سفارش پتو نرمینه یزد به قیمت کارخانه

پتو نرمینه یزد از بهترین‌ انواع پتو های ایرانی می باشد که با قیمت کارخانه در بازار به فروش می رسد. سفارش پتو نرمینه امروزه بسیار بیشتر شده است. همچنین این کالا در بازار از رونق بسیاری برخوردار است. مردم تمایل زیادی به استفاده از این نوع پتو دارند و در تکمیل اکثر جهیزیه ها نیز از این نوع پتو استفاده می‌شود. در ادامه شما را با این نوع پتو بیشتر آشنا خواهیم کرد.

زیباترین انواع پتو نرمینه یزد

پتو نرمینه یزد جز زیباترین پتوهای ایرانی می باشد که انواع مختلفی دارد. در ادامه این مطلب قصد داریم انواع مختلف پتو نرمینه را به شما عزیزان معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

پتو گلباف

پتو گلباف نرمینه از پرطرفدارترین انواع پتو می باشد که ظاهر بسیار زیبایی دارد. این نوع پتو با طراحی گل تزیین می شود و بافت ظریف و نرمی دارد. جالب است بدانید نرمی پتوی گلباف هیچ گاه از بین نمی رود و حتی با شست و شوی مداوم خاصیت خود را از دست نمی دهد.

پتو نرمینه ساده سنفیلا

این نوع پتو بدون طرح می باشد و در انواع رنگ ها تولید می شود. از پتو سنفیلا برای کودکان استفاده می شود. چراکه این مدل پتو بسیار نرم و زیبا می باشد و مناسب ترین نوع‌پتو برای کودکان محسوب می‌شود.

پتو نرمینه طرح برجسته

این نوع پتو در واقع زیباترین نوع پتو نرمینه محسوب می‌شود، پتو طرح برجسته همانطور که از نامش مشخص است با طراحی برجسته تولید می‌ شود و روی آن طرح های برجسته مشاهده می‌شود.

این مدل پتو بسیار پرفروش است و بیشتر در تکمیل جهیزیه از آن استفاده می کنند. جالب است بدانید قیمت پتو طرح برجسته با وجود زیبایی خاصی که دارد بسیار مناسب است و ارزان ترین نوع پتو نرمینه به حساب می آید.

برای  کسب اطلاع از انواع پتو عم از پتو مسافرتی،پتوافرا،پتو کودک،پتو نوجوان شادیلون،پتوشبنما و..  به قیمت عمده با تیم مشاوران فروش دیبابافت تماس بگیرید.

زیباترین انواع پتو نرمینه یزد

فروشنده پتو نرمینه ساده تک رنگ

فروشنده پتو نرمینه ساده تک رنگ شرکت‌های تولید کننده ایرانی می‌باشند. شرکت‌های بسیار زیادی در اکثر نقاط کشور به تولید انواع پتو نرمینه‌تک رنگ پرداخته اند.

این شرکت‌ها تمام سعی و تلاش کارکنان خود را به کار می گیرند تا بتوانند این نوع پتو را با بالاترین کیفیت تولید کرده و با مناسب ترین قیمت به دست مردم برسانند.

این شرکت ها ابتدا پتوی نرمینه را تولید نموده و سپس آن را به فروشندگان بازاری می‌فروشند تا اینگونه این محصول به دست مردم برسد.

قیمت این نوع پتو با توجه به نوسانات بازار و میزان کیفیتی که دارد معین می شود. هرچقدر که پتو از نخ و الیاف بهتری تولید شده باشد مسلما قیمت و هزینه آن نیز بالاتر خواهد بود.

3

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟