مرکز صادرات پتو گوسفندی شادیلون تک و دو نفره

اولین مطلبی که با شنیدن نام پتو در ذهن ما ایجاد می‌شود. خوابی آرام و راحت است، که مستلزم وسایلی نظیر پتو و نرم بودن آن است. در نگاه اول شاید کمی این موضوع تکراری و پیش پا افتاده به نظر برسد، اما حقیقت چیز دیگری است و آن این است که خواب جزئی از زندگی و سلامت آدم‌ها است.

نیازی که با هیچ چیزی قابل جبران نیست. پتوی نرم و گرم و مناسب می‌تواند یک خواب راحت را به ما ببخشد. چراکه یکی از عواملی است که باعث می‌شود خواب ما بهتر و به اندازه کافی باشد. پس از یک خواب مناسب بتوانیم به فعالیت روزمره خود به طور صحیح و باحوصله کافی بپردازیم.
عده ای بر این باورند که پتو هرچه سنگین تر یا ضخیم تر باشد بهتر است. عده‌ای هم بر نرم و نازک بودن پتو اصرار دارند. در این محتوا می‌خواهیم بدانیم که کدام نوع پتو مناسب تر است و چرا؟ پتوی گوسفندی تک نفره نوعی پتوی ضخیم محسوب می‌شود که به تشریح عناصر سازنده پتوی گوسفندی و فواید آن بر خواب و بدن می‌پردازیم. در این میان، برای خرید و ثبت سفارش پتو نرمینه یزد به قیمت کارخانه و پتوی گوسفندی با قیمت مناسب، می توانید با کارشناسان ما در سایت ارتباط بگیرید.

یکی از زیر مجموعه های کارخانه پتو شادیلون پتو شانشیف میباشد این برند به تازگی به بازار عرضه شده است که پتو گوسفندی از دسته های پتو برند شانشیف میباشد.

 

دلیل محبوبیت پتو گوسفندی چیست؟

اخیرا در سراسرجهان پتوی گوسفندی به عنوان بهترین پتو برای یک خواب مناسب شناخته شده است. چراکه این پتو از پشم خالص گوسفندهای اصیل ساخته می‌شود.

گاهی اوقات موادی اعم از الیاف های نرم برای بهتر شدن و تنوع طرح های پتوی گوسفندی به کار می‌رود. چراکه با افزودن موارد دیگر به پشم خالص گوسفند در طرح ها و نیازهای ما و بسته به نوع سلیقه ما این پتوهای گوسفندی تولید میشوند.

به همین دلیل و ویژگی های مذکور است که به عنوان یک نوع خاص و برتر شناخته شده و محبوب ما گردیده است.
طراحی متنوع و زیبای این پتوها باعث گردیده تا با هر سلیقه و دیدگاهی مناسب به نظر رسد و همگان را شیفته خود کرده است.  طوری که بسیاری از مردم به این نوع پتو یعنی پتوی گوسفندی روی آوردند. پتوی گوسفندی در انواع تک نفره، دو نفره یا چند نفره در بازار موجود است.

به صورت کلی موارد مذکور باعث شده است پتوهای گوسفندی، پتوهایی منحصر به فرد باشند، ویژگی ها و خواص پتوی گوسفندی را تقریبا هیچ پتوی دیگری ندارد، از این پتو برای هدیه دادن به نوعروسان و جهیزیه آنها استفاده می‌گردد.

اگر حساسیت پوستی دارید پتو ارگانیک بخرید

اگر حساسیت پوستی دارید از پتو ارگانیک استفاده کنید. چراکه پتوهای گوسفندی تک نفره از پشم خالص گوسفند استفاده می‌شوند. همین امر باعث میگردد تا برخی افراد که حساسیت های پوستی دارند دچار حساسیت پوستی گردد. پتوهای ارگانیک به صورت کامل از الیاف طبیعی ساخته شده است.

برای افرادی که حساسیت پوستی دارند پیشنهاد می‌شود از این نوع پتوها استفاده کنند و از پتوهای گوسفندی ترجیحا استفاده نکنند. لازم است بدانید پتوهای ارگانیک نسبت به سایر مد ‌های موجود و نسبت به پتوهای گوسفندی قیمت بالاتری نیز دارند

 

عرضه کنندگان پتو گوسفندی تک نفره

جهت تهیه مدل های مختلف پتوی گوسفندی تک نفره یا دو نفره با مراجعه به وب سایت ما این پتو را می‌توانید تهیه فرمایید.

پتوهای گوسفندی تک نفره از نظر ویژگی هایی نظیر رنگ بندی، نقش پتو، قیمت و جنس مقایسه کنید؛ به صورت یک انتخاب آگاهانه و درست خواهید داشت. همچنین با مراجعه حضوری به شرکت ما می‌توانید از تخفیفات ویژه بهره‎مند شوید.

اگر حساسیت پوستی دارید پتو ارگانیک بخرید

فروشندگان ویژه پتو گوسفندی تک نفره

فروشندگان پتوهای گوسفندی به صورت عمده و تکی در سراسر منطقه و سایت ها یافت می‌شود. چراکه با روند رو به افزایش و استقبال بی‌شمار هم وطنان از این محصول، نه تنها بر اساس کیفیت بلکه بر اساس سلیقه شما و سایز مورد نظرتان، پتوی گوسفندی تک نفره را تولید و برای شما ارسال می‌کنند.

از جمله شرکت‌هایی که پتوی گوسفندی تک نفره تولید می‌کنند سایت ما که شرکت تولیدی دیبا بافت نگار در قم می‌باشد.

 

توزیع کنندگان برتر انواع پتو گوسفندی تک نفره

پخش پتو گوسفندی تک نفره و دونفره در تجارت داخلی و خارجی بسیار خوش درخشیده و در این بین مخاطبان بسیاری را از داخل و خارج از کشور به خود جذب کرده است.

انتخاب قیمت و ویژگی‌های متفاوت این کالا شگفت انگیز باعث گردیده تا متقاضیان خرید زیادی را به خود جذب نماید. دراین میان برترین توزیع‌کنندگان شرکت دیبافت است که تقاضای جهانی و منحصر به فردی دارد.

 

خاص ترین پتوهای گوسفندی را بشناسید

پتوی گوسفندی با توجه به شرکت تولید کننده و نیاز متقاضی انواع و ویژگی های متفاوتی دارد که عبارت اند از:
– پتوی گوسفندی دو نفره: این منسوج در طرح ها و سایزهای متفاوت میسازند. رایج ترین ابعاد ۲۲۰ در ۲۳۰ سانتی متر و وزن ۲۵0۰ گرم تولید می‌شود.

همان طور که از وزن این پتو مشخص است بسیار نرم و لطیف بوده، جزء پتوهای بسیار زیبای بازار است، و در بافت آن از پشم خالص گوسفندی استفاده می‌گردد. داشتن تنوع رنگ بالا، کیفیت مرغوب و زیبا، قابلیت شست و شو و… میتوان اشاره کرد.

– پتوی گوسفندی تک نفره: این پتو با توجه به تولید گسترده و فراوان و سفارش های متفاوت ابعادی در 160 در 220 سانتی متر داشته، در انواع تک لایه و دو لایه در بازار جهانی در حال تولید و عرضه است. پتوی گوسفندی تک نفره ویژگی‌های شگفت انگیزی دارد از جمله: رنگ بندی متنوع، لطافت و نرمی بسیار بالا، نداشتن پرز دهی و تغییر رنگ در اثر شست و شو، نارسانای جریان برق و الکتریسیته، وزن کم و حمل و نقل آسان، تولید در سایزهای متفاوت و …

اگر حساسیت پوستی دارید پتو ارگانیک بخرید

– پتو گوسفندی رنگی: پتو گوسفندی رنگی دارای رنگ های ویژه به همراه کیفیت درجه یک جنس بوده و محصول داخلی و خارجی است که عمدتا تولید خارج از کشور از جمله ترکیه و.. است، پتوی گوسفندی رنگی در ابعاد یک یا چند نفره میتوان تهیه و استفاده نمود. یک لایه آن پشم خالص و لایه دیگر آن رنگ های لوله‌ای است.

شست وشوی پتو و روبالشتی چگونه بهتر است

این پتو به همراه رو بالشتی دورو بسیار زیبا خواهد بود و از مرغوبیت و قیمت مناسب برخوردار است. شست و شوی این پتو بر اساس نکات قابل توجه در دستورالعمل است. با شست و شوی نامطلوب و استفاده از سفیدکننده ها رنگ پتوی رنگی از بین خواهد رفت، این پتو پرز دهی ندارد.

بعد از چندین مرتبه شستن به هیچ وجه تغییر در رنگ و ابعاد نخواهد داد. الکتریسیته ساکن ندارد و جرقه نمیزند، رنگ بندی متنوعی از آن در بازار موجود است و به ویژه برای کودکان و دختران در طرح ها و رنگ های شاد و متفاوت یافت میشود.

– پتوی گوسفندی آلتمیت: طراحی متفاوت و بی نظیری نسبت به نمونه های دیگر دارد و به صورت طرح معمولی و برجسته تولید می‌شود. از نظر زیبایی بسیار خاص و نرم و لطافت این پتو حائز اهمیت است. از دیگر ویژگی‌ها به عدم پرز ریزی و سایز بندی متفاوت میتوان اشاره کرد .

 

– پتو گوسفندی دخترانه: این نوع پتوی گوسفندی حاوی دو لایه بوده، لایه ژله ای و برجسته که در هر طرف این پتوی نرم قرار دارد. بافت این پتو نسبت به نمونه خود در سبک های دیگر بسیار قابل توجه است. همین نرم و لطافت بهترین دلیل است برای مناسل بودن این پتو برای دختران. این پتو در سایزهای مختلف، سبک و دو رو است.

خصوصیات پتوی دخترانه

از خصوصیات قابل توجه این منسوج این است که بافت پشمی این پتو بسیار با کیفیت بوده، در رنگ های شاد مانند صورتی که دخترها به آن علاقه بیشتری دارند، تولید میشود. این پتوها در مقابل شست و شوی فراوان و متعدد رنگ خود را از دست نمیدهد. چراکه رنگ در آن به صورت طبیعی بوده است. از مواد شیمیایی استفاده نشده است.

– پتوی حوله ای گوسفندی تک نفره: پتوی حوله ای یکی از پتوهای موجود در بازار و بسیاری خاستار آن هستند. دارای انواع گل برجسته و معمولی است. یک پتوی سبک و کم حجم است که به دلیل سبکی در بافت، به راحتی قابل شست وشو است.

پتو حوله ای  بافت بسیار مناسبی دارد. نکات و استانداردهای بین المللی در تولید، دارای کیفیت بالا و رنگ بندی جذاب و تنوع زیاد طرح و… از عواملی است که خریداران داخلی و خارجی زیادی را به خود جذب کند. از این محصول به عنوان یک محصول تجاری و صادراتی میتوان نام برد.

 

– گوسفندی فانتزی نوزاد: انتخاب پتوی نوزاد یک انتخاب بسیار مهم و حائز اهمیت است. چراکه از نظر سبکی و عدم حساسیت نوزاد به نوع پتو بسیار اهمیت دارد. خانواده ها اغلب قبل از تولد فرزندشان به خرید وسایل اتاق خواب و وسایل مورد نیاز برای تولد نوزادشان می‌پردازند.

بدون استثنا دوست دارند پتویی که خریداری می‌کنند بسیار زیبا و جذاب باشد، طبق آمار رسمی و جهانی این نوع پتوی گوسفندی فانتزی در سطح جهانی طرفداران زیادی به خود کسب کرده است.

 

ویژگی های پتوی فانتزی برای کودکان

تماما مواردی است که به مادر نوزاد کمک میکند تا در انتخاب پتو مصمم تر گردد و خوابی راحت را برای کودک خود به ارمغان آورد. بهتر است بدانید متخصصین اطفال و طب سنتی میگویند در بعضی مواقع ناآرامی و نخوابیدن های کودک یک دلیل ساده دارد؛ گاهی گرمای محیط نوزاد را اذیت میکند و نمی‌تواند به زبان بیاورد.

یا گریه میکند یا نمیخوابد در این میان مادران معمولا بچه ها را بیشتر میپوشانند و پتو هم روی آنها می اندازند، گرمای زیاد نوزاد را اذیت میکند، پس باید دقت کنیم پتوی نوزاد گرما و ضخامت مناسبی داشته باشد؛ نه خیلی ضخیم و گرم که دمای بدن کودک را به حد تب بالا ببرد و نه آنقدر نازک که نوزاد سردش شود.

پتوی گوسفندی نوزادی تمام ویژگی های لازم را دارد. گرما و نارسانایی بالایی دارد، قابل شست و شوی آسان بوده، به طوری که با تداوم شست و شو پرز و تغییر رنگ نمیدهد. نرم و لطافت آن بخصوص برای عموم و افرادی که حساسیت پوستی دارند مناسب است. نخ کش نشدن پتو می‌تواند دلیلی بر مقاومت و زیبایی این پتو است.

–  گوسفندی پشت خزدار: پتوی گوسفندی پشت خزدار از جمله پتوهایی است که بر خلاف اسمش بسیار لطیف و نرم است که در ابعاد و سایزهای متفاوت عرضه می‌شود.

مصرف کنندگان پتو ژله ای

از این رو مصرف کنندگان زیادی را به خود جذب کرده است. ویژگی هایی اعم از تنوع رنگی بالا، سبک و حمل آسان، مناسب برای تمام فصول سال است.
–  ژله ای گوسفندی: پتو ژله ای گوسفندی به صورت یک نفره و به صورت چند نفره با ابعاد ۱۶۰ در ۲۲۰ سانتی متر و وزن ۱۶۰۰ گرم و پتوی دو نفره با ابعاد ۲۰۰ در ۲۲۰ سانتی متر در بازار موجود و قابل عرضه است. پتویی دو لایه و ضخیم و دارای طرح برجسته که بسیار مناسب برای تمام فصول سال است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟