فروش اینترنتی پتو مینک بیمارستانی

پتو مینک بیمارستانی با کیفیت بالا از طریق سایت ما به فروش می رسد. این پتوها بسیار ساده و بدون هیچ طرح خاصی تولید شده اند، اما دارای رنگ های زیبا و کیفیت بالایی هستند.شما عزیزان در سایت ما طیف وسیعی از پتوهای متنوع را می بینید و یکی از بهترین و باکیفیت ترین محصولاتی که ما در سایت اینترنتی خود به شما ارائه می دهیم، پتوهای بیمارستانی هستند.با کیفیت ترین و مرغوب ترین الیاف ها در تولید این پتو استفاده میشود.این پتو ها با استفاده از دستگاه های مخصوص پرزگیری پرز های اضافی آن ها گرفته،و این کار باعث براق شدن پتو میشود.
یکی از ویژگی های منحصر به فردی که این پتوها دارند این است که از جنس بسیار نرم و سبکی تهیه شده اند و معمولاً در کارخانه های تولیدی، از الیاف اکرلیک و پلی استر برای تولید این گونه پتوها استفاده می شود.پتو مینک در ابعاد مختلف برای کودک و بزرگسال تولید میشود.برای اطلاع از قیمت پتو بیمارستانی و قیمت پتوهای دیگر از جمله پتو شادیلون،پتو گلبافت،پتو نرمینه،پتولاله و… با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید.

این پتو در ابعاد 150*200 سانتی متر با وزن تقریبی 1.7 کیلو گرم و با الیاف پشمی تولید میشود.

پتو مینک بیمارستانی

مرکز خرید پتو مینک بیمارستانی

سایت ما یکی از بزرگ ترین مراکز خرید پتو مینک بیمارستانی در ایران است و این محصول را با قیمت مناسب به شما عرضه می نماید.

پتوهای بیمارستانی بر خلاف پتوهای دیگر بسیار ساده هستند و هیچ طرح خاصی ندارند و در هنگام تولید این گونه پتوها بیشتر به کیفیت و استحکام آن ها توجه شده است و به همین دلیل است که از این پتوها می توان برای سالهای متمادی استفاده کرد، بدون این که کیفیت آن ها در اثر شستشوی زیادی تغییر کرده و از بین برود.

پتوهای بیمارستانی یکی از قدیمی ترین و پرکاربردترین پتوهایی هستند که در بازار وجود دارند و همچنان از استفاده های بسیار زیادی برخوردار هستند و در ابعاد گسترده تولید می شوند.

مرکز خرید پتو مینک بیمارستانی

خرید بدون واسطه پتو مینک بیمارستانی

شما عزیزان می توانید بهترین پتو مینک بیمارستانی را به صورت مستقیم از سایت ما خریداری نموده و از کیفیت بی نظیر آن شگفت زده شوید.

سایر محصولات مشابه در سایت ما:

  •  پتو بیمارستانی و امدادی
  • پتو سازمانی
  • پتو سربازی
  • پتو خانگی

سفارش اینترنتی پتو مینک بیمارستانی

برای سفارش اینترنتی بهترین پتو مینک بیمارستانی با ما همراه باشید و بهترین را از ما خریداری نمایید.

پتوهای بیمارستانی که شما عزیزان در این سایت مشاهده می کنید از الیاف درجه یک تولید شده اند و در تولید آن ها از هیچ گونه ضایعاتی و مواد نامرغوبی استفاده نشده است و این موضوع به این خاطر است که سلامتی بیماران را تضمین نماید.

همچنین رنگبندی آن ها بسیار متنوع و شکیل است و شما عزیزان می توانید بهترین و باکیفیت ترین نوع آن را از طریق سایت ما خریداری نمایید. از جمله دیگر پتوهایی که در سایت ما مشاهده می کنید پتو مسافرتی، پتو سربازی، پتو امدادی و پتوهای دو نفره می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟