صادرکنندگان پتو بالن به صورت عمده

این روزها با بالا رفتن قیمت ارز، حال اقتصاد ایران خوب نیست و این اتفاق زمینه ساز پایین آمدن قدرت خرید میشود. یکی از راه های خوب این است که شروع به ارزآوری کنید؛ یعنی کالایی که تولید داخل است، با سود خوبی به کشورهای همسایه صادر شود. شما میتوانید یکی از صادرکنندگان پتو بالن به صورت عمده باشید، به این صورت که پتو بالن را به صورت عمده از سایت معتبری مانند دیبافت، تهیه کرده و پس از آن، شروع به صادرات به کشورهای خارجی کنید و درآمدتان را به ارز کنید.

شرکت دیبابافت نگار کالای خواب را به صورت عمده مستقیم از کارخانه به بازار عرضه میکند.این محصولات علاوه بر پتو بالن شامل پتو شادیلون،پتو نوبافت،پتو نیکوبافت،پتو گلبافت،پتو نرمینه،پتو لاله میباشد.برای کسب اطلاع از لیست محصولات و قیمت آن ها با شماره درج شده در سایت رجوع کرده و با مشاور محصولات تماس حاصل فرمایید.

 

مشخصات انواع پتو بالن

نام دیگر پتو بالن، پتو ژله ای است و در حالت دو نفره در ابعاد ۲۴۰×۲۲۰ سانتی متر و تک نفره در سایز ۲۲۰ * ۱۶۰ سانتی متر، بافته میشود. این پتو سبک بوده و گرمای مناسبی را تولید میکند و برای افرادی که در فصل تابستان علاقه به استفاده از پتو دارند هم مناسب است. این منسوج از پلی استرهای فیلامنت بافته میشود که ویژگی های منحصر به فردی به آن اعطا کرده است. این ویژگی ها شامل نرمی و لطافت، ایجاد دوام بالا، قابلیت شست و شو با دست یا ماشین، رفع مشکل بو گرفتن و در هم پیچیدگی الیاف است. این روزها محصولاتی مانند: پرده، رومبلی، پتوهای بالن و…که بر پایه نخ پلی استر تولید میشوند، در کنار ارزان بودنشان، جزء پر فروش ترین ها هستند. به خاطر ویژگی های خوب این ماده، استفاده آن در اروپا هم به صورت چشمگیری رشد دارد.
این پتوها در دو دسته تک نفره و دو نفره در سایزهای متفاوتی ارائه میشوند و میتوان آنها را به خاطر وزن کم، به عنوان پتو مسافرتی یا روتختی استفاده کرد. لطافت و نرمی بی نظیر این پتوها، آنها را گزینه مناسبی برای روتختی میکند و جابه جا کردنشان هم راحت است. اگر قصد خرید پتو جنس خوب دارید، باید گفت این روزها پتوهای ژله ای، طرفداران فراوانی پیدا کرده اند و به دلیل پرز نداشتن، برای کودکان هم جالب تر هستند. از طرفی دلیل دیگر محبوبیت این است که لقب این پتوها، چهار فصل است؛ یعنی در کنار سبکی و لطافت مثال زدنی شان، میتوان آنها را در هر فصلی استفاده کرد، زیرا در طول شب همواره دمای مناسبی را حفظ میکنند.

 

مزایا استفاده از پتو بال ابریشمی

پتوهای ابریشمی، خواب راحت و خوبی را ایجاد میکنند. لطافت بی حد این پتوها در کنار اینکه هوا را به خوبی عبور میدهند، باعث میشود انتخاب مناسبی باشند. این منسوج هم گرم است و هم انتخابی سبک برای تابستان محسوب میشود. البته از دیرباز تاکنون پارچه، پتو، لباس و به طور کلی محصولات ابریشمی هزینه بالایی داشته اند، زیرا به دست آوردن آنها چندان آسان نیست و همواره اگر با تزیینات گلدوزی شیک ترکیب شوند، جلوه ای خاص و زیبا به خانه میدهند و خوابیدن روی روبالشتی ابریشمی به همراه پتویی ابریشمی، حس خوبی را به فرد القا میکند. همه چیز به نحوه مراقبت شما بستگی دارد، اگر به همانگونه که این پتو لطیف است با لطافت با آن برخورد کنید، سال ها برای شما کار خواهد کرد. ابریشم ایجاد حساسیت و آلرژی نمیکند و حال باید آن روی سکه را دید؛ اینکه امروزه موارد تقلبی بسیار زیاد شده اند و در صنعت میتوان ابریشم را با افزودنی های دیگر یکدست درآورد. بنابراین شما به سختی میتوانید متوجه شوید و این یک تقلب است. گاه حتی موارد خیلی نامرغوب را به جای ابریشم اصیل جا میزنند، ولی قیمت پتو ابریشمی را دریافت میکنند. در این میان رجوع به یک فروشنده معتبر مانند سایت دیبافت، راه گشا خواهد بود. نکته دیگر اینکه اگر نتوانید درست با پتو ابریشمی برخورد کنید، (برای مثال حین شست و شوی آن)، لطافت و کیفیت اولیه خدشه دار خواهد شد. به علاوه ممکن است احساس بدن شما در ابتدا با ابریشم به گونه ای خاص باشد که در ادامه احتمالا برطرف خواهد شد و در نهایت قیمت بالای این پتو در کنار ریسک ها و خوبی های آن ممکن است باعث شود عده ای سمت خرید آن نروند، اما اگر به فروشنده ای منصف رجوع کنید، حتما ارزش خرید را دارد.

پتو بالن

بررسی جنس انواع پتو بالن عمده

مهم ترین مسئله به جنس مواد اولیه ای برمیگردد که از آنها نخ تولید میشود. البته همواره عوامل فراوانی دست به دست هم میدهند که باعث میشوند یک پتو مرغوب و پتوی دیگر نامرغوب باشد و کسی خواهان خرید آن نباشد. بشر از یک مرحله به بعد کاملا دریافت که پنبه و پشم نمیتواند پاسخگوی نیاز ۷ میلیارد نفر باشد. بنابراین دست به ساخت مواد مصنوعی و مواد انسان ساخت زد که پلی استر یکی از مهم ترین آنهاست.
از طرفی ظاهر پتوها برای انسان مهم تر بود، پتو هتلی را حتما دیده اید، تمام سعی طراحان هتل ها این است که به واسطه کالای خواب ممتاز که نمونه های آن را میتوانید در سایت دیبافت مشاهده کنید، اتاقی شیک را برای اقامت مسافران رقم بزنند و در این میان هر هتلی رنگ دلخواهش را میخواهد. پس بسته به جنس پتو، ما به چیزی فراتر از لحاف های قدیمی نیاز داشتیم. ماده ای که بتواند به خوبی رنگ را حفظ کند و پس از شست و شو رنگش تغییر نکند و زیبا و شکیل باقی بماند. حال انتخاب های ما بین پتو با الیاف طبیعی یا مصنوعی است که میخواهیم به معرفی کلی چند مورد از آنها بپردازیم.

مزایا استفاده از پتو بال ابریشمی
پتو پنبه ای که جزء پتوهای ارگانیک است و برای دوری از حساسیت های پوستی و تنفسی مناسب است. پتوهای ابریشمی هم جزء پتوهای طبیعی هستند و لطافت و قیمت بالایی دارند. پتوهای پشمی شاید کمی زبرتر به نظر بیایند، ولی واقعا گرم تر هستند. اما اگر دچار بیماری پوستی- تنفسی هستید، پتوهای پشمی پیشنهاد نمیشوند. پتو قلاب بافی شده، بیشتر برای تزیین استفاده میشود اما اگر از پشم تهیه شود گرمای خوبی ایجاد میکند. پتو بالن یا مسافرتی که مناسب سفر و تمامی فصول سال است و جای بسیار کمی میگیرد. پتو دو لایه پتویی بسیار گرم است که تنها مناسب فصل زمستان است و اگر فردی دچار اگزما یا بیماری پوستی باشد، بهتر است سراغ آن نرود. در نهایت انواع پتوها طبق جنس و نحوه بافت آنها، به بالای ۲۵ مدل میرسند و تمامی اینها بستگی به نیاز شما دارد.

مزایا استفاده از پتو بال ابریشمی

ارائه بهترینپتو بالن به صورت عمده

پیداکردن پتو بالن عمده درجه یک کار آسانی نیست. زیرا زمانی که درخواست ها برای یک محصول بالا میرود، سر و کله سودجوها هم پیدا میشود و سعی میکنند با ایجاد واسطه های متعدد، قیمت صحیحی را به مشتری ارائه ندهند و باعث هزینه های اضافی شوند، در این میان رجوع به یک فروشنده معتبر که علاوه بر حذف واسطه ها بتوان از او به صورت عمده خریداری کرد و با خیال راحت پتو بالن درجه یک را تحویل گرفت، یک اتفاق عالی است. سایت دیبافت همان فروشنده معتبر و با تجربه ای است که دنبالش میگردید و شما میتوانید با ثبت سفارش در مقدار زیاد، اقدام به خریداری پتو بالن درجه یک عمده کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟