قیمت انواع بالش الیاف ویسکوز آنتی باکتریال

قیمت انواع بالش الیاف ویسکوز آنتی باکتریال، به موارد و عوامل مختلفی بستگی دارد. هر کدام از این موارد، به طور مستقیم بر روی قیمت و نرخ محصول تاثیر ویژه و مستقیم دارد. یکی از نکاتی که بر روی نرخ این محصول تاثیر دارد، کیفیت و طراحی آن مطابق با استاندارد ها و معیار های روز دنیا است. هر چه کیفیت مواد و ترکیبات مورد استفاده در ساختار آن بهتر باشد، از قیمت به مراتب بیشتری برخوردار می باشد.

مزایا استفاده از بالش آنتی باکتریال

بالش ویسکوز بالش آنتی باکتریال، از ویژگی ها و مزیت های زیادی بهره می برد و نقشی مهم و اساسی را در سلامت نقاط مختلف بدن، از جمله گردن، سر و غیره و داشتن خوابی راحت و آرامش بخش ایفا می کند. یکی از مزیت های مهم و اصلی که این بالش از آن بهره می برد، این است که قابلیت شکل پذیری متناسب با وضعیت و شرایط را دارد و دارای، انعطاف پذیری بسیار مناسبی است. البته ناگفته نماند، که میزان نرمی و انعطاف پذیری بالش، به نوع و جنس الیاف به کار رفته در ساخت آن بستگی دارد.

از دیگر مزایای مهمی که استفاده از بالش آنتی باکتریال از آن برخوردار است، می توان به سیستم بهداشتی آن مطابق با استاندارد ها و معیار های روز دنیا اشاره کرد. این بالش، تحت نظر کارشناسان و متخصصان بهداشتی ساخته می شود و کاملا متناسب با ارگونومی بدن انسان است. مواد و ترکیبات اولیه به کار رفته در ساخت آن، کاملا آنتی باکتریال و ضد میکروب است و هیچ گونه حساسیت و آلرژی برای فرد استفاده کننده ایجاد نمی کند.

افرادی که از بیماری ها و حساسیت های تنفسی رنج می برند، حتما استفاده از این بالش را در اولویت قرار دهند. همچنین، این بالش، در برابر تغییرات دمایی از مقاومت خوبی برخوردار است و در هوای گرم با رطوبت بالا یا آب و هوای بسیار سرد، همواره کیفیت اولیه خود را حفظ می کند. مزیت دیگری که این محصول دارد، لکه و آلودگی ها را جذب نمی کند و در طرح های بسیار متنوعی طراحی و تولید می گردد.

ابعاد استاندارد بالش ویسکوز 50*70 و قابل شستو شو و ضدحساسیت و آلرژی میباشد.

سفارش انواع بالش الیاف ویسکوز آنتی باکتریال

سفارش انواع بالش الیاف ویسکوز آنتی باکتریال سفارش بالش الیاف ویسکوز درجه یک آنتی باکتریال، با توجه به استاندارد های بهداشتی و کیفی و مدل های مختلف آن و همچنین، در رنگ بندی های متنوع، به روش ها و شیوه های مختلفی امکان پذیر است. یکی از این روش ها، که امکان دسترسی راحتی به آن وجود دارد، رجوع به آدرس اینترنتی خرید و فروش معتبر است.

خریداران و مشتریان می توانند با مراجعه به آدرس مورد نظر، علاوه بر اینکه از قیمت محصول مطلع می شوند، با شرایط خرید، مشخصات و سایر مزایا و ویژگی های آن، آگاهی های لازم را پیدا کنند. فروشنده، مکلف است که محصول را در بسته بندی کاملا شیک و استاندارد و با ضمانت های لازم به دست خریدار برساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟