بزرگترین تولیدی پتو الماس با بهترین کیفیت در تهران

انسان یک سوم عمر خود در خواب به سر می برد و برای داشتن خوابی راحت و دلچسب نیاز به ملزوماتی مانند پتو می باشد تا برای او خوابی خوش را به ارمغان آورد. پتو در بازار در انواع جنس و مدل عرضه می شود که بزرگترین تولیدی پتو الماس در تهران بوده و انواع طرح و رنگ این پتو را با بهترین و مرغوبترین مواد اولیه تولید و وارد بازار می کند. یکی از برندهای خوشنام و باکیفیت برند الماس است که به علت کیفیت فوق العاده ای که دارد استقبال زیادی از آن شده و در بازار خرید و فروش بالایی دارد.

مرکز اصلی خرید مستقیم پتو الماس

در مرکز اصلی خرید مستقیم پتو الماس بورس انواع پتو را خواهیم دید که انواع مدل ها در این مکان به نمایش گذاشته شده است و خریداران زیادی به این سمت هجوم می آورند چون می دانند در این مکان حق انتخاب مشتری بالا بوده و تنوع مدل و رنگ وجود دارد.
در این مرکز بیشتر پتو الماس به صورت مستقیم از کارخانه وارد می شود و مشتری می تواند جهت خرید مستقیم پتو به آنجا مراجعه کند. خرید مستقیم پتو بسیار پر سود است چون بدون واسطه و دلال بدست مشتری می رسد و مشتریانی که قصد خرید عمده دارند می توانند آن را مستقیم تهیه کنند تا از هزینه های آن ها کاسته شود.
این مراکز جهت رفاه حال مشتریان و دسترسی سریع آنها به صورت اینترنتی و آنلاین در سایت های فروش نیز این محصول را عرضه می کنند که در این صورت پتو الماس با بهترین کیفیت و کمترین قیمت ارائه می شود.

خریدار عمده پتو الماس به قیمت تولیدی

خریدار عمده پتو الماس به قیمت تولیدی بهتر است به خود کارخانه مراجعه کند و با مشاهده مدل ها طرح های مورد نظر خود را انتخاب و متناسب با نیاز خود سفارش خرید را بدهد و برای کسانی که دسترسی به تولیدی ندارند دفاتر فروش و یا نمایندگی هایی در سراسر کشور ایجاد شده که مشتری می تواند از طریق آنها سفارش خود را بدهد.
در این صورت خریدار پتو الماس با مشاهده کاتالوگ ها و مشخصات آنها و مقایسه مدل ها و قیمت ها بهتر می تواند خرید کند.  نمایندگی پتو الماس نیز اطلاعات و راهنمایی های لازمه را در مورد انواع پتو در اختیار مشتری قرار داده و او را در انتخاب درست مشاوره می دهد.
خریداران عمده آن نیز واسطه هایی هستند که در کار خرید و فروش انواع پتو بوده و آن را عمده و ارزان از تولیدی تهیه نموده و با قیمت روز در بازار به فروش می رساند و علاوه بر کسب سود برای خود نیاز بخش اعظمی از کشور را تامین خواهند نمود.

عرضه کننده ویژه پتو پسرانه الماس

عرضه کننده ویژه پتو پسرانه الماس مدل های مورد پسند پسران را شناخته و با توجه به پرفروش ترین آن ها مورد های متنوعی را به فروش می رساند. رنگ های پتو پسرانه اکثرا آبی و سورمه ای است که در شخصیت های فوتبالیست ها و برنامه های تلویزیونی مورد علاقه آنها ارائه می شود.
فروشندگان پتو پسرانه انواع مدل های مخصوص را در معرض دید مشتریان قرار داده و طرح های مورد علاقه پسران در هر سنین را عرضه می کند. این مدل پتو نیز در انواع تک لایه و دو لایه عرضه می شود که هر کدام دارای کیفیت ها و ویژگی های خاص خود می باشد و خریداران متفاوتی دارد.
عرضه پتو الماس در بازار با واسطه و بودن واسطه انجام می شود که بدون واسطه را قبلا توضیحات کامل در مورد آن دادیم و باواسطه نیز توسط شرکت های توزیع کننده انجام شده و در سراسر کشور در دسترس قرار خواهد گرفت.

پتو الماس درجه یک با جنس عالی

پتو الماس درجه یک از جنس عالی و کیفیت ممتازی برخوردار است و از مشخصه یک برند خوب نیز بهره مند است و در دو نوع  پتو الماس دونفره و پتو الماس تکنفره وارد بازار می شود و از جمله ویژگی های آن شامل موارد زیر است:

  • پرزهای آن دارای استقامت بالایی است و براحتی از بین نخواهد رفت.
  • ضخامت پتو الماس متناسب با وزن پتو بوده و ضخامت آن توپر است و بعد از شستشو ضخامت خود را از دست نخواهد داد.
  • دارای ترکم یکنواختی است و زمینه پتو را از لابلای پرزها نمی توان دید.
  • در مدل های تک رنگ آن در هر سمتی از آن اختلاف رنگ دیده نخواهد شد و هر سه گوش آن به هم مساوی است و سرکجی در آن نخواهید دید.
  • پتو الماس در برابر شستشوی زیاد مقاوم است و رنگ آن نیز ثابت خواهد بود.
  • دارای دور دوزی مقاوم و مستحکمی می باشد.
  • انواع پتو ایرانی الماس دارای تنوع طرح و مدل و نمایندگی های فروش در سراسر کشور می باشد.
پخش کننده اصلی و معتبر پتو ایرانی دخترانه

پخش کننده اصلی و معتبر پتو ایرانی دخترانه در اقصی نقاط کشور وجود دارد که دسترسی مشتری را در هر نقطه ای از ایران به این برند راحت می کند و با بازاریابی و تبلیغات محصولات خود و با شناخت کم و کیف بازار و با توجه به اصل مشتری مداری این محصول را به صورت تخصصی و در سطح وسیعی توزیع می کند.
پتوی دخترانه نیز در رنگ های شاد مانند زرد و قرمز و صورتی با طرح های دخترانه و شخصیت های کارتونی و مدل های عروسکی دخترانه عرضه می شود که مخصوص این قشر در هر سنینی می باشد و از تنوع رنگ و مدل برخوردار است و استقبال زیادی از آنها در کشور می شود.
پخش کننده پتو در کار نگهداری تیراژ بالا و حمل و نقل و فروش انواع پتو است و انواع برندهای ایرانی و خارجی را عرضه می کند و با حضور فعالانه و عملکرد درست در این زمینه به بهترین شکل نیاز مصرف کننده را تامین می کند و نقش بسزایی در این عرصه دارد.

بهترین مرکز خرید و فروش پتو برند الماس

بهترین مرکز خرید و فروش ویژه پتو الماس با قشر های مختلف در فعالیت است و رهبری بخش از بازار را بر عهده دارد و با توجه به نیازهای تلویحی و تشریحی مشتری این محصول را ارائه می کند و هدف اصلی این مرکز ارائه باکیفیت ترین پتو با قیمت مناسب و کسب رضایت مندی مشتری و بدست آوردن اعتبار برای خود می باشد.
در گذشته پتو بیشتر در یک مدل و طرح و از یک جنس مشخصی بود و تنوع طرح و رنگ در آنها کمتر دیده می شد و تنها به منظور گرم نمودن شخص ارائه می شد در حالی که امروزه با تغییرات شگرفی که در این صنعت ایجاد شده شاهد رنگ ها و نقش های مختلفی از این محصول هستیم و سال به سال نیز مدل های جدیدتری به آن افزوده می شود چنان که مشتری با مراجعه به فروشگاه و مشاهده انواع طرح ها به دلیل تنوعی که در آن ها وجود دارد در انتخاب خود سردرگم خواهد شد.

مرکز تولید و پخش پتو های ایرانی طرح برجسته

خریدار عمده پتو الماس به قیمت تولیدیمرکز تولید پتو ایرانی طرح برجسته در کار ارائه انواع مدل ها و پخش آن در سراسر کشور بوده و با ارتقای مهارت و دانش کارکنان خود و با استفاده از تیم تحقیق و توسعه و با نوآوری و عزم جدی با استفاده از مواد اولیه درجه یک به طراحی و تولید انواع پتو باکیفیت ممتاز می پردازد.
کارخانه پتو ایرانی با ایجاد نظام مدیریت کیفیت و بهره مندی از توانمندی علمی و تخصصی با استفاده از تجهیزات پیشرفته و آزمایشگاه های بروز پتوی طرح برجسته درجه یک را طبق استانداردهای ملی و بر اساس اصول بهداشتی ارائه می کند و محصولات خود را علاوه بر بازارهای داخلی به سایر کشورها نیز صادرات خواهد نمود.
کارخانه پتو طرحدار سایزها و ابعاد مختلفی را در اوزان متفاوت تولید و در اشکال متنوع بسته بندی و وارد بازار می کند و در بسته بندی های آن مدل و مشخصه کامل آن ذکر شده است.

لیست قیمت خرید مرغوب ترین پتو الماس

خریدار عمده پتو الماس به قیمت تولیدیلیست قیمت خرید مرغوب ترین پتو الماس را می توان از نمایندگی ها و سایت های فروش بدست آورد و اطلاع از این لیست قیمت ها خرید را برای مشتری راحت تر می کند چون مشتری می تواند با مقایسه قیمت های آن مطابق با بودجه خود خرید کند.
قیمت پتو الماس نیز بسته به نوع و کیفیت آن مختلف است در عرصه معاملات بین کیفیت و قیمت رابطه مستقیمی وجود دارد. قیمت روز پتو بسته به نوسانات ارزی متفاوت است و تولید کننده خود تعیین کننده قیمت است و آن را بر اساس هزینه تولید و میزان عرضه و تقاضا مشخص می کند.

قیمت در روند معاملات تاثیر بسزایی دارد و در صورتی که قیمت پتو ارزانتر باشد قدرت خرید مشتری افزایش یافته در نتیجه بر تعداد مراجعه کنندگان افزوده خواهد شد و قیمت عمده از خرده آن ارزانتر است خرید از خود تولید کننده صرفه بالایی خواهد داشت.

زیباترین طرح پتو الماس با کیفیت خوب

زیباترین طرح پتو الماس با کیفیت خوب را می توان از فروشگاه های آن تهیه نمود این پتو دارای تنوع زیادی در رنگ و طرح می باشد و در سایزهای مختلف پتو نوزادی ایرانی و پتو کودک و بزرگسال نیز تولید می شود که از نرمی و لطافت و ظرافت بالایی برخوردار بوده و خوابی راحت را به همراه خواهد داشت.
این نمونه پتو به دلیل لطافت خاصی که دارد حین شستشو زیاد چرک نمی شود و لطافت خود را از دست نخواهد داد و در دو نوع ساده و طرح دار وارد بازار می شود. این پتو در انواع دولایه و یک لایه وارد بازار می شود که نوع دو لایه قطر و ضخامت بالایی دارد و مخصوص زمستان بوده و بسیار گرم و نرم می باشد و نوع تک لایه مخصوص تابستان و بهار است و خنک خواهد بود.

پتو الماس بهترین گزینه برای عروس خانم ها و برای سیسمونی است و در انواع مختلفی وارد بازار می شود و به دلیل تنوع رنگ و نقش پاسخگوی هر سلیقه ای است و به علت زیبایی حیرت انگیز و جلوه منحصر به فردی که دارد چشم هر بیننده ای را به خود خیره خواهد نمود.

انواع پتو ایرانی با طرح گلدار

 

  • پتو پنبه ای امروزه دیگر بتوی پنبه خالص ارائه نمی شود و بیشتر پتوها از جنس پنبه با الیاف مصنوعی مانند اکریلیک و پلی استر است و دارای پرز زیاد و بسیار گرم و نرم و سبک هستند و در دو مدل یک لایه و دو لایه ارائه می شوند.
  • پتو ارگانیک به علت طبیعی بودن برای افرادی که دچار ارگانیک و آلرژی هستند گزینه مناسبی است و قیمت بالایی نیز دارد چون از الیاف پنبه خالص تولید شده است.
  • پتو پشمی یکی از گرمترین پتو است زیرا مشخصه پشم جذب گرما به خود می باشد و این جنس پتو زبر و سنگین بوده است.
  • پتو شیشه ای دارای یک لایه پشم شیشه بوده و گرم و سبک است.
  • پتو مسافرتی از الیاف مصنوعی تهیه شده و بسیار سبک و کم حجم می باشد.
  • پتو قلاب بافی دست بافت بوده و بیشتر کاربرد تزئینی دارد.
پتو تک رنگ برجسته الماس

پتو برجسته الماس دارای شکل های مختلفی است و طرح های آن به صورت برجسته و برآمده می باشد که دارای رنگ های مختلفی است و رنگ برجستگی ها با رنگ زمینه پتو هماهنگ می باشد که بسیار زبیا بوده و جلوه و نمای شیک و مدرنی به اتاق خواب خواهد داد.
پتو الماس برجسته دارای خریداران زیادی است و دارای نقش های زیادی بوده و می توان مطابق با دکوراسیون اتاق خواب آن را در هر طرحی خریداری کرد تا با دیگر وسایل اتاق خواب ست باشد. در  فروشگاه پتو ارزان قیمت ترین این محصولات و گران قیمت ترین آنها به چشم می خورد که هر کدام دارای ویژگی ها و مشخصه مختص به خود می باشد.
در بازار انواع برندهای ایرانی و خارجی به چشم می خورد که هر کدام کیفیت های مختلفی داشته و هر مدل نیز خریداران خاص خود را خواهد داشت.

خریدار بهترین جنس پتو ایرانی دخترانه

خریدار بهترین جنس پتو ایرانی دخترانه همیشه جویای مدلی است که علاوه بر شیک بودن دارای کیفیت بالا و قیمت مناسبی باشد و برای خرید سعی می کند به مراکزی مراجعه کند که طبق خواسته او پتو را در اختیار مشتری قرار دهد و در بازار بزرگ پتو انواع مختلف پتو به چشم می خورد و که به علت تنوع پاسخگوی هر سلیقه و بودجه ای می باشد.
فروشنده پتو الماس علاوه بر عرضه حضوری به صورت اینترنتی نیز در سایت های فروش خود این پتو را ارائه می کند و خریدارانی که به علت مشغله زیاد وقت رفتن به بازار را ندارند می توانند در منزل و یا محل کار خود در کمترین زمان ممکن در هر ساعت از شبانه روز خرید کنند.
خریدار پتو نیز خریداران عمده و خرده هستند که بنابر شغل خودشان و بنابر مصرف شخصی که دارند آن را خریداری می کنند و حین خرید نیز بهتر است در مورد انواع آن اطلاعات کاملی را بدست آورده و با اطمینان بیشتری پتو را تهیه کنند.

3

  1. سلام من مغازه دارهستم لطفا قیمت انواع پتوالماس تون رابرای بفرستیدقیمت عمده ممنون

  2. سلام من مغازه دارهستم لطفا قیمت انواع پتوالماس تون رابرام بفرستیدقیمت عمده ممنون

  3. سلام‌ من‌ مغازه‌ دار‌ هستم‌لطف‌ کنید‌ قیمت‌ پتو‌ الماس‌ وبرام‌ بفرستین‌ممنون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟