کارخانه پتو لاله تبریز با بهترین کیفیت

کارخانه پتو لاله تبریز با بهترین کیفیت، تمامی محصولات خود را در انواع و مدل‌های بسیار متنوعی تولید و عرضه می‌نماید. جهت خرید این پتو در رنگ و مدل دلخواه، می‌توانید به صورت مستقیم و بی‌واسطه به مرکز ما مراجعه نمایید. برای اطلاعات بیشتر لطفا به وب سایت اینترنتی در قسمت پایین همین وب سایت مراجعه نمایید تا راهنمایی‌های لازم را کسب نمایید.

برای افزایش طول عمر و بهره برداری بیشتر از فرش، بهتر است از کاور فرش استفاده کنید. لیست قیمت خرید کاور فرش ۹ متری ترکیه ای را می توانید از تمام سایت های فروش کاور دریافت کنید.

 

از خصوصیات مثبت پتو لاله بیشتر بدانید

در هوای سرد، داشتن یک پتوی مناسب به خوابی راحت کمک می کند. یکی از برند‌های معروف پتو در کل کشور، پتو لاله می‌باشد که  تولید تبریز است.
پتو لاله از بهترین نوع نخ و الیاف تولید شده است و سازگار با انواع پوست‌ها می‌باشد به‌طوری که اصلا حساسیتی به وجود نمی آورد. همچنین عایق بسیار خوبی در برابر گرما است و هوا را به خوبی از خود عبور می‌دهد.پتو زنبق از زیر مجموعه های پتو لاله میباشد. گردش هوای مناسب باعث می‌گردد که فرد در هنگام خواب عرق ننماید و خوابی راحت داشته باشد.

ویژگی های کیفیتی این پتو

از دیگر خصوصیات این پتو، می‌توان به نرمی و لطافت آن اشاره کرد. این کالا دارای وزن بسیار سبکی است و فرد احساس سنگینی روی خود نمی‌کند.

به همین دلیل حمل و نقل آن نیز آسان می‌باشد و برای استفاده روزمره حتی در مسافرت، گزینه بسیار مناسبی می‌باشد.‌

این پتو قابلیت شستشو در لباسشویی، خشک شویی و حتی به‌صورت دستی را دارد. نگهداری از پتو لاله کار بسیار آسانی است و دیگر نگران کپک زدگی یا پوسیدگی پتوها نباشید.
یکی دیگر از مزیت‌های پتو لاله، نداشتن پرز اضافه،خود باعث عمر و دوام بالاتر پتو می‌شود.

بسیاری از پتوهای موجود در بازار پس از استفاده و شستشو تمامی الیاف خود را از دست می‌دهند و نازک می‌شود. ولی این پتو با دوام بالایی که دارد به هیچ عنوان خراب نمی‌شود و می‌توانید مدت طولانی از آن استفاده کنید.
همچنین در برابر مواد شوینده واکنش منفی نشان نمی‌دهد و به آنها حساس نمی‌باشد با هر بار شستشو به رنگ کدر در نمی‌آید و نرمی و لطافت خود را حفظ می‌کند.
پتو لاله انواع بسیار زیادی دارد و همین تنوع باعث، جلب توجه مشتریان است. از انواع پتو لاله می توان به پتو نوزاد، پتو نوجوان، پتو تک نفره و دو نفره اشاره کرد که در رنگ های بسیار زیبا و طرح های دلنشین تولید شده است.

 

 

ویژگی های کیفیتی این پتو

خرید انواع گوناگون پتو لاله تبریز

برای خرید پتو لاله تبریز در انواع گوناگون می‌توانید به صورت حضوری و یا غیر حضوری به مرکز ما مراجعه نمایید و پس از مشاهده تنوع کالای خواب، بهترین مدل را در قیمتی بسیار مناسب خریداری نمایید.

 

 

ویژگی های کیفیتی این پتو

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟