فروش استثنایی پتو برجسته نرمینه با کیفیت

نحوه خرید پتو های برجسته نرمینه

برای خرید انواع پتو ها عم از پتو برجسته نرمینه،پتو زنبق،پتوابریشمی،پتو ژله ای،پتو مسافرتی،پتو نوجوان شادیلون و… با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا مشورت های لازم در خصوص قیمت و مدل های مختلف پتو های نرمینه و پارمیدا خدمت شما ارائه شوند، سپس با آگاهی بیشتر اقدام به خرید و سفارش نمایید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

در خصوص پتو های برجسته نرمینه چه می دانید؟
آیا از میزان کیفیت و ماندگاری این پتو اطلاع دارید؟
شما با کارخانه نرمینه تا چه اندازه آشنایی دارید؟
در خصوص پتو های یک نفره و دو نفره پارمیدا چیزی می دانید؟
نحوه سفارش و خرید عمده پتو های نرمینه را می دانید؟
پتو یک کالای شخصی است که نسبت به سایر وسایل شخص پر کاربرد تر و مدت زمانی که از آن استفاده می کنیم نیز بیشتر است. پتو ها به طور مستقیم با بدن ما انسان ها در ارتباط هستند؛ پوست یکی از حساس ترین اجزای بدن ما است که در برخورد با اجسام تیز، زبر و مضر دچار آسیب می شود. پس اگر رواندازی نامناسب داشته باشیم که برای پوست ما مضر باشد یا زبر باشد، به پوست خود آسیب می رسانیم. پتو هایی که امروزه تولید می شوند، اکثراً در نگاه اول نرم هستند، اما نکته مهم این است که در طول مدتی که از آن ها استفاده می کنیم، همچنان نرمی خود را حفظ کنند. به علاوه پتوی شما باید دارای الیافی باشد که برای پوست شما مضر نباشد، بعضی پتو ها اگر با الیاف نامرغوب تولید شوند، باعث خشکی پوست، سوزش، قرمزی یا ایجاد حساسیت هایی وخیم می شوند.

البته پتو هایی که از الیاف با کیفیت تولید می شوند، هیچ آسیبی به پوست انسان نمی زنند.
اگر بخواهیم در خصوص فواید پتو صحبت کنیم، گفتنی بسیار است. پتو ها کالاهایی بسیار مفید و کاربردی هستند. این کالا یکی از تأثیر گذارترین کالا ها بر سلامتی ما است. تأثیر پتو بر زندگی ما با واسطه ای به نام خواب اتفاق می افتد که بسیار تأثیرات مهمی دارد. خواب مناسب و کافی بر خیلی از اعضای بدن ما تأثیرات مثبت مستقیم و زیادی می گذارد. شما اگر خوب نخوابید، همین تأثیرات مثبت به تأثیرات منفی تبدیل خواهند شد که باعث می شود در بسیاری از موارد زندگی خود به مشکل بخورید. خواب کافی و با کیفیت علاوه بر جسم ما بر روح و روانمان نیز تأثیراتی دارد. حتماً تجربه کرده اید که اگر شب بد خواب شده باشید، روز بعدش از همان ساعات اول روز کسل و خسته اید، حوصله زیادی برای رسیدن به امور روزمره خود ندارید، با همه بد خلقی می کنید. حتماً خودتان در آن روز با توجه به تجربه ای که در خصوص رفتار و اخلاق خود دارید، می فهمید که این حالت های شما به خاطر بد خوابی شب قبل است.
واقعاً هم همین طور است. ما انسان ها وقتی درست نمی خوابیم، روز بعد را به هیچ عنوان نمی توانیم خوب سپری کنیم. شاید در ظاهر هم بتوانیم حالت همیشگی را حفظ کنیم و خوب رفتار کنیم، اما از درون دچار مشکلاتی خواهیم شد که نه برای جسم ما خوب است و نه برای روح و روان ما.
بی خوابی یا بدخوابی های شبانه می تواند باعث چاقی زیاد از حد انسان نیز شود که این روز ها خیلی از ما با آن دست و پنجه نرم می کنیم. در مورد اثرات خواب اگر بخواهیم صحبت کنیم، هزاران مورد برای گفتن هست. حالا که تا این اندازه خواب بر زندگی ما اثر می گذارد، راه کار مناسب برای اینکه خوب بخوابیم تا این مشکلات برای ما پیش نیاید چیست؟
خیلی ها کم خواب، بی خواب یا بد خواب که می شوند به دکتر مراجعه می کنند. دکتر از حال و شرایط آن ها می پرسد و سعی می کند که راه کاری مناسب برای بیمار خود ارائه دهد. گاهی اوقات برای برخی بیماران مجبور به تجویز قرص های خوابی می شود که مصرف آن ها به جز عوارض چیزی به دنبال نخواهد داشت.
دکتر در خانه من و شما نیست و شرایطی که اتاق خواب و پتوی شما دارد را نمی بیند، این موردی است که خود ما باید آن را بررسی کنیم تا اگر مشکل از پتو و جای خوابمان است، آن را برطرف نماییم.

پتو تأثیر زیادی در آسوده خوابیدن ما دارد، پس اگر پتوی شما نا مناسب است، آن را عوض کنید و اگر قصد خرید پتو دارید، تمام تلاش خود را کنید که از بازار پتویی مناسب و با کیفیت به خانه خود ببرید. برای شناخت یکی از با کیفیت ترین پتو های بازار تا انتهای مطلب با ما همراهی کنید.
یکی از با کیفیت ترین پتو هایی که در فروشگاه های کالای خواب کشورمان به فروش می رسد، پتو برجسته نرمینه است. در ادامه این مطلب ابتدا در خصوص شرایط و محلی که در آن پتو برجسته نرمینه تولید می شود، برای شما توضیحاتی خواهیم داد، سپس مزایا و ویژگی های این پتو را بیان خواهیم نمود.
پتو نرمینه برجسته در کارخانه نرمینه تولید می شود. حتماً همه شما نام کارخانه نرمینه و پتو های آن را شنیده اید. خیلی از ما پتو های امروزی را با اسم پتو نرمینه می شناسیم.
کارخانه نساجی نرمینه در شهر کاشان فعالیت می کند. این کارخانه یکی از بهترین انواع پتو در ایران و جهان را تولید می کند. تمام استاندارد های جهانی که برای تولید پتو اعلام شده است را کارخانه نرمینه هنگام تولید پتو های خود رعایت می کند. به علاوه دستگاه هایی که کارخانه نرمینه از آن ها جهت رسیندگی و بافندگی محصولاتش استفاده می کند، همگی از به‎روزترین دستگاه ها هستند. تمامی این دستگاه ها از نظر سازمان جهانی مورد تأیید هستند؛ اما مهم ترین جزء یک تولید درجه یک، متریال مرغوب است. کارخانه نرمینه با تهیه اکثر مواد اولیه خود از منابع معتبر و خوش سابقه داخلی هم به اقتصاد کشورمان کمک می کند و هم می تواند پتو هایی با کیفیت اعلا تولید کند. البته این کارخانه در مواردی که مواد اولیه کافی یا با کیفیت لازم در ایران وجود نداشته باشند، اقدام به خرید این مواد از منابع خارجی که مورد تأیید و اطمینان هستند، می کند.
از مجموعه متریال با کیفیت، دستگاه های استاندارد و کارکنان باتجربه و با انگیزه یک پتوی فوق العاده برای شما مردم تولید می شود.
پتو های برجسته نرمینه انواع متفاوتی دارند. اکثر این پتو ها با الیاف بسیار با کیفیت پلی استر تولید می شوند. پتو های برجسته نرمینه دارای انواع یک نفره، دو نفره، نوجوان، جوان و کودک هستند.

پتو های برجسته نرمینه با نام های مختلف نرمین، سروین، نگین و… تولید می شوند.
ابعاد یک نفره پتو های برجسته نرمینه به صورت 150 در 210 سانتی متر مربع است. ابعاد پتو برجسته یک نفره نرمینه کاملاً برای پوشاندن تخت ها یک نفره و استفاده یک نفر مناسب هستند.
ابعاد دو نفره پتو های برجسته نرمینه 220 در 240 سانتی متر مربع است؛ ابعاد این مدل از پتو های نرمینه نیز برای دو نفر و پوشاندن تخت های دو نفره مناسب است.
اینکه پتو های برجسته نرمینه اندازه ای متناسب با تخت ها دارند، باعث می شود که بتوانید از آن ها به عنوان روتختی استفاده کنید. این پتو ها با رنگ ها و طرح های زیبایی که دارند تخت خواب شما را بسیار جذاب خواهند کرد.
پتو های نرمینه دارای وزنی مناسب هستند. پتویی که ما به عنوان روانداز هنگام خواب شبانه از آن استفاده می کنیم، باید دارای وزن متعادلی باشد. وزن پتو برای اینکه ما آرام تر بخوابیم، یکی از مهم ترین موارد است. اگر پتوی شما خیلی سبک باشد، قادر نخواهد بود که مانع حرکات اضافی بدن شما هنگام خواب شود و اگر خیلی سنگین باشد، شما ممکن است احساس خفگی کنید یا احساس سنگینی که روی بدن خود دارید باعث می شود دائم مجبور به کنار زدن پتو شوید، اما خیلی زود سردتان می شود و دوباره پتو را روی خود می کشید و باز سنگینی آن شما را اذیت می کند و باعث می شود که پتو را از روی خود کنار بزنید. به هر حال هر کدام از این موارد که اتفاق بیافتند، شما خوابی نا آرام خواهید داشت، چرا که حرکات بدن شما در زمان خواب زیاد خواهند بود.
علاوه بر این پتو های سنگین معمولاً ضخامت زیادی هم دارند و باعث ایجاد گرمای زیادی می شوند. پس باز هم شما اگر خیلی گرمتان شود، پتو را به ناچار کنار خواهید زد و امکان دارد در همین حین سرما بخورید.

این نکات ساده ای که جز به جز برای شما توضیح می دهیم تنها یک دلیل دارد؛ دلیلش این است که شما را کاملاً نسبت به مواردی که باید زمان خرید پتو در نظر بگیرید، آگاه کنیم. با توضیح کامل همین جزئیات ساده شما متوجه خواهید شد که اگر این نکات ساده را زمان خرید پتو نادیده بگیرید، چه مشکلاتی در زمان استفاده از آن خواهید داشت.
بنابراین وزن مناسب داشتن یکی از نکات ضروری برای پتو است. پتو های نرمینه برجسته یک نفره دارای وزن 1.5 کیلو گرم و دو نفره آن ها وزن 2.5 کیلو گرم هستند.
یکی دیگر از ویژگی هایی که یک پتوی خوب باید داشته باشد و در ابتدای متن به آن اشاره کردیم، نرمی و لطافت پتو است. در کل همیشه از گذشته شنیده ایم که اگر کسی جای خواب راحتی داشته باشد، می گویند جایش گرم و نرم است. از همین جمله کوتاه به راحتی می توانیم متوجه شویم که همراه گرمی، نرمی وسایل خواب ما نیز اهمیت زیادی برای داشتن خوابی راحت دارند.
پتو های نرمینه از نام آن ها مشخص است که چقدر نرم و لطیف هستند. نکته مهم دیگر که در خصوص پتو های نرمینه برجسته وجود دارد، حفظ نرمی و لطافت خود در مدت زمان طولانی است. شما اگر چندین سال به صورت مداوم از پتو های نرمینه برجسته استفاده کنید یا بارها آن ها را بشویید، همچنان نرمی و لطافت خود را حفظ می کنند، شما این ویژگی را در کمتر پتویی می توانید پیدا کنید.

همان طور که گفتیم پتو های نرمینه برجسته بسیار خوش رنگ و خوش نقش هستند. پتو های نرمینه در هر خانه ای که باشند، زیبایی را با خود به آن خانه می برند. ما انسان ها به شکل ذاتی اگر چیز های زیبا و لطیف زیاد ببینیم یا استفاده کنیم، کم کم روحیه بهتری پیدا خواهیم کرد، اما اگر وسایلی که زیبایی دارند بیشتر در اطراف ما باشند و ما از آن ها استفاده کنیم، به تدریج روی روحیه ما نیز تأثیر مخرب خود را می گذارند، این یک حقیقت است که برای همه شما ثابت شده می باشد. پس بهتر است برای اینکه روحیه و حال بهتری داشته باشیم، با آرامش بیشتری بخوابیم و با شادابی بیشتری از خواب بیدار شویم، سعی کنیم که تمام وسایلمان را زیبا و خوش رنگ انتخاب کنیم. پتو نیز یکی از وسایلی است که روزانه بیش از 10 ساعت با آن در ارتباط هستیم. قطعاً زیبایی آن می تواند بسیار بر روحیه و حال ما اثر گذار باشد.
پتو های نرمینه برجسته تک رنگ آن دارای رنگ هایی بسیار زیبا با گل ها یا طرح هایی که به صورت برجسته در زمینه آن ها کار شده اند، هستند.
پتو های طرح دار نرمینه برجسته نیز هم رنگ های جالب و براقی دارند و هم طرح های آن ها بسیار زیبا هستند. طرح های پتو های نرمینه در میان سایر طرح هایی که در بازار می بینید، تک هستند و به راحتی نظر مشتری را به خود جلب می کنند. تنوع آن ها نیز بسیار زیاد است.
پتو های نرمینه برجسته برای کودکان و نوزادان نیز تولید می شوند. این مدل از پتو های نرمینه نیز دارای رنگ ها و طرح هایی بسیار زیبا که برای روحیات این گروه سنی مناسب باشند، هستند. ابعاد آن ها نیز به گونه ای است که برای استفاده نوزاد شما از زمان تولد تا حدود سه سالگی مناسب اند. این پتو وزن زیادی نیز ندارد تا کودک شما راحت در آن بخوابد یا اگر قصد داشتید پتوی کودکتان را همراه خود ببرید، سنگینی آن آزار دهنده نباشد.

پتو برجسته نرمینه

پتو پارمیدا

پتو پارمیدا نیز یکی از پتو های بازار هستند که به صورت برجسته تولید می شوند. این پتو به صورت تک نفره و دو نفره در بازار توزیع می شود. ابعاد یک نفره پتو پارمیدا 160 در 210 سانتی متر مربع و ابعاد دو نفره آن به صورت 220 در 230 سانتی متر مربع است.
از جمله ویژگی های پتو پارمیدا می توان به موارد زیر اشاره کرد:
کیفیت بی نظیر
طرح و رنگ های متنوع و زیبا
قابلیت شستشو با دست و ماشین لباس شویی
گرما و ضخامت کافی
نرم و لطیف بودن
عدم آبرفت و تغییر شکل بعد از شستشو
ثبات رنگ عالی

 

255

    • سلام وقت بخیر پتو تأثیر زیادی در آسوده خوابیدن ما دارد، پس اگر پتوی شما نا مناسب است

      • سلام من واقعا عاشق پتوهایه نمینه مخصوصا نقش برجسته این سایتم که با طرح ونقش ساده و لی شیک توجه همه رو به خود جلب کرده

  1. عالیه لطیف سبک با ضخامتی ایده آل برای هر فصل .الان پتوهای خیلی نازک و مسافرتی رو با این قیمت و حتی گرونتر می فروشن

    • سلام پتوهای نرمینه شما واقعا باکیفیت وعالی هستن چجوری میتونم سفارشموثبت کنم لطفا راهنمایی کنید

      • سلام ممنون از ارتباط شما
        شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
        09120677104
        09129677312
        09129389211

  2. نرمی و لطفات این پتوها واقعا عالیه وهمه ی مشتری های فروشگاه ما ازخرید این محصول راضی هستن.

    • سلام پتوهای نرمینه جنس بسیارنرم وگرمی دارندوهمچنین درطرح هاورنگ های مختلف وجوددارند

  3. این پتوهااصلا حساسیت پوستی ایجادنمیکنن و برای هرنوع پوستی مناسبن واقعا باکیفت ومرغوب تولیدشدن

  4. سلام خسته نباشید
    ممنون از سایت خوبتون
    از سایت شما خریداری کردم
    کیفیتش که بی نظیره و خیلی تازه و خوشمزس خیلی عالیه
    به شما هم پیشنهاد میکنم از این سایت بخرید

    • سلام وقت شما بخیرخریدحضوری هم دارین
      لطفا ادرس دفترتون رولطف میکنیدبرام بفرستین ممنون میشم ازتون

      • سلام ممنون از ارتباط شما
        شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
        09120677104
        09129677312
        09129389211

  5. سلام پتوهای نرمینه شما واقعا باکیفیت وعالی هستن چجوری میتونم سفارشموثبت کنم لطفا راهنمایی کنید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  6. سلام من واقعا عاشق پتوهایه نمینه مخصوصا نقش برجسته این سایتم که با طرح ونقش ساده و لی شیک توجه همه رو به خود جلب کرده

    • سلام وقت بخیر
      پتوی شما باید دارای الیافی باشد که برای پوست شما مضر نباشد، بعضی پتو ها اگر با الیاف نامرغوب تولید شوند

  7. پتو برجسته ای که از شما خرید کردم رنگ بندی زیادی داره و یکی از رنگ های جذاب آن را می توان به رنگ زرد و گلبهی و زرد و ارغوانی آن اشاره کرد.

  8. پتو نرمینه یکی از بهترین پتو ها می باشد که دارای ابعاد و سایز استانداردی هستند ممنون از مجموعه ای خوبتون.

  9. سلام وقت بخیر
    همین دیروز بار من رسید کیفیت پتو هاتون بسیار عالی است خوش حالم که باشما آشنا شدم.

  10. سلام وقت بخیر من از این نوع پتو های برجسته سی عدد برای عالم خرید کردم واقعا راضی بودم از کیفیت برای تجهیز عالم بازم از شما خرید می کنم موفق باشید.

    • سلام وقت بخیر
      پتو نرمینه های مجموعه شما رو نمی توان به هیچ شرکت دیگه مقایسه کرد واقعا کیفیت خوبی دارد

  11. سلام وقت بخیر
    پتو نرمینه های مجموعه شما رو نمی توان به هیچ شرکت دیگه مقایسه کرد واقعا کیفیت خوبی دارد

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با مشاوران مجموعه تماس بگیرید.
      09120677104

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  12. سلام وقت بخیر
    پتوی شما باید دارای الیافی باشد که برای پوست شما مضر نباشد، بعضی پتو ها اگر با الیاف نامرغوب تولید شوند

  13. سلام وقت بخیر
    پتو های نرمینه برجسته تک رنگ آن دارای رنگ هایی بسیار زیبا با گل ها یا طرح هایی که به صورت برجسته در زمینه آن ها کار شده اند هستند

  14. سلام وقت بخیر
    پتو های نرمینه برجسته تک رنگ آن دارای رنگ هایی بسیار زیبا با گل ها یا طرح هایی که به صورت برجسته در زمینه آن ها کار شده اند هستند

  15. سلام وقت بخیر
    پتو ها کالاهایی بسیار مفید و کاربردی هستند در کنار استفاده باید هم قیمت مناسب و گرمای مطلوب داشته باشند ین کالا یکی از تأثیر گذارترین کالا ها بر سلامتی ما است

  16. سلام وقت بخیر پتو تأثیر زیادی در آسوده خوابیدن ما دارد، پس اگر پتوی شما نا مناسب است

  17. سلام وقت بخیر
    درخواست سفارش پتو پارمیدا به تعداد بالا به شهر هرمزگان را دارم ارسال چند روزه انجام می سود؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  18. سلام وقت بخیر
    یکی از با کیفیت ترین پتو هایی که در فروشگاه های کالای خواب کشورمان به فروش می رسد، پتو برجسته نرمینه است که کیفیت بسیار بالایی دارد.

  19. سلام وقت بخیر
    پتوهای نرمینه یکی از گرم ترین و نرم ترین پتوها هستند که کیفیت بسیار بالایی دارند.

  20. سلام وقت بخیر
    من عاشق رنگ بنفش و بادمجمونیم این پتوهای که سایتتون خریدم خیلی قشنگن و پتو ها درجه درخشش زیادی دارند تراکم بالایی از نخ هم دیده میشه

  21. سلام وقت بخیر
    پتو ها به طور مستقیم با بدن ما انسان ها در ارتباط هستند؛ پوست یکی از حساس ترین اجزای بدن ما است که در برخورد با اجسام تیز، زبر و مضر دچار آسیب می شود

  22. سلام وقت بخیر
    پتو هایی که از الیاف با کیفیت تولید می شوند، هیچ آسیبی به پوست انسان نمی زنند

  23. سلام وقت بخیر
    خصوص پتو های برجسته نرمینه چه می دانید؟
    آیا از میزان کیفیت و ماندگاری این پتو اطلاع دارید؟
    شما با کارخانه نرمینه تا چه اندازه آشنایی دارید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  24. سلام وقتتون بخیر
    شما یکی از بهترین مجموعه ها برای تولید پتو هستید من برای مغازه م همیشه از شما خرید می کنم.
    موفق باشید.

  25. سلام وقت بخیر
    پتو یک کالای شخصی است که نسبت به سایر وسایل شخص پر کاربرد تر و مدت زمانی که از آن استفاده می کنیم

  26. باسلام عرض ادب پتوهای نرمینه طرفدار زیادی در سراسر کشور دارد و مورد پسند همه با هر سلیقه ای است واز پتوهای با دوام هستند

  27. سلام وقت بخیر
    پتو های برجسته نرمینه با نام های مختلف نرمین، سروین، نگین و… تولید می شوند تولید می شوند من از شما پتو سروین خرید کردم خیلی راضی بودم.

  28. سلام وقت بخیر
    پتو هایی که از الیاف با کیفیت تولید می شوند، هیچ آسیبی به پوست انسان نمی زنند.

  29. پتوهای نرمینه برای فصل سرد سال مفیدند وخواب راحتی به ما هدیه میدهند و دور دوزی تمیزی دارند و باکیفیت هستند

  30. سلام وقت بخیر
    پتو ها اگر با الیاف نامرغوب تولید شوند، باعث خشکی پوست، سوزش، قرمزی یا ایجاد حساسیت هایی وخیم می شوند.

  31. سلام وقت بخیر
    ارسابه به شهر کهکیلویه و بویر احمد هم دارید؟
    الان سفارش بدم کی تحویل می گیرم چند روزه ؟
    دستتون دست خودمونه انتخاب کنیم پیشتازه یا معمولی

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  32. سلام وقت بخیر
    پتو یک کالای شخصی است که نسبت به سایر وسایل شخص پر کاربرد تر و مدت زمانی که از آن استفاده می کنیم

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  33. سلام وقت بخیر
    پتوی شما باید دارای الیافی باشد که برای پوست شما مضر نباشد، بعضی پتو ها اگر با الیاف نامرغوب تولید شوند

  34. سلام وقت بخیر
    پتوهای برجسته زمینه دارای بهترین کیفیت هستند و پرسنل بستر عالی هم دارید خسته نباشید

  35. طلا وقت بخیر
    پتو های برجسته نرمینه انواع متفاوتی دارند. اکثر این پتو ها با الیاف بسیار با کیفیت پلی استر تولید می شوند. پتو های برجسته نرمینه دارای انواع یک نفره، دو نفره، نوجوان، جوان و کودک هستند

  36. سلام وقت بخیر
    پتو یک کالای شخصی است که نسبت به سایر وسایل شخص پر کاربرد تر و مدت زمانی که از آن استفاده می کنیم نیز بیشتر است.

  37. سلام وقت بخیر
    پتو ها کالاهایی بسیار مفید و کاربردی هستند. این کالا یکی از تأثیر گذارترین کالا ها بر سلامتی ما است و با قیمت پایینی هم عرضه می شود

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  38. سلام وقت بخیر
    مدیر گرامی مجموعه دیبا من قصد همکاری بیشتر با مجموعه شما را در زمینه صادرات به کشور ترکمنستان را دارم خواستار مذاکره ای در ای رابطه دارم لطف بفرمایید زمانی را برای مذاکره تایین کنید

  39. سلام وقت بخیر
    پتو یک کالای شخصی است که نسبت به سایر وسایل شخص پر کاربرد تر و مدت زمانی که از آن استفاده می کنیم

  40. سلام وقت بخیر
    پتو تأثیر زیادی در آسوده خوابیدن ما دارد، پس اگر پتوی شما نا مناسب است ارسال به بلوچستان هم دارید؟

  41. سلام وقت بخیر
    پتو برجسته نرمینه در طرح های مختلف های مختلف و ابعاد گسترده که در این مجموعه تولید می شود اگر برای شما مقدور است لیست قیمت و عکس کامل محصولات مجموعه خود را در ایتا ارسال کنید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  42. پتوی شما باید دارای الیافی باشد که برای پوست شما مضر نباشد، بعضی پتو ها اگر با الیاف نامرغوب تولید شوند، باعث خشکی پوست، سوزش، قرمزی یا ایجاد حساسیت هایی وخیم می شوند.

  43. سلام وقت بخیر
    پتو ها کالاهایی بسیار مفید و کاربردی هستند. این کالا یکی از تأثیر گذارترین کالا ها بر سلامتی ما است. تأثیر پتو بر زندگی ما با واسطه ای به نام خواب اتفاق می افتد

  44. سلام وقتتون بخیر
    من از پتو نرمینه های شما خرید کردم بسیار باکیفیت هستند ممنون از سایت خوبتون.

  45. سلام وقت بخیر پتپهای نرمینه بخاطر ویژگی گرما و ضخامت کافی ونرم و لطیف بودن آن وعدم آبرفت و تغییر شکل بعد از شستشو مناسب جهیزیه عروس است

  46. سلام وقت بخیر
    این پتوهااصلا حساسیت پوستی ایجادنمیکنن و برای هرنوع پوستی مناسبن واقعا باکیفت ومرغوب تولیدشدن از نظر قیمت خیلی مناسب و مقرون به صرفست

  47. پتو یک کالای شخصی است که نسبت به سایر وسایل شخص پر کاربرد تر و مدت زمانی که از آن استفاده می کنیم نیز بیشتر است پس باید در انتخاب ان دقت کنیم

  48. طرح های پتو های نرمینه در میان سایر طرح هایی که در بازار می بینید، تک هستند و به راحتی نظر مشتری را به خود جلب می کنند

  49. پتو هایی که امروزه تولید می شوند، اکثراً در نگاه اول نرم هستند، اما نکته مهم این است که در طول مدتی که از آن ها استفاده می کنیم، همچنان نرمی خود را حفظ کنند

  50. سلام وقت بخیر
    پتو یک کالای شخصی است که نسبت به سایر وسایل شخص پر کاربرد تر و مدت زمانی که از آن استفاده می کنیم

  51. سلام وقت بخیر
    این پتوهااصلا حساسیت پوستی ایجادنمیکنن و برای هرنوع پوستی مناسبن واقعا باکیفت ومرغوب تولیدشدن

  52. سلام وقت بخیر
    پتو تأثیر زیادی در آسوده خوابیدن ما دارد، پس اگر پتوی شما نا مناسب است، آن را عوض کنید و اگر قصد خرید پتو دارید، تمام تلاش خود را کنید

  53. از جمله ویژگی های پتو پارمیدا می توان به موارد زیر اشاره کرد:
    کیفیت بی نظیر
    طرح و رنگ های متنوع و زیبا
    قابلیت شستشو با دست و ماشین لباس شویی
    گرما و ضخامت کافی
    نرم و لطیف بودن

  54. سلام من واقعا عاشق پتوهایه نمینه مخصوصا نقش برجسته این سایتم که با طرح ونقش ساده و لی شیک توجه همه رو به خود جلب کرده

  55. مجتمع تجاری ما از سایت شما این محصول رو به صورت عمده سفارش داد و دریافت کرد محصولات ازهرلحاظ عالی بودن خداقوت وخسته نباشید.

  56. عالیه لطیف سبک با ضخامتی ایده آل برای هر فصل .الان پتوهای خیلی نازک و مسافرتی رو با این قیمت و حتی گرونتر می فروشن

  57. پتو یک کالای شخصی است که نسبت به سایر وسایل شخص پر کاربرد تر و مدت زمانی که از آن استفاده می کنیم نیز بیشتر است.

  58. سلام خسته نباشید
    ممنون از سایت خوبتون
    از سایت شما خریداری کردم
    کیفیتش که بی نظیره و خیلی تازه و خوشمزس خیلی عالیه

  59. سلام وقتتون بخیر
    قیمت پتو نرمینه لطفا ؟
    چطور میتونم سفارش بدم ؟
    فروشتون به صورت عمده هست فقط یا تکی هم دارین

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  60. سلام خسته نباشید ممنون از سایت خیلی خوبتون و اطلاعاتی که شرح می دهید
    جنس پتو خیلی خوبه و زیبا است ممنونم از شما

  61. خداییش هرجا این پتو رو دیدم برام سوال بود اسمش چیه
    آخرش اینجا فهمیدم و سفارش دادم ?
    ممنون با تشکر

  62. سلام خسته نباشید
    من از پتو نرمینه ی شما که خریدم بسیار رازی هستم نرم و لطیف و پرز نمیده ممنون از سایت خوبتون.

  63. سلام وقتتون بخیر
    من بارها از شما خرید کردم و خیلی راضی بودم ممنون از سایت خوبتون.

  64. سلام وعرض ادب پتوهای نرمینه دارای ماندگاری بالا و دوخت تمیز و تنوع رنگ زیادی است ومقاوم دربرابر شستشو است

  65. سلام پتو مسافرتی نوزاد به دلیل نرم بودن و داشتن جنس خوب و مرغوب مناسب پوست حساس نوزادان است.

  66. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما بابت محصول باکیفیتی که برام فرستادین تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون.

  67. سلام وقتتون بخیر من بسیار از شما خرید کردم و خیلی راضی بودم ممنون از سایت خوبتون.

  68. سلام وقت بخیر
    پتو یک کالای شخصی است که نسبت به سایر وسایل شخص پر کاربرد تر و مدت زمانی که از آن استفاده می کنیم

  69. سلام پتوهای نرمینه جنس بسیارنرم وگرمی دارندوهمچنین درطرح هاورنگ های مختلف وجوددارند

  70. سلام وقت بخیر
    خرید انواع پتو برجسته نرمینه رونق خوبی دارد و به صورت حضوری و مجازی به فروش می رسد

  71. پتو استثنایی از انواع مختلف پتو میباشند و همینطور برای کسانی که پتوهای تک رنگ میپسند نیز طرح دارد

  72. سلام وقت بخیر
    در زمان های گذشته و هنگامی که پتو برجسته نرمینه به شکل امروزی تولید نمی شد و کارخانجات نساجی به شکل مدرن و پیشرفته شروع به کار نکرده بودند، برای گرم شدن در فصول سرد از لحاف استفاده می شد. لحاف با استفاده از مواد در دسترس در هر منطقه مانند پنبه یا پشم ساخته می شد و فرآیند تولید آن توسط دست صورت می گرفت.

  73. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید.

  74. سلام وقت بخیر
    پتو هایی که از مجمعه شما خرید واقعا با کیفیت هستند و از خریدم واقعا راضی هستم و خداقوت می گم به شما تولید کننده گرامی بهترینارو برای شما ارزو می کنم

  75. سلام وقت بخیر
    پتو های که از مواد اولیه درجه یک تولید شدند خیلی جنس مرغوبی دارند

    خیلی باکیفیت زیبا بودن ،رنگ بندی قشنگی داشتن

  76. پتوهای نرمینه در ابعاد یک نفره و دو نفره هستند و در بازار موجودند و بسیار نرم و لطیف هستند و سایت شما قیمت مناسبی دارد نسبت به بازار

  77. سلام وقت بخیر
    پتو استثنایی پتو شادیلون بسیار مرغوب و لطیف است و استفاده از آنها در فصل‌های تابستان و زمستان بسیار دلپذیر و دلچسب می باشد.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  78. سلام وقت بخیر
    پتو های برجسته نرمینه واقعا از الیاف گوسفند بدست می اید و برای آرتروز ستون فقرات و گردن خیلی خیلی خوبه

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  79. پتو های برجسته نرمینه خیلی گرم و نرم هستند و خوابی لذت بخش و آرام را باهاشون تجربه می کنید

  80. تو یک کالای شخصی است که نسبت به سایر وسایل شخص پر کاربرد تر و مدت زمانی که از آن استفاده می کنیم نیز بیشتر است

  81. سلام وقت بخیر
    ارسال به عمان هم دارید ممنون میشم راهنمایی بفرمایید به چه نحوی انجام می شود.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  82. سلام وقت بخیر.پتو انواع مختلفی داره ولی کمتر پتویی هست که چند سال دوام بیاره من پتو شادیلون رو پیشنهاد میکنم.

  83. سلام وقت بخیر
    قیمت این پتوهای برجسته نرمینه در سایت دیبا بافت نگار واقعا مناسب هست

  84. سلام وقت بخیر پتوهای نرمینه خاصیت گرما و ضخامت بالا ونرم و لطیف بودن
    وعدم آبرفت و تغییر شکل بعد از شستشو را دارا هستند

  85. کیفیتش که بی نظیره و خیلی تازه و خوشمزس خیلی عالیه
    به شما هم پیشنهاد میکنم از این سایت بخرید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  86. سلام وقت بخیر
    ارسال به کشور تایلند هم دارید ؟
    اگر مقدره یک تایمی هماهنگ کنید در رابطه با همکاری بیشتر مذاکراتی داشته باشیم و اینکه تمایل دارم مدیر مجموعه شما دیدار داشته باشم

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  87. پتو مسافرتی باید سبک، کم حجم و قابل حمل باشد و در مسافرت بتوان به راحت ترین شکل ممکن از آن استفاده داشت

  88. سلام وقتتون بخیر پتوهای نرمینه خاصیت ضد سرما ومقاومت در برابر شستشو زیاد دارند و بادوام هستند

  89. سلام عرض ادب خسته نباشید
    خواستم اگر امکانش هست با شما حضوری صحبت کن برای صادرات پتو به کشور شیلی.

  90. بهترین مدل پتوها پتوهای برجسته اند که نرم و سبک هستند و کیفیت خیلی خوبی دارندشستشوی راحتی دارند

  91. سلام وقت بخیر
    خواستم ببینم چند روز کاری طول میکشه تا بار منو ارسال کنید؟من دیروز ثبت سفارش کردم.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  92. سلام وقت بخیر
    خواستم از بابت خوش قول بودنتون تشکرکنم خیلی زود بارم به دستم رسید. فقط اینبار میخوام اگر بشه باهم به صورت چکی کار کنیم آیا امکانش هست چک ۳۰ روزه بگیرید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  93. پتوی خوب به دلیل این که از الیاف مناسب تولید شده باعث بروز حساسیت های پوستی و بیماری های پوستی نمیشه.

  94. پتوهای خیلی نرم و لطیفه و برای مهمانی و هدیه دادن ب نوعروس ها و نوزاد تازه ب دنیا اوده خیلی گذینه یه خوبیه و طرح و نقش های مختلف و جذاب زیادی داره

  95. پتو نوعی پارچه تک‌لایه مستطیلی می باشد که در همه فصول به ‌خصوص پاییز و زمستان در هنگام استراحت یا خواب استفاده می‌شود

  96. مزایای استفاده از پتو بسیار بالا بوده و یکی از ضروری ترین ملزومات در هر خانه و مکانی جهت مقابله با سرما می باشد این محصولات نه تنها در فصول سرد مورد استفاده قرار می گیرند بلکه در بیشتر مواقع در هنگام مطالعه، تماشای تلویزیون و یا هر زمانی که احساس سرما کنید قابل استفاده می شوند

  97. صنعت تولید پتو در کشور رونق خوبی دارد و پتو های سبک و گرم و لطیف محصول آنهاست نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند

  98. پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار که تازه وارد بازار شدن بسیار مناسب هستش هم سبک و هم لطیف هستن،حتی میشه توی مسافرت هم ازشون استفاده کرد چون سایز کوچیک دارند
    پتوی دیبا بافت نگار به دلیل کیفیت بالایی که دارد از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد

  99. این پتو دارای طیف رنگ بندی کامل و جامعی می باشد تا مشتریان به راحتی بتوانند محصول مورد نظر و درخواستی خود را انتخاب نمایند

  100. تولید کننده برای جذب مشتری بیشتر و افزایش فروش خود این محصول را با کیفیت بالا و طرح های مختلف تولید می کنند سپس روانه بازار کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد‌

  101. سلام عرض ادب پتو های برجسته نرمینه دارای انواع یک نفره، دو نفره، نوجوان، جوان و کودک هستند

  102. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    من چند بار از شما خرید داشتم و راضی بودم فقط کمی دیر بار برام ارسال کردین اگر می تونید یک هفته ای بارو واسم ارسال کنید من سفارش بدم؟

  103. سلام و وقت بخیر
    من از این پتو ها به عنوان روتختی هم استفاده می کنم، جذابیت و زیبایی آن ها بسیار زیاد است و جنس نرم و لطیفی دارند

  104. پتوهایی که برای سایز نوجوانان و کودکان با طرح های متنوع تولید شده بسیار جالب هستند و مثل گذشته پدر مادر ها مجبور نیستند که پتوهای بزرگ برای بچه ها استفاده کنند

  105. پتوهایی که برای سایز نوجوانان و کودکان با طرح های متنوع تولید شده بسیار جالب هستند و مثل گذشته پدر مادر ها مجبور نیستند که پتوهای بزرگ برای بچه ها استفاده کنند

  106. سلام وقت بخیر آروزی موفقیت برای شما تاجر عزیز را دارم ان شاالله همیشه سلامت و موفق باشید
    پتوهایی که تازه وارد بازار شدن بسیار مناسب هستش هم سبک و هم لطیف هستن

  107. سلام وقت بخیر
    نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند کیفیت بسیار بالایی دارد و حتی داخل لباسشویی نیز کیفیت خودش را از دست نمی دهد

  108. سلام وقت بخیر پتو های مجموعه دیبا بافت نگار باعث ایجاد حساسیت نمیشوند و به راحتی قابل شست و شو میباشند پتوهای مجموعه خیلی کیفیت بی نظیری دارد این پتوها خیلی قشنگ دوخته و درست شده اند زیبایی آن عالی است

  109. سلام وقت بخیر
    من خودم به شخصه تا حالا از این مدل پتو خرید نکردم ولی تعریفش رو شنیدم که خیلی نرم و سبکه و ماندگاری خیلی بالایی دارند، فکر می‌کنم این پتوها انتخاب مناسبیه برای خرید عروس

  110. سلام خسته نباشید پتو های برجسته نرمینه اندازه ای متناسب با تخت ها دارند، باعث می شود که بتوانید از آن ها به عنوان روتختی استفاده کنید

  111. حتماً در هنگام خرید پتو به استاندارد بودن آن توجه کنید و سعی کنید با کیفیت ترین نوع پتو را خریداری کنید تا بعدها با مشکل روبرو نگردید

  112. این مجموعه بهترین نوع پتو شادیلون را وارد بازار نموده است. از نظر جنس و کیفیت عالی هستند
    از آنجایی که پتو ها دارای انواع مختلفی هستند که می توانید مدل آنها را با توجه به نیاز خود خریداری کنیم مثلاً برای کودک از پتو های بچگانه استفاده کنید

  113. سلام وقتتون بخیر
    خواستم اگر امکانش هست حضوری شما رو ببینم و خریدم انجام بدم.
    راستی آدرس دفتر شما کجاست ؟

  114. تولید پتو های جدید با استفاده از مواد اولیه ی مرغوب و با کیفیت صورت می گیرد و الیاف به کار رفته در این محصول دارای درجه کیفی مناسب همراه با تراکم بالا می باشد از میزان ماندگاری بالایی برخودار است. برای تهیه این محصول باید نسبت به جنس های مختلف تولیدی اطلاع کسب نمود تا بتوان انتخاب مطلوبی داشت و برای شستشوی آن ها دچار مشکل نشد و با یک قیمت مناسب آن را تهیه نمود

  115. پتوها از الیاف مصنوعی تهیه میشوند و پرز دار هستند و در رنگها و طرح‌های زیبا در بازار یافت میشوند
    پتو مسافرتی بسیار خریدش بالاست در بازار و بسیار کاربردیست برای مسافران و قیمت خوبیم دارد برای سفارش راحت واسان ومستقیم میتونیم به سایت مراجعه کنیم

  116. پتوها از الیاف مصنوعی تهیه میشوند و پرز دار هستند و در رنگها و طرح‌های زیبا در بازار یافت میشوند
    پتو مسافرتی بسیار خریدش بالاست در بازار و بسیار کاربردیست برای مسافران و قیمت خوبیم دارد برای سفارش راحت واسان ومستقیم میتونیم به سایت مراجعه کنیم ممنون

  117. پتوها از الیاف مصنوعی تهیه میشوند و پرز دار هستند و در رنگها و طرح‌های زیبا در بازار یافت میشوند
    پتو مسافرتی بسیار خریدش بالاست در بازار و بسیار کاربردیست برای مسافران و قیمت خوبیم دارد برای سفارش راحت واسان ومستقیم میتونیم به سایت مراجعه کنیم ممنون از شما

  118. سلام وقت شما بخیر . شاید این گونه باشد که این نوع پتو ها جایگزین مناسبی برای الیاف های مصنوعی می باشند و موجب بالا رفتن کیفیت خواب می شوند و چون مناسب برای استفاده در تمامی فصول هستندو ان شالله که همیشه سالم و تندرست باشید و کسب و کارتون پر برکت باشه

  119. سلام وقت شما به خیر و نیکی باشه . مرسی از تیم بسیار خوب شما که با راه اندازی سایت، درباره پتو مسافرتی جدید و مشخصات پتو مسافرتی و نکات کاربردی نوشتید و امکان خرید آنلاین و بدون دردسر رو برای علاقه مندان به خرید اینترنتی فراهم کردید. تشکر از شما

  120. سلام وقت بخیر
    این پتو ها بسیار کاربردی هستند برای هدیه دادن و از همه لحاظ خوب هستند ‌تنوع زیادی دارند فکر کنم ارسال به شهرستان دارید ؟

  121. سلام وقت بخیر
    پتوهای شادیلون خیلی نرم و با دوام هستند
    این پتوها خیلی جنسش خوبه و کیفیت بسیار بالایی داره و بسیار هم کارارایی خوبی داره و جنس نرم و لطیفه
    و از نظر اقتصادی هم خیلی مقرون

  122. پتو از وسایل گرمایشی است که علاوه بر جنس نرم و با کیفیت باید دارای اندازه مناسب و طرح زیبایی باشد تا مورد پسند مشتری قرار بگیرد
    تو های شادیلون طرح ها و رنگ های مختلفی دارند من خیلی خوشم میاد چطوری میتونم از این سایت سفارش بدم

  123. پتو های سربازی از بهترین پتوها برای سربازان می باشد که از بدن آن ها در برابر سرما محافظت می کند و در طرح های گوناگونی تولید می شوند که یکی از دیگری جذاب ترند واقعا قیمت خوبی هم عرضه می کنید

  124. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    مشاوره شما با من تماس گرفت قرار شد خبر بده کی شما رو ببینم منتظر خبر هستم،کی بهم اطلاع میدین؟

  125. سلام وقتتون بخیر
    اینکه پتو های برجسته نرمینه اندازه ای متناسب با تخت ها دارند، باعث می شود که بتوانید از آن ها به عنوان روتختی استفاده کنید.

  126. سلام وقت بخیر
    این پتو ها خیلی قشنگ هستند و دارای کیفیت بالایی هستند و سبک وباداوام هستند وبه راحتی شسته می شوند

  127. سلام وقت بخیر
    پتوهای این مجموعه خیلی نرم و راحتن و با اینکه سبکن ولی گرمایی خوبی دارند و
    پتوهاش بسیار لطیف و نرم و سبک هستند

  128. سلام
    باتشکر از قیمت مناسب شما وجنس مرغوبی که ارائه دادید من بسیار راض ام از همکاری باشماوپتو ها دارای بهترین کیفیت و درجه لطافت می باشد که برای انتخاب هر فردی مناسبه

  129. سلام وقت بخیر
    مجموعه شما فقط در زمینه پتو فعالیت می کنه قصد همکاری با شما را در زمینه صادرات دارم و ممنون میشم از نحوه‌ی تحویل و باربری اطلاعاتی به من بدید

  130. این محصول عالی و بی نظیره و به شما دوستان هم توصیه میکنم.
    من از این پتو ها به عنوان روتختی هم استفاده می کنم، جذابیت و زیبایی آن ها بسیار زیاد است و جنس نرم و لطیفی دارند

  131. سلام وقت بخیر
    انواع پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار بسیار نرم و با دوام می باشد که به راحتی قابل حمل و نقل می باشد و می توانیم آنها را به راحتی جابجا کنیم و از کیفیت بالایی هم برخوردار است.

  132. سلام روز خوش
    داشتن محصولات باکیفیت نیازمند به همت و تلاش فراوان است مجموعه شما با همت زیاد توانسته به موفقیت دست یابد ممنون از تیم خوبتون

  133. سلام خسته نباشید
    حداقل میزان خرید چقدره؟ شرایط فروشتون چطوریه؟زمان ارسال چقدره؟

  134. سلام وقت بخیر
    قصد خرید از مجموعه شما را دارم در تعداد بالا و می خواستم بدونم آرم شرکت هم چاپ می کنید به صورت سفارش روی کالای ها

  135. سلام من واقعا عاشق پتوهایه نمینه مخصوصا نقش برجسته این سایتم که با طرح ونقش ساده و لی شیک توجه همه رو به خود جلب کرده

  136. پتو یک کالای شخصی است که نسبت به سایر وسایل شخص پر کاربرد تر و مدت زمانی که از آن استفاده می کنیم نیز بیشتر است

  137. سلایق مشتریان خود محصولات را به روز کرده تا همیشه بتوانند رضایت تمامی متقاضیان این محصول را جلب نمایند تشکر از زحمات مجموعه شماو در دسته ی ارقام صادراتی قرار دارد و جزء با کیفیت ترین برندها می باشد که همیشه توانسته رضایت مشتریان را به دست آورد

  138. با این وجود به علت باکیفیت بودن انواع پتو ایرانی، اغلب خریداران ترجیح می‌دهند برندهای تولید داخل را انتخاب نمایند. برای خرید ویژه پتو درجه یک به علت بالا بودن حجم تولید، انتخاب‌های بسیاری خواهید داشت

  139. سلام وقت بخیر
    پتوها هم در بازارهای داخلی از فروش بالایی برخوردار می باشند و هم این که این نوع از پتو در بازارهای بین المللی نیز دارای طرفداران بسیاری بوده و فروش خوبی دارند. ممنون از تیم فروش خوبتون

  140. سلام
    در طرح های گوناگونی تولید می شوند که یکی از دیگری جذاب ترند واقعا قیمت خوبی هم عرضه می کنید

  141. سلام وقتتون بخیر
    پتوهای برجسته نرمینه شما تصویر بسیار زیبا و جنس خوب دارند من اگر از این محصول شما به تعداد زیاد بخوام برام ارسال می کنید؟ هزینه ارسال تا شهرستان آباده چقدر در میاد؟

  142. قیمت پتو سربازی بستگی به الیاف به کار رفته در آن دارد هر چه الیاف به کار رفته در آن از مواد مرغوبی تولید شده باشد قیمت پتو نیز گران تر خواهد بود و اگر از مواد مصنوعی برای تولید آن استفاده شده باشد قیمت آن ارزان تر خواهد بود

  143. سلام وقت بخیر
    پتوهای جنس خوب حتی در هنگام شستن هم مقاومت بالایی دارند و شکل ظاهری خودشان را پس از شستن از دست نمی دهند. این پتوها را می توان سال ها از آنها استفاده کرد

  144. سلام وقت بخیر
    پتوهای جنس خوب حتی در هنگام شستن هم مقاومت بالایی دارند و شکل ظاهری خودشان را پس از شستن از دست نمی دهند و می توان سال ها از آنها استفاده کرد

  145. سلام وقت بخیر
    کلا برند شادیلون نامی اشنا برای همه ی ما ایرانی هاست و برند معتبریه و پتوهاب شادیلون طرح کودک برای دختران و پسران در مدل های متعدد تولید شده و بسیار زیباست

  146. به دلیل کیفیت بالا، رنگبندی و طرح های بسیار زیاد انواع مختلف این پتوها هم در بازارهای داخلی از فروش بالایی برخوردار می باشند

  147. مشاوران ما شما برای یک خرید به صرفه شما را راهنمایی می کنند. همچنین می توانید به صورت حضوری تشریف بیاورید.

  148. روز خوش. پتو یکی از کالاهای پرکاربرد و متنوع است که هر فرد در طول زندگی خود از انواع مدل پتو استفاده کرده است.مخصوصا ازین نوع

  149. برای خرید این پتو ها با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا مشورت های لازم در خصوص قیمت و مدل های مختلف ،خدمت شما ارائه شوند

  150. برای خرید این پتو ها با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا مشورت های لازم در خصوص قیمت و مدل های مختلف ،خدمت شما ارائه شوند

  151. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار دارای رنگ طرح و سایز متفاوت دارند، جنسشون خیلی نرمه، جریان الکتریسیته ندارند و با قیمتی بسیار ارزان به خریداران عرضه می شوند.

  152. سلام وقت بخیر
    این محصول، بعد از تولید و در رنگ های گوناگونی، مورد استفاده قرار می گیرند این نوع پتو ها، سطحی نرم و لطیف از مهمترین مزیت یک پتو نرم و راحت بودن آن است.

  153. سلام وقت بخیر
    این محصول دولایه دورو است و از الیاف میکروفایبر تهیه شده این سایت قیمت پتوها که عرضه میکنه خیلی ارزونه و با سفارش بیشتر، تخفیف بیشتری هم میدن

  154. محصولات که از مجموعه شما خریداری کردم از نظر کیفیت و قیمت بسیار مقرون به صرفه و خرید خودم واقعا راضیم خسته نباشید میگم به شما تولید کننده گرامی

  155. یکی از با کیفیت ترین پتو هایی که در فروشگاه های کالای خواب کشورمان به فروش می رسد، پتو برجسته نرمینه است.

  156. سلام من واقعا عاشق پتوهایه نمینه مخصوصا نقش برجسته این سایتم که با طرح ونقش ساده و لی شیک توجه همه رو به خود جلب کرده

  157. سلام وقت بخیر پتو های نرمینه برجسته تک رنگ آن دارای رنگ هایی بسیار زیبا با گل ها یا طرح هایی که به صورت برجسته در زمینه آن ها کار شده اند، هستند

  158. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    من از طریق سایت شما سفارش پتو دادم خواستم ببینم چند روز طول میکشه تا به دستم برسه؟

  159. با سلام و خسته نباشید
    از شما بابت محصول مرغوب و با کیفیت سپاسگزارم و این که کیفیت محصولات شما عالیه و دارای طرح ها ورنگ های زیبایی است

  160. با سلام و خسته نباشید
    از شما بابت محصول مرغوب و با کیفیت سپاسگزارم و این که کیفیت محصولات شما عالیه و دارای طرح ها ورنگ های زیبایی است

  161. سلام وقت بخیر
    کارخانه تولید این محصولات از بهترین مواد اولیه و الیف های پلی استر استفاده شده است تا پتو های درجه یک و مرغوب تولید گردد

  162. سلام وقت بخیر
    پتوها هم به دلیل استفاده از نخ های مختلف ثبات قیمت ندارند و با توجه بالا رفتن دلار قیمت این محصول هم بالا می رود. اما می توانید پتوها را به صورت عمده با قیمت مناسب از درب کارخانه خریداری کنید

  163. .سلام امروز به دلیل مشغله های روزمره بیشتر مردم علاقه دارند که خرید اینترنتی داشته باشند و در کنار آن محصولی با کیفیت خریداری کنن این سایت مجموعه خوبیه برای خرید اینترنتی

  164. سلام خسته نباشید
    این پتوها خیلی خوب هستند و در طرح و نقش های مختلف تولید می شوند و با قیمت مناسب به فروش می‌رسند

  165. سلام وقتتون بخیر
    من قبلا از شما خرید کردم می خوام دوباره از شما خرید منم هنوز مثل قبل کار میکنید یا فرق کرده؟

  166. سلام وقت بخیر
    قصد خرید از مجموعه شما را دارم در تعداد بالا و می خواستم بدونم آرم شرکت هم چاپ می کنید به صورت سفارش روی کالای ها

  167. سلام وقت بخیر
    قصد خرید از مجموعه شما را دارم در تعداد بالا و می خواستم بدونم آرم شرکت هم چاپ می کنید به صورت سفارش روی کالای ها سلام من از پتو نرمینه استفاده کردم خیلی عالی هستن

  168. سلام وقت بخیر
    قصد خرید از مجموعه شما را دارم در تعداد بالا و می خواستم بدونم آرم شرکت هم چاپ می کنید به صورت سفارش روی کالای ها

  169. سلام وقت بخیر پتوهای نرمینه بافت ضخیم ومقاومی داره وزود خراب نمیشه و دارای عمر با دوامی است

  170. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور ژاپن هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید

  171. سلام خدا قوت پتو های سنگین معمولاً ضخامت زیادی هم دارند و باعث ایجاد گرمای زیادی می شوند

  172. سلام وقت بخیر پتو تأثیر زیادی در آسوده خوابیدن ما دارد، پس اگر پتوی شما نا مناسب است

  173. سلام من واقعا عاشق پتوهایه نمینه مخصوصا نقش برجسته این سایتم که با طرح ونقش ساده و لی شیک توجه همه رو به خود جلب کرده

  174. این پتوهااصلا حساسیت پوستی ایجادنمیکنن و برای هرنوع پوستی مناسبن واقعا باکیفت ومرغوب تولیدشدن

  175. سلام وقت بخیر
    پتو های نرمینه برجسته تک رنگ آن دارای رنگ هایی بسیار زیبا با گل ها یا طرح هایی که به صورت برجسته در زمینه آن ها کار شده اند هستند

  176. سلام وقت بخیر
    یکی از با کیفیت ترین پتو هایی که در فروشگاه های کالای خواب کشورمان به فروش می رسد، پتو برجسته نرمینه است که کیفیت بسیار بالایی دارد.

  177. سلام وقت بخیر
    یکی از با کیفیت ترین پتو هایی که در فروشگاه های کالای خواب کشورمان به فروش می رسد

  178. پتوهای نرمینه برای فصل سرد سال مفیدند وخواب راحتی به ما هدیه میدهند و دور دوزی تمیزی دارند و باکیفیت هستند

  179. سلام وقت بخیر
    پتو یک کالای شخصی است که نسبت به سایر وسایل شخص پر کاربرد تر و مدت زمانی که از آن استفاده می کنیم

  180. سلام وقت بخیر
    پتوهای برجسته زمینه دارای بهترین کیفیت هستند و پرسنل بستر عالی هم دارید خسته نباشید

  181. سلام وقتتون بخیر
    من از پتو نرمینه های شما خرید کردم بسیار باکیفیت هستند ممنون از سایت خوبتون.

  182. سلام وقت بخیر
    این پتوهااصلا حساسیت پوستی ایجادنمیکنن و برای هرنوع پوستی مناسبن واقعا باکیفت ومرغوب تولیدشدن از نظر قیمت خیلی مناسب و مقرون به صرفست

  183. سلام خسته نباشید ممنون از سایت خیلی خوبتون و اطلاعاتی که شرح می دهید
    جنس پتو خیلی خوبه و زیبا است ممنونم از شما

  184. این پتو دارای طیف رنگ بندی کامل و جامعی می باشد تا مشتریان به راحتی بتوانند محصول مورد نظر و درخواستی خود را انتخاب نمایند

  185. سلام خسته نباشید
    این پتو دارای طیف رنگ بندی کامل و جامعی می باشد تا مشتریان به راحتی بتوانند محصول مورد نظر و درخواستی خود را انتخاب نمایند

  186. پتو مسافرتی باید سبک، کم حجم و قابل حمل باشد و در مسافرت بتوان به راحت ترین شکل ممکن از آن استفاده داشت

  187. سلام
    باتشکر از قیمت مناسب شما وجنس مرغوبی که ارائه دادید من بسیار راض ام از همکاری باشماوپتو ها دارای بهترین کیفیت و درجه لطافت می باشد که برای انتخاب هر فردی مناسبه

  188. سلام وقت شما بخیر . شاید این گونه باشد که این نوع پتو ها جایگزین مناسبی برای الیاف های مصنوعی می باشند و موجب بالا رفتن کیفیت خواب می شوند و چون مناسب برای استفاده در تمامی فصول هستندو ان شالله که همیشه سالم و تندرست باشید و کسب و کارتون پر برکت باشه

  189. سلام وقت شما بخیر . شاید این گونه باشد که این نوع پتو ها جایگزین مناسبی برای الیاف های مصنوعی می باشند و موجب بالا رفتن کیفیت خواب می شوند

  190. سلام وقت شما بخیر .این پتو ها مناسب برای استفاده در تمامی فصول هستندو ان شالله که همیشه سالم و تندرست باشید و کسب و کارتون پر برکت باشه

  191. بنابراین وزن مناسب داشتن یکی از نکات ضروری برای پتو است. پتو های نرمینه برجسته یک نفره دارای وزن 1.5 کیلو گرم و دو نفره آن ها وزن 2.5 کیلو گرم هستند.

  192. سلام روز خوش
    داشتن محصولات باکیفیت نیازمند به همت و تلاش فراوان است مجموعه شما با همت زیاد توانسته به موفقیت دست یابد ممنون از تیم خوبتون

  193. سلام عرض ادب پتوهای نرمینه لطافت خوبی دارند وپتو های سنگین معمولاً ضخامت زیادی هم دارند و باعث ایجاد گرمای زیادی می شوند.

  194. سلام وقت بخیر
    خواستم با شما در زمینه خرید انواع پارچه هایی که موجود دارین گفت و گو کنم لطفاً آدرس دفترتون برام ارسال کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟