قیمت انواع پتو نسیم دو نفره

کارخانه تولیدی پتوهای نسیم، این منسوجات را در دو خط یک نفره و دو نفره تولید نموده اند و از این مدل به عنوان زیباترین و پرفروش ترین پتو در بازار یاد میشود.پتو نسیم،نگین و سروین از محصولات پتو نرمینه هستند که دارای الیاف نرم و بسیار لطیف و دوردوزی شده میباشد.تولیدکننده های انواع پتو نسیم دو نفره، قیمت گذاری مناسبی را بر روی این پتوها انجام داده اند و همان گونه که میدانید گران بودن قیمت این منسوجات به دلیل وجود واسطه گران زیادی است که در این میان دست داشته اند. میدانید کدام عرضه کننده پتوهای نسیم دو نفره را با قیمت مناسب تری ارائه میدهد؟ کدام فروشگاه است که میتوانید بدون دخالت واسطه و با قیمت ارزان، این پتوها را از آنجا خریداری نمایید؟
شرکت دیبافت صادرکننده و عرضه کننده برتر، در کشور عزیزمان ایران است. این مرکز محصولات مختلفی را از کارخانجات تولیدی مورد نظر تحویل گرفته و سپس اقدام به فروش مستقیم و غیرمستقیم آنها کرده است. به دلیل اینکه بین شما و شرکت دیبافت هیچ گونه واسطه ای وجود ندارد، قیمت خرید انواع پتوهای نسیم دو نفره برای شما بسیار ارزان تر از مراکز دیگر میشود. میتوانید قیمت منسوجات دیبافت کالا را با شرکت های دیگر مقایسه نمایید و در صورت مقایسه متوجه خواهید شد که قیمت انواع پتو نسیم دو نفره در این مرکز، اختلاف زیادی با فروشگاه های دیگر دارد و خرید از دیبافت کالا برای شما بسیار به صرفه تر است.

آشنایی با پتو خرگوشی

قبل از آشنا کردن شما با پتوهای خرگوشی، لازم دانستیم که ابتدا شما را با تأثیر طرح و رنگ در روحیه فرزندانتان آگاه نماییم. میدانید که هر چیزی که شما برای اتاق خواب فرزندتان انتخاب میکنید، بر روی روحیه او تأثیر گذار است. با یک مثال ساده تر میتوان بیان کرد، وقتی شما وارد یک خانه میشوید، اگر اعضای خانواده روحیه شادی نداشته باشند، مطمئناً شما نیز در کنار آنها شاد نخواهید بود و اگر وارد خانه ای شوید که اعضای آن بسیار خوش حال و پر انرژی باشند، شادی آنها به لبان شما نیز سرایت خواهد کرد. فرزندانمان نیز اینگونه هستند؛ آنها با دیدن رنگ ها و طرح های جذاب و کودکانه، ناخودآگاه شاد میشوند، اما اگر از طرح های بزرگ برای خرید لوازم کودکانمان استفاده نماییم، احساس ناخوشایندی نصیب آنها خواهد شد. بنابراین بهتر است متناسب با هر سنی، طرح و رنگ دکوراسیون اتاق خواب فرزندانمان را انتخاب کنیم. امروزه طرح های خرگوشی وارد بازار شده اند و این طرح ها آنقدر برای قشر خردسال زیبا هستند که نگاه هر بیننده ای را به خود خیره نگه میدارند. شما با خرید پتو خرگوشی نوزادی، میتوانید کودک خود را داخل این پتو گذاشته و به راحتی حمل نمایید. پتوهای خرگوشی آنقدر از دوام بالایی برخوردار هستند که شما میتوانید بعد از بزرگ شدن کودک خود، این منسوج را برای فرزند بعدیتان نگه دارید.

آشنایی با پتو خرگوشی

از پتو دخترانه چه میدانید

در مورد تأثیر رنگ ها بر روحیه دخترانتان چه میدانید؟ رنگ ها و طرح های موجود در اتاق خواب و لباس فرزند شما، تأثیر مستقیمی بر خلق و خوی او میگذارد. روان شناسان معتقدند در صورتی که دکوراسیون و وسایل اتاق خواب دارای رنگ های دخترانه مانند صورتی و… باشند، فرزند شما بیشتر خلق و خوی دخترانه پیدا مینماید، اما اگر در انتخاب لباس و لوازم اتاق خواب از طرح ها و رنگ های پسرانه استفاده نمایید، به مرور زمان خلق و خوی دخترانه فرزند شما از بین میرود. امروزه در بازار پتوهای گوناگونی با عنوان پتو دخترانه توسط کارخانجات مختلف تهیه و تولید شده اند. همان گونه که میدانید شرکت وات دیزنی، رنگ صورتی را برای دختران و رنگ آبی را برای پسران اعلام نموده است. دختران از شخصیت های کارتونی مانند دختر کفش دوزکی، حنا دختری در مزرعه و شخصیت های دیگر که در کارتون های گوناگونی نقش مثبت ایفا نموده اند، خوششان می آید و تولیدکننده ها نیز در چاپ پتوهای دخترانه از این شخصیت ها استفاده نموده اند. شما میتوانید به همراه فرزند خود برای خرید این منسوجات به فروشگاهی معتبر بروید و طرح و رنگ دلخواه را خریداری نمایید. پتوهای دخترانه فضای اتاق خواب را بسیار زیبا مینمایند و به دلیل آنکه در طول روز بر روی تخت پهن هستند، در همان بدو ورود به اتاق، طرح و نقش زیبای خود را به رخ میکشند.

 

بررسی مشخصات پتو نسیم دو نفره

در این بخش به مشخصات بارز پتوهای دو نفره مدل نسیم، اشاره خواهیم نمود. این منسوجات ویژگی های منحصر به فردی دارند که آنها را از دیگر پتوها برتری داده است. ویژگی اول، دوام بالای این پتوها است. همه ما ممکن است در انتخاب برند مورد نظر اشتباه نماییم و ناخواسته منسوجی را خریداری نماییم که اصلا مقاوم نیست و بعد از یک الی دو ماه دوامش را از دست داده است. اگر چرخی در اینترنت بزنید و دیگر مقاله های موجود در مورد پتوهای نسیم را بخوانید، خواهید دید که این منسوجات بسیار منحصر به فرد هستند و همه خریداران پتوهای نسیم از دوام این کالاها کمال رضایت را داشته اند. کیفیت و ثبات رنگ این پتوها از این قاعده کلی جدا نیست و به هیج وجه رنگش به مرور زمان تغییر نمیکند. این منسوجات را باید در دمای آب 30 درجه سانتی گراد شست و شو داد تا به هیچ وجه آسیبی به بافت آن وارد نیاید. کارخانجات تولیدی، پتوهای نسیم دو نفره را با الیاف پلی استر تهیه و تولید نموده اند و همان گونه که میدانید این الیاف از بهترین الیاف مصنوعی است که برای دوام و کیفیت بالای پتو به کار میرود.

پتو نرمینه نسیم سبک وزن هستند ولی وزن آن ها از پتو سروین بیشتر است این پتو برای مناطق یا فصل های گرم مناسب است و استفاده میشود.بافت پتو نسیم از الیاف پلی استر،مواد نانو و مایکرو فایبر تشکیل شده است.از مزیت های پتو نسیم خاصیت آنتی باکتریال آن است.این پتو از نظر جنس و بافت پتو با کیفیت میباشد.این پتو پرزدهی ندارد و مناسب کودکان،بیماران،سالمندان و افرادی که حساسیت دارند گزینه مناسبی است.

از پتو دخترانه چه میدانید

شرکت صادراتی پتو نسیم دو نفره

شرکت صادراتی دیبافت، پتوهای نسیم دو نفره را علاوه بر اینکه در داخل ایران عرضه مینماید، مسئولیت صادرات این منسوجات را نیز بر عهده دارد. این شرکت جزء بزرگ ترین شرکت های صادرکننده پتوهای نسیم دو نفره به کشورهای همسایه است و به دلیل دوام بالایی که این پتوها دارند، در خارج از ایران نیز این برند طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. همان گونه که میدانید لازمه ماندگاری هر برندی، کیفیت خوب محصولاتش است و پتوهای نسیم علاوه بر استقبال از طرف هم میهنان خود، در خارج از کشور نیز رضایت مشتریان را به دست آورده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟