مرجع عرضه پتو مینک تابان یزد

پتوهای برند مینک تابان یزد در انواع مختلفی طراحی و تولید میشوند مراجع عرضه کننده پتو مینک تابان یزد این پتوها را با قیمتی مناسب عرضه میکنند. قیمت پتو مینک تابان یزد به گونه ای مناسب است که عموم مردم توان خرید حداقل یکی از آن را دارند. شما میتوانید این نوع از پتوها را از مراکز و نمایندگی های مختلفی که در سراسر ایران و در سطح شهرهای مختلف وجود دارند خریداری نمایید.

کیفیت بسیار بالا و مواد اولیه مرغوبی که در ساخت و تولید پتوی مینک تابان یزد به کار رفته است آن را به یک قطب مهم اقتصادی در کشور تبدیل کرده است و کشورهای زیادی به ویژه کشورهای همسایه سالانه درخواست های زیادی برای واردات پتوی مینک تابان یزد از ایران هستند.
منسوج نام برده خود انواع مختلفی دارند مانند پتوی مینک تابان یزد گل برجسته، پتوی مینک تابان یزد مسافرتی، پتوی مینک تابان یزد نوزادی و… این پتوها را میتوانید به صورت عمده و تکی از نمایندگی های فروش یا سایت های معتبر اینترنتی خریداری نمایید.
– آشنایی با پتو مینک تابان یزد
– مشهورترین پتوهای ایرانی چیست؟
– دسته بندی انواع پتو از نظر مدل
– مزایای خرید عمده پتو مینک تابان یزد چیست؟

آشنایی با پتو مینک تابان یزد

پتو همدمی گرم و نرم برای بسیاری از انسان هایی است که از سرمای زمستان گریزان اند و شب های بلند و سرد زمستانی را میتوانید با وجود این همراه گرما بخش سپری کنید. پتو همان کالای جذاب و دوست داشتنی که برخی از انسان ها چنان به وجود آن وابسته اند که بدون اینکه در سرمای زمستان زیر آن بخزند نمیتوانند خوابی پر از آرامش و راحت را تجربه کنند.
از طرفی مانند هر وسیله شخصی دیگری باید هر پتو مختص به یک فرد مجزا باشد. این منسوج میتواند مکانی گرم و دل پذیر را برای تن های خسته مان ایجاد کند و پس از گذراندن یک روز پر مشغله کاری ما را به خوابی عمیق و لذت بخش تبدیل میکند. خوب است بدانید که به طور میانگین و متوسط هر فرد حدود یک سوم از عمرش را در خواب سپری میکند از این رو می بایست در انتخاب کالا و لوازم خوابش از جمله پتو دقت لازم و کافی را به کار ببرد. بیان این نکته را لازم میدانیم که این منسوج نام برده مشتریان و خواهان پر و پا قرصی دارد که نه تنها در فصول سرد سال بلکه در فصولی با هوای گرم و معتدل نیز حاضر به دل کندن از آن نمیشوند. همین امر منجر شده است تا در بازار های تجاری خرید و فروش این محصول شاهد انواع مختلفی از پتوها مانند پتوهای پشمی، کرک دار، چهار فصل و… باشیم حتی در راستای همین موضوع پتوهای مسافرتی طراحی و تولید شده است که علاوه بر نگهداری آنها در منزل میتوانید هنگام سفر این پتوها را با خود هم سفر کنید و از آن لذت ببرید.

آشنایی با پتو مینک تابان یزد
پتوی مینک تابان یزد به دو دلیل در میان مردم از محبوبیت ویژه ای برخوردار است اول اینکه در ساخت و تولید آن تمامی استانداردها رعایت شده و از کیفیت مطلوبی برخوردار است دوم اینکه وجود طرح و رنگ های جذاب روی آن افراد بسیاری را به خود جذب کرده است و مورد پسند اکثر متقاضیان و خریداران واقع شده است. شما میتوانید پتوی مینک تابان یزد را در مراکز توزیع و نمایندگی های فروش کالای خواب تهیه کنید. پتوی مینک یکی از انواع مختلف پتوهای برند تابان یزد است و مناسب استفاده در فصل زمستان. اگر قصد دارید با ویژگی های پتوی مینک تابان یزد بیشتر آشنا شوید، توصیه میکنیم با ما همراه باشید تا در ادامه این مقاله ویژگی ها و مشخصات منحصر به فرد این محصولات آشنا شوید.
پلی استری که در تهیه و تولید پتوی مینک تابان یزد به کار رفته است آن را به پتویی ایدئال تبدیل کرده است که از لطافت و نرمی فوق العاده ای برخوردار است. پتوی مینک تابان یزد در دو سایز تک نفره و دو نفره به فروش میرسد که نوع دو نفره آن پرفروش تر است. ویژگی بارز پتو مینک تابان یزد این است که قابلیت شست و شو در ماشین لباس شویی را دارد.
مشهورترین پتوهای ایرانی را بشناسید
همان طور که میدانید پتوها در برندهای مختلف و متنوعی طراحی و تولید میشوند و برندهای تولید کننده پتو بسیار بی شمار اند، همچنین نام بردن از تمامی برندها از حوصله این مقاله خارج است، از این جهت در ادامه این مقاله چند نمونه از برندهای تولید کننده پتو را نام میبریم. برندهای تولید کننده پتوهای داخلی در اقصا نقاط کشورمان ایران مشغول به فعالیت هستند و پتوهای فراوانی را که از نظر طرح و رنگ در تعدد و تنوع فراوانی قرار دارند را روانه بازار میکنند.

اگر قصد و هدف شما آشنایی مقدماتی با انواع مارک ها و برندهای تولید کننده پتو است به شما توصیه میکنیم اندکی در بازار خرید و فروش انواع پتو جست و جو کنید.
توجه داشته باشید که یک ویژگی مشترک که در همه برندهای تولید کننده پتو به چشم میخورد این است که تمامی تلاش خود را به کار میگیرند تا رضایت خاطر مشتریان را به خود جلب کنند و بتوانند همه مشتریان، متقاضیان و خریداران با هر سلیقه ای را راضی نگه دارند. تا از این طریق بتوانند فروش بالایی را به محصولات خود اختصاص دهند و نام برند تولید کننده خود را در اذهان عمومی مردم ماندگار کنند تا همواره برای مردم نامی آشنا را خاطر نشان شوند.
چند نمونه از برندهای بارزی که محصولات شان در بازار رونق تجاری بسیار زیادی دارد:
پتو لیلیان
پتو نرمینه
پتو شادیلون
پتو تیسا
پتو ممتاز
پتو روشا
پتو نیکو بافت
پتو ایرانی مریم
پتو سورینا
پتو هدیه
پتو چیکا
پتو ژله ای
پتو آنتیک
پتو پریما
و…

 

دسته بندی انواع پتو از نظر مدل

همان طور که مطلع هستید امروزه انواع مختلفی از پتو مینک تابان یزد عرضه شده است که هر کدام مدل خاص و منحصر به فرد خود را دارند.
چند مورد از مدل های مختلف پتو:
پتو مدل مسافرتی
پتو مدل پلیسه
پتو مدل ژله ای
پتو مدل نمدی
پتو مدل سربازی
پتو مدل کودک
پتو مدل نوجوان
و…

اکنون خصوصیات و مشخصه های منحصر به فرد چند نمونه از انواع مختلف پتوها را شرح میدهیم:
پتوی نرمینه مدل نگین: دارای تنوع بسیار زیاد در انواع رنگ های مختلف است که در دو سایز تک نفره و دو نفره به فروش میرسد در ساک های ویژه ای بسته بندی میشوند، قابل شست و شو هم به صورت دستی و هم به صورت ماشینی است و ضد آلرژی و حساسیت نیز است.
پتوی نرمینه مدل نرمین: این نوع پتوها نیز در سایزهای یک نفره و دو نفره به فروش میرسند که نوع دو نفره آن میتواند کادوی مناسبی برای عروس و دامادها باشد. علاوه بر آن اگر هدف شما خرید پتوی نرم و لطیفی است که در طراحی و تولید آن استانداردها رعایت شده باشد، پتوی نرمینه مدل نرمین میتواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد. علاوه بر کیفیت ساخت عالی که در رنگ ها و طرح های شیک و خاص تولید میشود، اندازه آن مطرح است که سایز آن نسبت به انواع دیگری از محصولات نرمینه اندکی بزرگ تر است.
پتوی نرمینه بافت: این مدل هم مشابه دو مدل پیش از خود که خدمت شما عزیزان شرح دادیم، در سایزهای یک نفره و دو نفره به فروش می رسد. پتوهای نرمینه ای که در این گروه واقع شده اند یک لایه بوده و از جنس پلی استر مرغوب ساخته شده اند. نوع دو نفره آن مناسب برای استفاده هم زمان دو نفر است. این پتوها قابلیت شسته شدن با ماشین لباس شویی و همچنین به صورت دستی را دارند. حاشیه اطراف آنها به طرز محکمی لبه دوزی شده و پتوهای این دسته از استحکام مناسبی برخوردار هستند.
پتو نرمینه کودک: از آنجا که پوست کودک و نوزاد شما بسیار حساس و نازک است باید در انتخاب پتوی آنها دقت بیشتری به کار ببرید چراکه اگر الیاف به کار رفته در ساخت و تولید محصولات کالای خواب کودک تان از مواد نامرغوب مصنوعی مانند مواد پلاستیکی باشد علاوه بر ایجاد آلرژی و حساسیت پوستی میتواند خسارت های جبران ناپذیری داشته باشد. در وهله دوم باید به طرح و رنگ پتو توجه شود چراکه تأثیر مستقیمی روی روحیه کودک میگذارد، پس پتو نرمینه کودک در طرح های کارتونی جدید و رنگ های شاد و گرم عرضه میشود تا خوابی پر از آرامش را برای کودک دلبندتان به ارمغان بیاورد.

پتوی نرمینه یک نفره گل برجسته: وزن آن با احتساب وزن بسته بندی حدود 1400 گرم بوده و همان طور که از نامش پیداست مناسب و قابل استفاده برای یک نفر است. جزء پتوهای صادراتی بوده و بسیار مستحکم و مقاوم است و الیافی که در ساخت آن به کار رفته اند، آن را به یک پتوی ضد حساسیت پوستی تبدیل کرده است.
پتوی نرمینه اکریلیک: شرکت تولیدی و صنعتی پتو نرمینه در زمینه تولید انولع پتو نرمینه اکریلیک را دارد که پتوهای این دسته نسبت به پتوهای پلی استر از قیمت ها و نرخ های متفاوت تری برخوردار اند. منظور از نام گذاری پتو نرمینه اکریلیک اسم الیاف به کار رفته در آن است. اکریلیک الیافی است که تولید کنندگان پتو از جمله تولید کننده پتوی نرمینه برای ساخت پتوها از آن استفاده میکنند. توجه داشته باشید که مقدار الیافی که از جنس اکریلیک در تهیه پتو استفاده میشوند رابطه مستقیمی با میزان لطافت و نرمی پتو دارند. به عبارتی دیگر هر چقدر الیاف اکریلیک به کار رفته در تهیه پتو بیشتر باشد میزان لطافت و نرمی پتو نیز به همان اندازه افزایش می یابد. پتو راشل یکی از انواع پتوهایی است که در این گروه قرار گرفته اند و به دلیل اینکه حدود 87% مواد اولیه آن از جنس الیاف اکریلیک است، نرمی و لطافت ویژه ای دارد.
پتو نرمینه بافت مدل نسیم: این پتوها در دو سایز مختلف یک نفره و دو نفره تولید میشوند که پتوی یک نفره آن دارای ابعاد 160 در 211 در 3 سانتی متر است که جنس آن از پنبه (کتان درجه یک) بوده و دور آن را به شیوه ای محکم لبه دوزی کرده اند.

 

خرید عمده پتو مینک تابان یزد

همان طور که در ابتدای مقاله و در قسمت مقدمه خدمت شما عرض کردیم مراکز فروش و نمایندگی های فروش مختلف و معتبری در سراسر ایران و در سطح شهرهای مختلف پراکنده شده اند و پتو مینک تابان یزد را هم به صورت تکی و هم به صورت عمده و انبوه به فروش میرسانند. کارخانه های تولید کننده پتوی مینک تابان یزد این محصول را به نمایندگی های فروش برای فروش مستقیم عرضه میکنند. شما میتوانید با مراجعه به این مراکز نمایندگی پتوی مینک تابان یزد خرید خود را انجام دهید یا اینکه با توجه به شرایط کنونی در خانه بمانید و خرید خود را به صورت اینترنتی و به شیوه آنلاین انجام دهید. توجه داشته باشید که خرید مستقیم و بدون واسطه هر محصولی از جمله پتو مینک تابان یزد موجب کاهش چشم گیر مبلغ پرداختی و هزینه میشود، چراکه از واسطه های فروش در این زمینه صرف نظر شده است.
چون هر واسطه ای از فروش محصول انتظار درآمد زایی و سود را دارد اما خرید از درب کارخانه و به صورت مستقیم این مزیت را دارد که باعث میشود هزینه های شما مقرون به صرفه شود و هزینه کمتری را بپردازید. حال اگر این خرید مستقیم و بدون واسطه به صورت عمده انجام بگیرد مزیت آن برای شما دو چندان میشود. شما میتوانید با مراجعه به توزیع کنندگان عمده پتوی مینک تابان یزد آن را به صورت عمده و با کمترین هزینه ممکن خریداری نمایید.
همان طور که در جریان هستید خرید عمده هر محصولی مزیت های فراوانی دارد از جمله اینکه باعث کاهش چشم گیر مبلغ پرداختی و هزینه های زائد میشود و علاوه بر اینکه سرعت در عرضه محصولات افزایش می یابد تنوع بسیار زیادی را در خرید عمده بالا میبرد که می تواند بهتر پاسخ گوی نیاز های مشتریان با هر سلیقه ای باشد.
برای کسانی که متقاضی خرید عمده پتوی مینک تابان یزد به صورت عمده هستند دو راه وجود دارد. یکی از طریق حضور در مراکز خرید و دیگری اقدام به صورت اینترنتی است که میتوان گفت خرید اینترنتی از آنجا اتلاف وقت و هزینه کمتری دارد مناسب تر و به صرفه تر است.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟