فروش پتو ژله ای برجسته

شرکت بازرگانی دیبافت یکی از توزیع کنندگان پتو ژله ای برجسته است که این پتو را با کیفیتی عالی به مشتریانش عرضه میکنند.
توزیع کننده پتو ژله ای برجسته (شرکت دیبافت) سایت اینترنتی ای را ایجاد کرده که این کار موجب فروش زیاد این محصول در اقصی نقاط ایران شده است. این شرکت به منظور ادامه روند فعالیت خود بهترین و مرغوب ترین پتو ژله ای برجسته را با قیمتی بسیار مناسب به مرحله فروش میرساند.
توزیع کنندگان این پتو دغدغه های زیادی برای فروش و عرضه پتوهایشان دارند، زیرا این موضوع تأثیر بسیاری بر روی چرخه تولید این پتوها دارد. به همین دلیل تولیدکنندگان پتو ژله ای برجسته در حال فعالیت هستند و تلاش کرده اند تا تولیدات خود را با قیمت بسیار مناسب و به صرفه و به صورت مستقیم و با کمترین واسطه به فروش برسانند.
توزیع کنندگان پتو ژله ای برجسته از جمله شرکت دیبافت تلاش میکنند تا رضایت مشتری را جلب نمایند و از هر طرح و رنگ بندی در فروشگاه ها موجود باشد و با هر سلیقه و چیدمان اتاق خواب بتوان این پتوها را ست کرد.

پتو ژله ای یکنفره،پتو ژله ای نوجوان،پتو ژله ای برجسته از جمله پتوهایی میباشد که در کارخانه پتو شادیلون تولید و عرضه میشود.

توزیع کنندگان این پتو بر آن اند که کالاهایشان را از هر نوع و از هر جنس به موقع و با قیمت مناسب به دست فروشندگان برسانند تا درنتیجه موجب رضایت مشتریان شوند.
دوام بالای پتوها از اهمیت زیادی برخوردار است، به همین دلیل باید از فروشگاه ها و تولیدی های معتبر این کالا را خریداری نمود. لذا پیشنهاد ما به شما شرکت بازرگانی دیبافت است که انواع پتوها از جمله پتوهای ژله ای برجسته را تولید و روانه بازار فروش میکند. از نظر دوام بالا و جنس، پتوی ایرانی شرکت دیبافت با برندهای دیگر در حال رقابت است و اشتغال زایی قابل توجهی را در این امر دارد.
پتوهای حصیری، دستبافت هستند و با اندازه ها و رنگ های گوناگونی در بازار و فروشگاه های معتبر در حال فروش هستند. پتوی حصیری با توجه به سلیقه مشتری بافته میشود و قابل تغییر هم است.
از انواع پتو ژله ای میتوان به پتو مسافرتی، پتو دو نفره، پتو نوزاد،پتو نوجوان و… اشاره کرد. پتو ژله ای برای نوزادان گزینه مناسبی است و با جنس عالی ای تولید شده است و برای نوزاد ایجاد حساسیت نمیکند. پتو ژله ای از مقاومت بسیار خوبی برخوردار است و چون ضخیم است، پرزهایش خراب نمیشود و با استفاده طولانی مدت کیفیت اولیه اش را حفظ میکند‌.
پتو ژله ای برجسته از جدیدترین پتو ژله ای ها به حساب می آید که در طرح ها و نقش های گوناگونی در فروشگاه های معتبر به فروش میرسد. این پتو با ۳۰ درجه سانتی گراد و با استفاده با ماشین لباسشویی قابل شست و شو است.
پتو پاییزه گرمادهی بالایی دارد و در اثر شست و شو رنگ پس نمیدهد. جنس این پتو از پلی استر است و ایجاد حساسیت و آلرژی نمیکند. این پتو قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی را هم داراست و در اندازه های گوناگون (یک نفره و دونفره) در فروشگاه ها و تولیدی ها موجود است. پتوهای پاییزه برای انواع سلیقه ها با طرح ها و رنگ های گوناگون تولید شده اند.

پتو ژله ای

معرفی پتو ژله ای برجسته

پتو ژله ای برجسته بسیار سبک است و طرح روی پتو برجسته تر از زمینه پتو است. این پتو ضخامت و اندازه متفاوتی دارد. پتو ژله ای برجسته انواع مختلفی دارد، به عنوان مثال پتو نوجوان،پتو مسافرتی، پتو یک نفره و دو نفره که هرکدام از این پتوها سایز و کاربرد مخصوص به خود را دارا هستند.
قیمت این پتو متناسب با الیاف به کار برده شده در آن تفاوت دارد. هرچه الیاف به کار رفته در این پتوها باکیفیت تر و مرغوب تر باشد، از لطافت بیشتری برخوردار است و پرزدهی کمتری دارد.
این پتو از ثبات رنگ بسیار بالایی برخوردار است و طراحی های زیبا و متنوعی روی این پتوها صورت گرفته است. پتو ژله ای برجسته از مواد اولیه درجه یک تولید شده است که نسبت به پتوهایی که از کشورهای همسایه وارد میشوند، طول عمر بالاتری دارد.

 

پتو ژله ای چگونه تولید میشود

در تولید پتو، خط ریسندگی در گزینه اول قرار دارد. خط ریسندگی از الیاف اکریلیک که به عنوان ماده اولیه است، نخ تولید میکند. در دومین مرحله که خط بافندگی است، بافت پتو صورت میگیرد. سومین مرحله که خط چاپ است، روی سطح پرزدار پتوها چاپ انجام میگیرد. در چهارمین مرحله که خط تکمیل است، مراحل آن پلی کاتینگ، برس، خارزنی و برش نام دارد. در این قسمت با نوار ساتن دوردوزی انجام میشود و در آخرین مرحله بسته بندی صورت میگیرد و به بازار عرضه میگردد.

 

آیا پتوی ژله ای نامرغوب به پوست آسیب میزند

پتوهای نامرغوب به سرعت پرز میدهند و با اینکه بسیار نرم هستند اما باعث بیماری های زیادی از جمله حساسیت های پوستی، آلرژی و… میشوند.
ضخامت ظاهری پتوی نامرغوب متناسب با وزن پتو نیست و ضخامت ظاهری اش بعد از چند بار شست و شو از بین میرود.

 

صادرات انواع پتو ژله ای برجسته

پتوهای صادراتی باید از بهترین و باکیفیت ترین پتوها انتخاب شوند که پتو ژله ای برجسته از جمله آنهاست. صادرات انواع پتو برجسته توسط شرکت بازرگانی دیبافت فراهم است. شما هم میتوانید با استفاده از مشاوره مشاوران این شرکت و اطلاع از لیست قیمت پتو صادراتی با بخش بازرگانی شرکت در ارتباط باشید.
قیمت و کیفیت پتوهای ایرانی، باعث سود بسیار زیادی در تجارت پتو شده است که هم خریدار و هم تولیدکننده را راضی نگه داشته است.
پتوهای صادراتی از پلی استر که بهترین مواد اولیه است، تولید شده اند و با قیمت مناسبی به بازار عرضه گردیده و به فروش میرسند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟