توزیع کنندگان پتو مدل مینک

پتو یکی از کالاهای پرکاربرد و متنوع است که هر فرد در طول زندگی خود از انواع مدل پتو استفاده کرده است. در برخورد با برخی پتوها بسیار نرم و لطیف بودند و برخی ها زبر و سنگین که در نتیجه در برخورد با این پتوها آنها را کنار میزنیم، در این محتوا میخواهیم به توضیح پتویی بپردازیم که بسیار مرغوب است به نام پتو مینک. توزیع کنندگان پتو مدل مینک در بسیاری از شهرهای کشور مانند شهر تهران، قم، اصفهان، یزد، کرمان، خراسان و… وجود دارد. شما با مراجعه به فروشگاه های عرضه کننده پتو میتوانید این محصولات را تهیه نمایید. آنچه در این محتوا میخوانید:
– توزیع کنندگان پتو مدل مینک
– همه چیز درباره پتو مینک
– آنچه نیاز است درباره رنگ بندی پتو بدانید
– اهمیت انتخاب پتو مناسب در چیست؟
– مرکز عرضه پتو مدل مینک.

پتو مینک
امروزه برندهای گوناگونی از پتو در کارخانه های تولیدی پتو، تولید و روانه بازار میشوند. پتو مینک یکی از برندهای معروف تولید داخلی است که توانسته است به خوبی خود را در سطح بازار داخلی و خارجی نشان دهد و با نمونه های مشابه خارجی رقابت بسیار بالایی داشته باشد.

با گسترش تقاضای این منسوج با کیفیت در زمینه خواب و خرید روز افزون این محصول شرکت تولیدی پتو مدل مینک تصمیم گرفت در تمامی شهرهای کشور نمایندگی فروش پتو مینک را تاسیس کند تا خریداران و طرفداران این محصول بتوانند این کالا را به صورت مستقیم از طریق کارخانه تولیدی خریداری کنند.

این پتو یکی از محصولات صادراتی است که تاجران و بازرگانان با استفاده از این کالا و صادرات آن به کشورهای دیگر توانستند سود زیادی را کسب کنند و زمینه برای اشتغال بسیاری از افراد در کشور فراهم شود، همچنین با صادرات این محصول کمک بسیار بسزایی در جهت رونق اقتصادی و ارز آوری به کشور کرده اند، این کالا را به صورت اینترنتی از طریق شرکت سفارش میدهند تا با هزینه درب کارخانه به صورت عمده انبوه برایشان حساب شود. امروزه متاسفانه بسیاری از سود جویان با تولید و عرضه پتو نامرغوب در میان برندهای مشهور مانند برند مینک توانستند سود زیادی را کسب کنند؛ در این میان سود گزافی را از برندهای تقلبی خود کسب کردند.

در نتیجه خریداران پتو باید این محصولات را به روشی خریداری کنند تا از جنس خریداری شده خود اطمینان خاطر داشته باشند و این محصولات را به صورت مستقیم از طریق شرکت تولیدی خریداری کنند. همچنین جهت خرید این محصول میتوانید به صورت حضوری به نمایندگی ها و فروشگاه های عرضه کننده پتو مراجعه کنید و این منسوج مرغوب را متناسب با طرح و سلیقه خود به صورت خرید عمده یا خرده سفارش دهید. مزیت سفارش اینترنتی پتو بدین صورت است که از برند خریداری شده خود اطمینان دارید و این محصول را با قیمت عمده خریداری میکنید، جهت اطلاع از قیمت خرید میتوانید به سایت شرکت شرکت مراجعه کنید و با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کنید تا پشتیبانان برجسته و مهربان شرکت انواع این محصولات به همراه قیمت را به شما خریداران عزیز توضیح دهند و بتوانید محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

 

همه چیز درباره پتو مینک

امروزه برندهای گوناگونی از پتو در بازار وجود دارند، از برترین نمونه های پتو داخلی کشور، پتو مینک است که جزو زیرمجموعه پتوهای نمدی است. این پتو سطحی نرم و خز مانند دارد و شرکت های تولیدی این محصول با بهره گیری از ماشین آلات مدرن صنعتی توانسته اند محصولی یک دست و یک پارچه به همراه براقیت بالا تولید کنند که با داشتن ویژگی های مثبت توانسته است در بسیاری از ارگان های نظامی و انتظامی مانند: نیروی دریایی، نیروی زمینی، نیروی انتظامی، سپاه، نیروی هوایی و… از این محصول استفاده شود.

پتوی مورد نظر محصولی یک دست و نرم و لطیف بوده که از آن در بیمارستان ها هم استفاده میشود؛ استفاده عمده و گسترده این محصول در سازمان ها، نشان از کیفیت بالا و مرغوب این پتو دارد که با برند تجاری مینک عرضه میشود. این پتو دارای تراکم الیاف بالا است و به همان نسبت گرمای بسیار زیادی را درون خود حفظ میکند که مصرف کننده از این محصول رضایت بسیار بالایی خواهد داشت، در ادامه به روند تولید این محصول با کیفیت میپردازیم.
پتو مینک با استفاده از الیاف های پلی استر و نخ به مقدار 50% و الیاف پنبه به مقدار 50% تولید میشود؛ در روند تولید این کالا ابتدا این الیاف ها را با یکدیگر تار و پود میکنند تا بافت اولیه پتو تولید شود سپس به مرحله بافندگی پتو هدایت میشوند تا با استفاده از ماشین بافندگی و سوزن بافندگی چله هایی بر روی پتو بافته شود، سپس پتو تولید شده به مرحله ریسندگی هدایت میشود تا با ماشین ریسندگی بافت پتو به یکدیگر محکم شده و پتویی یک نواخت و مستحکم تولید شود.
در ادامه با استفاده از تنظیماتی که بر روی دستگاه ایجاد میشود، وزن این پتو و میزان تراکم الیاف ها به یکدیگر در بافت پتو مشخص میشود. پتو مینک با تراکم بافت بالایی تولید و به بازار عرضه شده و جزو مقاوم ترین پتوها محسوب میشود، زیرا این پتو باید در بسیاری از مکان ها استفاده شود مانند روزهای سرد زمستانی در بالای برجک ها و دیده بانی ها که اگر تراکم بافت این الیاف ها محکم نباشد، باعث میشود سرباز عزیز وطن دچار سرما خوردگی شود و به خوبی نتواند به فعالیت خود بپردازد.
بعد از این مرحله بافت پتو تولید شده به مرحله رنگرزی میروند تا پتو تولید شده با استفاده از رنگ های طبیعی و ضد حساسیت آغشته شوند و بتوانند گزینه مناسبی از این نظر باشند، به همین دلیل با استفاده از دستگاه تثبیت رنگ، رنگ به کار رفته در این پتوها تثبیت می یابد تا به راحتی رنگشان نرود. سپس پتوها به دستگاه استریلیزه هدایت میشوند و با استفاده از مواد ضد عفونی به خوبی استریلیزه میشوند تا آلودگی نداشته باشند و در بسته بندی های عمده یا خرده بسته بندی میشوند تا به ارگان های نظامی و سپاه یا آسایشگاه های سربازی ارسال شوند تا سربازان بتوانند از آن محصول استفاده کنند.

 

آنچه نیاز است درباره رنگ بندی پتو بدانید

پتوهای مینک با داشتن ویژگی های مثبت از جمله رنگ بندی متنوع توانسته است فروش گسترده ای از خود را به ثمر رساند. از پرفروش ترین رنگ های این پتو میتوان به رنگ های طوسی، یشمی، خاکستری، مشکی، قهوه ای و… اشاره کرد.

طراحی و رنگ بندی این پتو بسیار منحصر به فرد است و در رنگ هایی درخشان و مناسب با روحیه سرباز و متناسب با ارگان مربوطه تولید میشوند. رنگ های به کار رفته در این پتو پر جنب و جوش است و طراحی های زیبا در انواع سلیقه ها را به خود اختصاص داده است. این پتو نقش زیادی در دکوراسیون محل خواب دارد و باعث میشود تاثیرگذاری زیادی در آن بخش ایفا شود.

 

اهمیت انتخاب پتو مناسب در چیست

یک پتوی مناسب و مرغوب به همراه کیفیت بالا سبب افزایش ساعات خواب ما میشود و در نتیجه از این بابت باید یک پتو مناسب و مرغوب را انتخاب کرد، انتخاب یک پتو نامرغوب و زبر و سنگین باعث اذیت ما در حین خواب میشود و اگر پتو سنگین باشد احساس خفگی میکنیم. شرکت تولیدی پتو مینک با استفاده از الیاف پلی استر توانسته است کالایی سبک و مرغوب تولید کند که از مقاومت بالایی برخوردار است. این محصولات در رتبه برتر کیفیتی قرار دارند. در اهمیت انتخاب پتو دو معیار را باید مورد بررسی قرار داد، اولین معیار کیفیت و مقاومت، دومین معیار قیمت پتو است. پتو با داشتن قیمت ارزان گزینه مناسبی برای مصرف کنندگان آن از جمله سربازهای عزیز وطن است. این محصول در طرح های گوناگونی تولید میشود و اگر ارگان های نظامی یا عموم مردم بخواهند میتوانند این محصول را متناسب با طراحی لوگو و آرم خود به صورت عمده یا خرده انتخاب کنند.
پتو با داشتن اندازه های مناسب شامل اندازه های تک نفره 160 در 220 سانتی متر و اندازه دو نفره شامل 220 در 240 سانتی متر تولید میشود که جزو رایج ترین و پر فروش ترین پتوها مورد استفاده در سطح جهان است.

 

مرکز عرضه پتو مدل مینک

توزیع کنندگان پتو امروزه محصولات خود را در طرح و به همراه قیمت ها در سایت تولیدی خود قرار داده اند که خریداران این محصولات میتوانند این پتوها را متناسب با طرح و رنگ دلخواه خود به صورت مستقیم سفارش دهند. مرکز عرضه پتو مدل مینک در اقصا نقاط کشور وجود دارد و این مراکز رایج ترین و پر فروش ترین پتوها را به ارگان های نظامی و خدمت نظام وظیفه عرضه میکند. این پتو محبوبیت فراوانی در برابر مصرف کنندگان دارد و طرفداران این محصول منحصر به فرد، منحصر به ایران است و در خارج از کشور این محصول طرفداران زیادی را دارد.

پتو مینک نگین

این منسوج تنوع در جنس و انواع تولید و عرضه میشود. مدل نگین این پتو یکی از محصولات پر طرفدار است که علاوه بر محبوبیت، کاربرد های فراوانی را به خود اختصاص داده است. این پتو را میتوان بر روی تخت هم انداخت و بر روی آن خوابید؛ زیرا با داشتن ضخامت مناسب میتوان به عنوان یک زیرانداز یا تشک از آن استفاده نمود. شرکت تولیدی پتو مینک با استفاده از الیاف های گوناگون قابلیت این را دارد تا محصولات متنوعی از نظر طرح و جنس تولید کند و در این امر گام نوینی گذاشته است و در نتیجه پتو مدل مینک نگین یکی از محصولاتی است که به تازگی تولید و روانه بازار شده است. با اینکه زمان زیادی از تولید و عرضه این محصول به بازار نمیگذرد، اما توانسته است مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گیرد و توسط تجار بسیار از این محصول به کشورهای دیگر صادر شود.
این محصول با داشتن ویژگی هایی نظیر: لطافت و نرمی بالا، مستحکم و با دوام، قابلیت شست و شو، تنوع در طرح و رنگ، اندازه متناسب با قد مصرف کننده، وزن سبک و… توانسته است معیارهای انتخاب مناسبی از نظر مصرف کنندگان باشد.

 

پتو مینک بیمارستانی

همان طور که گفته شد پتو مینک در بسیاری از سازمان ها مورد استفاده قرار میگیرد، علت استفاده از این پتو این است که ویژگی هایی دارد و در ادامه به توضیح این ویژگی ها میپردازیم. این پتو توسط توزیع کنندگان پتو در کاربردهای فراوان عرضه میشود. این پتو ضد حساسیت بوده و فاکتور مهم برای انتخاب آن برای سازمان ها است؛ زیرا باید از پتویی استفاده کنند تا مانع فعالیت آنها و بیمار شدن آنها نشود و به خوبی بتواند گرمای کافی را برای بدن افراد مصرف کننده تامین سازد. این پتو از نظر قابلیت شست و شو ویژگی مناسبی دارد و آن را میتوان به راحتی به صورت دستی یا ماشینی شست و شو کرد.

پتو مینک اصفهان

کارخانه تولیدی پتو مینک در شهر اصفهان وجود دارد و پس از تولید این محصول به سراسر کشور پخش میشود. این کارخانه جزو متنوع ترین تولید کننده محصولات پتویی است که تنوع بسیار بالایی در محصولات خود دارد. کارخانه تولیدی مینک اصفهان از صادر کنندگان مستقیم این پتو به کشورهای دیگر است.

 

پتو مینک گلبافت

پتو با ظرافت بالایی طراحی شده است و رنگ های متنوعی در به کارگیری این محصول استفاده شده اند. مینک گلبافت ساختار جدید و مدرنیته ای دارد، این محصول در دستگاه دیگری الیاف بافی و پس از تولید آن با استفاده از دستگاه خارزن، پرزهای آن گرفته شده است و به صورت کلی پرز دهی ندارد. این محصول لطافت و نرمی بسیار ویژه ای دارد و ضد حساسیت است، مصرف کنندگان این محصول میتوانند این پتو را در در طرح و رنگ دلخواه میتوان تهیه کرد و سلیقه های خاص و سخت پسند را هم به سمت سوی خود جذب کرده است. این پتو در حجم و ابعاد کم جمع میشود در نتیجه میتوان از آن در مسافرت ها به سهولت استفاده کرد.

 

 

189

      • تنوع رنگی این محصول عالیه و دست مشتری در انتخاب باز است به این موارد کیفیت عالی این محصول رو هم اضافه کنید که واقعا عالیه.

      • تنوع رنگی این محصول عالیه و دست مشتری در انتخاب باز است به این موارد کیفیت عالی این محصول رو هم اضافه کنید که واقعا عالیه.

    • پتو با ظرافت بالایی طراحی شده است و رنگ های متنوعی در به کارگیری این محصول استفاده شده اند. مینک گلبافت ساختار جدید و مدرنیته ای دارد

    • مینک گلبافت ساختار جدید و مدرنیته ای دارد، این محصول در دستگاه دیگری الیاف بافی و پس از تولید آن با استفاده از دستگاه خارزن، پرزهای آن گرفته شده است و به صورت کلی پرز دهی ندارد

  1. تنوع رنگی این محصول عالیه و دست مشتری در انتخاب باز است به این موارد کیفیت عالی این محصول رو هم اضافه کنید که واقعا عالیه.

  2. نتیجه ی یک بار اعتمادم به تیم شما عالی بود وخیلی راضی بودم حتمابرای خرید مجدد اقدام میکنم.

  3. سلام اگر به صورت عمده بخواهیم بخریم میتونیم داخل بسته بندی خودمون عرضه کنیم یا نه؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

    • سلام خوبین پتوی مناسب برای استراحت هست بسیارسبک وباکیفیت رنگ بندی ها هم عالیه میخاستم سفارش بدم لطفا راهنمایی کنید

      • سلام ممنون از ارتباط شما
        شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
        09120677104
        09129677312
        09129389211

  4. سلام خوبین پتوی مناسب برای استراحت هست بسیارسبک وباکیفیت رنگ بندی ها هم عالیه میخاستم سفارش بدم لطفا راهنمایی کنید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  5. سلام وقت بخیر
    می خواستم بدونم پتو مینک گرمایش خوبه برای مجهز کردن خوابگاه پسرانه می خواستم سفارش بدم یا باید مدل دیگری از پتو مجموعه شما سفارش بدهم.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  6. سلام و عرض ادب
    ممنون از مطلب خوبی که داخل سایتتون قرار می دهید تا اطلاعات ما راجب پتو بیشتر شود.

  7. پتوهای مینک یکی از بهترین پتو های ارزان قیمت است که بیشتر افراد از آن ها استفاده می کنند.

  8. سلام وقت بخیر
    پتو ها ی مدل مینک که در قیمت پایین به بازار عرضه می شود نسبت به قیمتی که دارد بسیار بصرفه می باشد در تعداد بالا.

  9. سلام وقت بخیر پتو های مینک یک محصول پر فروش برای ارگان ها بیمارستان هاست به دلیل وزن کم

  10. سلام وقت بخیر
    پتوی مورد نظر محصولی یک دست و نرم و لطیف بوده که از آن در بیمارستان ها هم استفاده میشود

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  11. طراحی و رنگ بندی این پتو بسیار منحصر به فرد است و در رنگ هایی درخشان و مناسب با روحیه سرباز و متناسب است

    • تنوع رنگی این محصول عالیه و دست مشتری در انتخاب باز است به این موارد کیفیت عالی این محصول رو هم اضافه کنید که واقعا عالیه.

  12. طراحی و رنگ بندی این پتو بسیار منحصر به فرد است و در رنگ هایی درخشان و مناسب با روحیه سرباز و متناسب است

  13. سلام وقت بخیر
    این نوع پتو فروش خوبی در صادرات دارد و تاجران عراقی هم این نوع پتو رو انتخاب می کند

  14. سلام وقت بخیر
    پتوهای مینک از بهترین پتوها برای سازمان های مختلف می باشد که کیفیت بسیار عالی دارد.

  15. سلام وقت بخیر
    پتو های مینک برای سفارش برای بیمارستان خیلی خوبه و مریض اذیت نمیشه بخاطر وزن سنگین پتو

  16. سلام وقت بخیر
    پتو یکی از محصولات صادراتی است که تاجران و بازرگانان با استفاده از این کالا و صادرات آن به کشورهای دیگر توانستند سود زیادی را کسب کنند

  17. سلام وقت بخیر
    در برخورد با برخی پتوها بسیار نرم و لطیف بودند و برخی ها زبر و سنگین که در نتیجه در برخورد با این پتوها آنها را کنار میزنیم

  18. سلام وقت بخیر
    یکی از کالاهای پرکاربرد و متنوع است که هر فرد در طول زندگی خود از انواع مدل پتو استفاده کرده است. در برخورد با برخی پتوها بسیار نرم و لطیف بودند

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  19. سلام وقت بخیر
    پتو یکی از کالاهای پرکاربرد و متنوع است که هر فرد در طول زندگی خود از انواع مدل پتو استفاده کرده است.

  20. سلام وقت بخیر
    این پتو دارای تراکم الیاف بالا است و به همان نسبت گرمای بسیار زیادی را درون خود حفظ میکند ودر بسیاری از ارگان ها از آن استفاده میشود

  21. پتوهای مینک یکی از پتوهای هستند که از قدیم الیام مورد استفاده میشود امروزه هم در ارگان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد من در منزلم دو تا از این مدل پتو دارام بسیار نرم و گرم هستند.

  22. سلام وقت بخیر
    مزیت سفارش اینترنتی پتو بدین صورت است که از برند خریداری شده خود اطمینان دارید و این محصول را با قیمت عمده خریداری میکنید

  23. سلام عرض ادب من از پتپهای مینک برای کمپ ترک اعتیاد از شما خریداری کردم واقعا هم قیمت مناسبی داشت هم کیفیت خوبی ممنونم

  24. سلام وقت بخیر
    توانسته است به خوبی خود را در سطح بازار داخلی و خارجی نشان دهد و با نمونه های مشابه خارجی رقابت بسیار بالایی داشته باشد

  25. سلام وقت بخیر
    ارسابه به شهر کرمان هم دارید؟
    الان سفارش بدم کی تحویل می گیرم چند روزه ؟
    دستتون دست خودمونه انتخاب کنیم پیشتازه یا معمولی

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  26. سلام وقت بخیر
    پتو های مینک یکی از نوع پتو های قدیمی هست ولی با کیفیت جدید ولی همه ایرانیا دیگه این مدلو تو خونه هامون داشتم خیلی هم دارای گرمای بالای هستند

  27. سلام وقت بخیر
    این پتو یکی از محصولات صادراتی است که تاجران و بازرگانان با استفاده از این کالا و صادرات آن به کشورهای دیگر توانستند سود زیادی را کسب کنند

  28. سلام وقت بخیر
    این پتو سطحی نرم و خز مانند دارد و شرکت های تولیدی این محصول با بهره گیری از ماشین آلات مدرن صنعتی توانسته اند محصولی یک دست و یک پارچه به همراه براقیت تولید می سود

  29. سلام وقت بخیر
    پتو یکی از کالاهای پرکاربرد و متنوع است که هر فرد در طول زندگی خود از انواع مدل پتو استفاده کرده است و در قیمت خوبی هم عرضه می شود

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  30. سلام وقت بخیر
    مدیر گرامی مجموعه دیبا من قصد همکاری بیشتر با مجموعه شما را در زمینه صادرات به کشور کره شمالی را دارم خواستار مذاکره ای در ای رابطه دارم لطف بفرمایید زمانی را برای مذاکره تایین کنید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  31. سلام وقت بخیر
    پتو یکی از کالاهای پرکاربرد و متنوع است که هر فرد در طول زندگی خود از انواع مدل پتو استفاده کرده است

  32. سلام وقت بخیر
    این پتو یکی از محصولات صادراتی است که تاجران و بازرگانان با استفاده از این کالا و صادرات آن به کشورهای دیگر توانستند

  33. سلام وقت بخیر
    پتو مینک پر ابعاد مختلف در طرح های مختلف های مختلف و ابعاد گسترده که در این مجموعه تولید می شود اگر برای شما مقدور است لیست قیمت و عکس کامل محصولات مجموعه خود را در ایتا ارسال کنید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  34. سلام وقت بخیر
    پتو های مینک برای سفارش برای بیمارستان بخاطر وزن سبک و استانداری هم داره

  35. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما بابت محصول باکیفیتی که برام فرستادین تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون.

  36. سلام خسته نباشید پتپهای مینک و به صورت اینترنتی خریداری کردم خیلی سبک وقابل حمل بود ومقاومت زیادی دربرابر شستشو دارد

  37. سلام وقت بخیر
    پتو یکی از کالاهای پرکاربرد و متنوع است که هر فرد در طول زندگی خود از انواع مدل پتو استفاده کرده است

  38. در برخورد با برخی پتوها بسیار نرم و لطیف بودند و برخی ها زبر و سنگین که در نتیجه در برخورد با این پتوها آنها را کنار میزنیم، در این محتوا میخواهیم به توضیح پتویی بپردازیم که بسیار مرغوب است به نام پتو مینک

  39. سلام وقت بخیر
    این محصول میتوانید به صورت حضوری به نمایندگی ها و فروشگاه های عرضه کننده پتو مراجعه کنید و این منسوج مرغوب را متناسب با طرح و سلیقه خود به صورت خرید عمده یا خرده سفارش دهید

  40. سلام وقت بخیر
    مدیر گرامی مجموعه دیبا من قصد همکاری بیشتر با مجموعه شما را در زمینه صادرات به کشور کره شمالی را دارم خواستار مذاکره ای در ای رابطه دارم لطف بفرمایید زمانی را برای مذاکره تایین کنید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  41. سلام وقت بخیر
    این پتو یکی از محصولات صادراتی است که تاجران و بازرگانان با استفاده از این کالا و صادرات آن به کشورهای دیگر توانستند سود زیادی را کسب کنند

  42. سلام پتوبرجسته مینک واقعا نرمولطیف هست وبه خواب راحت ما اظافه میکنه سفارشم کی به دستم میرسه

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  43. سلام وقت بخیر
    پتوهای مینک یکی از بهترین پتو های ارزان قیمت است که بیشتر افراد از آن ها استفاده می کنند دارای بهترین کیفیت هم می باشند در نازل ترین نرخ

  44. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما بابت محصول باکیفیتی که برام فرستادین تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون.

  45. سلام وقت بخیر
    پتوی مینک بهترین گزینه برای خرید است و خیلی زیبا است پیشنهاد حتما تهیه کنید

  46. سلام وقتتون بخیر
    شما یکی از بهترین مجموعه های آنلاین هستید خواستم از شما بابت محصول باکیفیتی که برام فرستادین تشکر کنم.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  47. سلام وقتتون بخیر
    من از مشتریان پرو پا قرص شما هستم که همیشه از شما خرید می کنم واقعا درجه یک هستین.

  48. سلام عرض ادب پتوهای مینک بخاطر سبک و عمر طولانی برای ارگان ها و بیمارستان ها مورد استفاده است

  49. سلام عرض ادب پتوهای مینک بخاطر سبک و عمر طولانی برای ارگان ها و بیمارستان ها استفاده میکنند وجنس مرغوبی دارد

  50. پتوهای گلبافت به خاطر نرمی و لطافتی که دارد طرفداران زیادی دارد قیمت مناسبی هم دارد

  51. باسلام و درود ممنونم ازسایت خوبتون مفید بود . در نظر دارید که این مدل از پتو به دلیل اینکه از پنبه طبیعی تشکیل شدند قیمت بالایی نسبت به سایر مدل های پتو دارند اما بهترین گزینه برای افرادی هستند که به انواع بیماری ها و حساسیت های پوستی دچارند و امیدوارم موفق باشید و همیشه پر انرژی باشید با تشکر فراوان

  52. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما بابت محصول باکیفیتی که برام فرستادین تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون.

  53. مجتمع تجاری ما از سایت شما این محصول رو به صورت عمده سفارش داد و دریافت کرد محصولات ازهرلحاظ عالی بودن خداقوت وخسته نباشید.

  54. سلام وقت بخیر
    پتو یکی از کالاهای پرکاربرد و متنوع است که هر فرد در طول زندگی خود از انواع مدل پتو استفاده کرده است. در برخورد با برخی پتوها بسیار نرم و لطیف بودند

  55. با سلام و عرض ادب پتو دو لایه یک کالای خواب می باشد که دارای طرح ها و رنگ های مختلفی است.

  56. عرض سلام و درود فراوان خدمت تمامی سروران گرامی
    معمولاً نوزادان و بچه های کوچک وسایل خود را زود به زود کثیف می کنند.
    برای شستن پتو های بچه ها استفاده از پتوهای شادیلون گزینه خیلی مناسبی است .
    زیرا سبک است و به راحتی قابل شستشو می باشد

  57. سلام خسته نباشید پتوهای مینک به دلیل سبک وقابل حمل بودن وعمر بادوام برای درمانگاه ها و خوابگاه ها مناسبه

  58. سلام وقت بخیر
    پتوهای مینک بسیار راحت و سبک هستند من مطمئنم از خرید آن پشیمان نمی شوید

  59. سلام وقت بخیر
    طرح مینک این پتو ها باعث فروش چشمگیر و بیشتر آنها در سراسر کشور شده است.

  60. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید.

  61. سلام وقت بخیر
    پتو هایی که از مجمعه شما خرید واقعا با کیفیت هستند و از خریدم واقعا راضی هستم و خداقوت می گم به شما تولید کننده گرامی بهترینارو برای شما ارزو می کنم

  62. سلام وقت بخیر
    پتو های که از مواد اولیه درجه یک تولید شدند خیلی جنس مرغوبی دارند

    خیلی باکیفیت زیبا بودن ،رنگ بندی قشنگی داشتن

  63. داشتن خوابی راحت بابت با پتوی بسیار نرم و استفاده مکرر از آن نکته بسیار مهمی است برای خریدن یک تو که این پتوها این خاصیت و ویژگی را دارند

  64. پتو مینک یکی از محصولات صادراتی است که تاجران و بازرگانان با استفاده از این کالا و صادرات آن به کشورهای دیگر توانستند سود زیادی را کسب کنند

  65. پتو مینک در حجم و ابعاد کم جمع میشود در نتیجه میتوان از آن در مسافرت ها به سهولت استفاده کرد.

  66. سلام وقت بخیر
    پتو های مینک دارای طرح های مختلفی هست و بسیار زیبا هستند کیفیت بسیار بالایی هم دارند تشکر از سایت خوبتون

  67. سلام وقت بخیر
    محصول رو از سایت شما پتوهای که سفارش دادم، کیفیتش عالی بود، خیلی زود به دستم رسید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  68. خواب راحت باپتویی نرم که استفاده مکرر وشستن زیادان باعث خراب شدن نگردد بسیارمهم است که پتوی گوسفندی این خصوصیت راداراست

  69. پتو یکی از کالاهای پرکاربرد و متنوع است که هر فرد در طول زندگی خود از انواع مدل پتو استفاده کرده است

  70. سلام وقت بخیر این پتو از نظر قابلیت شست و شو ویژگی مناسبی دارد و آن را میتوان به راحتی به صورت دستی یا ماشینی شست و شو کرد وعمر طولانی داره

  71. قیمت پتو مدل مینک در سایت دیبا بافت نگار بسیار مناسب بوده به همین دلیل توصیه می کنم حتما خرید کنید

  72. پتو یکی از کالاهای پرکاربرد و متنوع است که هر فرد در طول زندگی خود از انواع مدل پتو استفاده کرده است. در برخورد با برخی پتوها بسیار نرم و لطیف بودند

  73. پتو با ظرافت بالایی طراحی شده است و رنگ های متنوعی در به کارگیری این محصول استفاده شده اند

  74. کارخانه تولیدی پتو مینک در شهر اصفهان وجود دارد و پس از تولید این محصول به سراسر کشور پخش میشود.

  75. پتوهای مینک با داشتن ویژگی های مثبت از جمله رنگ بندی متنوع توانسته است فروش گسترده ای از خود را به ثمر رساند

  76. سلام وقت بخیر پتوهای مینک بافت محکمی داره و بیشتر در مراکز درمانی و بیمارستان ها استفاده می‌شود

  77. وای این پتو عالیه من 4 تا واسه خودم سفارش دادم انقدر کیفیتش و رنگش خوب بود دو تا هم واسه مادرم سفارش دادم بیاره

  78. سلام خسته نباشید این پتوها برای بیمارستان ها و مراکز درمانی و نظامی استفاده می‌شود وگرمای مطلبو بی دارد

  79. علاوه بر مناسب بودن سایز و سبک سنگینی پتو،پتو باید شکلی باشه که به راحتی قابل شستشو باشه،پتو رو ماهی یک بار باید شست،پتو اگر کثیف بمونه باعث آسیب رسوند به پوست بدن میشه

  80. پتوهاش عالین وشیک هستند ومناسب می باشد وبرای طراحی ودوخت ش عالیه لازمه هرخانواده ی هست عالین

  81. طرح، رنگ های متنوعی برای پتو های عرضه شده در بازار وجود دارد و مشتریان می تواند با توجه به سلیقه، بودجه و کاربرد مورد نظر، پتوی مورد نیاز خود را انتخاب کنند

  82. تولید کننده برای جذب مشتری بیشتر و افزایش فروش خود این محصول را با کیفیت بالا و طرح های مختلف تولید می کنند سپس روانه بازار کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد

  83. اگر قصد خرید عمده پتو شادیلون اصل و با کیفیت را با قیمت ارزان دارید میتوانید این پتو را از این مجموعه با سابقه خریداری کنید

  84. صنعت تولید پتو در کشور رونق خوبی دارد و پتو های سبک و گرم و لطیف محصول آنهاست نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  85. یکی ازمرغوبترین پتوهاپتوشادیلون درطرح هاومدلهای مختلف درسایزهای یکنفره ودونفره تولیدمیشوندکه بعلت تنوع بالایکی ازانتخابهای مصرف گنندگان است

  86. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
    آیا شما در زمینه صادرات هم کار می کنید؟ من میتونم با شما همکاری داشته باشم؟

  87. همواره طرح، رنگ های متنوعی برای پتو های عرضه شده در بازار وجود دارد و مشتریان می تواند با توجه به سلیقه، بودجه و کاربرد مورد نظر، پتوی مورد نیاز خود را انتخاب کنند

  88. سلام وقت بخیر پتو مینک دارای تراکم الیاف بالا است و به همان نسبت گرمای بسیار زیادی را درون خود حفظ میکند و در مراکز درمانی استفاده می‌شود

  89. یکی ازملزومات مهم برای خواب روانداز یاپتو میباشد
    پتو انواع مختلفی دارند پنبه‌ای دولایه، ارگانیک، پشمی پشم شیشه‌ایو پتوهای مسافرتی هیگستند که کاربرد متفاوتی دارند

  90. سلام پتوهای دو لایه با حرارت بسیار خوبی که تولید می کنند برای مناطق سردسیر عالی هستند و تنوع خوبی هم دارند

  91. سلام وقت بخیر آروزی موفقیت برای شما تاجر عزیز را دارم ان شاالله همیشه سلامت و موفق باشید
    پتوهایی که تازه وارد بازار شدن بسیار مناسب هستش هم سبک و هم لطیف هستن

  92. سلام وقت بخیر
    نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند کیفیت بسیار بالایی دارد و حتی داخل لباسشویی نیز کیفیت خودش را از دست نمی دهد

  93. سلام وقت بخیر پتو های مجموعه دیبا بافت نگار باعث ایجاد حساسیت نمیشوند و به راحتی قابل شست و شو میباشند پتوهای مجموعه خیلی کیفیت بی نظیری دارد این پتوها خیلی قشنگ دوخته و درست شده اند زیبایی آن عالی است

  94. سلام وقت بخیر
    من خودم به شخصه تا حالا از این مدل پتو خرید نکردم ولی تعریفش رو شنیدم که خیلی نرم و سبکه و ماندگاری خیلی بالایی دارند، فکر می‌کنم این پتوها انتخاب مناسبیه برای خرید عروس

  95. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما خرید کنم خرید از شما به چه صورت امکان پذیر است حضوری هم میتونم بیام خرید کنم؟

  96. سلام وقتتون بخیر
    من دوسال پیش از شما خرید داشتم و از خریدم خیلی راضی بودم و دوباره میخوام با شما همکاری داشته باشم دفترتون هنوز شهر قم قرار دار یا تغییر کرده؟

  97. ممنونم بابت مطالب خوبتون . این موضوع که از مشهد به عنوان یکی از قطب های تولید پتو نام می برند که کارخانه تولید پتو شادیلون یکی از کارخانه های موفق این شهر می باشدو اطلاعات خوبی رو با خواندن این توضیحات کسب کردم. خدا قوت

  98. اگر این پتو با کیفیت به صورت آنلاین خریداری کنید و عمده بسیار به صرفه است
    پتو های جدید دارای جنس سبک و کیفیت عالی هستند که تنوع رنگی گسترده ای دارد

  99. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی بنده و تیمم جهت تعمین و ارسال محموله به کشور های اروپایی خواستار همکار با شما هستم کجا میتونم شما را ملاقات کنم؟

  100. با سلام وقتتون بخیر و خداقوت . می توان اینگونه بیان کرد که خرید این محصولات با مشخصات بسته بندی، عمده و فله از طریق سایت ما امکان پذیر می باشد و سایت بسیار عالی دارین واز کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و الیاف آن ها از نوع درجه یک می باشد به همین دلیل کاملا نرم و لطیف هستند

  101. سلام وقت شما بخیر پتوهایموجود در سایت بسیار باکیفیت و نرم و متنوع هستش پیشنهادم به دوستان جدید این هستش که حتما خرید کنیدپتوهای موجود در این فروشگاه از الیاف مصنوعی تهیه شده‌اند که نوع پرزدار آن‌ها نیز بسیار پرطرف‌دار است

  102. سلام بر نگارنده های عزیز توجه به این نکته مهم است که این نوع محصولات نسبت به انواع پتوهای درست شده از الیاف های طبیعی و یا مدل های پلی استر و دارای وزن بیشتری هستند و زبر می باشند . مطالبتون مفید بود خسته نباشید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  103. سلام وقتتون بخیر باشه
    شما به چه کشورهای آسیایی و اروپایی صادرات میکنین ؟ آیا کارهای گمرکی هم خودتون انجام میدین؟ یا به عهده خود مشتری هست؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  104. همواره طرح، رنگ های متنوعی برای پتو های عرضه شده در بازار وجود دارد و مشتریان می تواند با توجه به سلیقه، بودجه و کاربرد مورد نظر، پتوی مورد نیاز خود را انتخاب کنند
    حتماً در هنگام خرید پتو به استاندارد بودن آن توجه کنید و سعی کنید با کیفیت ترین نوع پتو را خریداری کنید تا بعدها با مشکل روبرو نگردید

  105. سلام خسته نباشید پتوهای مینک رو بیشتر در مراکز درمانی و بیمارستان ها استفاده می کنند و گرمای خوبی داره

  106. با سلام و وقت بخیر من خریداری کردم ،بسیار زیبا و نرم و با کیفیت هستند و حتی بعد از شستشو کوچکترین تغییری نکردند و درست مثل روز اول هستند ،و در کل از خریدم خیلی راضی هستم و به همه دوستان هم پیشنهاد میکنم حتما از این پتو ها خریداری کنند تا کیفیت و زیبایی رو با هم تجربه کنند

  107. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت دارای رنگ طرح و سایز متفاوت هستند و جنسشون نرمه، جریان الکتریسیته ندارن، وزنشون مناسبه و قابل شست وشو هستن، باعث ایجاد خواب راحتی میشن

  108. سلام وقت بخیر
    انواع پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار بسیار نرم و با دوام می باشد که به راحتی قابل حمل و نقل می باشد و می توانیم آنها را به راحتی جابجا کنیم و از کیفیت بالایی هم برخوردار است.

  109. سلام
    خدمت شما مطالب سایت بسیار مفید و کاربردی بود لطفا در مورد هزینه ارسال و قیمت کالا نیز توضیحاتی قرار دهید ممنون میشم

  110. سلام وقت بخیر من از این پتو های زیبا خواص سفارش دادم وبسیار راضی هستم
    پتوهای خیلی خوبی هستند کیفیت خیلی بالایی دارند

  111. سلام خسته نباشید
    پتو با ظرافت بالایی طراحی شده است و رنگ های متنوعی در به کارگیری این محصول استفاده شده اند. این پتو ها ساختار جدید و مدرنیته ای دارد

  112. سلام روز بخیر
    من تصمیم دارم از شما خرید کنم درباره نحوه سفارش و تحویل درب منزل توضیح دهید و حداقل سفارش چقدر است؟

  113. در فروش مستقیم و بدون واسطه به دلیل حذف واسطه ها از جوانب مختلفی هم به نفع خریدار و هم به نفع فروشنده است و سود بهتر و بیشتر، کنترل کیفی راحت تر، فروش بیشتر، قیمت مناسب تر و… از مزایای آن است.

  114. سلام وقت بخیر
    کلا برند شادیلون نامی اشنا برای همه ی ما ایرانی هاست و برند معتبریه و پتوهاب شادیلون طرح کودک برای دختران و پسران در مدل های متعدد تولید شده و بسیار زیباست

  115. سلام
    ممنون از محصولات خوبتون مرسی ازپشتیبانی و پیگیریتون برای ارسال بار و تحویل بار به دست مشتری موفق وموید باشید مجموعه دیبا بافت نگار

  116. سلام عرض ادب پتوهای مینک از قدیم تا الان در بیمارستان ها وارگان ها استفاده می‌شود و کیفیت خوبی دارد

  117. روز خوش. پتو یکی از کالاهای پرکاربرد و متنوع است که هر فرد در طول زندگی خود از انواع مدل پتو استفاده کرده است.مخصوصا ازین نوع

  118. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار دارای رنگ طرح و سایز متفاوت دارند، جنسشون خیلی نرمه، جریان الکتریسیته ندارند و با قیمتی بسیار ارزان به خریداران عرضه می شوند.

  119. سلام وقت بخیر
    این محصول، بعد از تولید و در رنگ های گوناگونی، مورد استفاده قرار می گیرند این نوع پتو ها، سطحی نرم و لطیف از مهمترین مزیت یک پتو نرم و راحت بودن آن است.

  120. سلام وقت بخیر
    این محصول دولایه دورو است و از الیاف میکروفایبر تهیه شده این سایت قیمت پتوها که عرضه میکنه خیلی ارزونه و با سفارش بیشتر، تخفیف بیشتری هم میدن

  121. سلام وقت بخیر
    تعداد زیادی پتو مینک یا سربازی برای ارسال به شهر زلزله زده ی خوی میخوام
    شرایط ثبت سفارش و نحوه ی ارسال رو بفرمایین

  122. این پتو یکی از محصولات صادراتی است که تاجران و بازرگانان با استفاده از این کالا و صادرات آن به کشورهای دیگر توانستند سود زیادی را کسب کنند

  123. سلام خسته نباشین
    ارزان ترین پتو هایی که دارین شامل همین پتوهای مینک و سربازی میشه یا موارد دیگه ای هم دارین?
    راهنمایی بفرمایین لطفا
    برای ارسال به ترکیه میخوام

  124. این محصولات با کیفیت هستند و با شست و شو مداوم از بین نمی روند و طرح های زیبا و جذابی دارند

  125. سلام خدمت شمااین پتو دارای تراکم الیاف بالا است و به همان نسبت گرمای بسیار زیادی را درون خود حفظ میکند

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟