خرید عمده پتو لاله مهرگان پیچک

عرضه کنندگان پتو لاله مهرگان، این محصول را در بسته بندی های شیک و زیبا از مراکز تولیدی به سمت نمایندگی های کارخانجات و فروشگاه های عرضه کننده این محصول در سراسر کشور انتقال میدهند. مشتریان این پتو میتوانند با مراجعه به این مراکز و نمایندگی ها به صورت عمده کالای خواب خود را خریداری نمایند.
گفتنی است که مشتریان میتوانند برای خرید عمده پتو لاله مهرگان،پتو نوجوان شادیلون و پتو زنبق به سایت های اینترنتی عرضه و فروش این کالا مراجعه کرده و با خرید به صورت مستقیم و با حذف واسطه پتوهای مورد نیاز خود را در بین انواع گوناگونی از پتوها انتخاب کرده و سفارش دهند. یکی از مزیت های خرید عمده پتو لاله به صورت مستقیم این است که در این روش تولیدکنندگان محصولات خود را به صورت مستقیم به دست خریداران میرسانند و با حذف واسطه و هزینه باربری، پتویی با مرغوبیت بالا و قیمتی مناسب را خریداری میکنند.

پتو لاله

ویژگی های پتو لاله مهرگان

پتو لاله مهرگان یکی از پرطرفدارترین پتوهای این کارخانه است که پتوهای آن از جنس الیاف آکریلیک مرغوب و درجه یک است به خاطر همین این پتوها همگی ضد حساسیت هستند و برای استفاده افراد سالمند و خردسال بسیار مناسب هستند و از ایجاد بیماری های پوستی تنفسی در آنان جلوگیری کرده و باعث حفظ سلامتی آنها میشود.

از آنجایی که در تولید این پتوها از الیاف با کیفیت استفاده شده است این پتوها به راحتی قابل شست و شو با ماشین لباس شویی و انواع شوینده ها هستند و پس از شست و شوهای مکرر این پتوها رنگ و شکل خود را از دست نمیدهند، پرز پرز نمیشوند و مانند روز اول استفاده نرم و لطیف باقی میمانند و این یکی از دلایل مهم در مقاومت و دوام پتوهای لاله مهرگان است.
پتوهای تولیدی لاله مهرگان نرمی و لطافت زیادی دارند و بسیار گرم هستند؛ از این ‌رو یکی از بهترین گزینه ها برای روزهای سرد زمستانی هستند. کارخانجات لاله مهرگان پتوهای تولیدی خود را در سایزهای گوناگون تک نفره، دو نفره و پتو کودک تولید میکنند که پتو تک نفره دارای ابعاد 220×160 و وزنی حدود 3000 گرم، پتو دو نفره دارای ابعاد 240×220 و وزنی در حدود 5500 گرم و پتوهای کودکانه را نیز در ابعاد گوناگون تولید میکنند.

 

آشنایی با سایزبندی پتو بچگانه

اگر به تازگی قصد خرید پتو برای کودک دلبند خود را دارید و از ابعاد و اندازه های پتو کودک اطلاع و آگاهی کافی ندارید و نمیدانید که چه پتویی با چه اندازه ای برای کودک شما مناسب است تا پایان این مقاله با ما همراه باشید که پتوهای گوناگون با ابعاد متفاوت را به شما معرفی کرده و بگوییم که چه پتویی برای کودک شما مناسب و مفید است.

باید پتویی را برای نوزاد و کودک خود استفاده کنیم که نه آنقدر بزرگ باشد که پوشاندن دهان و صورت نوزاد باعث تنگی نفس و خفگی نوزاد شود و نه آنقدر کوچک که با غلت زدن و حرکات پرتابی دست و پای نوزاد، از روی نوزاد برداشته شود، البته تعدادی اندازه استاندارد برای پتو نوزاد و کودک درنظر گرفته شده است که تولیدکنندگان پتو از این اندازه ها برای تولید محصولات خود استفاده میکنند که شامل موارد زیر است:
پتو نوزاد تازه متولد شده برای بسیاری از موارد میتواند مفید باشد، این پتوها کمی از پتوهای قنداقی کوچکتر هستند و برای استفاده در اوایل شیرخوارگی کاربرد دارند. معمولا اندازه پتو بچه از 45×45 تا 91×91 سانتی متر متغیر است اما اندازه استاندارد پتو برای نوزاد تازه متولد شده 76×76 سانتی متر است. یکی دیگر از پتوهای موجود در بازار، پتو برای نوزادان نارس است که اندازه ی کوچکی دارند باید پتویی با ابعاد کوچکتر در حدود 45×45 تا 36×36 سانتی متر را تهیه نمود چرا که پتویی بزرگتر از این ابعاد باعث ایجاد حس خفگی در این نوزادان میشود و باید در انتخاب اندازه مناسب به ویژه برای این نوزادان بسیار دقت شود. گفتنی است که شرکت لاله مهرگان با تولید انواع پتوهای طرح کارتونی و یک نفره عروسکی در ابعاد 130×100تا 140×110 که مناسب برای استفاده کودکان است توانسته که رضایت خریداران را به خود جلب کند و مشتریان با مراجعه به نمایندگی های این پتو و خرید عمده پتو لاله مهرگان پیچک کالاهای مورد نیاز خود را با قیمتی به صرفه و کیفیتی بی نظیر تهیه کنند.

 

پتو پنبه ای برای پوست عالی است

پتو پنبه ای یکی از پرطرفدارترین پتوهای موجود در بازار است که به دلیل خواص بی نظیری که دارد خریداران زیادی را در سراسر جهان دارد.
پتو پنبه ای به دلیل داشتن الیاف طبیعی و درجه یک ضد حساسیت و ضد آلرژی است. این پتوها دارای سوراخ هایی هستند که باعث جریان داشتن هوا و خنک نگه داشتن بدن میشوند. پتوهای پنبه ای یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که به سلامت پوست و مو خود اهمیت داده چراکه این پتوها به دلیل ساختار سلولی پنبه ای که دارند از تعریق پوست جلوگیری میکنند و باعث نفس کشیدن پوست میشوند. پتوهای پنبه ای بالاخص برای نوزادان توصیه میشود چون که به خاطر داشتن خاصیت سلولی پنبه ای و جریان داشتن هوا، در صورتی که پتو روی صورت نوزاد هم بیفتد نوزاد دچار تنگی نفس و خفگی نمیشود.

محصولات کالای خواب شرکت پتو لاله مهرگان با دارا بودن جنس مرغوب پنبه ای خوابی راحت و پوستی شاداب و جوان را برای ما به ارمغان می آورد که با مراجعه به مراکز خرید عمده پتو لاله مهرگان، میتوانیم با کیفیت ترین و اصلی ترین پتوهای موجود در بازار را تهیه کرده و به سلامت پوست خود کمک کنیم.

قیمت خرید پتو لاله مهرگان مدل پیچک

قیمت خرید پتو لاله مهرگان مدل پیچک

پتو لاله مهرگان مدل پیچک یکی از محبوب ترین انواع پتوهای بازار است که مشتریان زیادی را دارد. عوامل مختلفی در تعیین قیمت پتو لاله مهرگان پیچک تاثیر دارند از جمله جنس، رنگ و طرح، سایز و اندازه و…
جنس از مهم ترین عوامل در تعیین قیمت یک پتو است به طوری که پتوهایی با جنس مرغوب، ضد حساسیت و آلرژی بوده و قیمت بیشتری هم دارند.

شرکت لاله مهرگان قم همواره از رنگ های تولیدی شرکت های اروپایی برای تولید محصولات خود استفاده میکنند که کیفیت بالایی را دارند و این یکی از تأثیرگذارترین موارد در تعیین قیمت خرید عمده پتو لاله مهرگان پیچک است. کارخانه لاله مهرگان قم پتوهای تولیدی خود را از جنس الیاف مرغوبی که توسط شرکت های معتبر در بازارهای جهانی تولید میشود استفاده میکند که این یکی از دلایل فروش فوق العاده و همین طور خرید عمده پتو لاله مهرگان پیچک است.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟