ایجاد خارش، جوش و انواع بیماری های پوستی نمیکند و انتخاب اول برای افرادی است که به پرزهای پتو حساسیت و آلرژی دارند زیرا پتوهای ابریشمی به خوبی از پوست آنها محافظت میکند و افراد دارای آلرژی را از استفاده از داروهای گران قیمت پوست و هزینه های سنگین درمان بی نیاز میکند، پس برای افراد مبتلا به آلرژی و همراه با بیماری های پوستی و تنفسی استفاده از پتو و محصولات ابریشمی بسیار با منفعت بوده و برای سلامتی شان مهم است.
شرکت تولید پتو ابریشمی دو رو محصولات خود را به گونه ای طراحی کرده است که حتی با شستن های مداوم نیز شکل خود را از دست نمیدهند و با مراقبت های مناسب و کاربردی برای استفاده بیش از ده سال مناسب هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟