قیمت انواع پتو لیلیان یکنفره و دونفره سال جدید

پتو رواندازی است که همه افراد برای خوابیدن خود از آن استفاده می‌نمایند. به‌طور کلی پتو برای ایجاد حس گرما و آرامش در  هنگام خواب می‌باشد. هر چقدر نرم‌تر و راحت‌تر باشد خواب فرد را دلنشین‌تر می‌نماید. درگذشته پتوها از جنس پشم و پوست حیوانات بودند اما امروزه پتوها از جنس پشم و پوست حیوانات به پنبه و پارچه تغییر نموده است. باعث به‌وجود آمدن پتوها با وززنی سبک تر شده است. یکی از انواع پتوها که بسیاری از افراد از آن استفاده می نمایند پتو لیلیان است که گونه‌ها و انواع متفاوتی دارد در این مقاله به آن می‌‌پردازیم.

مشخصات پتو لیلیان به صورت تخصصی

کیفیت پتوهای لیلیان در میان خریداران پتو در بازار زبانزد است و قادر است نظر مشتریان زیادی را به خود جلب نماید. چراکه پتوهای لیلیان تحت نظارت افراد متخصص و با بهترین ماشین‌های تولید کننده پتو در خاورمیانه ساخته شده است. در تولید این پتوها از بهترین جنس الیاف استفاده شده است. استفاده از الیاف‌های عالی در بافت، علاوه بر بالا بردن کیفیت پتوهای لیلیان، خوابی راحت را برای فرد تضمین می‌کند.

از ویژگی های کیفی پتوهای لیلیان می توان به: تراکم بالای پتو، عدم تغییر رنگ، ثابت بودن رنگ پتو و همچنین قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی یا دستی اشاره کرد.

شرکت پتوی لیلیان از سال 1383 فعالیت خود را آغاز نموده است و امروزه توانسته است به تولید انبوهی برسد. پتو لیلیان یزد یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید پتو است که برند آن برای مشتری تضمینی برای کیفیت پتو می‌باشد. پتو لیلیان بافت یزد جایگاه خوبی را در بازار دارا می‌باشد و یکی از صاحب نام‌ها در زمینه صادرات پتو از سوی ایران است.

اگر قصد خرید پتو لیلیان را دارید می‌توانید با خیال راحت خریدی خوبی را تجربه نمایید چراکه این برند جزو برندهای محبوب در بین خریداران می‌باشد.‌

جنس این الیاف بسیار عالی می‌باشد چراکه همواره رضایت مشتری مدنظر تولیدکنندگان است. پس با خیال راحت می توانید از آن استفاده نمایید. پتو لیلیان به نسبت کیفیت دارای قیمت مناسبی است. دوام و ماندگاری بالای آن باعث می‌شود که این محصول زمان زیادی برای آنها استفاده شود.

 

 

پتو لیلیان

معرفی انواع محصولات لیلیان

گستردگی و فراوانی پتوهای لیلیان آنقدر زیاد است که شما می‌توانید به راحتی محصول مورد نظر را خریداری نمایید.

در ادامه به انواع پتوهای لیلیان اشاره می‌کنیم:

انواع پتو لیلیان در دو اندازه یک نفره و دونفره قابل عرضه می‌باشد. طرح و رنگ بندی متنوعی دارد و افراد مطابق با نیاز خود می‌توانند هر نوعی را که نیاز دارند خریداری نمایند.

فروش انبوه و کلی انواع پتو لیلیان

قیمت پتو لیلیان نسبت به کیفیت و نوع پتو متفاوت است. روشن است که قیمت پتوهای دونفره به دلیل سایز بزرگ آن قیمت بالاتری نسبت به پتوهای تک نفره دارد. اگر قصد خرید پتو لیلیان را دارید باید بدانید که قیمت پتو مارک لیلیان در بازار بسیار متنوع است. چراکه شما اگر پتو لیلیان تک رنگ را بخواهید آن پتو قیمت بالاتری دارد. چراکه تولیدکنندگان برای جلوه زیباتر آن پتو تلاش بیشتری، در تولید نموده اند.

قیمت پتو لیلیان طلایی با قیمت پتو گل برجسته و… فرق دارد چراکه ویژگی‌های ظاهری، طراحی و رنگ آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. جالب است بدانید که یکی از پرفروش ترین پتوهای لیلیان، پتو لیلیان طلایی است اگر آن را به صورت عمده خریداری نمایید قیمت پتو لیلیان طلایی تا حد زیادی کاهش پیدا می کند.

برای سفارش پتو نرمینه یزد به قیمت کارخانه و پتوهای لیلیان می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا بتوانند شما را در امر خریدی بهتر راهنمایی نمایند.

 

 

پتو لیلیان طلایی

خرید عمده پتو لیلیان از کارخانه

کارخانه لیلیان همیشه اجناس خوبی را به مشتریان خود عرضه می نمایند.چرا که کارخانه پتو به دلیل استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و نظارت نیروهای داخلی و خارجی، امکان تولید روزانه ۳۰۰۰ تخته پتو را دارد. شرکت لیلیان در سراسر کشور نمایندگی فعال دارند که معروف ترین آن نمایندگی یزد و تهران است. اگر قصد آگاهی از جنس پتو لیلیان را دارید می‌توانید به سایت پتو لیلیان مراجعه کنید یا با نمایندگی های این نوع پتو در سراسر کشور ارتباط بگیرید. خرید عمده پتوهای لیلیان قیمت را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

 

آدرس کارخانه لیلیان یزد کجاست؟

کارخانه لیلیان در استان یزد، شهرستان اشکذر است. البته نیازی نیست شما حضوری به کارخانه یا فروشگاه پتو لیلیان برای خرید پتو مراجعه کنید. شما می‌توانید بدون مراجعه حضوری به مراکز خیلی راحت از طریق سایت فروش ما محصول خود را با هزینه کمتری سفارش دهید و در اسرع وقت جلوی درب منزل تحویل بگیرید.

 

 

پتو تک رنگ

 

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟