صادرکنندگان انواع پتو شادیلون مدل پارمیدا

پتو شادیلون در مدل های مختلف و در طرح های گوناگون تولید شده تا خریدار بتواند خیلی راحت کالای مورد نیاز خود را تهیه کند. صادرکنندگان انواع پتو شادیلون مدل پارمیدا این کالای خواب باکیفیت را به برخی از کشورهای خارجی صادر میکنند و در بخش بخش نقاط کشور نیز این محصول را عرضه میکنند.
پتو شادیلون مدل پارمیدا یکی از پتوهای باکیفیتی است که روانه بازار شده و توجه هر شخصی را به خود جلب میکند. این پتو مصارف گوناگونی دارد ازجمله مصرف آن به عنوان روتختی یا کاربرد آن به عنوان لحاف.
خرید این منسوج عملی منطقی بوده و داشتن آن در خانه خیلی کاربردی است. از طرفی جنس عالی این محصول هم ثابت شده و دارای استانداردهای لازم است.
یکی از مراکز صادرکننده و عرضه کننده این پتو شرکت دیبافت است که با عرضه منسوجات با کیفیت عالی توانسته است رضایت مشتری را به همراه داشته باشد.
شرکت دیبافت تمام محصولاتی را که ارائه میدهد، دارای استاندارد بوده و از کیفیت و قیمت مناسبی نیز بهره مند است. این شرکت سابقه کار چندین ساله دارد و با بهره گیری از افراد مجرب و کاربلد توانسته است بیشتر منسوجات خود را به کشورهای دیگر صادر کند و یکی از صادرکنندگان انواع پتو شادیلون مدل پارمیدا است.

از پتو شادیلون مدل پارمیدا بیشتر بدانید

همه مدل های پتو شادیلون دارای استاندارد لازم بوده و به دلیل استفاده از الیاف درجه یک و مواد اولیه مرغوب از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند.
یکی از مدل های پتو شادیلون، مدل پارمیدا است که در ابعاد مناسب تولید شده و توسط مراکز گوناگونی به سراسر کشور عرضه میشود. پتو شادیلون ساده و زیبا بوده و انتخابی مناسب برای کسانی هست که طرفدار سادگی هستند.
این پتو مناسب اتاق خواب هایی است که خیلی شلوغ به نظر میرسند و با سادگی و در عین حال زیبایی خاصی که دارد، فضایی آرامش بخش را فراهم کرده و جلوه اتاق خوابتان را شیک و خاص میکند.‌ استفاده از پتوهایی با طرح های خیلی رنگی و شلوغ مناسب چنین اتاق هایی نیست، چون فضا را آشفته تر از قبل نشان داده و سبب آشفتگی فرد میشوند، زیرا طرح و رنگ محل زندگی ما، ارتباط مستقیمی با روح و روان ما دارد. هرچه فضا آرامش بخش تر باشد، فرد نیز احساس شادابی بیشتری میکند. در کل پتو شادیلون مدل پارمیدا به دلیل سادگی انتخاب مناسب تری است.
پتو شادیلون مدل پارمیدا قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی را دارد و به راحتی میتوان آن را شست و شو داد. جنس این محصول از الیاف پلی استر مرغوب بوده و از نرمی و لطافت خاصی بهره مند است. این نخ بسیار مقاوم و محکم بوده و باعث میشود دوام و عمر محصول طولانی شود. رنگ این منسوج همواره ثابت است و با گذر زمان نه دچار پرزدهی میشود و نه پاره خواهد شد.
این منسوج علاوه بر استفاده به عنوان پتو، کاربردهای دیگری نیز دارد که برخی از افراد خلاقیت به خرج داده و از آن به عنوان روتختی به دلیل زیبایی و سادگی یا به عنوان لحاف استفاده میکنند. این پتو حساسیت پوستی ایجاد نکرده و مناسب افراد در هر سنی است.
صادرکنندگان انواع پتو شادیلون مدل پارمیدا این کالای باکیفیت و پرکاربرد را با بسته بندی ساک دار و زیبا به سایر کشورها صادر کرده و این کالای خواب را مورد استفاده عموم افراد قرار میدهند.

 

مشخصات پتو طرح جدید

پتو شادیلون در مدل های مختلف و در طرح های گوناگون تولید شده است و هر کسی متناسب با سلیقه خود میتواند این کالا را انتخاب کند. برخی از افراد با شروع سال جدید دوست دارند بسیاری از لوازم خانه مخصوصاً لوازم اتاق خواب را تعویض کرده و زیبایی بی نظیری را به اتاق خواب بدهند تا روحیه شان نیز بهتر شود. همانطور که میدانید روحیه افراد با محل زندگی آنان رابطه تنگاتنگی دارد. هرچه مکان زندگی دارای نظم و هماهنگی باشد، افراد رغبت بیشتری را برای کنار هم ماندن دارند.
امروزه پتوها در طرح های جدیدی تولید میشوند و انتخاب یکی از آنها از میان صد گونه متفاوت کمی دشوار است. انواع پتو سه بعدی شادیلون در مدل های مختلف از جمله مدل پارمیدا، پتو برجسته، پتو ژله ای و صدها طرح جدید دیگر توسط صادرکنندگان ایرانی به کشورهای خارجی صادر میشوند. شما نیز میتوانید از یکی از شعب عرضه منسوجات، شرکت دیبافت، این کالای ضروری خانه را سفارش داده و سالیان سال از این منسوج استفاده کنید.

 

پتو شادیلون در چه سایزهایی تولید میشود

پتو شادیلون یکی از برندهای ایرانی است که جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است. این پتو در سایزهای مختلف تولید شده تا مناسب همه اعضای خانواده باشد و بتواند احتیاجات همه را برآورده نماید.
پتو شادیلون در ابعاد کوچک کودکانه در طرح های عروسکی و کارتونی مناسب نوزادان و کودکان تولید شده است. این پتوها به دلیل کم حجم و سبک بودن، به راحتی قابل حمل بوده و میتوان در هر زمان و مکانی از این پتوها استفاده کرد.
پتو مسافرتی شادیلون نیز طرح دیگر این پتو هست که مناسب هرگونه مسافرتی بوده و همراه همیشگی و گرم و نرم شما در سفر خواهد بود.
پتو یک نفره شادیلون نیز مناسب افراد نوجوان و مجرد بوده و در طرح و نگارهای زیبا تولید و عرضه میشود.
ابعاد دو نفره پتو شادیلون در مدل های مختلف در طرح های شاد و زیبا مناسب زوجین است و استفاده از این پتو و پهن کردن آن بر روی تختخواب زیبایی وصف ناپذیری را به اتاق خواب میدهد. انواع مدل های پتو شادیلون از جمله مدل پارمیدا توسط صادرکنندگان ایرانی به اکثر نقاط کشور و سایر کشورها پخش و عرضه میشود.

مشخصات پتو طرح جدید

سفارش انواع پتو شادیلون مدل پارمیدا

تولیدکنندگان ایرانی از هر لحاظ به کیفیت محصول می اندیشند و محصولی را که تولید میکنند باید حتماً دارای استاندارد لازم باشد. کالایی که از استانداردهای لازم برخوردار و کیفیتش اثبات شده است، توسط صادرکنندگان ایرانی به سایر کشورها صادر میشود. یکی از این کالاها پتو شادیلون طرح پارمیدا است که افراد زیادی جذب این کالا شده اند.
برای سفارش انواع پتو مدل پارمیدا کافی است وارد درگاه اینترنتی شرکت دیبافت شده و از منسوجات این شرکت معتبر دیدن فرمایید و بعد از انتخاب طرح مورد نظر، سفارش خود را ثبت کرده و منتظر دریافت بسته خرید خود باشید. کارکنان ما در سریع ترین زمان ممکن مرسوله شما را به دستتان خواهد رساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟