فروشنده عمده پتو گلبافت یک رنگ

فروشنده عمده پتو گلبافت یک رنگ، انواع این محصول زیبا و کاربردی را با قیمتهای مناسب و تعداد مورد نیاز به دست مشتریان خود خواهد رسانید. پتو گلبافت تک رنگ اگر چه ساده است اما به راحتی می توان جذابیتهای ظاهری را در عین سادگی در آنها مشاهده نمود. فروشندگان این نوع از پتو البته طرحهای دیگری از جمله پتو گلبافت پلنگی را در اختیار دارند و آن را با توجه به انتخاب مشتریان به صورت عمده ارائه خواهند نمود.

آشنایی با انواع پتو گلبافت

با توجه به آنکه گفته شده است انسان یک سوم از شبانه روز خود را صرف خواب می نماید، می توان ابزارآلات و تجهیزاتی که در این رابطه به کمک افراد خواهد آمد را بسیار مهم و کاربردی به شمار آورد. پتو یکی از مهمترین نمونه های آن بوده که به بهترین شکل ممکن توانسته در خدمت ما قرار بگیرد.
پتو با استفاده از الیاف طبیعی، مصنوعی و یا در اکثر موارد تلفیق این دو ساخته می شود. پتو گلبافت یکی از شاخص ترین و مهمترین تولیدکنندگان در این عرصه به شمار می رود.

آشنایی با انواع پتو گلبافت:

  • دو نفره: این پتو معمولا رد ابعاد 240*200 و یا 220*200 ساخته می شود و طرح و رنگ آن بسیار متنوع می باشد. ابعاد بزرگ این پتو به افراد اجازه می دهد تا دو نفری از ان استفاده نمایند.
  • مسافرتی: این پتو، کوچک، جمع و جور و سبک بوده و به گونه ای طراحی شده است که بتوان آن را در مسافرتها به همراه خود برد.
  • نوزاد: در ساخت این پتو از الیاف ویژه استفاده می شود و نهایت دقت در فرایند ساخت آن باعث شده که شاهد هیچ گونه ایجاد حساسیت در آن نباشیم. پتو نوزاد در انواع ساده، کلاه دار، زیپ دار و غیره طراحی شده که از نظر ابعاد هم بسیار کوکتر از دیگر پتوهاست.
  • کودک و نوجوان: این پتو ابعاد استانداری دارد و از مهمترین شاخصه های آن، طراحی انواع شخصیتهای محبوب افراد در این رده سنی می باشد.
  • حوله ای: پتویی ست که در عین سبکی و راحتی خود، گرما را در حد بالایی در بدن حفظ کرده و ساختار آن شباهت زیادی به حوله دارد.

راهنمای خرید انواع پتو گلبافت یک رنگ

در هنگام خرید پتو بادی به نکات فراوانی توجه ویژه صورت بگیرد. این موضوعی ست که راهنمای خرید انواع پتو گلبافت یک رنگ به ما می گوید. پتو در درجه اول می بایست از نظر جنس و مواد سازنده، ارزیابی گردد.
الیاف به کار رفته در فرایند بافت آن نباید کیفیت پایینی داشته باشد و یا پرزدهی از خود نشان دهند. یک رنگ بودن پتو که البته کاملاً بر اساس سلیقه انتخاب می شود، بسیار ساده و شیک می باشد. افراد به شکلی عالی از آن در طراحی دکوراسیون مطلوب خود بهره مند خواهند شد.

این مجموعه عرضه کننده انواع پتو ازجمله پتو شادیلون،پتو زنبق،پتو چیکا،پتو نرمینه و…. میباشد.برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با تیم مشاوران ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟