انواع پتو شادیلون یک نفره

برای هر فردی در زمینه تجارت خیلی مهم است که محصولی باکیفیت را با کمترین قیمت ممکن خرید نماید. قیمت کالاها باتوجه به مواد اولیه مورد استفاده در آنها با هم فرق میکند‌. کالایی که با مواد اولیه درجه یک تولید شده باشد و کیفیتش مطلوب باشد، به طور حتم کمی قیمتش بالاست. ولی قیمت انواع پتو شادیلون یک نفره با توجه به کیفیت بالایی که دارد در مرکز بازرگانی دیبافت کاملاً مناسب بوده و با قیمت پایین‌تری نسبت به سایر مراکز فروش عرضه میشود.
امروزه کسب و کار به صورت های مختلفی انجام میشود که یکی از این نمونه ها، کسب و کار اینترنتی است. با خرید از سایت های معتبر انواع منسوجات، دست واسطه ها کوتاه شده و میتوان به صورت مستقیم از نمایندگی های فروش خرید کرد.
یکی از نمایندگی های فروش معتبر در سطح کشور، شرکت دیبافت است که محصولات خود را با کیفیت تضمینی و با قیمت کف در اختیار خریداران قرار میدهد. شما میتوانید برای خرید انواع پتو شادیلون یک نفره، سری به سایت اینترنتی شرکت بزنید و این محصول را با قیمت پایین خریداری کنید.
با توجه به آمارهای گرفته شده، شایان ذکر است که پتو شادیلون همواره به تعداد بالا تولید میشود و حجم زیادی از این محصول وارد بازار میشود. بازار خرید و فروش گرمی دارد و یکی از مناسب ترین موارد برای تجارت است.

از پتو شادیلون چه اطلاعاتی دارید

پتو شادیلون یکی از برندهایی هست که در ابعاد مختلف و در مدل های گوناگون تولید و روانه بازار شده است که ما به بررسی چند نمونه از آن میپردازیم.
• پتو نوزادی: در ابعاد۸۰ در۱۱۰ تولید میشود. در تهیه و تولید این پتو دقت لازم به عمل آمده و دارای نشان استاندارد نیز هست. از لطافت بالایی برخوردار است و دوست پوست کودک شماست. از شخصیت های کارتونی در طرح پتو نوزادی شادیلون بهره گرفته شده است تا با روحیه کودکان سازگار شود و مناسب سن آنها باشد.
• پتو دو نفره: در مدل های زیادی از جمله پتو نیکا، پتو ایلار، پتو دیامود، پتو اتیس، پتو پروانه و پتو زمرد در ابعاد۲۰۰ در۲۲۰ تولید شده و مناسب زوجین عزیز می‌باشند. با طرح و رنگ های بی‌نظیری که دارند مناسب خرید برای جهیزیه هستند و برای هدیه دادن نیز بهترین انتخاب هستند.
• پتو یک نفره شادیلون: این ابعاد پتو شادیلون نیز در مدل های مختلف از جمله مدل چیکا، مدل نیکا، مدل اتیس، مدل پروانه و چند مدل دیگر تولید و عرضه شده اند. پتوهای یک نفره شادیلون مناسب افراد نوجوان و مجرد بوده و به دلیل نرمی و لطافت و همچنین ابعاد مناسب، مورد پسند همگان هستند.
• پتو مسافرتی برند شادیلون: پتو مسافرتی این برند خیلی سبک بوده و قابلیت حمل آسان را دارد. به راحتی شسته و خشک میشود و همراه همیشگی شما در طول سفرهایتان است.
باید به این موضوع اشاره کنیم که تمام مدل های برند شادیلون از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در طرح های جدیدی تولید شده اند. کارخانه این برند با بهره گیری از دستگاه های تمام پیشرفته و بروز و با فعالیت افراد متخصص توانسته است تمام خواسته ها و نیازهای بازار را به طور کامل برآورده کند.
تمام مدل های پتو شادیلون در هر ابعادی دارای نشان استاندارد بوده و با استفاده طولانی مدت دچار پارگی نخواهند شد. این پتوها ضد چروک بوده و زیبایی خود را همچنان حفظ میکنند. برای خرید آسان و راحت و با قیمت مناسب انواع پتو شادیلون یک نفره میتوانید هم اکنون نگاهی به سایت شرکت دیبافت بیندازید. خواهید دید که قیمت های شرکت ما خیلی منصفانه تر از سایر مراکز فروش بوده و تمام منسوجاتمان دارای کیفیت مطلوب هستند.

 

انواع پتو مدل جدید

روز به روز که همه چیز اعم از صنعت، تکنولوژی و… در حال تغییر و پیشرفت هستند، کالاها با طرح های جدیدی وارد بازار میشوند. چند گونه از انواع مدل های جدید پتو را برند شادیلون با کیفیت بالا تولید میکند. این پتوهای طرح جدید در ابعاد مختلفی بوده و مناسب هر فردی با هر سبک و سلیقه ای هستند. برای دیدن انواع پتوها عم از پتو گل برجسته الماس،پتو زنبق،پتو مسافرتی،پتو ژله ای و پتو نوجوان و اطلاع از قیمت آنها، وارد سایت شرکت دیبافت شوید و بعد از بازدید، خرید خود را ثبت نمایید. شرکت دیبافت یکی از مراکز معتبر فروش انواع مختلف منسوجات است. پس با اطمینان کامل، پس از ثبت منتظر دریافت بسته سفارشی خود شوید.

 

پتو شادیلون چرا جنس خوبی دارد

پتو شادیلون در هر طرح و مدلی، به دلیل استفاده از مواد مرغوب و باکیفیت در تولید آن، از جنس خوبی برخوردار است. کارخانجات تولید شادیلون، با استفاده از دستگاه های مدرن و افراد متخصص و با بهره گیری از علم روز، تمام محصولاتشان را با کیفیت عالی تولید میکنند.
پتو شادیلون با توجه به مدل‎های مختلفی که دارد، مواد اولیه در تولید هر کدام از مدل‎ها با هم تفاوت دارد، مثلاً پتوهای طبیعی این برند از الیاف پنبه ای و پشمی و کاملاً طبیعی بافته شده اند. این محصولات به دلیل استفاده از مواد طبیعی در تولید آنها، خیلی گرم و نرم بوده و برای استفاده در روزهای سرد زمستان کاملاً مناسب هستند. جنس پتوهای طبیعی برند شادیلون خیلی عالی بوده و دارای دوام بالا هستند.
نوع دیگر پتو شادیلون، پتوهایی هستند که جنسشان از پشم شیشه است. این پتوها به راحتی هوا را انتقال داده و مناسب افرادی هستند که آلرژی دارند. این کالا کاملاً استاندارد بوده و ضد حساسیت است.
پتوهایی که در تولید آنها از الیاف مصنوعی و طبیعی بهره گرفته شده است، گونه ای دیگر از مدل پتو شادیلون هستند که از نخ و پلی استر تولید شده اند. این پتوها مناسب تمام روزهای سال هستند.
پتوهای مجلسی و مخصوص جهیزیه عروس برند شادیلون یکی از مدل های دیگر این برند بوده که به دلیل استفاده از مواد مرغوب در بافت و تولید آنها، این گونه نیز خریدی مناسب برای افراد است و از جنس خوبی بهره مند است.
در این مقاله راجع به مدل های پتو شادیلون و جنس آن بحث شد. تمام محصولات برند شادیلون از جنس و کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و شما خریدار گرامی برای اطلاع از قیمت انواع پتو شادیلون در ابعاد یک نفره و دو نفره میتوانید وارد سایت اینترنتی شرکت دیبافت شده و طرح مورد نظر خود را خریداری نمایید.

پتو شادیلون چرا جنس خوبی دارد

سفارش انواع پتو شادیلون یک نفره

مراکز عرضه زیادی در سطح کشور انواع پتو شادیلون را عرضه میکنند. برای همه افراد مهم است محصولی را که خریداری میکنند هم کیفیت خوبی داشته باشد و هم با قیمت مناسبی داشته باشد.
برای سفارش انواع پتو شادیلون یک نفره و اطلاع از قیمت این کالا، بهترین مرکز عرضه شرکت بازرگانی دیبافت است، چراکه هم محصولاتش کیفیت خوبی دارد و هم قیمتی که پیشنهاد میدهد خیلی منصفانه است و باعث جلب رضایت خریدار میشود‌.
شرکت دیبافت انواع مختلف منسوجات از جمله انواع پتوها را در ابعاد مختلف به دست هم وطنان عزیز در هر گوشه کشور میرساند.

194

  1. برای انبارم گرفتم رنگ و طرحشو دوست داشتم و چون با تخفیف خریدم از خریدم راضی هستم

      • بهتر است هر فرد پتوی مخصوص خود را داشته باشد در صورتی که بیشتر افراد تمایل دارند در هنگام خواب حتما از پتو استفاده کنند

    • یکی از نمایندگی های فروش معتبر در سطح کشور، شرکت دیبافت است که محصولات خود را با کیفیت تضمینی و با قیمت کف در اختیار خریداران قرار میدهد.

  2. درحال حاضر چندمدل ازاین برند رو میتونین به صورت عمده برای تیم ماارسال کنید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با مشاوران مجموعه تماس بگیرید.
      09120677104

    • سلام. وقت بخیر. من در زمینه صادرات پتو فعالیت میکنم. برای همکاری با شما حتما اقدام میکنم. انشاالله که قیمت هاتون هم مناسب باشه

      • امروزه کسب و کار به صورت های مختلفی انجام میشود که یکی از این نمونه ها،. با خرید از سایت های معتبر انواع منسوجات، دست واسطه ها کوتاه شده و میتوان به صورت مستقیم از نمایندگی های فروش خرید کرد.

    • یکی از نمایندگی های فروش معتبر در سطح کشور، شرکت دیبافت است که محصولات خود را با کیفیت تضمینی و با قیمت کف در اختیار خریداران قرار میدهد.

  3. مجتمع تجاری ما از سایت شما این محصول رو به صورت عمده سفارش داد و دریافت کرد محصولات ازهرلحاظ عالی بودن خداقوت وخسته نباشید.

    • مجتمع تجاری ما از سایت شما این محصول رو به صورت عمده سفارش داد و دریافت کرد محصولات ازهرلحاظ عالی بودن خداقوت وخسته نباشید.

  4. سلام. وقت بخیر. من در زمینه صادرات پتو فعالیت میکنم. برای همکاری با شما حتما اقدام میکنم. انشاالله که قیمت هاتون هم مناسب باشه

  5. سلام خداقوت من ازمحصولات باکیفیت وعالی شما خریدکردم وبرندپتوشادیلون شماموردپسندسلیقه من هست وراضیم سفارشم کی ارسال میشه

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  6. پتو شادیلون یکی از پتو های باکیفیت و ارزان قیمت است همچنین این پتو تنوع رنگ بسیار بالایی دارد.

  7. سلام وقتتون بخیر
    من از مشتریان پرو پا قرص شما هستم که همیشه از شما خرید می کنم واقعا درجه یک هستین.

  8. سلام وقت بخیر
    من چند ماه پیش از شما خرید مردم واقعا راضی بوده اقوامم که پتو هارو دیدن از بافت و ضخامتشون خیلی خوششون اومد.

  9. سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون یکی از برندهایی هست که در ابعاد مختلف و در مدل های گوناگون تولید و روانه بازار شده است که ما به بررسی چند نمونه از آن میپردازیم.

  10. سلام خسته نباشید
    کالایی که با مواد اولیه درجه یک تولید شده باشد و کیفیتش مطلوب باشد، به طور حتم کمی قیمتش بالاست. من از شما خرید کردم و خیلی راضی بودم ممنون از شما.

  11. سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون یکی از برندهایی هست که در ابعاد مختلف و در مدل های گوناگون تولید و روانه بازار شده است

  12. سلام پتو شادیلون یکی از برندهایی هست که در ابعاد مختلف و در مدل های گوناگون تولید می شود و دلیل ارزون بودن که قیمت عمده ترانه میده این مجموعه تمام محصولات فروش بالایی داره

  13. سلام پتو شادیلون یکی از برندهایی هست که در ابعاد مختلف و در مدل های گوناگون تولید می شود و دلیل ارزون بودن که قیمت عمده ترانه میده این مجموعه تمام محصولات فروش بالایی داره

  14. سلام وقت بخیر
    من پتو شادیلون سفارش دادم ولی فکر نمی کردم که اینقدر خوش طرح و رنگ باشه موفق باشید

    • سلام وقت بخیر
      پتو های شادیلون بهترین گزینه انتخاب برای خرید هستند یکی از دلایل آن ابعاد استاندارد آنهاست وبسیار زبیا است

  15. سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون یکی از برندهای هست که در ابعاد مختلف و در مدل های گوناگون تولید می شوند.

  16. سلام وقت بخیر
    پتو های شادیلون همیشه بهترین انتخاب برای خرید هستند یکی از دلایل آن ابعاد استاندارد آنهاست

  17. سلام وقت بخیر
    امروزه کسب و کار به صورت های مختلفی انجام میشود که یکی از این نمونه ها، کسب و کار اینترنتی است.

  18. سلام وقت بخیر
    قیمت کالاها باتوجه به مواد اولیه مورد استفاده در آنها با هم فرق میکند‌. کالایی که با مواد اولیه درجه یک تولید شده باشد و کیفیتش مطلوب باشد

  19. سلام وقت بخیر
    برای هر فردی در زمینه تجارت خیلی مهم است که محصولی باکیفیت را با کمترین قیمت ممکن خرید نماید

  20. سلام وقت بخیر
    با خرید از سایت های معتبر انواع منسوجات، دست واسطه ها کوتاه شده و میتوان به صورت مستقیم از نمایندگی های فروش خرید کرد

  21. با سلام خدمت همه دیبافتی ها پتوی شادیلون ازبهترین پتوهای است من از انتخابم بسیار راضی ام و بهتون پیشنهاد میکنم ممنون

  22. سلام وقت بخیر
    بار من دیروز به دستم رسید واقعا همانطور که قول داده بودین کیفیت بسیار بالایی داشت ممنون از سایت خوبتون.

  23. سلام وقت بخیر
    قیمت کالاها باتوجه به مواد اولیه مورد استفاده در آنها با هم فرق میکند‌

  24. از جنس پتوی شادیلون برای سیسمونی میخواستم نوزادی هم دارید این جنسی؟ ارسال تون چه جوریه؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  25. سلام وقت بخیر
    مرکز بازرگانی دیبافت کاملاً مناسب بوده و با قیمت پایین‌تری نسبت به سایر مراکز فروش عرضه میشود

  26. سلام وقت بخیر
    ارسابه به شهر گلستان هم دارید؟
    الان سفارش بدم کی تحویل می گیرم چند روزه ؟
    دستتون دست خودمونه انتخاب کنیم پیشتازه یا معمولی

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  27. سلام وقت بخیر
    یکی از نمایندگی های فروش معتبر در سطح کشور، شرکت دیبافت است که محصولات خود را با کیفیت تضمینی و با قیمت کف در اختیار خریداران قرار میدهد

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  28. سلام وقت بخیر
    من برای پسران از سایت شما سفارش دادم این دوتا بقدری بیخیال بودن که برام جالب بود اومدن از پتوعاشون تعریف کردم این نشون میده که کارتون عالیه و از خریدم راضیم

  29. سلام وقت بخیر
    من برای پسران از سایت شما سفارش دادم این دوتا بقدری بیخیال بودن که برام جالب بود اومدن از پتوعاشون تعریف کردم این نشون میده که کارتون عالیه و از خریدم راضیم

  30. سلام وقت بخیر
    امروزه کسب و کار به صورت های مختلفی انجام میشود که یکی از این نمونه ها، کسب و کار اینترنتی است. با خرید از سایت های معتبر انواع منسوجات، دست واسطه ها کوتاه شده و میتوان به صورت مستقیم از نمایندگی های فروش خرید کرد

  31. سلام وقت بخیر
    امروزه کسب و کار به صورت های مختلفی انجام میشود که یکی از این نمونه ها، کسب و کار اینترنتی است. با خرید از سایت های معتبر انواع منسوجات، دست واسطه ها کوتاه شده و میتوان به صورت مستقیم از نمایندگی های فروش خرید کرد

  32. سلام وقت بخیر
    تمام مدل های پتو شادیلون در هر ابعادی دارای نشان استاندارد بوده و با استفاده طولانی مدت دچار پارگی نخواهند شد

  33. سلام وقت بخیر
    قیمت کالاها باتوجه به مواد اولیه مورد استفاده در آنها با هم فرق میکند‌ و در قیمت ارزان هم عرضه می شود

  34. سلام وقت بخیر
    قیمت کالاها باتوجه به مواد اولیه مورد استفاده در آنها با هم فرق میکند‌ و در قیمت ارزان هم عرضه می شود

  35. سلام وقت بخیر
    مدیر گرامی مجموعه دیبا من قصد همکاری بیشتر با مجموعه شما را در زمینه صادرات به کشور نپال را دارم خواستار مذاکره ای در ای رابطه دارم لطف بفرمایید زمانی را برای مذاکره تایین کنید

  36. سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون یک نفره با توجه به کیفیت بالایی که دارد در مرکز بازرگانی دیبافت کاملاً مناسب بوده

  37. سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون یکی از برندهایی هست که در ابعاد مختلف و در مدل های گوناگون تولید و روانه بازار شده است که ما به بررسی چند نمونه از آن میپردازیم

  38. سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون در ابعاد یکنفره در طرح های مختلف های مختلف و ابعاد گسترده که در این مجموعه تولید می شود اگر برای شما مقدور است لیست قیمت و عکس کامل محصولات مجموعه خود را در ایتا ارسال کنید

  39. سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون یکی از برندهایی هست که در ابعاد مختلف و در مدل های گوناگون تولید و روانه بازار شده است که ما به بررسی چند نمونه ازان را خرید کردیم راضی بودیم

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  40. سلام عرض شد من پتوی شادیلون هم یک نفره هم دونفره تعداد بالا میخواستم ممنون میشم قیمت تک نفره و دونفره رو لطف کنید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  41. سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون یک نفره با توجه به کیفیت بالایی که دارد در مرکز بازرگانی دیبافت کاملاً مناسب بوده

  42. برای هر فردی در زمینه تجارت خیلی مهم است که محصولی باکیفیت را با کمترین قیمت ممکن خرید نماید واین شرکت این امر را اسان کرده

  43. سلام وقت بخیر
    پتوهای طرح جدید در ابعاد مختلفی بوده و مناسب هر فردی با هر سبک و سلیقه ای هستند. برای دیدن انواع پتو شادیلون و اطلاع از قیمت آنها، وارد سایت شرکت دیبافت شوید

  44. سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون یکی از برندهای هست که در ابعاد مختلف و در مدل های گوناگون تولید می شوند.

  45. سلام وقت بخیر
    برای هر فردی در زمینه تجارت خیلی مهم است که محصولی باکیفیت را با کمترین قیمت ممکن خرید نماید. قیمت کالاها باتوجه به مواد اولیه مورد استفاده در آنها با هم فرق میکند‌

  46. برای سفارش انواع پتو شادیلون یک نفره و اطلاع از قیمت این کالا، بهترین مرکز عرضه شرکت بازرگانی دیبافت است، چراکه هم محصولاتش کیفیت خوبی دارد

  47. سلام. وقت بخیر.
    من در زمینه صادرات پتو فعالیت میکنم. برای همکاری با شما حتما اقدام میکنم انشالا که عالی باشه کارهاتون

  48. سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون یکی از پتو های باکیفیت و ارزان قیمت است همچنین این پتو تنوع رنگ بسیار بالایی دارد

  49. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما تشکر کنم واقعا درجه یک ترین محصولات را عرضه می کنید خدا قوت بهتون.
    موفق و سربلند باشید.

  50. با سلام
    اگر بخوام مختصر بگم ، جنس پتو عالیه
    قیمت خیلی مناسبه
    ابعادش خیلی استاندارده
    و مهم تر از همه ، خیلی خوب گرم میکنه
    Nice

  51. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما بابت محصول باکیفیتی که برام فرستادین تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون.

  52. سلام وقت بخیر
    شما ارسال به عسلویه دارید ؟
    هزینه باربری رو هم بفرمایید که چدر میشه

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  53. سلام وقتتون ارزنده من در کشور عراق فروشگاه دارم قصد خرید از مجموعه شما رو دارم ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  54. سلام وقتتون ارزنده من در کشور عراق فروشگاه دارم قصد خرید از مجموعه شما رو دارم ارسال به چه طریقی انجام میشه

  55. پتو شادیلون دو نفره و تکنفره به خاطر زیبایی و کیفیت با گلدوزی های برجسته شده و قابلیت شستشو با دست یا ماشین و جنس آن نرم و رنگ ثابت مواد مرغوب ای که به کار رفته طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است

  56. پتو هایی که برای نوزادان تهیه می کنید باید از مرغوب‌ ترین نوع الیاف باشند چرا که پوست نوزادان بسیار حساس و آسیب پذیر می باشد.

  57. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما بابت محصول باکیفیتی که برام فرستادین تشکر کنم خیلی لطف کردید عالی بود

  58. سلام وقت بخیر
    من از پتو شادیلون های شما بسیار خرید کردم و راضی بودم ممنون از سایت خوبتون.

  59. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجلسی و مخصوص جهیزیه عروس برند شادیلون یکی از مدل های دیگر این برند بوده که به دلیل استفاده از مواد مرغوب در بافت و تولید آنها، این گونه نیز خریدی مناسب برای افراد است و از جنس خوبی بهره مند است

  60. سلام وق بخیر
    پتوی دولایه یک انتخاب عالی برای گذاشتن روی تخت می باشد که علاوه بر زیبایی دارای قیمت مناسبی نیز است

  61. سلام و ارادت
    خیلی مطلب خوبی بود من خودم به پتوی خواب خیلی اهمیت می دم و یکی از مواردی هست که اگر باهاش راحت نباشم درست خوابم نمی بره ممنون از این مطالب خوبتون

  62. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید.

  63. سلام وقت بخیر
    پتو هایی که از مجمعه شما خرید واقعا با کیفیت هستند و از خریدم واقعا راضی هستم و خداقوت می گم به شما تولید کننده گرامی بهترینارو برای شما ارزو می کنم

  64. سلام وقت بخیر
    پتو های که از مواد اولیه درجه یک تولید شدند خیلی جنس مرغوبی دارند

    خیلی باکیفیت زیبا بودن ،رنگ بندی قشنگی داشتن

  65. دلیل به کار رفتن الیاف درجه یک باعث شده کیفیت بی نظیری داشته باشند و در تماس با پوست دچار حساسیت نشویم

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  66. سلام وقت
    محصولات نساجی و پتوی کشور ترکیه دارای کیفیت خوبی هستند اما، به شخصه برای حمایت از تولید کنندگان داخل، برخی نمونه های ایرانی با کیفیت را نسبت به آن ها ترجیح می دهم.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  67. من سایز بزرگ و دو نفره این محصول رو خریداری کردم به عنوان روتختی هم قابل استفاده است چون خیلی جذاب و زیباست.

  68. برای هر فردی در زمینه تجارت خیلی مهم است که محصولی باکیفیت را با کمترین قیمت ممکن خرید نماید

  69. قیمت انواع پتو شادیلون وابسته به مقدار مواد اولیه ای می باشد که در تولید این پتوها به کار رفته است.

  70. امروزه کسب و کار به صورت های مختلفی انجام میشود که یکی از این نمونه ها، کسب و کار اینترنتی است

  71. مراکز عرضه زیادی در سطح کشور انواع پتو شادیلون را عرضه میکنند. برای همه افراد مهم است محصولی را که خریداری میکنند هم کیفیت خوبی داشته باشد و هم با قیمت مناسبی داشته باشد.

  72. پتوهایی که در تولید آنها از الیاف مصنوعی و طبیعی بهره گرفته شده است، گونه ای دیگر از مدل پتو شادیلون هستند که از نخ و پلی استر تولید شده اند. این پتوها مناسب تمام روزهای سال هستند.

  73. پتو شادیلون یکی از برندهایی هست که در ابعاد مختلف و در مدل های گوناگون تولید و روانه بازار شده است که ما به بررسی چند نمونه از آن میپردازیم.

  74. نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند ممنون از شما

  75. علاوه بر مناسب بودن سایز و سبک سنگینی پتو،پتو باید شکلی باشه که به راحتی قابل شستشو باشه،پتو رو ماهی یک بار باید شست،پتو اگر کثیف بمونه باعث آسیب رسوند به پوست بدن میشه

  76. سلام خسته نباشید وقتتون بخیر
    من تعریف شما را بسیار شنیدم خواستم اگر امکانش هست با شما حضوری صحبت کنم وخرید خودمو انجام بدم دفتر فروش شما در کدوم شهر است ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  77. این پتو های زیبا با رنگ های صورتی، قرمز، آبی، بنفش، زرد و… وجود دارند و افراد می توانند پتوی دلخواه و مورد نظر خودشان را انتخاب و خریداری کنند

  78. در سالیان اخیر برند های مختلفی شروع به تولید انواع پتو ها نموده اند که ازاین پتوها می توان به عنوان یکی از مرغوب ترین پتو ها نام برد

  79. این پتو ها از الیاف درجه یک و مرغوب تولید شده اند و خیلی نرم و لطیف هستند و تجربه خوابی لذت بخش و آرام را با آن ها خواهید داشت

  80. عرض ادب و خسته نباشید به تیم پرانرژی اراد که تلاش میکنند تا بتوانند بهترین و با کیفیت ترین محصولات خود را به بازار عرضه می کنند

  81. صنعت تولید پتو در کشور رونق خوبی دارد و پتو های سبک و گرم و لطیف محصول آنهاست نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند

  82. همواره در انتخاب پتو ها باید به سایز و کیفیت آن دقت کرد که این دو عامل از فاکتور های مهم در هنگام خرید یک پتو خوب می باشد

  83. پتو شادیلون دارای نشان استاندارد و برچسب سلامت کالا می باشد که این برچسب نشان دهنده این است که تمامی اصول لازم و استاندارد برای تولید پتوها رعایت شده است و با خیال راحت تری می توان ان را خریداری نمود

  84. سلام وقتتون بخیر
    خواستم نحوه ارسال بارتونو ببینم به چه صورت خودمون باید با باربری هماهنگ کنیم یا خودتون این کارو میکنید؟

  85. سلام خسته نباشید
    پتو یک وسیله برای محافظت انسان در برابر سرماست علاوه برجنس ورنگ و طرح ان نیز برای مشتری مهم است

  86. سلام خسته نباشید
    برای انتخاب یک پتو سایز آن، کیفیت، طرح و رنگ ملاک انتخاب می باشد. پتو های شادیلون یکی از پر فروش ترین پتو های ایرانی است

  87. انواع پتو را می توان از سایت های مختلف تهیه کرد اما در هنگام انتخاب بهتر است به اعتبار سایت توجه کنیم

  88. سلام وقت بخیر پتو های مجموعه دیبا بافت نگار باعث ایجاد حساسیت نمیشوند و به راحتی قابل شست و شو میباشند پتوهای مجموعه خیلی کیفیت بی نظیری دارد این پتوها خیلی قشنگ دوخته و درست شده اند زیبایی آن عالی است

  89. سلام وقت بخیر
    من خودم به شخصه تا حالا از این مدل پتو خرید نکردم ولی تعریفش رو شنیدم که خیلی نرم و سبکه و ماندگاری خیلی بالایی دارند، فکر می‌کنم این پتوها انتخاب مناسبیه برای خرید عروس

  90. این پتو ها از الیاف درجه یک و مرغوب تولید شده اند و خیلی نرم و لطیف هستند و تجربه خوابی لذت بخش و آرام را با آن ها خواهید داشتو برای استفاده برای مهمان میتونن گزینه مناسبی باشن

  91. خیلی کارتون خوب بود . این مطلب بسیار گرانبهایی است که همواره تنوع تولید پتو شادیلون نی نی سایت بسیار بالا می باشد و تولیدکنندگان این محصول تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا جهت رقابت با دیگر تولید کنندگان مطابق با سلایق مشتریان خود محصولات را به روز کرده تا همیشه بتوانند رضایت تمامی متقاضیان این محصول را جلب نمایند تشکر از زحمات مجموعه شما

  92. خیلی کارتون خوب بود . این مطلب بسیار گرانبهایی است که همواره تنوع تولید پتو بسیار بالا می باشد و تولیدکنندگان این محصول تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا جهت رقابت با دیگر تولید کنندگان مطابق با سلایق مشتریان خود محصولات را به روز کرده تا همیشه بتوانند رضایت تمامی متقاضیان این محصول را جلب نمایند تشکر از زحمات مجموعه شما

  93. سلام عرض ادب قصد خرید حضوری از این پتوهای شادیلون چیکا رو داشتم ممنون میشم آدرس رو لطف کنید

  94. برای تهیه این محصول باید نسبت به جنس های مختلف تولیدی اطلاع کسب نمود تا بتوانیم انتخاب مطلوبی داشته باشیم و راضی باشیم

  95. با سلام و وقت بخیر خدمت شما خرید پتو ها به صورت عمده بسیار ارزانتر و بصرفه تره اینجا انواع پتو های موجود در بازار به شما معرفی میشه میتونید انتخاب درستی داشته باشید

  96. پتو ها در بازار دارای تنوع زیادی هستند که معمولا از نظر جنس با همدیگر فرق دارند. که به عنوان بهترین معرفی می شودو احتمال دارد که این پتو ها با دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد همراه با دانش و خلاقیت در طرح و رنگ های متنوعی تولید شده و در بازار عرضه می گردد

  97. سلام ووقت بخیر
    محصولات شما بسیار با کیفیت هستند و در طرح و رنگ های مختلف وبا قیمتی مناسب ارائه داده میشود ممنون از کادر خوبتون وسایت پر محتواتون

  98. پتوهای مسافرتی در رنگ ها و مدل های مختلف تولید می شوند و مطابق هر سلیقه ای می توان آین محصولات را تهیه کرد
    پتو یکی از کالاهای پر مصرف در هر خانه ایی است پتوهای این مجموعه کیفیت عالی وجنس خوبی دارند.

  99. سلام‌وقتتون بخیر باشه
    با توجه به بیماری های پوستی ضد حساسیت بودن پتو بسیار مهم هست و باتوجه به سلیقه های مختلف تنوع در طرح خیلی خوبه

  100. امروزه این پتو به دلیل زیبایی و بافت عالی، بسیار مورد استفاده قرار گرفته است و در هر خانه ای یک یا دو عدد از این پتو در سایز و اندازه های تک نفره یا دو نفره و طرح های مختلف وجود داردضخامت و نرمی این پتو ها نشان میداد که به تنهایی میتواند شما گرم نگه دارد

  101. امروزه این پتو به دلیل زیبایی و بافت عالی، بسیار مورد استفاده قرار گرفته است و در هر خانه ای یک یا دو عدد از این پتو در سایز و اندازه های تک نفره یا دو نفره و طرح های مختلف وجود داردضخامت و نرمی این پتو ها نشان میداد که به تنهایی میتواند شما گرم نگه دارد

  102. سلام خسته نباشید
    پتو ها دارای طول عمر بالایی هستند و الیاف خیلی عالی تهیه می‌شوند و در شست و شو از بین نمیروند

  103. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت دارای رنگ طرح و سایز متفاوت هستند و جنسشون نرمه، جریان الکتریسیته ندارن، وزنشون مناسبه و قابل شست وشو هستن، باعث ایجاد خواب راحتی میشن

  104. سلام خسته نباشید
    پتو یک وسیله برای محافظت انسان در برابر سرماست علاوه برجنس ورنگ و طرح ان نیز برای مشتری مهم است و پتو های خیلی نرمی هستند و خنک هستند خیلی زیبا هستند طرح های قشنگی دارد

  105. سلام وقت بخیر
    انواع پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار بسیار نرم و با دوام می باشد که به راحتی قابل حمل و نقل می باشد و می توانیم آنها را به راحتی جابجا کنیم و از کیفیت بالایی هم برخوردار است.

  106. سلام تندرست باشید
    ممنون از تیم فروش خوبتون و با اخلاقتون خیلی پیگیری خوبی انجام میدن
    موفق و موید باشید

  107. سلام و وقت بخیر
    این محصول عالی و بی نظیره و به شما دوستان هم توصیه میکنم.
    من از این پتو ها به عنوان روتختی هم استفاده می کنم، جذابیت و زیبایی آن ها بسیار زیاد است و جنس نرم و لطیفی دارند
    من از این سایت پتو خریدم قیمت خیلی مناسبی دارد و خیلی زود به دستم رسید ممنون

  108. سلام پتو ها برای فصل های سرد یکی از ضروری ترین وسایل است
    این پتو ها از الیاف درجه یک و بسیار مرغوبی درست شده اند ورنگ بندی خوبی هم دارند

  109. سلام روز خوش
    واسه پیگیریاتون مرسی و تحویل به موقع تون میشه شرایط فروش صادراتی بگین؟

  110. سلام خسته نباشید جنس پتوهای طبیعی برند شادیلون خیلی عالی بوده و دارای دوام بالا هستند

  111. سلام خسته نباشید
    محصولاتتون کاربرد فراوانی دارند ‌‌قیمت های مطلوبی ممنونم ازتون

  112. مجموعه دیبا بافت نگار یکی از مراکز فروش اینترنتی در ایران است که در زمینه صادرات و داخلی فعال است و محصولات خود را با کمترین سود و به صورت بی واسطه از طریق خرید درب کارخانه و مستقیم برای خریدار درب منزل ارسال می کند

  113. سلام وقت بخیر
    کلا برند شادیلون نامی اشنا برای همه ی ما ایرانی هاست و برند معتبریه و پتوهاب شادیلون طرح کودک برای دختران و پسران در مدل های متعدد تولید شده و بسیار زیباست

  114. سلام
    ممنون از محصولات خوبتون مرسی ازپشتیبانی و پیگیریتون برای ارسال بار و تحویل بار به دست مشتری

  115. سلام خسته نباشید قیمت فروش کیلویی انواع پتو نسبت به قیمت بسته بندی شده اش کمتر است؟

  116. سلام وقت بخیر
    مجموعه شما فقط در زمینه پتو فعالیت می کنه قصد همکاری با شما را در زمینه صادرات دارم و ممنون میشم از نحوه‌ی تحویل و باربری مکالمه ای با شما داشته باشم ارسال به کشور قزاقستان دارید؟

  117. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار دارای رنگ طرح و سایز متفاوت دارند، جنسشون خیلی نرمه، جریان الکتریسیته ندارند و با قیمتی بسیار ارزان به خریداران عرضه می شوند.

  118. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار دارای رنگ طرح و سایز متفاوت دارند، جنسشون خیلی نرمه، جریان الکتریسیته ندارند و با قیمتی بسیار ارزان به خریداران عرضه می شوند.

  119. سلام وقت بخیر
    این محصول، بعد از تولید و در رنگ های گوناگونی، مورد استفاده قرار می گیرند این نوع پتو ها، سطحی نرم و لطیف از مهمترین مزیت یک پتو نرم و راحت بودن آن است.

  120. سلام وقت بخیر
    این محصول دولایه دورو است و از الیاف میکروفایبر تهیه شده این سایت قیمت پتوها که عرضه میکنه خیلی ارزونه و با سفارش بیشتر، تخفیف بیشتری هم میدن

  121. سلام وقتتون بخیر
    من چطور میتونم در زمینه شما با شما کار کنم؟ هزینه محصولات شما به چه صورت است ؟

  122. مجتمع تجاری ما از سایت شما این محصول رو به صورت عمده سفارش داد و دریافت کرد محصولات ازهرلحاظ عالی بودن خداقوت وخسته نباشید.

  123. پتو مسافرتی برند شادیلون: پتو مسافرتی این برند خیلی سبک بوده و قابلیت حمل آسان را دارد. به راحتی شسته و خشک میشود و همراه همیشگی شما در طول سفرهایتان است.

  124. پتوهای مجلسی و مخصوص جهیزیه عروس برند شادیلون یکی از مدل های دیگر این برند بوده که به دلیل استفاده از مواد مرغوب در بافت و تولید آنها، این گونه نیز خریدی مناسب برای افراد است

  125. سلام وقت بخیر
    با دفتر شما تماس گرفتیم
    فروش ماشینی پتوهای شادیلون گفتن بسته شده
    کی دوباره فروش دارین ??

  126. سلام وقتت بخیر
    قیمت پتو هاتون متری چقدره؟
    چطور میتونم سفارش بدم ؟
    فروش به صورت تکی هم دارین؟

  127. سلام خسته نباشین
    برای مغازه ی پدرم گرفتم از شما پتو های شادیلون رنگ و طرح هاش رو خیلی دوست داشتم و از خریدم راضی هستم
    ممنون از شما

  128. سلام خسته نباشین
    برای مغازه ی پدرم گرفتم از شما پتو های شادیلون رنگ و طرح هاش رو خیلی دوست داشتم و از خریدم راضی هستم
    ممنون از شما

  129. سلام وقتتون بخیر
    لطفاً لیست قیمت تمام انواع مختلف پتوهاتون چه یک نفره و چه دونفره برام در روبیکا ارسال کنید؟

  130. سلام پتو فقط برای فصل های سرد نیست بله در فصل های گرم نیز با استفاده از پتو های نازک تر می توانید استراحت خوبی را تجربه کنید

  131. سلام پتو فقط برای فصل های سرد نیست بله در فصل های گرم نیز با استفاده از پتو های نازک تر می توانید استراحت خوبی را تجربه کنید

  132. این محصولات جنس خوبی دارند و کیفیت بالایی دارند و جنسشون نرم و لطیفه ‌کارایی فراوانی دارند

  133. سلام وقتتون بخیر
    چقدر طرح های پتوهای شما جذاب و دلنشین است چطور میتونم ثبت سفارش کنم؟

  134. سلام وقت بخیر
    پتو های شرکت دیبا بافت نگار دارای کیفیت بسیار خوبی هستند که با قیمت ارزان به فروشندگان سر تا سر کشور عرضه می کنند.

  135. سلام خسته نباشید پتو شادیلون در هر ابعادی دارای نشان استاندارد بوده و با استفاده طولانی مدت دچار پارگی نخواهند شد. این پتوها ضد چروک بوده و زیبایی خود را همچنان حفظ میکنند

  136. پتو شادیلون یکی از برندهایی هست که در ابعاد مختلف و در مدل های گوناگون تولید و روانه بازار شده است

  137. قیمت کالایی که ازمواددرجه یک ساخته میشودبطورحتم قیمت آن نیزبالاتراست نسبت به کالای باموادی بامرغوبیت کمتر.

  138. تمام مدل های پتو شادیلون در هر ابعادی دارای نشان استاندارد بوده و با استفاده طولانی مدت دچار پارگی نخواهند شد

  139. تمام مدل های پتو شادیلون در هر ابعادی دارای نشان استاندارد بوده و با استفاده طولانی مدت دچار پارگی نخواهند شد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟