فروشندگان معتبر پتو سورنا در ایران به صورت عمده

پتوها انواع گوناگونی دارند. آن ها یکی از کالاهای الزامی خواب به شمار می روند. اما این گونه از محصول را چه شرکت هایی تولید می کنند؟ نوع مرغوب آن چه مشخصاتی دارد؟ در این مطلب به این پرسش ها، جواب می دهیم و همین طور به پتوهای مختلفی اشاره می کنیم که در مدل های گوناگونی ساخته می شوند. همین طور به این می پردازیم که فروشندگان پتو سورنا در ایران، به چه اشکالی محصولات را ارائه می دهند و از کدام مراجعه می شود به صورت عمده، خرید این مدل از کالا را انجام داد.

بهترین مدل پتو نوزادی جدید

بهترین مدل پتو نوزادی جدیدپتو، برای رده های سنی مختلفی تولید می شوند. پس باید متوجه بود که هر کدام شان وزن و اندازه خاص خود را دارند. برای نمونه کار خطرناکی است که از پتوهای دولایه بزرگسالان جهت گرم نگهداشتن نوزادان استفاده کرد. این کار ممکن است باعث این شود که کودک آسیب ببیند و یا دستخوش تنگی نفس گردد.

برای همین است که کارخانه جات، رده های سنی را در نظر می گیرند و پتوها را تولید می کنند. اما یکی از بهترین مدل های پتوی جدید، برای نوزادان تولید می شود. این پتوها، شکل ظاهری متفاوتی را دارا می باشند. مثلاً سایز کوچکی را دارا هستند و دور کودک به خوبی پیچانده می شوند. آن ها همین طور کالاهی هم دارند.

این کلاه، شکل های متنوعی دارد. مسئله دیگری که مدل های جدید به آن زیاد پرداخته شده، رنگ های گوناگون است. در هر حال، می شود با مراجعه به فروشگاه های متعددی در طرح ها و الوان متفاوتی بهترین نوع پتو نوزادی را به دست آورد. همین طور انواع پتو ایرانی را برندهای زیادی تولید می کنند و به بازار عرضه می کنند.

شما در هر جایی که باشید، می توانید بهترین و جدیدترین نوع پتو نوزادی را برای کودکان دلبندتان با مدل های زیبایی به دست آورید. در این خصوص، تنوع زیادی دیده می شود.

فروشگاه بزرگ پتو سورنا

فروشگاه بزرگ پتو سورناشرکت پتو سورنا، محصولات خود را پس از این که وارد بازار نمود، آن را توسط فروشگاه های بزرگ و کوچکی ارائه می دهد. در واقع، پخش کننده پتو به شکل تکی همین عرضه کنندگان هستند که در بازارهای متفاوتی فعالیت می کنند. آن ها را در هر شهری می شود پیدا نمود. پتو ایرانی برجسته سورنا را می توان از این فروشگاه ها به دست آورد.

به جزء فروشگاه های سطح شهر، برخی از عرضه کنندگان آنلاین هم در این حوزه فعال هستند. به این معنی که شما می توانید پتو سورنا دونفره و یک نفره را در هر طرح و رنگی که خواسته باشید، از سایت های اینترنتی گوناگونی به دست آورید. آن ها مرجع خوبی برای خریدار پتو سورنا می باشند که تهیه از این طریق مزیت های زیر را دارد:

  • خرید از آن ها آسان و راحت است.
  • در هر جایی که اینترنت باشد، در دسترس می باشند.
  • می توان در هر ساعتی از شبانه روز بدون محدودیت وارد شان شد و سفارش را ارائه داد.
  • در تنوع بسیار بالایی پتو ها را ارائه می دهند.
  • کالای خریداری شده را در اسرع وقت به دست مشتریان خود می رسانند.
  • تو سایر خدمات دیگر

قیمت روز انواع پتو ایرانی پسرانه

فروشگاه بزرگ پتو سورناکارخانه پتو ایرانی، محصولات خود را همان طور که به آن پرداختیم، برای رده های سنی و همین طور جنسیت های گوناگونی تولید کرده و عرضه می دارد. به این ترتیب می توان از آن ها پتوهای مخصوص پسرانه را هم تهیه کرد. این گونه از پتوها ویژگی ها و مشخصات خاص خود را دارا می باشند. آن ها تنوع رنگ بالایی را هم دارند.

در کل، پتوهای پسرانه را می توان با طرح های گوناگونی از هنر پیشه های معروف کارتونی، ورزشکاران، طبیعت و غیره به دست آورد. اما اگر به دنبال قیمت روز پتو پسرانه در انواع متفاوت هستید، خوب است که به مراجع مختلفی سر بزنید. به این شکل می توانید تازه ترین نرخ ها را به دست آورید و پس از مقایسه کردن شان، نوع برتر را بخرید.

البته ذکر این نکته می تواند شما را کمک کند که پتو ها به همان شکل که مدل های زیادی دارند، قیمت های شان نیز یکسان نیست با هم فرق می کند. دلیل این موضوع موارد گوناگونی است که می شود به کیفیت، اندازه، طرح و رنگ و برند تولید کننده اشاره نمود. شرکت ها هم بر همین اساس محصولات شان را ارزش گذاری می نمایند.

مرکز عرضه پتو سورنا با کیفیت

فروشگاه بزرگ پتو سورنادر شهرهای مختلف کشورمان، مراکز متعددی را می توان یافت که عرضه کالای خواب در آن صورت می گیرد. آن ها همین طور پتو را در مدل ها و برندهای گوناگونی ارائه می دهند که از آن جمله می شود به مدل سورنا اشاره کرد. از طرفی، ارائه دهندگان مختلفی در بازار هستند که پتو کیفیت بالا را برای مشتریان شان عرضه می دارند.

از آن ها می توان پتو نوزادی سورنا و همین طور بهترین پتو سورنا را در هر طرح و رنگی که خواسته باشیم، به دست آوریم. باید گفت، کیفیت پتو ها به الیاف آن بستگی دارد. در تولید این محصولات از نخ های گوناگونی استفاده می شود. در این جا به چند نمونه از الیاف اشاره می کنیم که شما را در زمینه خرید پتوهای با کیفیت کمک می کند.

  • پتوهای پنبه ای
  • پتوهای پشمی
  • پتوهای پشم شیشه ای
  • پتو های نخی
  • پتوهای ارگانیک
  • و غیره
فرق بین پتو ایرانی اصلی و پتو خارجی

فروشگاه بزرگ پتو سورنادر بازارهای سراسر کشورمان، به آسانی می توان پتوهای خارجی را در کنار پتوهای ایرانی مشاهده کرد. البته در شرایط کنونی نوع خارجی این محصولات گران تر ارائه می شوند که دلیل آن هم تلاطم نرخ ارز می باشد و این که تورم نیز بالا رفته است. پس اگر جایی پتوهای خارجی را با قیمت های بالایی دیدید چندان شگفت زده نشوید.

اما اگر بخواهیم فرق بین ایرانی و خارجی این کالا را بدانیم، خوب است که به عرضه کنندگان آن مراجعه نماییم. آن ها طبعاً شما را راهنمایی خواهند کرد تفاوت ها را در اختیارتان می گذارند. ولی می شود برخی از تفاوت ها را نیز خودتان مشاهده کنید. البته برای این کار نیاز است پتوهای اصل و با کیفیت را بشناسید.

مثلاً پتوهای با کیفیت پرز نمی دهند. وزن استانداردی دارند که با ضخامت آن تطابق دارد. اگر آن را در دست بگیرید، زمینه آن از لای پرزها مشخص نمی شود. همین طور نوع رنگ نخی که برای دوخت کناره های آن بکار رفته با خود زمینه پتو مطابق دارد. مسئله دیگری که می شود در این زمینه به آن اضافه کرد، جنس آن می باشد.

خلاصه این که با در نظر داشت این موارد، به راحتی می توانید پتوی اصل را از نوع نامرغوب تشخیص بدهید.

معرفی انواع محصولات پتو های ایرانی

فروشگاه بزرگ پتو سورناپتوهای ایرانی از نظر ساختار، رنگ، مدل، طرح و برند با هم دیگر تفاوت های زیادی دارند. آن ها را از نظر کیفی و همین طور این که از چه الیافی بافته می شوند، معرفی کردیم. اما می توان در این جا به سایزهای مختلف شان اشاره نمود که طبیعتاً یک مسئله بسیار مهم تلقی می شود.

برای نمونه، پتوهایی که به دو نفره مشهور هستند ابعادی بین 220*240 دارند. پتوهای تک نفره را می شود در سایزهای 150*220 و 160*220 در بازار مشاهده کرد. هم چنین پتوهای نوزاد اندازه های استانداردی که عبارت هستند از 110*140 و 80*110.

از سویی، این محصولات را می شود از نظر مدل ها هم با هم دیگر مقایسه نمود که در بخش های بعدی به این موضوع خواهیم پرداخت. خلاصه، شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های گوناگونی، بهترین پتوها را به شکل عمده و تکی از ارائه دهندگان اصلی تهیه کنید. فروشنده اصلی پتو، مرغوب ترین ها را عرضه می دارد.

تولید کنندگان اصلی پتو سورنا

تولید کنندگان اصلی پتو سورنا، این محصول را در هر مدلی که بخواهید، برای تان ارائه می دهند. آن ها اصولاً این چنین محصولاتی را از نظر بافت به دسته های گوناگونی تقسیم بندی می کنند. این تولیدی ها با استفاده از ماشین آلاتی که در اختیار دارند، تلاش شان بر این می باشد تا کالایی در خور توجه و همین طور منحصر به فرد را بسازند.

اما پتوها را می شود از نظر ساختاری و تولید دسته بندی نمود. یک نمونه از آن ها که به ترمال یا حرارتی مشهور هستند، از نخ بافته می شوند. نوعی گران قیمت و همین طور با داشتن تهویه مناسب که در از سوی شرکت های متفاوتی ساخته شده و در بازار هم می توان آن را از برخی از فروشندگان معتبر به دست آورد.

همچنین نوع کشباف داریم که گرم، سنگین و راحت می باشند. آن ها را عموماً از پشم و الیاف تولید کرده و در دسترس همه قرار می دهند. همین طور در این زمینه می شود به نوع دوخته شده هم اشاره کرد که لحاف ها در این بخش بندی قرار می گیرند.

اگر می خواهید یک پتو ایرانی مرغوب را تهیه نمایید، بد نیست که سری به ارائه دهندگان مدل سورنا بزنید و از نزدیک محصولات را مشاهده کنید.

سایت فروش پتو سورنا یک نفره

 

عرضه انواع کاور فرش ۹ متری در سایت های معتبری مانند سایت زیر همه روزه برای افراد و مصرف کنندگان انجام خواهد شد. شما در این سایت می‌توانید دیگر انواع کاور فرش ۶ و ۱۲ متری را دیده و نسبت به خرید اقدام کنید.

با مراجعه به سایت فروش تو سورنا، می توان این مدل از کالا را به شکل یک نفره و دو نفره تهیه کرد. از سوی دیگر، می توانید خرید پتو عمده را هم از این سایت ها انجام دهید. از این طریق می شود قیمت پتو سورنا را هم به دست آورد.

از جانب دیگر، پتو سورنا ارزان را بیشتر این فروشگاه های آنلاین انجام می دهند. اما برای تهیه یک پتو، نیاز است که به برخی از موارد توجه داشته باشید. آن ها عبارتند از:

  • سایز مناسب پتو
  • رنگ و طرح پتو
  • تولید کننده پتو
  • جنس محصول
  • هزینه برای خرید پتو
  • نوع خرید پتوها
  • و سایر موارد دیگری و مهم در این زمینه
صادرات انواع پتو های ایرانی گلدار

پتوهای ایرانی به کشورهای مختلفی صادر می شوند. آن ها را شرکت های گوناگونی که تولید می کنند، برای صادرات آماده می سازند. این پتوها ویژگی های خاص خود را دارند. از طرفی نوع گلدار این محصولات هم در کنار نوع ساده به بازارهای جهانی عرضه می شود.

برندهای گوناگونی و در مدل های متفاوتی محصولات شان را ارائه می کنند که در این جا می شود به پتو سورنا صادراتی اشاره کرد. پتوهای کشورمان بیشتر به کشورهای همجوار صادر می شوند و عرضه می گردند.

معرفی مشخصات پتو ایرانی مسافرتی

فروشگاه بزرگ پتو سورنانوعی پتو وجود دارد که سبک، نازک و راحت می شود از جایی به جایی دیگر انتقال داد. به این محصولات، مسافرتی گفته می شود. آن ها را در مدل های بسیار متنوعی می سازند و وارد بازار می کنند.

از طرف دیگر، باید توجه داشته باشید که برخی از این پتوها از کیفیت بهترین برخوردار می باشند که از جانب برندهای معتبر ساخته شده و در همین حال در بافت شان از بهترین نخ های مصنوعی و طبیعی کار گرفته اند.

این پتوها تنها برای مسافرت مناسب نیستند؛ بلکه می شود از آن ها در منازل و یا پیک نیک هم به عنوان رو انداز و زیر اندازی هم کار گرفت.

خرید جذابترین طرح های پتو سورنا

فروشگاه بزرگ پتو سورناطرح های پتو سورنا گوناگون می باشد. جهت خرید جذابترین مدل ها می توانید به بازارهای مختلفی که در هر شهری وجود دارند سر بزنید. البته از طریق آنلاین هم می شود خرید را انجام داد. در این حوزه پیش از این بحث کردیم و مزایای آن را نیز برای تان بیان کردیم.

ولی آن چه یک طرح را برجسته می کند و باعث می شود تا مشتری آن را بپسندد، رنگ زمینه می باشد. اگر سری به فروشگاه پتو سورنا بزنید، می توانید در این رنگ ها محصول را ببیند:

  • پتو در رنگ سرمه ای
  • پتو در رنگ قهوه ای
  • پتو در رنگ نسکافه ای
  • پتو در رنگ زرشکی
  • پتو در رنگ سفید
  • پتو در رنگ کرم
  • و …
سفارش پتو ایرانی طرحدار به قیمت تولیدی

فروشگاه بزرگ پتو سورناطرح، یکی از موضوعات اصلی در پتوها به شمار می رود. به همین دلیل ما در بازار مشاهده می کنیم که پتوهای گوناگونی در مدل های متفاوتی ارائه می شوند. همین طور طرح ها یکسان نیستند. آن ها را می توان در اشکال حیوانات، طبیعت، گل، شهرهای بزرگ و همین طور به صورت برجسته و عادی مشاهده کرد.

سفارش پتو ایرانی طرحدار به قیمت تولیدی را می شود به مراجع متفاوتی ارائه کرد. این بستگی به شما دارد که به چه تعدادی می خواهید کالا را بخرید. برای نمونه، سفارش عمده را بایستی به کارخانه های تولیدی و سایر نهادهای دیگری داد که در حوزه کلان فعالیت می کنند.

اما سفارش تکی پتو طرحدار را می شود به فروشگاه های کالای خواب سطح شهر و همین طور فروشگاه های آنلاین مختلف ارائه کرد. این ها از جمله مراجع اصلی خرید هم به شمار می روند.

روفرشی کشدار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟