فروش بهترین پتو نرمینه برجسته نسیم

فروش پتو نرمینه برجسته نسیم به دو صورت عمده و تک فروشی توسط مراکز فروش یا تولیدی های مورد نظر انجام میشود. از همین رو امروزه بیشتر فروشندگان پتوهای نرمینه برجسته نسیم برای خرید کلی این محصولات به صورت عمده به فروشگاه یا تولیدی مراجعه میکنند تا بتوانند خریدی مقرون به صرفه تر از لحاظ اقتصادی داشته باشند‌.

تلاش شده است همراه انواع پتو نرمینه برجسته نسیم در فروشگاه ها با یک بروشور راهنما باشد که به مشتریان عرضه شود تا خریدارهای گرامی بتوانند هنگام خریداری مدل های مختلف پتو نسیم برجسته تمام شرایط نگهداری آن را نیز مطالعه نمایند.

 

پتو نرمینه برجسته نسیم چه ویژگی دارد

پتوی برجسته نسیم از مارک های بسیار معروف پتو در ایران است که بافت آن از الیاف بسیار مقاوم و در عین حال از کیفیت بالا استفاده شده تا پتو بتواند دوام طولانی تری در طول دوران استفاده داشته باشد و بتوان از کیفیت بالای این پتو برای مصرف کنندگان مناسب آن در کشورهای مختلف نیز استفاده کرد.
ویژگی های این پتو بسیار عالی و همه پسند است. مثلاً از آنجایی که دارای الیاف متراکم است، پرزدهی نداشته و تراکم الیاف آن به مرور کاهش نمی یابد و همین نکته میتواند شاخصه بسیار عالی باشد. زیرا به سختی پرزهای آنها دچار خواب میشوند. همچنین با آسودگی خاطر این پتو را میتوان با ماشین لباسشویی شست و تمیز کرد. این پتو با گذشت سال های سال و چندین بار شست و شو همچنان طرح زیبا و خوش رنگ خود را حفظ میکند. نکته عالی دیگر پتو برجسته نسیم، این است که این پتو بسیار سخت لکه میگیرد، بنابر این دیر کثیف شده و نیاز به شستن پیدا میکند.

از دیگر شاخصه های بارز این محصول میتوان به داشتن طرح های برجسته و چشم گیر در آن اشاره کرد که این باعث میشود تا انتخاب خوبی برای عروس خانم های عزیز برای خانه خود باشد. این پتوی خاص و تک، همچنین دارای رنگ های بسیار جذاب در کنار هم است و نشان دهنده این است که برای بافت این پتو از تجهیزات بروز و پیشرفته استفاده شده است و میتوانند طرح های زیبا را با ترکیب رنگ ایجاد کنند.

پتو نرمینه برجسته نسیم چه ویژگی دارد

راهنمای تخصصی خرید پتو پشمی

این پتو، یکی از گرم ترین پتوهایی است برای افرادی که از سرمای زمستان فراری اند، کاملاً مناسب است. زیرا یکی از ویژگی های پشم این است که گرما را به خوبی در خود نگه میدارد.

این پتوها میتوانند به صورت طبیعی یا بالعکس تهیه شوند، بهتر است هنگام خرید از طبیعی بودن الیاف آن اطمینان خاطر حاصل کنید. این نوع از منسوجات، وزنی سنگین تر و حجیم تر نسبت به بقیه پتوهای موجود در بازار دارند. نسبت به پتوهای نرمینه این پتوها زبرتر هستند؛ بنابراین برای افراد مستعد آلرژی و کودکان انتخاب مناسبی نخواهد بود.

 

مراحل تولید پتو در ایران

مراحل تولید پتو در ایران به طور خلاصه اینگونه است:

  • ریسندگی
  • بافندگی
  • چاپ
  • تکمیل
  • نواردوزی
  • بسته بندی

در مرحله ریسندگی؛ نخ های الیاف اکریلیک که به صورت تاپس تهیه شده اند، در طی فرایند نیمه فاستونی به نخ 30 دولا متریک تبدیل میشود. در مرحله بافندگی؛ چله های مورد نیاز آماده میشود و برای چاپ حاضر میشوند. به طور تخصصی تر پتو توسط ماشين هاي بافندگي به صورت دو لايه بافته ميشود. دو لايه چسبيده به همديگر از ماشين بافندگي خارج و به ماشين جداسازي منتقل ميشود. در اين ماشين تيغه اي فلزي به صورت دقيق و کنترل شده، دو لايه را برش میزنند و از همديگر جدا ميسازند. پس از جدا نمودن دو لايه بافته شده، پتوي خام محصول به دست آمده است. این محصول خام به قسمت تكميل منتقل شده و پشت و روي پتو برای تکمیل، آماده میشود. سپس طرح ها بر روی این پتوها چاپ میشود.

پتوي خام به قسمت چاپ منتقل شده و توسط ماشين ها و شابلون هاي مختلف طرح مورد نظرروی پتو چاپ میشود. جهت تثبيت رنگ بر روي پتو و پس ندادن رنگ هنگام شست و شو؛ پس از چاپ، پتو داخل دستگاهي به نام دستگاه تثبيت کننده قرار میگیرد و تحت فشار و دماي بالا توسط بخار آب، رنگ تثبيت و پتو بعد از خروج از اين مرحله شسته ميشود. سپس به پتو نرم کننده زده ميشود، لازم است كه آب اضافي پتو قبل از ورود به خشك كن از آن گرفته شود تا انرژی زیادی صرف خشک کردن پتو نشود. مرحله بعدي مرحله كنترل پتو است و بعد برش و دوردوزی.
برای برش از يك قيچي دوار استفاده میشود. در مرحله دوردوزی، پتو نواردوزي ميشود تا ريشه هاي پتو ريشه ريشه نشده و همچنین در اين مرحله برچسب اطلاعات پتو نيز كه شامل نام كشور و كارخانه توليدي و ساير مشخصات دیگر است، كنار پتو دوخته ميشود.

 

بهترین مارک پتو مسافرتی ایرانی

پتوی نسیم از انواع پتوهای با نشان استاندارد است که در ساخت این پتو تمامی نکات مربوط به ابعاد و وزن های استاندارد آن رعایت شده است. بدین ترتیب میتوان از این محصول برای صادرات هم استفاده کرد؛ انواع این پتو توسط مرکز فروش این محصول به مصرف کنندگان ارائه میشود و خریداران میتوانند به صورت عمده نمونه های مختلف این پتو را برای خود درخواست دهند. جالب است بدانید الیاف ممتازی که در این مدل پتوها به کار رفته، بسیار مرغوب بوده و در سطح بین المللی نیز نظیر این پتو را یافت نخواهید کرد.

قیمت انواع پتو نرمینه برجسته نسیم

شایان ذکر است که سفارش پتو نسیم از وب سایت رسمی فروش نمایندگی پتو نرمینه برجسته نسیم و شرکت دیبا بافت نگار واقع در قم، میتواند از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر باشد؛ به این دلیل که خرید مستقیم و بدون واسطه انجام میشود. همچنین گاهی فروشندگان محترم بر روی قیمت های فروش اینترنتی این محصولات نیز تخفیفاتی به مناسبت های مختلف در نظر میگیرند که همین امر سبب کاهش قیمت پتو مدل نرمینه برجسته نسیم میشود.

راهنمای تخصصی خرید پتو پشمی

مراکز عرضه پتو نرمینه برجسته نسیم

در بازار عرضه و توزیع پتو نرمینه برجسته نسیم، این کالا با قیمت مناسب انجام می‌شود. به این صورت که تمامی انواع مختلف این محصولات به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولیدکنندگان خریداری میشود و با حذف واسطه‌ ها و دلال های بازار، با درصد سود اندکی برای مشتریان عرضه میشود.
تولید کنندگان پتو مدل نرمینه برجسته نسیم نیز با تولید انبوه این محصولات در کشور توانسته اند به سادگی و البته با تلاش شبانه روزی و صد البته با جلب اعتماد و رضایت مشتری؛ نیاز بازار داخلی به این محصول های زیبا را فراهم نمایند، قابل گفتن است که حجم بالای تولید این پتوها در کشور سبب شده است سالانه مقدار زیادی از آنها به بازارهای بین المللی نیز صادر شود.

 

خرید آسان پتو نرمینه برجسته نسیم

خریدن پتوی نرمینه برجسته نسیم با قیمت بسیار ارزان و مناسب از فروشنده این پتو به آسانی ممکن است. خریداران گرامی میتوانند از طریق مرکز فروش این پتوهای جذاب سفارش خرید خود را به شکل عمده یا در تعداد بالا انجام دهند تا این پتو با قیمتی عالی یا با تخفیف خرید در اختیار آنها قرار گیرد. انواع طرح های برجسته پتوی نرمینه نسیم را کاملاً ارزان تر از بازار میتوانید از طریق وب سایت رسمی تولیدی و با دیدن تصاویر آنها انتخاب کنید. با توجه به مشخصات آنها از قبیل وزن و اندازه و… پتو پی برده تا با این وسیله، شناخت بیشتری از این پتوها داشته باشید و راحت تر برای بازاریابی آن اقدام کرده و آسوده تر بتوان آن را در بازارهای کشورهای همسایه به فروش رساند و سود بهتری کسب کرد.

 

مدل های مختلف پتو نسیم برجسته

یکی از پتوهای قبمت مناسب بازار خرید پتو نیز پتوهای مدل نرمینه برجسته نسیم است که همواره مشتریان پر و پا قرص خود را دارد. انواع مختلف این پتو با توجه به اینکه از الیاف بسیار نرم و از نخ های خوش رنگ ابریشمی تولید شده است، بسیار نرم هستند و تحت هیچ شرایطی پرز نمیدهند و الیاف روی این پتو نیز مانند بعضی پارچه ها گلوله گلوله نمیشوند. لازم است بدانید پتوی نسیم گل برجسته توسط دستگاه‌ های پیشرفته که در این مقاله به توضیح آن پرداختیم تولید شده و طرح روی آن به صورت برجسته و کاملاً زیبا در آمده است.
گفتنی است که مدل های مختلف پتو نسیم برجسته در طرح های مختلف کودکانه، عروسکی، گل و بوته، دخترانه و پسرانه موجود هستند که هر کدام از این طرح ها خود به تنهایی زیبایی منحصر به فردی به این پتو داده اند.
پتوی گل برجسته، دارای بسته بندی های بسیار خاص و زیبا است. به طوری که این پتو را از تمام محصول هم سطح خود برتری داده و متمایز ساخته است. البته که تمامی تولید کنندگان پتو نرمینه برجسته نسیم نیز می‌دانند برای فروش بهتر محصولات خود باید دو چیز را کاملاً رعایت نمایند که یکی کیفیت بالا و دیگری بسته بندی نفیس این محصولات است.

پتو پریما

پتو مسافرتی

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟