تولیدی پتوی نوجوان شادیلون

پتو نوجوان شادیلون یکی از معتبرترین و بهترین برندهای پتو ایرانی است. مرکز تولید پتو شادیلون برای فروش بیشتر و بهتر محصولات خود نمایندگی هایی در سطح کشور دارد برای خرید انواع پتوهای شادیلون از جمله پنو نوجوان،پتو مسافرتی،پتو تک نفره و دو نفره،پتو نوزادی میتوانید به این نمایندگی ها مراجعه کنید.

برای خرید جزئی و عمده و نیز گرفتن قیمت پتو نوجوان شادیلون و قیمت سایر پتوها می توانید به مراکز پخش پتو شادیلون مراجعه کنید و هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری محصول خود را متناسب با سلیقه و بودجه خود خریداری نمایید.

بررسی انواع پتو از نظر نوع پارچه

از مهم ترین و متنوع ترین انواع وسایل خانگی، محصولات مربوط به اتاق خواب است. از این میان پتوها از جمله وسایلی هستند که در طول شبانه روز به دفعات زیاد مورد استفاده و بر اساس سلیقه و بودجه و متناسب با محیط مورد نظر، مورد استفاده قرار می گیرند. پتوها به دلیل مصرف روزانه و نیاز به شست و شوی مکرر باید از جنس خوب، کیفیت مطلوب، تنوع طرح و رنگ بالا برخوردار باشند.

همچنین برای زیباسازی و دادن چهره ای زیبا به اتاق خوابتان می توانید از پتوهای زیبا و متنوع بر روی تخت به عنوان روتختی استفاده کنید. پتوهای موجود در بازار از نظر طرح و رنگ متنوع هستند و بعضی دارای طرح های فانتزی برای اتاق بچه ها است مانند پتو گلبافت مرد عنکبوتی. اما در کل از نظر جنس دارای چند مدل متفاوت از هم است مرکز تولید پتوی نوجوان شادیلون مدل های مختلفی از پتوها را در جنس های مختلف تولید می کند که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارد. انواع پتو از نظر نوع پارچه عبارتند از:
1. مدل ارگانیک: با توجه به نام و وجه تسمیه این پتوها متوجه می شویم که آنها از الیاف کاملا طبیعی و پنبه تولید شده اند که معمولا به دلیل اصالت کمتر در بازار موجود هستند و دارای قیمت بالاتر هستند. این پتوها مانع از ایجاد حساسیت پوستی و تنفسی می شوند.
2. مدل پشمی: پتوهای مدل پشمی از نظر ظاهری خشن تر از سایر پتوها بوده و دارای جذابیت کمتر، وزن بیشتر، حساسیت زایی بیشتر و پرز دهی بیشتر نسبت به آنها هستند. اما در عوض این پتوها گرمای بیشتری در خود حفظ می کنند.
3. مدل پنبه ای: در بازار امروزی پتویی که دارای الیاف 100% پنبه باشد نایاب است و غالبا دارای ناخالصی هستند. این نوع پتوها در زمره گرم ترین پتوها قرار می گیرند. وزن و پرزدهی این نوع پتوها کم است. پتوهای پنبه ای معمولا به صورت یک یا دو لایه تولید می شوند.
4. مدل بافتنی: این نوع پتوها کاردست هستند و تولید آنها دارای زحمت بسیار است. پتوهای مدل بافتنی بیشتر جنبه تزیینی و زیبایی شناسی دارند و اگر از پشم بافته شوند دارای گرمای مطلوب هستند.

5. مدل پشم شیشه: این مدل پتو حساسیت تنفسی و پوستی کمی ایجاد می کند. وزن آن به طور قابل ملاحظه ای سبک است و گرمای قابل قبولی دارد.
6. مدل دو و چند لایه: پتوهای چند لایه برای روزها و شب های سرد زمستان گزینه مناسبی هستند چراکه بسیار گرم هستند.
7. مدل مسافرتی: این مدل پتو سبک و دارای وزن کم، اندازه کوچک و حجم کم، گرمای مطلوب، قابلیت حمل راحت تر و قیمت مناسب تر است.

چند نکته درباره پتوی نوجوان

برای داشتن آرامش نیاز به استراحت و خواب کافی و با کیفیت داریم و برای خواب خوب باید نکات زیادی را در نظر گرفت که یکی از این نکات، جای خواب است. این آرامش در طول زندگی برای هر انسانی نیاز است و کودکان و نوجوانان هم نیاز به یک خواب آرام دارند. برای یک خواب خوب نیاز به یک پتو خوب و نرم است. به همین دلیل پتوهای متفرقه و بسیار مختلفی برای نوزادان، کودکان و نوجوانان و همچنین بزرگسالان تولید و در بازار موجود است. برای گروه های سنی مختلف مدل های متنوعی در رنگ ها و طرح هایی مناسب سن و جنسیت آنها عرضه می شود که از نظر سایز هم دارای استاندارد لازم برای هر سن است. به دلیل تأثیرگذاری خواب بر روی روحیه بچه ها باید رنگ ها و طرح های این نوع پتوها جذاب، زیبا و آرامش بخش باشد به همین دلیل هم به صورت تک رنگ در رنگ های خوشگل و مفرح تولید می شوند و هم به صورت طرح دار است. طرح های مورد نظر به وسیله پیشرفته ترین دستگاه های چاپ بر روی پتو مورد نظر ایجاد می شوند. پتو مورد نیاز برای بچه ها در مدل های  پتو ژله ای، پشمی، مسافرتی، سه بعدی، برجسته و… به تولید می رسند. مرکز تولید پتوی نوجوان شادیلون در این زمینه انواع مختلف پتو را تولید می کند و طرح ها و نقش هایی که برای انواع پتو نوجوان مورد استفاده قرار می گیرند بسیار متنوع و زیبا هستند که تفاوت عمده پتوهای دخترانه و پسرانه در طرح و رنگ آنها است. از جمله طرح های معروف و پرطرفدار پسرانه باب اسفنجی، تام و جری، بن تن، ماشین ها، شخصیت های کارتونی و همچنین پتوهای ساده هستند.

برای پتوهای دخترانه نیز از طرح کیتی، دختر کفشدوزکی، السا و آنا، سیندرلا و… استفاده می شود. اکثر این پتوها به صورت پتو گلبافت سه بعدی هستند که پتو گلبافت مرد عنکبوتی یکی از پرطرفدار ترین طرح های پتو نوجوان پسرانه است. برای انتخاب این نقوش سعی شده تا از شخصیت های ترسناک و خشن به هیچ عنوان استفاده نشود. بهترین رنگ برای پتو پسرانه رنگ های آبی، کرم، قرمز روشن و… و برای پتوهای دخترانه صورتی، کالباسی، یاسی، زرد، بنفش و کرم و… است که البته بهتر است متناسب با دکوراسیون اتاق خواب فرزندتان باشد.

مشخصات ظاهری پتوی شادیلون کودک

مرکز تولید پتوی نوجوان شادیلون انواع مختلف پتو را در طرح ها و سایزهای مختلف تولید می کند. پتوی شادیلون کودک از پر فروش ترین و مرغوب ترین انواع پتو شادیلون است که در رنگ های مختلف وابسته به حنسیت کودکان و نیز طرح های زیبا و به روز انیمیشنی و کارتونی و نیز انتزاعی تولید می شود. این پتوها از الیاف مرغوب و نرم تولید می شود تا بدن حساس کودکان را اذیت نکند و کودک خوابی آرام و راحت داشته باشد.

 

220

    • سلام وقت بخیر
      برای خرید جزئی و عمده و نیز گرفتن قیمت پتو نوجوان شادیلون و قیمت پتو دو نفره شادیلون مشهد و دیگر سایزهای آن می توانید به مراکز پخش پتو شادیلون مراجعه کنید و هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری محصول خود را متناسب با سلیقه و بودجه خود خریداری نمایید.

      • پتو نوجوان شادیلون یکی از معتبرترین و بهترین برندهای پتو ایرانی است. مرکز تولید پتوی نوجوان شادیلون برای فروش بیشتر، راحت تر و بهتر محصولات خود نمایندگی های مختلفی در سطح کشور دارد

        • مدل دو و چند لایه: پتوهای چند لایه برای روزها و شب های سرد زمستان گزینه مناسبی هستند چراکه بسیار گرم هستند.

      • مدل دو و چند لایه: پتوهای چند لایه برای روزها و شب های سرد زمستان گزینه مناسبی هستند چراکه بسیار گرم هستند.

      • سلام ووقت بخیر
        مدل دو و چند لایه: پتوهای چند لایه برای روزها و شب های سرد زمستان گزینه مناسبی هستند چراکه بسیار گرم هستند.

    • پتو نوجوان شادیلون یکی از معتبرترین و بهترین برندهای پتو ایرانی است. مرکز تولید پتوی نوجوان شادیلون برای فروش بیشتر، راحت تر و بهتر محصولات خود نمایندگی های مختلفی در سطح کشور دارد

      • سلام خسته نباشید
        پتو شادیلون برای دختر کودک ۱۲سال میخواستم
        برای شهر کرمان میخواستم

    • سلام وقت بخیر
      پتوها هم به دلیل استفاده از نخ های مختلف ثبات قیمت ندارند و با توجه بالا رفتن دلار قیمت این محصول هم بالا می رود. اما می توانید پتوها را به صورت عمده با قیمت مناسب از درب کارخانه خریداری کنید

  1. سلام خسته نباشید
    پتو شادیلون برای دختر کودک ۱۲سال میخواستم
    برای شهر کرمان میخواستم

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

    • مرکز تولید پتوی نوجوان شادیلون انواع مختلف پتو را در طرح ها و سایزهای مختلف تولید می کند.

  2. سلام خدا قوت
    پتو شادیلون رنگ یشمی برجسته میخواستم با گل های زیبا غنچه
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  3. سلام خسته نباشید .
    پتوی ارسالی به دستم رسید اما رنگی که سفارش داده بودم فرق داشت
    امکان تعویض وجود داره

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

    • سلام وقت بخیر
      من بارها با شما همکاری کردم، شما یکی از بهترین و معتبرترین شرکت آنلاین هستین که تا به حال باهاش همکاری کردم

    • سلام خسته نباشید
      پتو گل بافت میخواستم برای ارسالی به شهر مازندران میخواستم
      عمده فروشی قیمتش به چه صورت

  4. سلام خسته نباشید
    پتو گل بافت میخواستم برای ارسالی به شهر سنندج میخواستم
    عمده فروشی قیمتش به چه صورت

  5. سلام خدا قوت
    ممنون از پتو زیبای گل برجسته ای که برام ارسال کردین
    از جنس و رنگش رازی هستم
    با تشکر

  6. سلام وقت شما بخیربهترین برند پتوها شادیلون هست که خیلی شیک وباکیفیت هستن وبرای گرم کردن بدن وخواب راحت مامفیدهستن منکه واقعا راضیم

  7. سلام وقت بخیر پتو های نوجوان شادیلون بیشتر در چه ابعادی تولید میشه و اینکه از چه جنسی تهیه می شود.

  8. سلام وقت بخیر
    من بارها با شما همکاری کردم، شما یکی از بهترین و معتبرترین شرکت آنلاین هستین که تا به حال باهاش همکاری کردم

  9. پتو شادیلون یکی از بهترین پتو های بازار است که قیمت مناسبی دارد و برای کودکان بسیار گزینه ی خوبی می باشد.

  10. سلام پسرای من دو قلو هستن و بخاطر صلیغه سخت پسندشون و عشقشون به کاراکتر های کارتونی پتوهای با نقش کارتونی میخواستم که به راحتی از این شرکت سفارش دادم

  11. سلام وقت بخیر
    من چند ماه پیش از سایت دیبا خرید مردم هنوز که هنوزه پاهام مثل روز اولشون هستند و کیفیت بالایی هم دارند.

    • سلام خدا قوت
      ممنون از پتو زیبای گل برجسته ای که برام ارسال کردین
      از جنس و رنگش رازی هستم
      با تشکر

      • پتو شادیلون یکی از بهترین پتو های بازار است که قیمت مناسبی دارد و برای کودکان بسیار گزینه ی خوبی می باشد.

  12. سلام وقتتون بخیر
    من بارها از شما خرید کردم و خیلی راضی بودم ممنون از سایت خوبتون.

  13. سلام وقت بخیر
    مهم ترین و متنوع ترین انواع وسایل خانگی محصولات مربوط به اتاق خواب است

  14. سلام وقت بخیر
    مهم ترین و متنوع ترین انواع وسایل خانگی، محصولات مربوط به اتاق خواب است.

  15. سلام وقت بخیر
    پتو های شادیلون طرح های مختلفی دارد که توانسته در زمینه رنج سنی نوجوان هم خوبی عمل کند و طرح های زیبایی را به تولید برساند

  16. سلام وقت بخیر
    پتو نوجوان شادیلون یکی از معتبرترین و بهترین برندهای پتو ایرانی است و دارای قیمت های مناسبی می باشد

  17. سلام وقت بخیر
    شادیلون کودک از پر فروش ترین و مرغوب ترین انواع پتو شادیلون است که در رنگ های مختلف تولید می شوند.

  18. سلام وقت بخیر
    پتو های نوجوان که دارید تو قسمت رنگ واقعا قشنگن من برای پسران خریدم رو تختشون خیلی شیک اند

  19. سلام وقتتون بخیر
    پتو‌ شادیلون نوجوان یکی از بهترین پتو ها برای نوجوانان می باشد که بسیار نرم و لطیف است و قیمت مناسبی دارد.

  20. سلام وقت بخیر
    با توجه به نام و وجه تسمیه این پتوها متوجه می شویم که آنها از الیاف کاملا طبیعی و پنبه تولید شده اند که معمولا به دلیل اصالت کمتر در بازار موجود هستند

  21. سلام وعرض خسته نباشید من برای پسرانم از این پتو خریداری کردم طرح های ساده ی خیلی زیبایی دارد وجنس لطیف و نرمی دارد ممنون

  22. سلام وقت بخیر
    پتوی شادیلون کودک از پر فروش ترین و مرغوب ترین انواع پتو شادیلون است که بسیار کیفیت عالی و قیمت مناسب دارد.

  23. سلام وقت بخیر من از پتو های نوجوان برای تخت پسرام خریداری کردم خیلی راضی اند و از طرح های زیبای اون خوششون اومد ممنون

  24. سلام وقت بخیر
    مرکز تولید پتوی نوجوان شادیلون برای فروش بیشتر، راحت تر و بهتر محصولات خود نمایندگی های مختلفی در سطح کشور دارد. مراکز پخش پتو شادیلون در اکثر شهرهای کشور مشغول به فعالیت در این زمینه هستند

  25. سلام وقت بخیر
    ارسابه به شهر همدان هم دارید؟
    الان سفارش بدم کی تحویل می گیرم چند روزه ؟
    دستتون دست خودمونه انتخاب کنیم پیشتازه یا معمولی

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  26. سلام وقت بخیر
    مراکز پخش پتو شادیلون در اکثر شهرهای کشور مشغول به فعالیت در این زمینه هستند که برای خرید پتو شیراز، پتو نوجوان و.. و نیز انوع مدل های آن از جمله پتو سربازی شتری

  27. سلام وقت بخیر
    پتو نوجوان شادیلون یکی از بهترین پتوها می باشد که بسیار نرم و لطیف هستند.

  28. سلام وقت بخیر
    خرید از شرکت های فروش عمده پتو زنبق باعث می شود که خریدار محصول موردنظر خود را با سودی مقرون به صرفه و قیمتی نزدیک به قیمت کارخانه خریداری کند.

  29. سلام وقت بخیر
    پتو های شادیلون در طرح های خیلی زیبا در زده سنی نوجوان به تولید میرسه که قیمت خوبی هم داره

  30. سلام وقت بخیر
    مراکز پخش پتو شادیلون مراجعه کنید و هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری محصول خود را متناسب با سلیقه و بودجه خود خریداری نمایید.

  31. سلام وقت بخیر
    مرکز تولید پتوی نوجوان شادیلون برای فروش بیشتر، راحت تر و بهتر محصولات خود نمایندگی های مختلفی در سطح کشور دارد.

  32. سلام وقت بخیر
    قیمت پتو نوجوان شادیلون و قیمت پتو دو نفره شادیلون مشهد و دیگر سایزهای آن می توانید به مراکز پخش پتو شادیلون در سایت عرضه می شود

  33. سلام روز بخیر
    پتو نوجوان شادیلون یکی از معتبرترین و بهترین برندهای پتو ایرانی است که بسیار باکیفیت هستند.

  34. سلام وقت بخیر
    مدیر گرامی مجموعه دیبا من قصد همکاری بیشتر با مجموعه شما را در زمینه صادرات به کشور سنگاپور را دارم خواستار مذاکره ای در ای رابطه دارم لطف بفرمایید زمانی را برای مذاکره تایین کنید

  35. سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون مراجعه کنید و هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری محصول خود را متناسب با سلیقه و بودجه خود خریداری نمایید.

  36. سلام وقت بخیر
    پتوها از جمله وسایلی هستند که در طول شبانه روز به دفعات زیاد مورد استفاده و بر اساس سلیقه و بودجه و متناسب با محیط مورد نظر، مورد استفاده قرار می گیرند.

  37. سلام وقت بخیر
    پتو در طرح های مختلف های مختلف و ابعاد گسترده که در این مجموعه تولید می شود اگر برای شما مقدور است لیست قیمت و عکس کامل محصولات مجموعه خود را در ایتا ارسال کنید

  38. سلام خدا قوت
    ممنون از پتو زیبای گل برجسته ای که برام ارسال کردیناز جنس و رنگش رازی هستم قیمت مناسبی هم داره

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  39. سلام عرضه ادب پتوهای نوجوان شادیلون ویژگی های زیادی از جمله نرم ولطیفند گرمای خوبی دارند و طرح ها و رنگ هایی که مورد پسند نوجوانان است را دارا هستند

  40. سلام خسته نباشید
    من از پتو که خریدم بسیار رازی هستم نرم و لطیف و پرز نمیده گرمای خوبی هم داره

  41. سلام خسته نباشید
    پتو دخترانه کالباسی رنگ در سایز های
    ۱۲۰×۱۴۰ می خواستم سفارش بدم ارسال به تبریز دارید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  42. سلام خدا قوت
    پتو شادیلون رنگ یشمی برجسته میخواستم با گل های زیبا غنچه
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  43. سلام وقت بخیر
    پتوها به دلیل مصرف روزانه و نیاز به شست و شوی مکرر باید از جنس خوب، کیفیت مطلوب، تنوع طرح و رنگ بالا برخوردار باشند.

  44. پتو نوجوان شادیلون یکی از معتبرترین و بهترین برندهای پتو ایرانی است. مرکز تولید پتوی نوجوان شادیلون برای فروش بیشتر، راحت تر و بهتر محصولات خود نمایندگی های مختلفی در سطح کشور دارد

  45. با عرض سلام
    پتوی شادیلون کودک از پر فروش ترین و مرغوب ترین انواع پتو شادیلون است که در رنگ های مختلف وابسته به حنسیت کودکان و نیز طرح های زیبا و به روز انیمیشنی و کارتونی و نیز انتزاعی تولید می شود

  46. برای پتوهای دخترانه نیز از طرح کیتی، دختر کفشدوزکی، السا و آنا، سیندرلا و… استفاده می شود. اکثر این پتوها به صورت پتو گلبافت سه بعدی هستند

  47. نقوش سعی شده تا از شخصیت های ترسناک و خشن به هیچ عنوان استفاده نشود تا با روان شاد برایه همه باشد

  48. سلام وقت بخیر
    پتوهای مدل پشمی از نظر ظاهری خشن تر از سایر پتوها بوده و دارای جذابیت کمتر، وزن بیشتر، حساسیت زایی بیشتر و پرز دهی بیشتر نسبت به آنها هستند. اما در عوض این پتوها گرمای بیشتری در خود حفظ می کنند

  49. سلام وقت بخیر
    پتوهای مدل پشمی از نظر ظاهری خشن تر از سایر پتوها بوده و دارای جذابیت کمتر، وزن بیشتر، حساسیت زایی بیشتر و پرز دهی بیشتر نسبت به آنها هستند. اما در عوض این پتوها گرمای بیشتری در خود حفظ می کنند

  50. سلام وقتتون بخیر
    من چند بار از شما خرید کردم و مشتری دائمی شما شدم خیلی خوشحالم که با مجموعه شما همکاری میکنم.

  51. سلام روزتون بخیر خسته نباشید ممنون از سایت خیلی خوبتون
    پتوی خیلی نرم و لطیفی است و هزینه مناسب است ایا ارسال به شهرستان هرمزگان دارید

  52. کی میگه خرید اینترنتی بده ؟
    الان من همش دارم از این سایت خرید می کنم
    هم کیفیتشون خوبه هم قیمتاشون

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  53. سلام ببخشید پتو سفارش داده بودم چهار کارتنش رسید سه کارتن دیگ نرسیده پیگیری کنید لطفا

  54. سلام وقتتون بخیر
    پتو نوجوانی که برای تولد پسرم از شما خرید بسیار باکیفیت بودن ممنون از سایت خوبتون.

  55. سلام وقت بخیر ببخشید پتوهای نوجوان شادیلون ابعادش با پتوی یک نفره تفاوت داره؟؟؟؟ قیمتشو میشه درسایت قرار بدید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  56. سلام وقت بخیر
    پتو جز دسته محصولاتی بسیار محبوب در میان مردم هستند که به اندازه ای که تا به حال هیچ چیز نتوانسته است جای آن ها را بگیرد

  57. سلام وقتتون بخیر
    خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری کنم چطور میتونم با شما همکاری کنم ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  58. سلام وقت بخیر
    من از شرکت شما خرید کردم خیلی راضی بود رفتار پرسنل هاتون بسیار خوب برخود می کردند ممنون از سایت خوبتون.

  59. سلام وقت بخیر
    مهم ترین و متنوع ترین انواع وسایل خانگی، محصولات مربوط به اتاق خواب است. از این میان پتوها از جمله وسایلی هستند که در طول شبانه روز به دفعات زیاد مورد استفاده و بر اساس سلیقه و بودجه و متناسب با محیط مورد نظر، مورد استفاده قرار می گیرند

  60. سلام وقت بخیر
    این پتوهای دولایه در رنگ های متنوع برای هر طرحی که توی ذهنتون میرسه داره و از کیفیت بالایی بر خوردار است

  61. سلام وقت بخیر
    پتو یکی از کالاهای خواب است که باید در خرید ان دقت کافی کردن تا هم خواب راحت داشته باشید هم دچار حساسیت نشوید

  62. سلام وقت بخیر
    این پتو ها خیلی خوشگل هستند و کارایی و کاربرد خوبی دارند از نظر راحتی و سبکی که دارند

  63. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید.

  64. سلام وقت بخیر
    پتو هایی که از مجمعه شما خرید واقعا با کیفیت هستند و از خریدم واقعا راضی هستم و خداقوت می گم به شما تولید کننده گرامی بهترینارو برای شما ارزو می کنم

  65. سلام وقت بخیر
    پتو های که از مواد اولیه درجه یک تولید شدند خیلی جنس مرغوبی دارند

    خیلی باکیفیت زیبا بودن ،رنگ بندی قشنگی داشتن

  66. بچه های نوجوان شادیلون دارای ابعاد و طرح و رنگ بسیار متفاوت و زیبا هستند و نسبت به قیمت کیفیت خوبی دارند

  67. سلام وقت بخیر
    پتو های طرح برای نوجوان دارای گرمای بسیار زیادی هستند، این محصولات جزو کالای خواب پر کیفیت شناخته می شوند که در نزد مردم دارای محبوبیت زیادی هستند

  68. سلام وقت بخیر
    با خرید پتو های نوجوان شادیلون خوابی لذت بخش و آرام را باهاشون برای کودکان خود فراهم کنید

  69. سلام عرض ادب پتوهای نوجوان رو من از شما برای پسرم خریداری کردم خیلی علاقه نشون داد واز طرحش خوشش اومد

  70. ممنون از سایت آراد برندینگ که امکان خرید این محصول رو به صورت اینترنتی برای ما مشتریانی که امکان مراجعه حضوری نداریم فراهم کرده.

  71. سلام وقت بخیر
    ضخامت پتو های نوجوان شما دارای چه ابعادی می باشد ممنون میشم راهنمایی کنید ؟

  72. این مدل پتو حساسیت تنفسی و پوستی کمی ایجاد می کند. وزن آن به طور قابل ملاحظه ای سبک است و گرمای قابل قبولی دارد.

  73. کارخانه های زیادی برای تولید پتو اقدام کرده اند که پتو ژله ای شادیلون گل برجسته پلنگی و با طرح پلنگی، از پرطرفدار ترین انواع این محصول می باشد

  74. سلام وقت بخیر
    پتو یک کالای خواب محسوب می شود که وجود آن ضرورت دارد. پتو پشم گوسفندی به خوبی مانع از نفوذ سرما می شود و بسیار نرم می باشد

  75. از مهم ترین و متنوع ترین انواع وسایل خانگی، محصولات مربوط به اتاق خواب است. از این میان پتوها از جمله وسایلی هستند که در طول شبانه روز به دفعات زیاد مورد استفاده و بر اساس سلیقه و بودجه و متناسب با محیط مورد نظر، مورد استفاده قرار می گیرند

  76. سلام خسته نباشید
    پتو شادیلون برای پسر کودک ۷ یاله میخواستم
    برای شهر تهران میخواستم
    راهنمایی بفرمایید

  77. پتوها به دلیل مصرف روزانه و نیاز به شست و شوی مکرر باید از جنس خوب، کیفیت مطلوب، تنوع طرح و رنگ بالا برخوردار باشند.

  78. ممنونم بابت اطلاعات خوبتون در رابطه با این نوع پتو
    نوجوان شادیلون در طرح ها متنوع در بازار موجود می باشد

  79. پتوهای فوق‌العاده بسیار شیک و زیبا هستن و کسایی که قصد خرید اینترنتی دارن بهتره از این سایت خریداری کنن چون هم مقرون به صرفه هست و هم خیلی راحت بدستشون میرسه

  80. پتو مسافرتی باید سبک، کم حجم و قابل حمل باشد و در مسافرت بتوان به راحت ترین شکل ممکن از آن استفاده داشت

  81. این پتوها که تازه وارد بازار شدن بسیار مناسب هستش هم سبک و هم لطیف هستن،حتی میشه توی مسافرت هم ازشون استفاده کرد چون سایز مناسبی دارن

  82. شستشوی آن بسیار راحت بوده و خیلی سبک است و از کیفیت زیادی برخوردار است و گرمای مطلوبی دارد

  83. پتو نوعی پارچه نسبتا ضخیم تک‌ لایه یا دو لایه به شکل مستطیل است که نرم و لطیف بوده و در همه فصول به ‌خصوص پاییز و زمستان در هنگام استراحت یا خواب استفاده می‌شود

  84. شب های سرد زمستان می توانند با پتو های گرم و نرم بسیار خوش و عالی و دلنشین سپری بشوند در کنار خانواده ها

  85. با سلام میخواستم تشکر کنم از مجموعه خوبتون پتوهایی که خریداری کرده بودم امروز به دستم رسیدن خیلی زیبا هستند و جنسشون هم عالیه امیدوارم کسب و کارتان سرشار از رزق و روزی باشد

  86. من گرفتم یکم نرمیش کمه، یعنی من فمر میکردم خیلی نرم باشه ولی نیست عادیه، در کل دوستش دارم، سبز قلب قلبی سخت گیر میاد رنگش هم خیلی قشنگه

  87. صنعت تولید پتو در کشور رونق خوبی دارد و پتو های سبک و گرم و لطیف محصول آنهاست نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند

  88. پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار که تازه وارد بازار شدن بسیار مناسب هستش هم سبک و هم لطیف هستن،حتی میشه توی مسافرت هم ازشون استفاده کرد چون سایز کوچیک دارند
    پتوی دیبا بافت نگار به دلیل کیفیت بالایی که دارد از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد

  89. برای خرید بهترین انواع پتو شادیلون باید بهترین و معتبرترین مرکر فروش رو هم شناسایی کنیم. یکی از بهترین مراکز فعال در زمینه خرید و فروش این محصولات

  90. عرض ادب و خسته نباشید به تیم پرانرژی شما که تلاش میکنند تا بتوانند بهترین و با کیفیت ترین محصولات خود را به بازار عرضه می کنند

  91. سلام وقت بخیر
    خوشبختانه در حال حاضر در ایران خیلی از پتو ها با جنس و رنگ و طرح اعلا درجه کیفی بالا در حال تولید می‌باشند

  92. اگر به دنبال پتوی خوب و باکیفیتی هستید می توانید،پتو شادیلون را سفارش دهید که دارای رنگ بندی های متنوع و جذابی است همچنین،جنس بسیار نرم و لطیفی دارد

  93. پتو های دولایه در شکل های متفاوتی تولید می شود که عبارت از پتوهای مسافرتی و پتوی نازک .که این پتوهای برای انواع سنین مناسب است

  94. سلام وقت بخیر آروزی موفقیت برای شما تاجر عزیز را دارم ان شاالله همیشه سلامت و موفق باشید
    پتوهایی که تازه وارد بازار شدن بسیار مناسب هستش هم سبک و هم لطیف هستنسوسن شکوهی

  95. سلام وقت بخیر
    نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند کیفیت بسیار بالایی دارد و حتی داخل لباسشویی نیز کیفیت خودش را از دست نمی دهد

  96. سلام وقت بخیر
    نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند کیفیت بسیار بالایی دارد و حتی داخل لباسشویی نیز کیفیت خودش را از دست نمی دهد

  97. سلام وقت بخیر پتو های مجموعه دیبا بافت نگار باعث ایجاد حساسیت نمیشوند و به راحتی قابل شست و شو میباشند پتوهای مجموعه خیلی کیفیت بی نظیری دارد این پتوها خیلی قشنگ دوخته و درست شده اند زیبایی آن عالی است

  98. سلام وقت بخیر
    من خودم به شخصه تا حالا از این مدل پتو خرید نکردم ولی تعریفش رو شنیدم که خیلی نرم و سبکه و ماندگاری خیلی بالایی دارند، فکر می‌کنم این پتوها انتخاب مناسبیه برای خرید عروس

  99. برای داشتن آرامش نیاز به استراحت و خواب کافی و با کیفیت داریم و برای خواب خوب باید نکات زیادی را در نظر گرفت که یکی از این نکات، جا و پتویه خواب مناسب است

  100. سلام و خسته نباشید خدمت همکاران محترم این سایت . از سایت شما دیدن کردم و برایم بسیار مفید بود خصوصا پتو شادیلون ترب و پتو شادیلون دیوار و پتو شادیلون نی نی سایت . خوش حال میشم که در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنم

  101. امیدوارم اوضاع خوب باشد متشکر از مسائل پرارزشی که درباره پتو ها در سایتتون گفتید. موفق و پیروز باشید

  102. فروشندهای پتو و لوازم خواب این کالاها را به صورت عمده از کارخانه با قیمت ارزانتری می خرند و با فروش آنها با قیمت بالاتر سود می برند

  103. سلام روز خوش
    بسیار عالی بود من از این پرتوها ی نرم برای مغازه ب صورت عمده سفارش دادم واقعا خیلی قیمتاش خوبه

  104. مواد اولیه و متریالی که برای بافت پتوها استفاده می‌شود کیفیت بسیار بالایی داشته و محصول نهایی از زیبایی چشمگیری برخوردار است

  105. سلام وقت بخیر
    پتوها ازین جهت که بخاطر وزن سبک و حجم کم براحتی قابلیت حمل و جابجایی دارند راضی کننده هستند

  106. سلام وقتتون بخیر
    این نوع پتوها کاردست هستند و تولید آنها دارای زحمت بسیار است. پتوهای مدل بافتنی بیشتر جنبه تزیینی و زیبایی شناسی دارند و اگر از پشم بافته شوند دارای گرمای مطلوب هستند.

  107. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
    من چند بار ی با مشاوران شما صحبت کردم و خواستار خرید از شما هستم خودتون باهم تماس می گیرد یا خودم تماس بگیرم؟

  108. سلام و خداقوت
    امروزه پتو ها دارای کیفیت فوق العاده بالایی هستند ‌بسیار نرم و لطیف هستند و گرم کنندگان بالایی دارند نسبت به پتو های قدیم سبک ترند

  109. سلام وقت بخیر
    پتوهای شادیلون خیلی نرم و با دوام هستند
    این پتوها خیلی جنسش خوبه و کیفیت بسیار بالایی داره و بسیار هم کارارایی خوبی داره و جنس نرم و لطیفه
    و از نظر اقتصادی هم خیلی مقرون

  110. سلام وقت بخیر
    این پتو ها انعطاف پذیر، ضد حساسیت هستند و نسبت به قیمت خوبشون کیفیت خوبی دارند
    و در برابر شست و شو مداوم مقاوم هستند

  111. سلام وقت بخیر
    این پتو ها انعطاف پذیر، ضد حساسیت هستند و نسبت به قیمت خوبشون کیفیت خوبی دارند
    و در برابر شست و شو مداوم مقاوم هستند ممنون از مطالب مفیدتون

  112. سلام وقت بخیر
    این پتو ها انعطاف پذیر، ضد حساسیت هستند و نسبت به قیمت خوبشون کیفیت خوبی دارند
    و در برابر شست و شو مداوم مقاوم هستند ممنون از مطالب مفیدتون

  113. این محصول در نوع برجسته و طرحدار می تواند ضخامت نازکی را داشته باشد که این امر توسط دستگاه های پیشرفته در این صنعت صورت می گیرد
    همواره در انتخاب پتو ها باید به سایز و کیفیت آن دقت کرد که این دو عامل از فاکتور های مهم در هنگام خرید یک پتو خوب می باشد. پتو نوعی پارچه تک‌لایه مستطیلی می باشد که در همه فصول به ‌خصوص پاییز و زمستان در هنگام استراحت یا خواب استفاده می‌شود

  114. سلام وقت بخیر
    مشتریان بتوانند خیلی راحت خرید خود را انجام دهند. پتو های ضخیم الوان وگلدارو نوجوان ونوزادی از مدل های تولیده شده توسط کارخانجات پتو است

  115. سلام وقت بخیر
    پتوهای این مجموعه خیلی نرم و راحتن و با اینکه سبکن ولی گرمایی خوبی دارند و
    پتوهاش بسیار لطیف و نرم و سبک هستند

  116. سلام وقت بخیر
    مدیر گرامی مجموعه دیبا من قصد همکاری بیشتر با مجموعه شما را در زمینه صادرات و خواستار مذاکره هستم لطف بفرمایید زمانی را برای مذاکره تایین کنید

  117. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت دارای رنگ طرح و سایز متفاوت هستند و جنسشون نرمه، جریان الکتریسیته ندارن، وزنشون مناسبه و قابل شست وشو هستن، باعث ایجاد خواب راحتی میشن

  118. سلام وقت بخیر من از این پتو های زیبا خواص سفارش دادم وبسیار راضی هستم
    پتوهای خیلی خوبی هستند کیفیت خیلی بالایی دارند
    یکی از محصولاتی که در کشور ایران به طور بسیار گسترده تولید می شود ؛ انواع پتو ها است

  119. سلام وقت بخیر
    انواع پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار بسیار نرم و با دوام می باشد که به راحتی قابل حمل و نقل می باشد و می توانیم آنها را به راحتی جابجا کنیم و از کیفیت بالایی هم برخوردار است.

  120. سلام وقت بخیر
    اگر امکانش هست عکس کامل محصولات خود را در اینا برای من ارسال کنید همه پتو هاتون در تنوع و رنگ بندی را ارسال فرمایید

  121. از مهم ترین و متنوع ترین انواع وسایل خانگی، محصولات مربوط به اتاق خواب است. از این میان پتوها از جمله وسایلی هستند که در طول شبانه روز به دفعات زیاد مورد استفاده و بر اساس سلیقه و بودجه و متناسب با محیط مورد نظر، مورد استفاده قرار می گیرند

  122. مرکز تولید پتوی نوجوان شادیلون برای فروش بیشتر، راحت تر و بهتر محصولات خود نمایندگی های مختلفی در سطح کشور دارد

  123. سلام وقتتون بخیر
    پتوها از الیاف بسیار محکمی تولید می‌شوند و در شست و شوی مداوم رنگ آنها نمی رود و شکل ظاهری خودشان را حفظ می کند، این پتوها را در مدت طولانی می توان استفاده کرد

  124. سلام وقت بخیر
    این مدل پتو ها امروزه خیلی پرطرفدار شده و در انواع رنگ و طرح توسط تولیدی ها داره تولید میشه

  125. سلام
    موضوع مهم این است که این پتو به دلیل استفاده از الیاف بسیار مرغوب، دوخت مطلوب و همچنین بافت فشرده آن این خاصیت را دارد که با شستن دردفعات زیاد هیچ تاثیر مخربی برای این پتوها پیش نمی آید

  126. سلام وقتتون بخیر باشه
    مرسی بابت جواب‌های به موقع تون و تیم فروش خوبتون ممنون که زحمت میکشند

  127. سلام وقت بخیر
    ارسال بارتون خیلی طول کشید وپیگیری بارتون ضعیفه ، وقتی نمیتونیم نباید سفارش قبول کنین

  128. سلام وقتتون بخیر
    پتوهای گلبافت از الیاف بسیار محکمی تولید می‌شوند و در شست و شوی مداوم رنگ آنها نمی رود و شکل ظاهری خودشان را حفظ می کند، این پتوها را در مدت طولانی می توان استفاده کرد. من تا به حال چند بار از شما خرید داشتم و خیلی راضی بودم ممنون از سایت خوبتون.

  129. سلام وقت بخیر
    پتوها از الیاف بسیار محکمی تولید می‌شوند و در شست و شوی مداوم رنگ آنها نمی رود و شکل ظاهری خودشان را حفظ می کند، این پتوها را در مدت طولانی می توان استفاده

  130. سلام خسته نباشید
    این پتو ها از الیاف بسیار محکمی تولید می‌شوند و در شست و شوی مداوم رنگ آنها نمی رود و شکل ظاهری خودشان را حفظ می کند، این پتوها را در مدت طولانی می توان استفاده کرد.

  131. سلام وقت بخیر
    کلا برند شادیلون نامی اشنا برای همه ی ما ایرانی هاست و برند معتبریه و پتوهاب شادیلون طرح کودک برای دختران و پسران در مدل های متعدد تولید شده و بسیار زیباست

  132. تولیدکنندگان منسوجات پتو به علت اینکه پتو رابطه مستقیم با پوست و موی شما را دارد از الیاف طبیعی برای تولید کردن این کالا استفاده می کنند

  133. سلام

    برای پسرم میخاستم پتوی نوجوان بگیرم رنگ فیروزه ایش رودارید؟پسرم رنگ فیروزه ای روخیلی دوست داره.

  134. سلام وقت بخیر محصولات از الیاف های مختلفی تولید می شوند و جنس هر کدام با هم متفاوت است، باید محصولات متناسب هر فرد خریداری شود

  135. سلام وقت‌ بخیر

    ارسال به کشورعراق دارید؟لیست قیمتهاتون روازتلگرام برام ارسال کنین.

  136. مرکز تولید پتوی نوجوان شادیلون انواع مختلف پتو را در طرح ها و سایزهای مختلف تولید می کند.

  137. سلام این محصول برای گروه های سنی مختلف مدل های متنوعی در رنگ ها و طرح هایی مناسب سن و جنسیت آنها عرضه می شود

  138. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار دارای رنگ طرح و سایز متفاوت دارند، جنسشون خیلی نرمه، جریان الکتریسیته ندارند و با قیمتی بسیار ارزان به خریداران عرضه می شوند.

  139. سلام وقت بخیر
    این محصول، بعد از تولید و در رنگ های گوناگونی، مورد استفاده قرار می گیرند این نوع پتو ها، سطحی نرم و لطیف از مهمترین مزیت یک پتو نرم و راحت بودن آن است.

  140. سلام وقت بخیر
    این محصول دولایه دورو است و از الیاف میکروفایبر تهیه شده این سایت قیمت پتوها که عرضه میکنه خیلی ارزونه و با سفارش بیشتر، تخفیف بیشتری هم میدن

  141. محصولات که از مجموعه شما خریداری کردم از نظر کیفیت و قیمت بسیار مقرون به صرفه و خرید خودم واقعا راضیم خسته نباشید میگم به شما تولید کننده گرامی

  142. همچنین برای زیباسازی و دادن چهره ای زیبا به اتاق خوابتان می توانید از پتوهای زیبا و متنوع بر روی تخت به عنوان روتختی استفاده کنید

  143. سلام خسته نباشید
    ممنون از پاسخ گویی به موقع تون و پیگیری بار تا زمان تحویل کالای مورد نظر

  144. سلام خسته نباشید
    پتوهااز الیاف بسیار محکمی تولید می‌شوند و در شست و شوی مداوم رنگ آنها نمی رود و شکل ظاهری خودشان را حفظ می کند در مدت طولانی می توان استفاده کرد.

  145. سلام
    پتو گلبافت ضخیم یکی از انواع پتوهای پر طرفدار که دارای مدل های مختلف است من از مجموعه شما خرید واقعا نرم و جذاب هستند و جلوه ای زیبا به اتاقم داده

  146. سلام وقت بخیر
    خواستم در زمینه فروش پتو با شما همکاری داشته باشم اگر ماهانه از شما یک نیسان خرید داشته باشم قیمت عمده چقد برام تموم میشه؟

  147. پتو ها از نظر کاربرد نیز انواع مختلفی دارند. بعضی پتوها مخصوص تخت های دو نفره هستند، برخی پتو ها مخصوص تخت های تک نفره. پتوهای دونفره خیلی کاربردی هستند

  148. سلام وقتتون بخیر
    من تعریف این پتو هارو زیاد شنیده بودم و دیدم که تو این سایت قیمت خوبی دارند و سفارش دادم هنوز به دستم نرسیده

  149. پتوی شادیلون نمایندگی های مختلفی درسراسر‌کشورداردوشمامیتوانیدباخیال راحت خریدتان راازهرجای کشورانجام دهید.

  150. سلام وقتتون بخیر
    پتوهای گلبافت از الیاف بسیار محکمی تولید می‌شوند و در شست و شوی مداوم رنگ آنها نمی رود و شکل ظاهری خودشان را حفظ می کند، این پتوها را در مدت طولانی می توان استفاده کرد.

  151. سلام وقتتون بخیر
    پتوهای گلبافت از الیاف بسیار محکمی تولید می‌شوند و در شست و شوی مداوم رنگ آنها نمی رود پتوی نجوان شادیلون پتوی بسیارگرمی است

  152. سلام خدا قوت
    پتو شادیلون رنگ یشمی برجسته میخواستم با گل های زیبا غنچه
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  153. سلام وقت بخیر
    پتوها هم به دلیل استفاده از نخ های مختلف ثبات قیمت ندارند و با توجه بالا رفتن دلار قیمت این محصول هم بالا می رود. اما می توانید پتوها را به صورت عمده با قیمت مناسب از درب کارخانه خریداری کنید

  154. پتو نوجوان شادیلون یکی از معتبرترین و بهترین برندهای پتو ایرانی است. مرکز تولید پتوی نوجوان شادیلون برای فروش بیشتر، راحت تر و بهتر محصولات خود نمایندگی های مختلفی در سطح کشور دارد

  155. سلام وقت بخیر
    ارسال به کشور ارمنستان هم دارید ؟
    اگر مقدره یک تایمی هماهنگ کنید در رابطه با همکاری بیشتر مذاکراتی داشته باشیم و اینکه تمایل دارم مدیر مجموعه شما دیدار داشته باشم

  156. به دلیل سخت پسندی نوجوانان امروزی پتوی انهانیزبایددارای طرح ورنگهای متنوع باشدتاپاسخگوی سلایق انهاباشد.

  157. سلام عرض ادب پتوهای مدل بافتنی بیشتر جنبه تزیینی و زیبایی شناسی دارند و اگر از پشم بافته شوند دارای گرمای مطلوب هستند

  158. لاکرا به لباس حالت تحرک پذیری بالایی می دهد که در تولید البسه های ورزشی و ایروبیک، بسیار پر اهمیت است.

  159. سلام عرض ادب من از این پتوهای نوجوان برای پسرم خریداری کردم خیلی زود رسید و کیفیت خوبی داشت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟