عرضه مستقیم روفرشی کشدار ۹ متری ایرانی

روفرشی‌ها برای نگهداری و محافظت از فرش‌های گران قیمت خریداری می‌شوند. چراکه همیشه جمع شدن، چروک شدن و یا لیز خوردن این روفرشی‌ها باعث می‌شود که خریداران بعد از مدتی استفاده، نسبت به آن منصرف شوند. تولیدکنندگان به دنبال راه حلی مناسب برای رفع این مشکل بودند. با تولید روفرشی کشدار توانستند این مشکل را کامل حل کنند. پر فروش‌ترین این محصول، روفرشی کشدار ۹متری که با دارا بودن کش در دور تا دور فروش امکان فیکس کردن فرش و روفرشی را فراهم می‌کند. همچنین خریدار می‌تواند به راحتی بدون ذره ای چروک شدگی از آن استفاده نماید.

روفرشی کشدار

طرح و مدل زیبای روفرشی های کشدار

روفرشی‌های کشدار با طرح و مدل‌های بی نظیری تولید می‌شوند. طرح‌های کلاسیک، بر پایه‌ی نقشه‌های فرش قدیمی مانند طرح‌های ترنج و شکارگاه و یا طرح‌های مدرن تر در بازار موجود هستند. با توجه به سبک چیدمان فضای داخلی محیط می‌توانید انواع متفاوتی از آن را خریداری کنید. بهتر است برای فضاهای کلاسیک تر از روفرشی‌های سنتی استفاده کنیم و  نیز برای فضاهای مینیمال یک روفرشی مدرن و در عین حال ساده خریداری کنیم تا نهایت هماهنگی بین کفپوش و دکوراسیون ایجاد شود.

روفرشی به دلیل زیبایی طرح و رنگی که در آن دیده می‌شود می‌تواند کاور مناسبی برای فرش منازل باشد. انواع رنگ‌ها‌ی لاکی، گردویی، سرمه‌ای، سبز و یا کرم  این محصول موجود است و نگران هماهنگی آن با سایر وسایل خانه خود نباشید.

قیمت این محصول بسیار مناسب است و شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ی کمی یک روفرشی مطابق با سلیقه خود تهیه کنید و فضا را کاملا تغییر دهید. انواع فرش و روفرشی‌ها در ایجاد تفاوت در  شکل داخلی فضای خانه بسیار موثرند. استفاده از روفرشی‌های دارای مدل متفاوت این امکان را برای شما فراهم می کند.

 

عمده فروشی روفرشی کشدار ۹ متری

بهترین راه برای تهیه روفرشی کشدار 9 متری با قیمت مناسب، خرید به شکل عمده است. فروشندگان به خریداران عمده قیمت بسیار مناسب تری ارائه می دهند. در برخی از موارد برای آنها امتیازاتی مانند حمل و نقل ارزان در نظر می‌گیرند که می‌تواند بودجه مصرفی را به شدت کاهش دهد.

این سایت  یکی از معتبرترین عمده فروشی روفرشی در کشور می‌باشد. چراکه تولیدکننده انواع با کیفیت این محصول را در طرح های متفاوت و با قیمت ویژه به خریداران ارائه می‌دهند. مرغوب‌ترین بافت روفرشی در محصولات ما قابل مشاهده می‌باشد.

عمده فروشی روفرشی کشدار ۹ متری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟