قیمت استثنایی پتو سه بعدی یک نفره

پتوهای سه بعدی یک نفره، جزو مدرن‌ترین محصولات کالای خواب به شمار می‌ رود.برای اطلاع از قیمت پتو نوجوان شادیلون،پتو نیکوبافت،پتو زنبق و… شما می‌توانید با یک جستجوی ساده در گوگل از قیمت‌های این اجناس  در سایت ما مطلع شوید. اما همانطور که می‌دانید، به محتوای هر سایتی اعتماد ننمایید. بنابراین شما باید به دنبال یک سایت فروش قابل اعتماد باشید.

در این مورد باید به سایت‌های زیر مجموعه شرکت دیبافت نگار مراجعه نمایید چراکه این شرکت یکی از معتبرترین سایت‌های فروش کالاهای خواب را دارا می‌باشد. همچنین می‌تواند شما را در خصوص خریدی بهتر راهنمایی نماید.

مشخصات پتو  سه بعدی یک نفره

با گسترش فن‌آوری و پیشرفت روز افزون تولید‌کنندگان در تولید، طراحی و رنگرزی‌دار، پتو‌های مدرنی وارد بازار شدند. همانا دنیای کالای خواب را دچار تحول کردند. درضمن موجب جلب توجه بسیاری از مشتریان شدند.

مدل جدیدی از  پتوی سه‌بعدی به تازگی وارد بازار گشت. پتو سه‌بعدی از زیباترین و جدیدترین پتو‌های مدرن محسوب می‌شود. همچنین روز به روز به تنوع آن افزوده می‌شود. مواردی‌ که سبب محبوبیت این نوع پتو‌ ها می‌شوند، عبارت‌اند از:
طرح های جذاب و متفاوت پتو
سلیقه تولید کنندگان هنگام انتخاب رنگ بافت
زیبایی چشم نواز این نوع محصول
کیفیت بالای کالا
نوع بافت پتو
پتو سه بعدی یک نفره، یکی از پرفروش‌ترین، انواع پتوهای سه بعدی به حساب می‌آید، به این خاطر که این نوع پتوها، دارای طرح سه بعدی جذاب هستند و برای روتختی های نوجوان و جوان،از آن استفاده می‌شود. چرا که اکثر نوجوانان و جوانان، به زیبایی اتاق خواب خود اهمیت می‌دهند به‌همین دلیل، با استفاده از پتوهای سه بعدی تک نفره، همان اتاقی را طراحی می‌کنند که  آن را دوست دارند.

تقسیم بندی انواع پتوها از لحاظ ساختاری

مثلا: پتوهای فانتزی با طرح بت من برای پسر بچه‌ها، پتوهای فانتزی با طرح السا برای دختر بچه‌ها و پتو های گل دار یا ساده برای بزرگسالان استفاده می‌شود.

برخی از عروس خانم‌ها به خاطر شیک بودن و زیبایی پتوهای سه بعدی، از این نوع پتو استفاده می‌کنند. زیبایی طرح های پتو تنها ملاک انتخاب آن نمی باشد، بلکه این نوع پتو ها، ویژگی‌های خوب دیگری هم دارد این ویژگی‌ها شامل موارد زیر است:
پتوهای سه بعدی پرز نمیدهد.
دوام و ماندگاری بالایی دارد، در برابر شست و شو دچار تغییر رنگ نمی‌شود.
از سطح کیفی بالایی برخوردار است.
تنوع سایز باعث شده، هر مشتری در هر اندازه ای که انتظار دارد، پتو را خریداری کند.
به سبب، سبکی و گرمای مطبوع، پتو چهار فصل محسوب می‌شوند و در همه فصولی کاربرد دارد.

دلایل دیگری که باعث محبوبیت پتو های سه بعدی یک نفره، شده قیمت پتوها می‌باشد. به هیچ عنوان در هنگام خرید پتوهای سه بعدی یک نفره و حتی دونفره، نگران قیمت نباشید چراکه پتوهای سه بعدی به نسبت زیبایی و سطح کیفی که دارند دارای قیمت مناسبی می‌باشد.

اگر به سایت‌های فروش مراجعه نمایید از قیمت استثنایی پتو سه بعدی یک نفره،مطلع می‌شوید. در این صورت، کاملا متعجب می‌شوید.

 

پتو سه بعدی تکنفره

پتوهای مدرن را بشناسید

تولید کالای خواب، منسوجات، بالشت و روبالشتی، مشابه هر صنعت دیگری، هر روز در حال به روزرسانی است چراکه سلیقه مشتریان در دکوراسیون منزل و اتاق خواب شان دچار تغییر می‌شود. پتو عضو جدا نشدنی اتاق خواب است. پتوهای مدرن، اغلب دارای طرح‌های متفاوتی هستند. پتوهای سه بعدی اغلب در اتاق خواب نوزادان، کودکان و نوجوانان، استفاده می‌شود.

پتوها درطرح های گل گلی، منظره، پرنده، تصاویر انتزاعی،کودکانه تولید و به بازار عرضه می‌شود. شرکت‌های نرمینه، گلبافت، لیلیان، شادیلون که از برندهای برتر تولید پتو هستند پتوهای با طرح خاص را وارد بازار کردند. مشتریان می‌توانند مطابق با سلیقه و ذوق خود، محصول مورد نیازخود را خریداری نمایند.
پتوهای برجسته، گل برجسته، پتوهای یک نفره و دو نفره سه بعدی، نمونه هایی از پتوهای مدرن هستند.

پتوهای تک نفره سه بعدی، میان سایر پتوهای مدرن، دارای فروش بالاتری در بازار فروش مجازی هستند چراکه شرکت های فروش کالای خواب، مثل: شرکت معتبر دیبافت نگار، قیمت استثنایی را برای پتو سه بعدی یک نفره، لحاظ کرده است. مشتریان می‌توانند با مراجعه به این شرکت، یک محصول با کیفیت و ارزان را خریداری کنند.

راهنمای انتخاب انواع پتو

همانطور که می‌دانید پتو دارای انواع متنوعی است و مشتریان می‌توانند با در نظر گرفتن کاربرد، نیاز و سلیقه خود، منسوج مورنظرشان را انتخاب کنند. هنگامی‌که برای خرید محصول به فروشگاه کالای خواب می‌روید، چند مسئله را مدنظر قرار دهید.
1. سایز پتو: هر چه سایز پتو بیشتر باشد، قیمت آن هم دچار افزایش می‌شود. اندازه پتو باعث متفاوت بودن کاربردهای آن می‌شود، پتو نوزادی، پتو بزرگسال، پتو نوجوان، دارای اندازه‌های متفاوتی هستند.

2. طرح و رنگ: پتوها در هر نوعی دارای تنوع طرح و رنگ هستند. شما در موقع خرید پتو، بهتر است که پتوهایی دارای رنگ ملایم را انتخاب نمایید تا خواب با آرامشی را تجربه نمایید.

3. قیمت مناسب: ارزان بودن و گران بودن محصول، همیشه مورد توجه مشتری بوده است. هنگام خرید پتو باید سطح کیفی، نوع برند سازنده، اندازه، وزن و نوع طراحی پتو را در نظر بگیرید مطابق با این ویژگی ها،  آن را بسنجید که قیمت پتو مناسب است یا خیر.

4. وزن منسوج: امروزه از پتوهای سبک دو نفره و تک نفره، استقبال زیادی می‌شود چراکه حمل ونقل پتو برای فرد آسان تر است و فرد هنگام خوابیدن احساس سبکی می‌نماید.

 

 

پتو سه بعدی کودکان

مزایا خرید عمده پتو سه بعدی یک نفره

قطعا می‌دانید که خرید عمده محصولات باعث سود بیشتر مشتریان خواهد شد چراکه با خرید عمده، قیمت محصول کمتر شده و مشتری به صورت یکجا و در یک روز می‌تواند محصول مورد نظرش را به تعداد نیاز خریداری کند.

خرید عمده پتو سه بعدی یک نفره، توسط هتل‌داران خیریه‌های فعال در زمینه تهیه سیسمونی، جهیزیه، فروشندگان و بازاریان و… به وفور انجام می‌شود.

دلیل پرفروش شدن این نوع محصولات خاص و مدرن بودن آن است که باعث جلب توجه طرفداران می‌شود. سایت دیبافت نگار یکی از فروشندگان معتبر در زمینه کالای خواب است.

اگر قصد خرید عمده پتو سه بعدی یک نفره را دارید می‌توانیداز طریق این شرکت اقدام کنید چرا که مدیریت شرکت دیبافت نگار، ارتباط مستقیم و بی واسطه با تولید کنندگان این نوع منسوجات دارد. محصولات را با سودی مقرون به‌صرفه و نزدیک به‌ قیمت کارخانه به مشتری می‌فروشد.اگر به سایت دیبافت نگار سری بزنید، کاتالوگ محصولاتش را مشاهده نمایید از قیمت‌های ویژه پتو سه بعدی یک نفره هیجان زده خواهید شد.

علاوه بر این، شرکت دیبافت نگار محصولات کارخانجات را با گارانتی و تضمین کیفیت به شما تحویل خواهد داد. شما آن محصول را با قیمت استثنایی و تضمین کیفیت می‌توانید خریداری نمایید.

سایت فروش محصولات ما به شما کمک می کند تا محصول مورد نظر خو را راحت انتخاب نمایید. فقط کافی است در سایت ثبت نام کنید، یا اینکه با شماره تلفن درج شده تماس بگیرید. کارشناسان شرکت دیبافت نگار در هر شرایطی آماده خدمت رسانی به مشتریان هستند.

 

 

پتو سه بعدی یکنفره

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟