شرکت عرضه پتو نیکوبافت مدل زمرد

قیمت عمده پتوی باکیفیت نیکوباف در رنگ ها و مدل های متنوع یک نفره، دو نفره، کودکان و… باعث شده فروشندگان زیادی انواع پتو نیکوباف از جمله پتو زمرد را در اختیار مصرف کننده قرار دهند. به دلیل کیفیت بسیار خوب مواد اولیه منسوجات این کارخانه، سفارش پتوهای زیادی از سوی مردم برای پتوی زمرد نیکوباف انجام میشود که شرکت عرضه پتو نیکوباف مدل زمرد این منسوج را به طور مستقیم از کارخانه به دست مشتری میرساند. افراد زیادی این پتو را به صورت تکی و عمده خریداری میکنند. افرادی که پتو را به صورت عمده خریداری میکنند. فروشندگان کالای خواب و پتو هستند که پس از خرید از شرکت عرضه پتو نیکوباف مدل زمرد، این اجناس را وارد بازار کرده و به مردم عزیزمان در داخل و خارج کشور ارائه میدهند.

شرکت دیبابافت نگار عرضه کننده کالای خواب مستقیم از کارخانه با قیمت مناسب میباشد.این محصولات شامل پتو نیکوبافت،پتو شادیلون،پتو نوجوان شادیلون،پتو نرمینه و… است.برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران فروش دیبابافت تماس بگیرید.

از پتو نیکوباف چه میدانید

از پتو نیکوباف چه میدانید؟ پتو نیکوباف کارخانه ای بسیار قدیمی و با تجربه است که از دهه پنجاه در شهر کاوه استان مرکزی در زمینه بافت پتو شروع به فعالیت کرده و کم کم با فعالیت های بیشتر و پیشرفت کاری و به کار گیری دستگاه های بهتر و به روز تر، خود را در این زمینه ثابت کرده و امروزه یکی از برندهای مشهور ایرانی به شمار میرود. کارخانه نیکوباف پتوهای خود را در غالب پتوهای نوزادی، پتو کودک دخترانه و پسرانه، پتو جوان، پتو بزرگسال یک نفره و پتو بزرگسال دو نفره تولید میکند و در مرحله بعد توسط شرکت عرضه پتو نیکوباف مدل زمرد به بازار عرضه کرده که پتوها توسط همین شرکت های فروش پتو و کالای خواب، به مردم ارائه میشوند.

 

از پتو نیکوباف چه میدانید

بررسی مدل های پتو نیکوباف

پتوهای نیکوباف بر اساس انواع مدل هایشان دارای ابعاد مختلفی هستند. با بررسی مدل های پتو نیکوباف متوجه میشویم که پتوهای یک نفره نیکوباف مدل زمرد در ابعاد ۱۶۰ در ۲۲۰ سانتی متر و پتوهای دو نفره نیکوباف مدل زمرد در ابعاد ۲۰۰ در ۲۲۰ سانتی متر تولید میشوند و توسط شرکت عرضه پتو نیکوباف مدل زمرد به فروش میرسند. انواع پتو نیکوباف هم به عنوان پتوی مخصوص خواب و هم بر اساس گرمای مناسبی که حفظ میکنند، به عنوان پتو کرسی هم استفاده میشوند. پتو نیکوباف هم در طرح های گل دار و هم تک رنگ تولید میشود که این شاخصه توجه بسیاری از فروشندگان کالای خواب و انواع خریداران را جلب کرده است. پتوهای نیکوباف از جنس پلی استر هستند که این الیاف امروزه برای تولید پتو استفاده میشود، زیرا هم گرما را در خود حفظ میکنند و هم ضد حساسیت و الرژی هستند و علاوه بر اینها وزن سبک تری هم دارند. قابلیت شست و شو با ماشین خشکشویی، ماشین لباسشویی خانگی و حتی با دست نیز دارد که این کار را برای شما راحت تر میکند.

 

اطلاعاتی جهت شست و شو پتو

اگر قصد دارید شستن پتو را در خانه به اطلاعاتی جهت شس و شوی پتو احتیاج دارید. وزن پتو اولین مسئله ای است که باید به ان توجه داشته باشید. شست و شوی پتوی دو نفره که پتویی سنگین است و با خیس شدن سنگین ‌تر نیز میشود، در لباسشویی خانگی معمولی امکان پذیر نیست. باید از قبل توجه داشته باشید که لباسشویی شما تا چند کیلوگرم وزن را موقع شست و شو تحمل میکند. شاید ندانید پتو هنگام خیس شدن چند کیلوگرم سنگین‌تر میشود، اما لازم است بدانید کمترین وزنی که یک پتوی خیس ممکن است داشته باشد ۶ کیلوگرم است، پس لباسشویی شما باید حداقل تا ۶ کیلوگرم وزن را هنگام شست و شو تحمل کند. باید توجه داشته باشید هنگام شست و شوی پتو فضای باز داخل ماشین لباسشویی کم نباشد؛ چون علاوه بر اینکه لباسشویی با فضای کم پتو را به خوبی تمیز نمیکند، بلکه باعث میشود پتو چروک شده و پتویی چرک مرده و چروک داشته باشید.
از مواد شوینده در حجم زیاد استفاده نکنید؛ چون ممکن است به خوبی حل نشده و پودر شوینده روی پتو بماند و پس از مدتی برای شما حساسیت ایجاد کند. پس بهتر است شست و شوی پتو را با کمترین مقدار پودر لباسشویی انجام دهید. از کمترین مقدار نرم کننده برای نرم نگه داشتن آن استفاده کنید. در بعضی موارد حتی استفاده از نرم کننده نیز پیشنهاد نمیشود. برای خشک کردن پتو بهتر است پتو را در هوای آزاد قرار دهید تا خشک شود. اگر برچسب شست و شوی پتو تعیین میکند که باید پتو را با دست بشویید همراه ما باشید.

 

فروش انواع پتو نیکوباف مدل زمرد

عرضه کنندگان زیادی در زمینه فروش انواع پتوهای نیکوباف فعالیت میکنند که علاوه بر فروش، مشاوره خرید بسیار خوبی هم به خریداران به صورت خرید عمده و تکی پتو نیکوباف میدهند؛ مثل شرکت عرضه پتو نیکوباف مدل زمرد که در راستای حفظ و جلب رضایت مشتری تلاش بسیاری میکند.
فروشگاه دیبا بافت نگار قم با نام اختصاری دیبافت یکی از بزرگترین فروشگاه های کشور عزیزمان ایران است که هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین در بستر فضای مجازی به فعالیت میپردازد و فروش انواع پتو نیکوباف مدل زمرد را در دستور کار خود دارد. شرکت دیبافت یا همان شرکت عرضه پتو نیکوباف مدل زمرد با بهترین مدیریت بهترین مشاوران فروش و بهترین پرسنل اداره میشود و با حوصله بسیار زیاد به خریداران اطلاعات زیادی هنگام خرید ارائه میدهند. اگر قصد خرید پتوهای نوزادی، یک نفره، دو نفره و… نیکوباف و کالای خواب را هم به صورت تکی هم به صورت عمده دارید، برای مشاوره و خرید به سایت های وابسته به شرکت دیبافت مراجعه کنید و خرید خوب و دلچسبی را تجربه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟