فروشندگان انواع پتو دو رویه

فروشندگان انواع پتو دو رویه،  این محصولات را در نمونه های دو نفره و تک نفره وارد بازار می کنند و هر یک از این پتو ها دارای ویژگی ها و مشخصات منحصر به فرد هستند.

پتو های دو رویه به کمک الیافی تهیه می شوند که در برابر شستشو مقاومت زیادی دارند و رنگ آنها در طی شستشو های مکرر ثابت باقی می ‌ماند و امکان استفاده از آنها در موقعیت های مختلف وجود دارد.

 

پتوهای مناسب نوزادان زیر ۱۲ ماه

پتوهای مناسب نوزادان زیر ۱۲ ماه پتو ها هم مانند آغوش گرم مادر برای رشد نوزادان بسیار مناسب هستند. پتوهایی که برای نوزادان در بدو تولد در نظر گرفته می شوند، دارای نمونه های مختلفی هستند که در این زمینه انواع پتوهای دستباف و آماده، دوخت یا بافته شده، قلاب دوزی یا لحاف دوزی شده برای آنها مورد توجه قرار می ‌گیرند که انتخاب بهترین پتو نقش مهمی برای اطمینان از ایمنی کودک و محافظت از او در برابر خفگی دارد.

پتو های  مناسب برای کودکان زیر ۱۲ ماه معمولاً در شکل های کاملا مربع و مستطیل طراحی می شوند. در ادامه مطلب به معرفی انواع پتو های مناسب نوزادان زیر ۱۲ ماه می پردازیم:

  • پتو قنداقی: این پتو همان تجربه ‌ای را به نوزاد می ‌دهد که محکم در آغوش گرفته شده یا در رحم باشد و نوزاد در این نوع پتو ها احساس امنیت می ‌کند. پتوهای قنداقی معمولاً در نمونه‌های مربعی و به کمک بهترین الیاف و پارچه های کتان تهیه می شوند.
  • پتوی نوزاد تازه متولد شده : این پتو از مواد نازکتری تهیه می ‌شوند و برای استفاده در اوایل شیر دهی از آنها استفاده می شود. اندازه این نوع پتو اندکی از پتو های قنداقی کوچکتر است.
  • پتو تخت نوزاد: پتو های تخت خواب با ابعاد مطلوب در اندازه‌ های ۵۴ تا ۳۶ سانتیمتر طراحی می شوند.
  • پتو چند منظوره: پتو های چند منظوره از نظر ماهیت تولیدی متنوع هستند و از آنها به عنوان پتو مسافرتی نیز یاد می شود.  این نوع پتوها همانطور که از نامشان برمی‌آیند چند منظوره هستند و برای پهن کردن روی زمین یا گذاشتن در کالسکه بسیار مناسب می باشند. پتو های چند منظوره در سایز های متنوع تولید می شوند.

مرکز صادرات انواع پتو دو رویه

پتوها به عنوان مهمترین ملزومات کالای خواب در نمونه های متفاوت طراحی می ‌شوند.

در بازار انواع پتوی دو رویه در نمونه ‌های پتو پنبه ای یا پتو فانتزی به مشتریان معرفی می ‌شود که می ‌تواند مورد سلیقه افراد خاصی قرار بگیرد.

خوشبختانه تولید پتو در ایران در واحد های بسیار بزرگ صورت می پذیرد و این مراکز تولید کننده توان صادرات این محصول را به دیگر کشور ها نیز در خود تقویت کردند و در سال‌های اخیر از راه صادرات انواع پتو به دیگر کشورها زمینه برای تولید بهتر این محصولات فراهم شده است.

پتو شادیلون

پتو نوجوان شادیلون

روفرشی کشدار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟