فروشگاه عرضه پتو نرمینه سوپر برجسته

گروه تولیدی نرمینه و فروشگاه عرضه پتو نرمینه سوپر برجسته انواع مختلف منسوجات را در قالب طرح و رنگ های متنوع و جذاب تولید و به بازار خرید و فروش از طریق فروشگاه ها و نمایندگی های فروش عرضه میکنند. این گروه تولیدی با ارائه مدل های مختلف و گوناگون مانند پتوهای نرمینه سوپر برجسته، پتو نرمینه طرح برجسته، پتوهای نرمینه طرح دار مدل نرمین، سروین، نگین و… توانسته مورد پسند هر نوع سلیقه ای قرار بگیرد و رشد و ترقی زیادی در زمینه صنعت نساجی داشته باشد.

پتو نرمینه سوپر برجسته یکی از آن محصولات گروه تولیدی نرمینه است که با عرضه اولین نمونه آن به بازار، با استقبال مردمی شدیدی مواجه شد. همچنین به سبب طرح و نقش زیبا و دلربای آن خیلی از بانوان سخت پسند و عروس خانم ها به سمت خرید این بافته گرایش پیدا کردند.
تولیدکنندگان، از طریق فروشگاه عرضه پتو نرمینه سوپر برجسته اقدام به فروش و ارائه محصولات خود به مشتریان محترم میکنند و از این طریق محصولات تولید شده توسط کارخانجات تولیدی در بازار به مشتریان عرضه میشود.
فروشگاه عرضه پتو نرمینه سوپر برجسته سراسر کشور به فروشگاه های عمده فروش و خرده فروش تقسیم میشوند. فروشگاه های بزرگ و عمده فروش وظیفه دارند تا محصولات مورد نیاز مشتریان متقاضی خرید عمده مانند صادرکنندگان، بازرگانان و مغازه داران را تامین کنند و فروشگاه های کوچک و خرده فروش نیز وظیفه دارند تا نیازهای جزئی و تکی مردم را به محصولات نرمینه سوپر برجسته تامین کنند.

راهنمای خرید پتو نرمینه سوپر برجسته

برندی در بین مردم محبوب و سرشناس میشود که محصولات تولیدی آن از ویژگیها و خصوصیات ارزنده و نفیسی برخوردار باشد و در کیفیت و مرغوبیت، حرف اول را در میان سایر محصولات بزند. برای مثال پتو نرمینه سوپر برجسته یکی از محصولات پرآوازه و محبوب در بین مردم است که مورد پسند و دلخواه خیلی از خانواده های ایرانی قرار گرفته است.
پتو نرمینه سوپر برجسته در واقع میتواند بهترین و مناسب ترین منسوج برای داشتن خوابی راحت و بدون دغدغه باشد. الیاف به کار رفته در آن طبیعی و ارگانیک است و به همین سبب ضد حساسیت هستند. این محصولات هرگز به مرور زمان دچار پرز دهی نمیشوند. قابلیت شست و شوی ماشینی و دستی را دارند.

برای دسترسی و خرید این محصولات فقط کافیست به این فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر عرضه پتو نرمینه سوپر برجسته مراجعه کرده و اطلاعات کامل از سایز مورد نظر و طرح مد نظر را در اختیار فروشنده قرار داده تا با مشورت و راهنمایی فروشندگان زبده، ماهر، توانمند و آگاه بتوانید اقدام به خریدی مناسب و مطابق میل کنید و خواب راحت را با انتخاب این منسوج شگفت انگیز به خود و خانواده خود هدیه دهید.

شرکت دیبابافت نگار علاوه بر عرضه پتو نرمینه،محصولات از قبیل روفرشی کشدار،پتو شادیلون،زیرانداز حصیری،روتختی،رو بالشتی،شاه نشین به صورت عمده به بازار عرضه میکند. برای کسب اطلاعات از خرید این محصولات با مشاوران فروش پتو سرا در ارتباط باشید.

نحوه شست و شو پتو در خانه

پتوها منسوجاتی حساس و آسیب پذیر هستند که در صورت استفاده نادرست و شیوه شست و شوی غلط، دچار آسیب و صدمه جدی میشوند و از عمر مفید آنها کاسته میشود. پیشنهاد ما به شما سپردن شست و شو این منسوجات حساس به خشک شویی است. اما اگر تمایل دارید خودتان در خانه این محصولات را شست و شو دهید، لازم است به چند نکته توجه داشته باشید تا در هنگام شست و شو، به این منسوجات آسیب وارد نکنید.
در شست و شوی این منسوجات با ماشین لباسشویی باید حداکثر دمای آب روی 30 درجه سانتی گراد تنظیم شود؛ زیرا افزایش بیشتر دمای آب میتواند آسیبی جدی به الیاف پتو وارد کند. برای شست و شو هرگز از مایع سفید کننده استفاده نکنید. بعضی از افراد با این تصور از مایع سفید کننده در شست و شوی پتو استفاده میکنند که این مایع میتواند باعث تمیزتر شدن پتو شود اما این تصور بسیار نادرست است؛ زیرا استفاده از مایع سفید کننده میتواند سبب آسیب به بافت و الیاف پتو شود. بهترین گزینه برای شست و شوی این بافته ها استفاده از مایع شوینده بدون آنزیم در مقداری مناسب و معقول است. لازم به ذکر است که زمان شست و شو پتو و دور خشک کن را اصلا به صورت دلخواه افزایش ندهید تا آسیبی به بافت پتو وارد نشود.

در شست و شوی این محصولات به روش دستی یک سطل یا تشت بزرگ را با آب ولرم پر کرده و کمی مایع شوینده بدون آنزیم را به آن اضافه نموده و آن را با دست هم زده تا جایی که مخلوط یکنواخت آب کف درست شود سپس پتو را داخل تشت انداخته و چنگ بزنید و یا میتوانید با پا لگدمال کنید. البته توجه کنید که چنگ زدن و لگدمال کردن بیش از اندازه پتو میتواند بافت و الیاف پتو را دچار آسیب و صدمه کند و از عمر مفید آن بکاهد. در ادامه پتو را از داخل تشت به آرامی بیرون آورده و روی یک صافی یا وسیله ی دیگر قرارداده تا آب اضافی آن گرفته شود و از وزن پتو کمی کاسته شود و در آخر پتو را برروی سطح صاف پهن کرده تا خشک شود.

نحوه شست و شو پتو در خانه

ویژگی های انواع پتو مرغوب

* محصولی را میتوان از نظر کیفیت بی نقص نامید که تولید شده از الیافی طبیعی و ارگانیک باشد اما این الیاف طبیعی چه ویژگی و امتیازی را به یک بافته میدهد؟ در واقع داشتن الیاف طبیعی هم سبب ماندگاری و طولانی شدن دوام یک بافته میشود و هم میتواند خاصیت آنتی آلرژیک به منسوج ببخشد و همچنین به مرور زمان الیاف پتو دچار پرزدهی نشود.

* علاوه بر کیفیت و موارد نام برده شده؛ گرمابخشی و حفظ تعادل دمای بدن در حد مطلوب میتواند از ویژگی های یک بافته مناسب باشد؛ به گونه ای که در طول مدت خواب نه باعث عرق کردن و نه باعث ایجاد حس سرما در فرد شود.
* سبک وزن بودن پتو نیز یک امتیاز برای آن محسوب میشود، پس در هنگام خرید پتو به وزن آن توجه داشته باشید.
* دقت کنید بافته ای که میخرید؛ قابلیت شست و شو دستی و ماشینی را داشته باشد و در هنگام شست و شو دچار رنگ دهی نشود.
ویژگی های بالا در کنار هم میتواند منسوجی مناسب و با کیفیت را فراهم آورد که علاوه بر بازارهای داخلی، برای توزیع و عرضه به بازارهای جهانی نیز مناسب باشد مانند پتو نرمینه که به دلیل رونق و محبوبیت آن در بازارهای جهانی به پتو نرمینه صادراتی معروف است.

 

توزیع عمده پتو نرمینه سوپر برجسته

توزیع عمده پتو نرمینه سوپر برجسته دارای مزیت های فراوانی برای مشتریان است. در واقع تولیدکنندگان این پتو با توزیع و عرضه ی محصولات خود به صورت کلی و عمده به مشتریانی که در کار صادرات پتو نرمینه سوپر برجسته مشغول هستند یا در سطح بازار، مغازه خرده فروشی دارند سود و منفعت زیادی میرسانند زیرا قیمت محصولات نرمینه سوپر برجسته به صورت عمده بسیار منصفانه و مقرون به صرفه است.
توزیع عمده این محصولات فقط محدود به فروشگاه عرضه پتو نرمینه سوپر برجسته نیست. با پیشرفت تکنولوژی و همه گیری دسترسی به اینترنت در کشور، تولیدکنندگان این محصول تدابیری را اندیشیده اند تا مشتریانی که قادر به خرید به صورت حضوری نیستند از طریق سایت های معتبر طراحی شده بدون محدودیت و به راحتی محصولات مورد نظر خود را جست و جو کرده و نسبت به خرید آنها اقدام کنند.

183

    • سلام وقت بخیر
      در دنیای امروز آنچه که با شنیدن اسم پتوگوسفندی تک چهارنفره درذهن به وجود می آید، خوابی آرام و راحت است

    • سلام وقت بخیر از ویژگی اصلی این پتوها این است که این الیاف باعث اسیب به پوست نشده و باعث احساس نمی شوند وخیلی با کیفیت و قیمت عالی است

  1. این نوع پتوها به دلیل مواد اولیه باکیفیتی که دارن واقعا مرغوب وقابل اعتماد هستن.

    • سلام پتو های نرمینه که از دسته پتو های پر فروش هستند خرید بالای دارد تقاضای سفارش مراکز پخش هم از این پتو بیشتر است

      • سلام ممنون از ارتباط شما
        شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با مشاوران مجموعه تماس بگیرید.
        09120677104

      • پتو نرمینه سوپر برجسته یکی از آن محصولات گروه تولیدی نرمینه است که با عرضه اولین نمونه آن به بازار، با استقبال مردمی شدیدی مواجه شد

  2. من همیشه بااطمینان خاطراین محصولات رو ازسایت شما سفارش میدم واقعا بهترین هستین.

    • پتو نرمینه برجسته یکی از پر طرفدارترین پتو های است و همچنین از فروش خوبی برخوردار می باشد.

    • فروش عمده شما تقریبا از چه تعداد شروع میشه شامل قیمت عمده میشه پتو نرمینه برجسته یکی از پر طرفدارترین پتو های است و همچنین از فروش خوبی برخوردار می باشد.

  3. سلام من با خرید هایی که از عمده فروشان دیگر داشتم و با محصول های نچندان خوبی که می‌فروختند.

    • سلام خسته نباشید
      شما به صورت عمده فروش دارین یا خورده فروش؟
      هزینه ارسال هم دارین؟ اگر دارین چقدره؟

      • سلام ممنون از ارتباط شما
        شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین

        ۰۹۱۲۰۶۷۷۱۰۴

        لطفا تماس بگیرین ، سپاسگزارم

  4. سلام پتوی نرمینه سوپربرجسته کاملا طبق سلیقه من هست من ازپتوی نرمو لطیف وبرجسته خوشم میادونرمی ولطافت پتوکمک میکنه شبها راحت بخوابم واقعا راضیم ازمحصول خوبتون

  5. سلام و خدا قوت
    این مدل پتو برجسته های مه از مجموعه شا خرید کردم از نظر کیفیت بسیار عالی بودن از قیمت که خیلی راضیم به همکار های خودمم سایت شما رو معرفی می کنم.

  6. سلام خسته نباشید
    شما به صورت عمده فروش دارین یا خورده فروش؟
    هزینه ارسال هم دارین؟ اگر دارین چقدره؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با مشاوران مجموعه تماس بگیرید.
      09120677104

  7. پتو نرمینه برجسته یکی از پر طرفدارترین پتو های است و همچنین از فروش خوبی برخوردار می باشد.

  8. سلام وقت بخیر
    پتو های سوپر برجسته گلبافت یکی از بهترین تولیدات این مجموعه است که دارای کیفیت بالایی می باشد.

  9. سلام وقت بخیر
    من برای عروس خودم گرفتم خیلی خوشش اومد برا هدیه دادم بقیشم برای خودم نگه داشتم قیمتشم خیلی مناسب تموم شد

  10. سلام وقت بخیر
    پتو نرمینه سوپر برجسته یکی از آن محصولات گروه تولیدی نرمینه است که با عرضه اولین نمونه آن به بازار، با استقبال مردمی شدیدی مواجه شد.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با مشاوران مجموعه تماس بگیرید.
      09120677104

  11. سلام وقت بخیر
    پتو نرمینه سوپر برجسته یکی از آن محصولات گروه تولیدی نرمینه است که یک برند شناخته شده در بین مردمه قیمت خوبی هم دارد

  12. سلام وقت بخیر
    من از سایت شما قبل عید خرید داشتم خیلی راضیم به جاری و مادر شوهرم هم سایت شما رو معرفی کردم

  13. سلام روز بخیر
    پتو نرمینه سوپر برجسته بسیار زیبا و جذاب می باشد که کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

  14. سلام وقت بخیر
    پتو های شما دارای قیمت خوب و نرخ ارزان به قیمت کارخانه به صورت عمده هستید ممنون از فعالییتون در این زمینه که به مردم خدمت می کنید

  15. پتو نرمینه سوپر برجسته یکی از آن محصولات گروه تولیدی نرمینه است که با عرضه اولین نمونه آن به بازار، با استقبال مردمی شدیدی مواجه شد

  16. سلام وقت بخیر
    پتو نرمینه سوپر برجسته انواع مختلف منسوجات را در قالب طرح و رنگ های متنوع و جذاب تولید و به بازار خرید و فروش از طریق فروشگاه ها و نمایندگی های فروش عرضه میکنند

  17. سلام وقت بخیر
    فروش از طریق فروشگاه ها و نمایندگی های فروش عرضه میکنند. این گروه تولیدی با ارائه مدل های مختلف و گوناگون مانند پتوهای نرمینه سوپر برجسته

  18. سلام وقتتون بخیر
    ببخشید من برای نمونه از هر کدام پتو های شما دوتا میخوام من شهر دامغان هستم ارسال دارین ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  19. سلام وقت بخیر
    پتوهای نرمینه سوپر برجسته، پتو نرمینه طرح برجسته، پتوهای نرمینه طرح دار مدل نرمین، سروین، نگین و… توانسته مورد پسند هر نوع سلیقه ای قرار بگیرد

  20. سلام وقتتون گران بها
    پتو نرمینه سوپر برجسته در واقع میتواند بهترین و مناسب ترین پتو برای داشتن خوابی راحت و بدون دغدغه باشدواز الیاف طبیعی درست شده است

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  21. سلام وقت بخیر
    انواع مختلف منسوجات را در قالب طرح و رنگ های متنوع و جذاب تولید و به بازار خرید و فروش از طریق فروشگاه ها و نمایندگی های فروش عرضه میکنند

  22. سلام عرض میکنم ببخشید پتوهای نرمینه رو به کشور عراق هم صادر میکنید من اونجا زندگی میکنم

  23. سلام وقت بخیر
    این گروه تولیدی با ارائه مدل های مختلف و گوناگون مانند پتوهای نرمینه سوپر برجسته، پتو نرمینه طرح برجسته، پتوهای نرمینه طرح دار مدل نرمین، سروین

  24. سلام وقت بخیر
    ارسابه به شهر کرمانشاه هم دارید؟
    الان سفارش بدم کی تحویل می گیرم چند روزه ؟
    دستتون دست خودمونه انتخاب کنیم پیشتازه یا معمولی

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  25. سلام وقت بخیر
    پتوهای نرمینه سوپر برجسته، پتو نرمینه طرح برجسته، پتوهای نرمینه طرح دار مدل نرمین، سروین، نگین و… توانسته مورد پسند هر نوع سلیقه ای قرار بگیرد

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  26. سلام وقت بخیر
    من از سایت شما پتو نرمینه هوایی که خرید واقعا با کیفیت بود و خسته نباشید می گم به شما خدا قوت

  27. سلام وقت بخیر
    برندی در بین مردم محبوب و سرشناس میشود که محصولات تولیدی آن از ویژگیها و خصوصیات ارزنده و نفیسی برخوردار باشد و در کیفیت و مرغوبیت، حرف اول را در میان سایر محصولات

  28. سلام وقت بخیر
    همچنین به سبب طرح و نقش زیبا و دلربای آن خیلی از بانوان سخت پسند و عروس خانم ها به سمت خرید این بافته گرایش پیدا کردند.

  29. سلام وقت بخیر
    پتو نرمینه سوپر برجسته یکی از محصولات پرآوازه و محبوب در بین مردم است که مورد پسند و دلخواه خیلی از خانواده های ایرانی قرار گرفته است.

  30. سلام وقت بخیر
    پتو نرمینه برجسته میتواند بهترین انتخاب برای داشتن خوابی راحت باشد که بسیار با کیفیت هستند.

  31. سلام وقت بخیر
    مدیر گرامی مجموعه دیبا من قصد همکاری بیشتر با مجموعه شما را در زمینه صادرات به کشور مالزی را دارم خواستار مذاکره ای در ای رابطه دارم لطف بفرمایید زمانی را برای مذاکره تایین کنید

  32. سلام وقت بخیر
    پتو نرمینه سوپر برجسته یکی از آن محصولات گروه تولیدی نرمینه است که با عرضه اولین نمونه آن به بازار، با استقبال مردمی شدیدی مواجه شد

  33. سلام وقت بخیر
    پتو نرمینه سوپر برجسته در واقع میتواند بهترین و مناسب ترین منسوج برای داشتن خوابی راحت و بدون دغدغه باشد ارسال به زابل هم دارید.

  34. سلام وقت بخیر
    پتو نرمینه سوپر برجسته در طرح های مختلف های مختلف و ابعاد گسترده که در این مجموعه تولید می شود اگر برای شما مقدور است لیست قیمت و عکس کامل محصولات مجموعه خود را در ایتا ارسال کنید

  35. سلام وقت بخیر
    من برای عروس خودم گرفتم خیلی خوشش اومد برا هدیه دادم بقیشم برای خودم نگه داشتم قیمتشم خیلی مناسب تموم شد خیلی راضیم

  36. سلام وقت بخیر
    من برای عروس خودم گرفتم خیلی خوشش اومد برا هدیه دادم بقیشم برای خودم نگه داشتم قیمتشم خیلی مناسب تموم شد خیلی راضیم

  37. سلام پتوهای نرمینه چندسال است که در بازار عرضه میشود و بخاطر جنس مرغوب و کیفیت عالی مورد توجه همه است

  38. سلام خسته نباشید
    شما به صورت عمده فروش دارین یا خورده فروش؟
    هزینه ارسال هم دارین؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  39. سلام وقت بخیر
    پتو نرمینه سوپر برجسته یکی از آن محصولات گروه تولیدی نرمینه است که با عرضه اولین نمونه آن به بازار، با استقبال مردمی شدیدی مواجه شد

  40. سلام و خدا قوت
    این مدل پتو برجسته های مه از مجموعه شا خرید کردم از نظر کیفیت بسیار عالی بودن از قیمت که خیلی راضیم به همکار های خودمم سایت شما رو معرفی می کنم

  41. سلام وقت بخیر
    برندی در بین مردم محبوب و سرشناس میشود که محصولات تولیدی آن از ویژگیها و خصوصیات ارزنده و نفیسی برخوردار باشد و در کیفیت و مرغوبیت

  42. در شست و شوی این محصولات به روش دستی یک سطل یا تشت بزرگ را با آب ولرم پر کرده و کمی مایع شوینده بدون آنزیم را به آن اضافه نموده و آن را با دست هم زده تا جایی که مخلوط یکنواخت آب کف درست شود سپس پتو را داخل تشت انداخته و چنگ بزنید

  43. سلام وقتتون بخیر
    ببخشید من برای نمونه از هر کدام پتو های شما دوتا میخوام من شهر دامغان هستم ارسال دارین ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  44. سلام خسته نباشید روزتون بخیر پتوی خیلی گرم و نرم است من از شما خرید کردم و جزئی است مشتری های قدیمی شما هستم ممنون از شما

  45. الحق که اسمش نرمینه س
    اصن وزنی هم نداره
    ولی خیلی گرم می‌کنه
    کیفیت عالی ، جنس عالی ، قیمت عالی ، ارسال زود

  46. سلام وقتتون بخیر
    من بارها از شما خرید کردم و خیلی راضی بودم ممنون از سایت خوبتون.

  47. سلام وقت بخیر
    محصول شما از ظاهر بسیار خوبی برخوردار است ومن از همکاری با شما واقعا خوش حالم.

  48. سلام عرض میکنم پتوهای نرمینه از قدیم مورد استقبال همه بوده است کیفیت خیلی خوبی دارد و عمر با دوامی دارد

  49. سلام وقت بخیر
    چقدر خوب است که پتوهای وطنی هم کیفیت بالایی دارند و هم قیمت مناسبی دارند و خرید را براز ما آسان کرده است

  50. سلام وقت بخیر
    چقدر خوب است که پتوهای وطنی هم کیفیت بالایی دارند و هم قیمت مناسبی دارند و خرید را براز ما آسان کرده است

  51. سلام وقتتون بخیر
    پتو نرمینه هایی که از شما خرید کردم بسیار باکیفیت هستند ممنون از سایت خوبتون.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  52. سلام وقت بخیر
    پتوهای نرمینه طرح دار مدل نرمین، سروین، نگین توانسته مورد پسند هر نوع سلیقه ای قرار بگیرد

  53. سلام وقت بخییر
    پتوهای دو لایه خیلی شیک و زیبایی هستند اما بعضی پتوها هنگام شستشو رنگ دهی آنها از بین می‌رود اگر در مورد این توضیح بفرستید ممنون می‌شوم

  54. سلام وقتتون بخیر پتو های نرمینه سوپر برجسته بسیار نرم و زیبا هستند واز الیاف طبیعی تولید شدند من از انتخابم خیلی راضی ام

  55. سلام وقت بخیر
    یکی از بهترین نمونه های پتوی موجود در بازار می باشد. در خرید آن شک نکنید و حتما بخرید

  56. سلام وقت بخیر ببخشید قیمت پتو سوپر برجسته ها چنده؟طرح ورنگ بیشتر از پتوهارو کجا میتونم ببینم؟چطور میتونم ثبت سفارش کنم؟

  57. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید.

  58. سلام وقت بخیر
    پتو هایی که از مجمعه شما خرید واقعا با کیفیت هستند و از خریدم واقعا راضی هستم و خداقوت می گم به شما تولید کننده گرامی بهترینارو برای شما ارزو می کنم

  59. سلام وقت بخیر
    پتو های که از مواد اولیه درجه یک تولید شدند خیلی جنس مرغوبی دارند

    خیلی باکیفیت زیبا بودن ،رنگ بندی قشنگی داشتن

  60. سلام وقت بخیر ماندگاری و طولانی شدن دوام بافت پتو ها هم میتواند خاصیت آنتی آلرژیک به منسوج ببخشد و همچنین به مرور زمان الیاف پتو دچار پرزدهی نشود ممنون

  61. پتوهای نرمینه از الیاف بسیار مرغوب استفاده شده‌اند و دوخت مطلوبی دارند و همچنین بافت فشرده ای دارند که باعث می شود موقع شستن در دفعات زیاد در شکل پتو تغییر ایجاد نشود

  62. پتوهای نرمینه الیاف بسیار مرغوبی دارند و دوخت مطلوبی دارند و به با این خاصیت باعث می‌شود هنگام شستشو در تعداد زیاد و مکرر قیافه شکل پتو عوض نشود

  63. سلام خسته نباشید الیاف به کار رفته در این پتوها طبیعی و ارگانیک است و به همین سبب ضد حساسیت اند واین پتوها هرگز به مرور زمان دچار پرز دهی نمیشوند وتنوع زیادی داره

  64. سلام خسته نباشید الیاف به کار رفته در این پتوها طبیعی و ارگانیک است و به همین سبب ضد حساسیت اند واین پتوها هرگز به مرور زمان دچار پرز دهی نمیشوند وتنوع زیادی داره

  65. سلام من سایز بزرگ بزرگ رو خریداری کردم به عنوان روتختی هم قابل استفاده است چون خیلی راحته

  66. بنده خریدار پتو تعداد بالا هستم لطف میکنی
    د درخرید برایه پتو ژله ای و عروسکی
    هم قیمت هم چگونگی سفارش روبدام توضیح بدید چطور سفار ش بدم؟ کدوم شهر شعبه دارین ؟

  67. برای آرتروز ستون فقرات و گردن خیلی خیلی خوبه .پیشنهاد میکنم کسانی که مشکل ستون فقرات یا گردن دارند سفارش بدن که خیلی خوبه .

  68. پتو نرمینه سوپر برجسته یکی از آن محصولات گروه تولیدی نرمینه است که با عرضه اولین نمونه آن به بازار، با استقبال مردمی شدیدی مواجه شد

  69. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید.

  70. پتو یکی از ضروری ترین کالای خواب محسوب می شود. پتو پشم گوسفندی بسیار نرم و لطیف می باشد و در عین حال مانع از نفوذ سرما می شود و عایق بسیار خوبی به حساب می آید.

  71. یک خرید اینترنتی مطمئن، نیازمند فروشگاهی است که بتواند کالاهایی متنوع، باکیفیت و دارای قیمت مناسب را در مدت زمانی کوتاه به دست مشتریان خود برساند و ضمانت بازگشت کالا هم داشته باشد

  72. گروه تولیدی نرمینه و فروشگاه عرضه پتو نرمینه سوپر برجسته انواع مختلف منسوجات را در قالب طرح و رنگ های متنوع و جذاب تولید و به بازار خرید و فروش از طریق فروشگاه ها و نمایندگی های فروش عرضه میکنند.

  73. سلام وقت بخیر
    خواستم از شما بابت محصول خوبی که برام فرستادین تشکر کنم باز هم سفارش دارم فقط میخواستم ببینم ان دفع میتونید سه روزه برام بارو ارسال‌ کنید؟

  74. علاوه بر مناسب بودن سایز و سبک سنگینی پتو،پتو باید شکلی باشه که به راحتی قابل شستشو باشه،پتو رو ماهی یک بار باید شست،پتو اگر کثیف بمونه باعث آسیب رسوند به پوست بدن میشه

  75. امروزه بسیاری از افراد با شنیدن کلمه زمستان نا خود آگاه یاد شب های سرد زمستانی می افتند از این رو یکی از ملزومات مهم و ضروری برای زمان خواب استفاده از رو انداز یا به اصطلاح پتو می باشد

  76. کیفیت بالای پتوی ایرانی زبان زد خاص و عام می باشد که از جمله آن می توان به این پتو اشاره کرد که در نوع خود بی نظیر و متقاضیان می تواننداین پتو ها را در طرح های متنوع به صورت یک نفره یا دو نفره از طریق این مجموعه خریداری و مورد استفاده قرار دهند

  77. پتوهای زیبایی دارند و باکیفیت وجنس عالی وطرح بندی عالی هست و می توانیم به سایت مراجعه کنیم

  78. باسلام و وقت بخیر خدمت شما جنس پتو هابسیار نرم و لطیف می باشند و در سایز های مختلفی عرضه می شوند

  79. صنعت تولید پتو در کشور رونق خوبی دارد و پتو های سبک و گرم و لطیف محصول آنهاست نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند

  80. سلام وقتتون بخیر
    من تعریف شما را از خواهرم خیلی شنیدم و ترغیب به خرید از شما شدم همانطور که خواهرم گفت بسیاری محصولات شما زیبا بودن باز هم خواستار خرید از شما هستم اگر امکانش هست لیست قیمت جدید تون از طریق واتساپ برام ارسال کنید.

  81. طرح، رنگ های متنوعی برای پتو های عرضه شده در بازار وجود دارد و مشتریان می تواند با توجه به سلیقه، بودجه و کاربرد مورد نظر، پتوی مورد نیاز خود را انتخاب کنند

  82. این مدل پتو ها امروزه خیلی پرطرفدار شده و در انواع رنگ و طرح توسط تولیدی ها داره تولید میشه

  83. این پتو درجه یک و مرغوب به تازگی حتی در کشورهای خارجی نیز طرفدار بسیار زیادی پیدا کرده است.

  84. این پتو درجه یک و مرغوب به تازگی حتی در کشورهای خارجی نیز طرفدار بسیار زیادی پیدا کرده است.ممنونم

  85. سلام وقت بخیر پتو های مجموعه دیبا بافت نگار باعث ایجاد حساسیت نمیشوند و به راحتی قابل شست و شو میباشند پتوهای مجموعه خیلی کیفیت بی نظیری دارد این پتوها خیلی قشنگ دوخته و درست شده اند زیبایی آن عالی است

  86. این که میتوانیم پتو ها را به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه کنیم و مبلغ کمتری را برای خرید پرداخت کنیم یک نکته مثبت است و باعث می شود خریدی مقرون به صرفه را تجربه کنیم

  87. وقت بخیر . از اطلاعات آموزنده شما در مورد انواع پتو هاآزوی بهترین ها برای شما
    درانتخاب پتو ها باید به سایز و کیفیت آن دقت کرد که این دو عامل از فاکتور های مهم در هنگام خرید واجبه

  88. سلام وقتتون بخیر
    خواستم اگر امکانش هست حضوری شما رو ببینم و خریدم انجام بدم.
    راستی آدرس دفتر شما کجاست ؟

  89. با سلام امروزه پتوهای زیادی با طرح و رنگ های متنوع در بازار موجود است و این پتو هم یکی از آنهاست که بافت نرم و سبکی دارد . از این پتو می توان به عنوان یک رو انداز سبک و راحت با بافتی نرم استفاده کرد با تشکر

  90. سلام وقتتون بخیر باشه شرایط ازسال محصولاتتون به خارج از کشور چجوریه ؟و زمان ارسال چقدر طول میکشه؟

  91. باسلام وقت بخیر این پتو ها با دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد همراه با دانش و خلاقیت در طرح و رنگ های متنوعی تولید شده و در بازار عرضه می گردد و به سایز و ابعاد و همچنین به برچسب قابل شستشو بودن آن در لباسشویی توجه کنید

  92. سلام پتو انواع مختلفی دارد شما در هر فصلی می توانید پتویی داشته باشید که مناسب آن فصل باشد یکی از این نوع پتو ها پتو مسافرتی است گه بسیار سبک و کم حجم و حمل و نقل آن خیلی آسان است

  93. سلام و عرض ادب
    پتو ها انواع مختلف دارد و بهترين آنها پتو هايي است كه از پنبه و پشم هستند.
    پتوهای جدید با ارائه در رنگ ها و طرح های مختلف نظر افراد بسیاری را به خود جلب نموده اند

  94. سلام خدا قوت
    پتو ها گرما بخشی بسیار خوبی دارند و کاربرد های فراوانی دارند من سایتتون و مطالعه کردم بسیار گیرا و خوب بود و توضیحاتتون کامل بودند

  95. سلام با اینکه امروزه این پتو به دلیل زیبایی و بافت عالی، بسیار مورد استفاده قرار گرفته است ولی برای خرید این پتو دقت فراواران میخاد چون همه جا وجود داره ولی جنسشون الیافی نیست
    پتوها قیمت مناسب تری نسبت به باقی مدل ها دارد و میتوان به راحتی در فروشگاه های بزرگ و کوچک آن را تهیه کرد. این پتو به دلیل جنس لطیفش طرفدار زیادی بین مردم پیدا کرده است

  96. سلام خدا قوت
    این محصول به دلیل کیفیت بالا در شهرهای بزرگ به صورت عمده خریداری میشه و تنوع رنگی فراوانی دارد، ممنون از شما

  97. سلام وقت بخیر
    می خواستم بپرسم که قبل از ثبت سفارش می تونم یک نمونه از کار هاتونو ببینم؟

  98. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت دارای رنگ طرح و سایز متفاوت هستند و جنسشون نرمه، جریان الکتریسیته ندارن، وزنشون مناسبه و قابل شست وشو هستن، باعث ایجاد خواب راحتی میشن

  99. خیلی عالی هستند من نرمی و لطافتی که این کالا دارد‌ را خیلی دوست دار
    این مدل پتو ها امروزه خیلی پرطرفدار شده و در انواع رنگ و طرح توسط تولیدی ها داره تولید میشه .

  100. سلام وقت بخیر
    انواع پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار بسیار نرم و با دوام می باشد که به راحتی قابل حمل و نقل می باشد و می توانیم آنها را به راحتی جابجا کنیم و از کیفیت بالایی هم برخوردار است.

  101. در صورتی که می خواهید پتو را در ماشین لباسشویی بیندازید حتما توجه کنید که پتو قابلیت شستشو با ماشین را داشته باشد و ذکر شده باشد در غیر این صورت حتما باید به صورت دستی شستشو انجام شود.

  102. سلام وقت بخیر
    که می خواهید پتو را در ماشین لباسشویی بیندازید حتما توجه کنید که پتو قابلیت شستشو با ماشین را داشته باشد در غیر این صورت حتما باید به صورت دستی شستشو انجام شود.

  103. نرمی و سبکی پتو های شادیلون منحصر بفرد است این ویژگی‌ها سبب رونق فروش این پتوها شده است
    . جنس خیلی خوبی دارن و نرم و راحت هستن و از نظر زیبایی هم عالی هستن

  104. پتو انواع مختلفی دارند پنبه‌ای دولایه، ارگانیک، پشمی پشم شیشه‌ایو پتوهای مسافرتی هیگستند که کاربرد متفاوتی دارند
    نقش و برجستگی های ویژه ای روی این پتو ها موحود هست که این نمونه خاص کرده است

  105. سلام وقت بخیر
    این پتو ها دارای مدل های متنوعی می باشد که با قیمت کارخانه به صورت عمده در اختیار نمایندگان و فروشنده ها قرار می گیرد.

  106. سلام وقتتون بخیر
    پتو با کیفیت میتونه در سلامتی هم نقش داشته باشه ، ممنون ام از معرفی محصولات با کیفیت ، با آرزوی موفقیت بر تیم آقای خسروی عزیز.

  107. سلام وقت بخیر
    مهندس خسروانی عزیز واقعا از همکاری با شما خوش حالم سفارشاتم در مدت کوتاهی به بدستم رسید و بارگیری شد مشتریان خیلی راضی بودن ممنون ار کادرخوبتون

  108. دیبا بافت نگار به عنوان یک تولید کننده در کشور ایران فعالیت می کنند و محصولات خود را در سطح خوب و استانداردهای جهانی تولید می‌کند

  109. سلام وقت بخیر
    کلا برند شادیلون نامی اشنا برای همه ی ما ایرانی هاست و برند معتبریه و پتوهاب شادیلون طرح کودک برای دختران و پسران در مدل های متعدد تولید شده و بسیار زیباست

  110. فقط بخاطر استفاده از مواد اولیه با جنس درجه یک بوده که برای شرکت ما افتخار است تا محصولی خوب و عالی را با مناسب ترین قیمت به پخش کنندگان این محصول قرار دهیم

  111. پتو نرمینه سوپر برجسته یکی از آن محصولات گروه تولیدی نرمینه است که با عرضه اولین نمونه آن به بازار، با استقبال مردمی شدیدی مواجه شد. همچنین به سبب طرح و نقش زیبا و دلربای آن خیلی از بانوان سخت پسند راحن تر انتخاب میکنند

  112. برجسته، پتو نرمینه طرح برجسته، پتوهای نرمینه طرح دار مدل نرمین، سروین، نگین و… توانسته مورد پسند هر نوع سلیقه ای قرار بگیرد و رشد و ترقی زیادی در زمینه صنعت نساجی داشته باشد.

  113. مشتریانی که قادر به خرید به صورت حضوری نیستند از طریق سایت معتبر طراحی شده دیبا بافت بدون محدودیت و به راحتی محصولات مورد نظر خود را سفارش دهند

  114. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار دارای رنگ طرح و سایز متفاوت دارند، جنسشون خیلی نرمه، جریان الکتریسیته ندارند و با قیمتی بسیار ارزان به خریداران عرضه می شوند.

  115. سلام وقت بخیر
    این محصول، بعد از تولید و در رنگ های گوناگونی، مورد استفاده قرار می گیرند این نوع پتو ها، سطحی نرم و لطیف از مهمترین مزیت یک پتو نرم و راحت بودن آن است.

  116. سلام وقت بخیر
    این محصول دولایه دورو است و از الیاف میکروفایبر تهیه شده این سایت قیمت پتوها که عرضه میکنه خیلی ارزونه و با سفارش بیشتر، تخفیف بیشتری هم میدن

  117. سلام وقت بخیر پتوهای نرمینه الیاف به کار رفته در آن طبیعی و ارگانیک است و به همین سبب ضد حساسیت هستند و پرزدهی نداره

  118. کیفیت این محصول تضمین شده هست وبه معنای واقعی کلمه تولیدکنندگان این محصول بی نقص عمل کرده اند.

  119. سلام خسته نباشید خرید از طریق سایت بسیار مقرون به صرفه بوده و همینطور شما می توانید به راحتی خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید و محصولی با کیفیت خریداری کنید.

  120. در کشور ما تولیدات هم پیشرفت خوبی داشته هم سرعت عمل خوبی و تولیدکنندگان سعی کردند از طرح های روز دنیا عقب نمونند

  121. سلام خسته نباشید سبک وزن بودن پتو نیز یک امتیاز برای آن محسوب میشود، پس در هنگام خرید پتو به وزن آن توجه داشته باشیم

  122. سلام خسته نباشید
    شما به صورت عمده فروش دارین یا خورده فروش؟
    هزینه ارسال هم دارین؟ اگر دارین چقدره؟
    شما پتوی خارجی هم صادر می کنند؟ ممنون میشم جواب بدید

  123. پتو نرمینه سوپر برجسته یکی از آن محصولات گروه تولیدی نرمینه است که با عرضه اولین نمونه آن به بازار، با استقبال مردمی شدیدی مواجه شد

  124. سلام وقت بخیر
    پتوهای شما از بهترین پتوهای است که تا به حال خرید کردم کیفیت بسیار بالایی دارد و از خریدم بسیار راضی بودم‌

  125. سلام وقت بخیر علاوه بر کیفیت و موارد نام برده شده؛ گرمابخشی و حفظ تعادل دمای بدن در حد مطلوب میتواند از ویژگی های یک بافته مناسب باشد

  126. به سبب طرح و نقش زیبا و دلربای آن خیلی از بانوان سخت پسند و عروس خانم ها به سمت خرید این بافته گرایش پیدا کردند.

  127. پتونرمینه سوپربرجسته یکی ازمحصولات تولیدی نرمینه است که باعرضه اولین نمونه آن به بازاربااستقبال شدیدمردم مواجه شد.

  128. پتو نرمینه سوپر برجسته یکی از آن محصولات گروه تولیدی نرمینه است که با عرضه اولین نمونه آن به بازار، با استقبال مردمی شدیدی مواجه شد

  129. سلام وقتتون گران بها
    پتو نرمینه سوپر برجسته در واقع میتواند بهترین و مناسب ترین پتو برای داشتن خوابی راحت و بدون دغدغه باشدواز الیاف طبیعی درست شده است

  130. بخصوص پتوهای پلی استر در زمان آتش سوزی بسیار دیرتر آتیش می گیرند در حالیکه پتوهای اکریلیک بسیار سریع آتیش می گیرند و از سوختن پتوهای اکریلیک گاز کشنده و مسموم تولید می شود

  131. پتو نرمینه سوپر برجسته یکی از آن محصولات گروه تولیدی نرمینه است که با عرضه اولین نمونه آن به بازار، با استقبال مردمی شدیدی مواجه شد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟