خرید پتو نرمینه نوزاد به قیمت کارخانه

پتو نرمینه نوزاد دارای الیاف های بسیار نرمی است که هیچ آسیبی به نوزاد نمی زند، این پتو خریدی مستقیم و سفارشی دارد و باید بدانید که قیمت این پتو های نرمینه با قیمت کارخانه به بازار ها عرضه می شوند، خرید این پتو ها به قیمت کارخانه باید به صورت عمده باشد که باعث می شود قیمتی بسیار مناسب داشته باشد و متقاضی را به سمت خود بکشاند، البته باید بدانید که این پتو ها کیفیت هایی بسیار گوناگون دارند و باید بدانید که کدام را می خواهید انتخاب کنید.

ابعاد پتو نوزاد 80*110 و وزن آن 500 کیلو گرم میباشد.این پتو ها این پتو هاز از جنس آکریلیک هستند و با بیش از 400 طرح گوناگون به بازار عرضه میشود.

 

طرح های گوناگون پتو نرمینه نوزاد

پتو نرمینه نوزاد پتو نرمینه ی نوزاد همان طور که از اسم آن معلوم است دارای الیاف و پرز هایی بسیار نرم است که توصیه می شود حتما از این پتو ها برای نوزادان خود انتخاب کنید چرا که نوزادان با الیاف های نرم راحت تر می خوابند و این باعث می شود که کار شما در خواباندن نوزاد راحت تر شود.

یکی از طرح های این پتو های نرمینه طرح های کارتونی می باشد که استفاده از آن ها بسیار توصیه می شود، مورد علاقه ترین مسئله های کودکان کارتون می باشد و شخصیت های کارتونی برای آن ها بسیار اهمیت دارند و علاقه ی بسیار زیادی به آن ها دارند و به همین دلیل توصیه می شود از طرح های کارتونی برای کودکان خود استفاده کنید.

همچنین باید بدانید که طرح های حیوانات نیز برای پتو های نرمینه بسیار خوب و مناسب است ولی باید بدانید که نوزاد در خوابیدن اذیت می کند یا نه، باید بدانید که جدا از طرح های کارتونی و حیوانی می توانید از طرح های رنگی استفاده کنید.

رنگ ها اکثرا در دسته های سرد و گرم قرار می گیرند و با توجه به به نوزاد باید بدانید که رنگ سرد مناسب تر برای نوزاد است و یا رنگ گرم و البته بعضی مواقع کودک از رنگ های مکمل بسیار خوشش می آید و به همین دلیل باید بدانید که نوزاد شما چه رنگی را بیشتر علاقه دارد.

باید بدانید که پتو ها یکی از مهم ترین مسئله ای می باشد که در خواب نوزاد تاثیر می گذارد و به همین دلیل باید بدانید که چه نوع رنگ و طرحی برای نوزاد مناسب است.

قیمت فروش پتو نرمینه نوزاد ساده

فروش پتو نرمینه نسبت به دیگر پتو ها بسیار زیاد می باشد چرا که نوزاد علاقه ی بیشتری به آن ها نشان می دهد و باید بدانید که قیمت پتو نرمینه بستگی به نوع خرید و کیفیت پتو های نرمینه دارد و شما می توانید پتو های نرمینه ی ساده را با بهترین قیمتی خریداری کنید.

شرکت دیبابافت نگار محصولات کالای خواب را به صورت عمده مستقیم از کارخانه با قیمت مناسب به بازار عرضه میکند.این محصولات شامل پتو نرمینه،پتو شادیلون،پتو گلبافت،پتو لاله،پتو نیکوبافت و…میباشد.شما میتوانید برای اطلاع از لیست محصولات و قیمت آن ها  با شماره درج شده درسایت  رجوع کرده و تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟