عرضه کننده انواع پتوهای شادیلون با کیفیت در بازار

در کشورمان، کارخانه جات گوناگونی وجود دارند که در کار تولید انواع پتو می باشند. آن ها در اقصی نقاط ایران فعالیت می کنند و با استفاده از دستگاه های پیشرفته، محصولات خود در رنگ ها، مدل ها و همین طور کیفیت های متنوعی ارائه می نمایند. در این مطلب، ضمن معرفی پتوها در طرح های مختلف، اشاره ای نیز به پتوهای ساخته شده توسط کارخانه شادیلون خواهیم کرد. باید گفت، عرضه کننده انواع پتوهای شادیلون در بازار، در قیمت های متفاوت و همین طور ابعاد مختلفی کالاهای این برند معروف را ارائه می کنند.

شرکت دیبابافت نگار نمایندگی پتو شادیلون درقم و مشهد میباشد که این محصولات را با قیمت مناسب به بازار عرضه میکند.برای خرید عمده محصولات شادیلون  میتوانید به صورت حضوری و آنلاین به نمایندگی های پتو شادیلون مراجع کنید.پتو پریما،پتو تیسا،پتو شاپرک،پتو رونیا،پتو پارسا،پتو ماندانا،پتو نوبافت،پتو ماندانا و…. از زیرمجموعه کارخانه پتو شادیلون میباشد.برای اطلاع از لیست قیمت با شماره درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

پتو شادیلون درجه یک با قیمت بسیار عالی در کشور

شادیلون، یکی از کارخانه های بزرگ پتو در شرق کشور می باشد. این شرکت، محصولات خود را در تنوع بالایی وارد بازار می نمایند و در دسترس عموم قرار می دهد. از جانب دیگر، کیفیت های پتوهای این برند معروف به دلیل استفاده از الیاف متفاوت مصنوعی و طبیعی، خوب است و مورد توجه افراد بسیاری در کشورمان قرار گرفته است.

از جانب دیگر، برای آن کسانی که به دنبال پتو شادیلون درجه یک هستند و می خواهند آن را با قیمت بسیار عالی در کشور به دست آورند، توصیه می نماییم که به مراکز اصلی فروش سر بزنید. حتماً این سوال برای تان پیش می آید که این مراکز کدام ها هستند؟ آن ها مراجع گوناگونی می باشند که در همه جای ایران قابل دسترس می باشند.

برای نمونه می توان به نمایندگی پتو شادیلون مشهد اشاره کرد. شما در هر شهری که باشید، می توانید شعب رسمی را بیابید و خرید را به شکل عمده و جزئی انجام دهید. از طرفی، محصولات این کارخانه عظیم را برخی از وب سایت های معتبر نیز ارائه می دهند. آن ها در همکاری با خود تولید کننده، محصولاتش را به فروش می رسانند.

در کل می شود به این مراجع سر زد و خرید پتوهای بسیار با کیفیت و خوب را انجام داده و از آن ها در فصول مختلفی از سال به ویژه در سرما، استفاده کرد.

معرفی و خرید با کیفیت ترین پتو در ایران

بهترین پتو ایرانی را برندهای معتبری تولید می کنند. در این جا به چند مسئله اشاره می نماییم که می تواند میزان کیفی یک پتو را برای تان مشخص کند. به این ها توجه کنید:

  1. الیاف: ماده اصلی در بافت پتوها هستند. آن ها را به شکل طبیعی و مصنوعی می شود پیدا کرد. نوع طبیعی شامل: پنبه، پشم، ویسکوز می باشد. نوع مصنوعی، آکریلیک و پلی استر هستند. البته می شود پتوهایی را یا یافت که از مخلوط هر دوی این الیاف تولید شده و روانه بازار گردیده است.
  2. شرکت های معتبر: یکی از مواردی که می تواند پتوهای با کیفیت را با آن ساخت، ماشین آلات تولید می باشند. بی تردید آن کارخانه هایی که پتوهای خوبی را ارائه می دهند، از دستگاه های پیشرفته با فناوری بالا و بروز شده کار می گیرند.
  3. در نظر گرفتن استاندارد ها: این موضوع همواره مهم بوده است. پتوهایی که با استانداردهای ملی و جهانی تولید می شوند، ابعادشان مناسب است و از سوی دیگر ضمن داشتن کیفیت بالا، ایجاد حساسیت نمی کنند و برای همه رده های سنی قابل استفاده می باشند.

بررسی ویژگی انواع پتو ایرانی درجه یک

در بالا طی بررسی ای که انجام شد، ویژگی های انواع پتو ایرانی درجه یک را برای تان توضیح دادیم. همین طور به این اشاره کردیم که این مواد چه مسائلی می باشند.

روی هم رفته، شما می توانید با مراجعه به معتبرترین ارائه دهندگان و در نظر داشتن همه مسائلی که در بازار اشاره کردیم، یک پتوی خوب و مرغوب را به دست آورید. در کنار این، پتوها که وظیفه اصلی شان گرم نگهداشتن تن می باشد، نوع مرغوب و درجه یک آن، نشانه های دیگری را نیز دارا می باشد که عبارت هستند از:

  • در هنگام خرید آن ها را بکشید. اگر پرزش های شان از هم وا نرفت، پتوی خوبی می باشند.
  • روی دست تان نگه دارید. به پس زمینه آن نگاه کنید و اگر بستر اصلی به چشم خورد، پتو مرغوب نیست.
  • به پارچه و نخ دور تا دور پتو توجه کنید. پتوهای مرغوب، نخی که برای دوخت آن استفاده می شود، هم رنگ پس زمینه می باشد.
  • پتوهایی را بخرید که سایز مناسبی داشته باشند و از همه مهمتر طراحی اش باب دلتان باشد.
  • همین طور توجه کنید که قابل شستشو به وسیله دست و ماشین لباس شویی باشد.
بزرگترین بازار فروش پتو شادیلون اعلا

پتو شادیلون اعلاء را می شود از بازارهای بزرگ شهرهای مختلفی از کشورمان تهیه کرد. از این مراکز می شود انواع پتو طرحدار، ساده و همین طور یک نفره و دو نفره را به دست آورد که توسط این شرکت ساخته شده و عرضه می گردد. همین طور به دلیل شهرت این کارخانه، می توان محصولاتش را از فروشگاه های کالای خواب هم تهیه کرد.

همین طور امکان این وجود دارد که به سایت های مطرحی مراجعه کنید. آن ها را از طریق مرورگرها و با جستجویی کوتاه مدت پیدا خواهید نمود. امروزه اینترنت به یک مرکز عرضه کالای بزرگ تبدیل شده که هر نوع کالای خوابی را می شود از آن به دست آورد؛ به ویژه پتوهایی را که برندهای مطرحی در ایران تولید کرده و عرضه می نمایند.

همین طور در بازارها فروشگاه های زیادی در حوزه ارائه پتوهای ساخته شده توسط این برند، فعال هستند. خرید عمده پتو و همین طور پتو شادیلون ارزان را می شود از آن ها به راحتی به دست آورد. در کل، خرید فروش پتو در آستانه فصل سرما بیشتر می شود و به این ترتیب است که کارخانه سعی می کنند تا با تولیدات جدید، بازار را در نوردند.

معرفی برترین سایت خرید پتو دو نفره

نمایندگی پتو شادیلونسایت های مختلفی را در اینترنت می شود پیدا کرد که از آن خرید پتو دونفره امکان پذیر است. این گونه از محصولات در ابعاد بزرگ ارائه می شوند. آن ها را همین طور به شکل یک لا و دولایه می توان تهیه کرد که عموماً از نوع دولایه در فصل های سرد استفاده می نمایند. اگر می خواهید که یک پتوی نرم، گرم و لطیف را بخرید، خوب است به سایت های معتبر مراجعه کنید. آن ها فروشگاه های آنلاین مشخصی می باشند که در همه جای ایران قابل دسترس هستند.

همین طور این سایت ها، تنوع بالایی از پتوهای دونفره را ارائه می دهند. شما می توانید پتو گل برجسته و معمولی را تهیه کنید. در هر صورت، خرید از اینترنت، مزیت های خاص خود را دارد. برای مثال، با نرخ های کمی می شود محصولات برندهای معتبر را پیدا کرد و خریداری نمود؛ چون که بیشتر فروشندگان آنلاین تخفیف های خوبی را برای بازدیدکنندگان خود در نظر می گیرند و کالا را هم در اسرع وقت به دست شان می رسانند؛ حالا در هر جایی از کشور که می خواهند باشند.

از جهت دیگر، با مراجعه به برترین سایت خرید پتو دونفره، دیگر وقت خود را برای گشتن در بازار هدر نمی دهید در این زمینه نیز صرفه جویی می کنید.

بهترین فروشگاه فروش ویژه انواع پتو گل برجسته

یکی از مدل های بسیار مشهور پتوها، نوع گل برجسته آن است. این پتوها را برخی از فروشگاه ها به فروش ویژه می رسانند. البته باید در زمینه پیدا کردن بهترین عرضه کنندگان در بازار اندکی بیشتر بگردید و تا بتوانید آن ها را پیدا کنید. این ارائه دهندگان با نرخ های مناسبی بهترین محصولات را در اختیارتان می گذارند.

اما انواع پتو گل برجسته کدام ها هستند؟ در نخست خوب است که خود این محصول را معرفی کنیم. منظور از گل برجسته در پتوها این است که شما هنگام دست کشیدن روی کالا، با برجستگی هایی دست تان برخورد می کند حس خوبی می دهد. البته پتوهای معمولی که گل دار هستند نیز وجود دارند؛ ولی مشخصه اصلی این گونه از پتوها، همین برجستگی گل های شان می باشد که با یک لمس ساده می توان آنان را تشخیص داد.

ولی هنگامی که صحبت از انواع این گونه از کالا می شود، منظور این است که در طرح ها و رنگ های گوناگونی می شود آن را به دست آورد و خریداری کرد. فروش ویژه پتو در این طرح را عرضه کنندگان مختلفی در کشورمان انجام می دهند.

مرجع فروش پتو با قیمت عالی

معرفی و خرید با کیفیت ترین پتو در ایرانفروش پتو با قیمت عالی را مراجع متفاوتی انجام می دهند. البته این بستگی به نوع خرید شما دارد. اگر تهیه این کالای خواب را به صورت عمده ای انجام دهید که بایستی به کارخانه و یا شعب رسمی شان سر بزنید. در زمینه خرید تکی، می شود به فروشگاه های زیادی که در شهرهای مختلفی فعالیت می نمایند، مراجعه نمود.

کارخانه اصلی تولیدات پتو با قیمت فوق العاده

اگر می خواهید که پتو جنس ویژه را با قیمت فوق العاده مناسب به دست آورید، بد نیست که سری به کارخانه اصلی بزنید و یا این که به شعبه های آنان مراجعه کنید.

عرضه پتو ایرانی به این صورت از جانب کارخانجات مختلفی صورت می گیرد. آن ها در کنار این که محصولات شان را در بازارهای داخلی ارائه می دهند، به خارج از کشور نیز صادر می کنند که می توان سود خوبی را نصیب شان نماید. از طرفی برای تهیه یک کالا خوب می شود به نمایندگی پتو پسرانه هم سر زد.

این گونه از محصول، نوع خاصی از پتو است که برای سنین متفاوتی طراحی می شوند. آن ها همین طور طراحی های منحصر به فرد خود را دارا می باشند.

در هر صورت، تولیدات پتو با نرخ های مناسب از جانب کارخانه های اصلی انجام می شود که محصولات خود را به طرق گوناگونی ارائه می دهند.

جدول قیمتی پتو شادیلون درجه یک به صورت عمده

جهت تهیه جدل قیمت پتو شادیلون در درجه بندی کیفی بالا آن هم به صورت عمده، نیاز است که مستقیماً با خود کارخانه وارد تماس شوید. علت این موضوع، این است که خود شرکت عرضه کننده اصلی کالای خود به شکل کلی است.

البته با مراجعه به فروشگاه پتو شادیلون نیز می توان نرخ های عمده را هم به دست آورد. طبیعی است که قیمت های کلی با تکی متفاوت باشد و این امر در بازار عادی تلقی می شود.

اصولاً عرضه کنندگان جزئی و همین طور هتل داران، بیمارستان ها و همین طور گروه های تجاری مختلف که پتو شادیلون صادراتی را می خرند، مشتریان عمده پتوهای این شرکت هستند.

آدرس کارخانه پتو شادیلون مشهد

معرفی و خرید با کیفیت ترین پتو در ایرانکارخانه پتو شادیلون، یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده پتو و سایر منسوجات در شرق کشور به شمار می رود. این کارخانه در شهرک صنعتی کاویان مشغول به فعالیت است و که در کیلومتر 45 جاده فریمان قرار گرفته است. این تولیدی در تنوع بالایی محصولاتش را وارد بازار می کند و برای همه رده های سنی نیز پتو را تولید نموده است.

البته نمایندگی های رسمی گوناگونی در شهرهای مختلف کشورمان دارد که به این طریق، محصولاتش را ارائه می دهد. در پهلوی این، با سایت های معتبر زیادی هم همکاری می کند و کالای خود را عرضه می دارد. محصولات نوبافت آن که به پتوها ربط دارد، عبارت می باشند از:

  • پتوی یک نفره و دو نفره
  • پتوی مسافرتی
  • پتوی نوزاد
  • پتو نوجوان
  • و پتوی جوان
عرضه کننده پتو نوجوان با بهترین طرح

پتوهای نوجوان، طراحی های منحصر به فرد خود را دارا می باشند. آن ها برای رده سنی خاصی تولید می شوند و به همین دلیل تنوع مدل و رنگ زیادی دارند. از طرف دیگر، می شود این پتوها را از لحاظ جنسیتی هم به دخترانه و پسرانه دسته بندی نمود که طبیعتاً سلیقه های شان با هم دیگر فرق می کند.

با همه این ها، عرضه کننده پتو نوجوان با بهترین طرح را می توان از بازارهای متفاوتی که در گوشه و کنار کشورمان وجود دارد، پیدا کرد و به خرید محصول پرداخت.

بهترین پتو نوزادی با برند شادیلون

بهترین پتو نوزادی با برند شادیلونپتو نوزادی با برند شادیلون، یکی از محصولات ویژه خاص و در همین حال، زیبا به شمار می رود. این محصول در طراحی های قشنگی وارد بازار شده که از آن جمله می شود به پتو عروسکی اشاره کرد.

این پتو نه تنها مدل های و رنگ های متنوعی را دارا می باشد، بلکه شرکت آن را در سایز استاندارد 80*110 تولید کرده است که در فروشگاه های گوناگونی قابل دسترس می باشد. نوع پتو نوزادی را می شود به صورت ساده و یا کلاهدار یافت که بیشتر نوع با کلاه آن را می پسندند و از آن برای گرم نگهداشتن نوزاد استفاده می نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟