شرکت پتو لیلیان یزد با قیمت عالی

پتو لیلیان یزد، از بهترین الیاف درجه یک بافته شده است قیمت آن نسبت به کیفیت بسیار عالی است. شرکت پتوی لیلیان یزد، بهترین کیفیت پتوها را به شما ارائه می‌دهد و قیمتی مناسب را برای عرضه به مشتریان خود در نظر گرفته است.

منظور از پتو لیلیان طلایی چیست؟

همان‌گونه که می‌دانید پتو وسیله ای برای گرم نگه داشتن انسان در زمان خواب است. پتو‌ها انواع مختلفی دارند که برخی از آنها مدل دو رو هستند و برخی دیگر یک رو هستند. برخی از آنها دارای طرح‌های برجسته و برخی دیگر دارای طرح‌های یک‌دست و صاف هستند. برخی از پتو‌ها در هنگام زمستان و برخی دیگر، در هنگام تابستان مورد استفاده قرار می‌گیرند در این بین پتوهای لیلیان طلایی دارای مشخصات زیر هستند:

پتوی لیلیان پتوهایی هستند که در یک طرف خود دارای طرح و طرف دیگر آن به صورت پشم است. به همین دلیل می‌توان گفت پتوهای لیلیان پتوهای دوطرفه نیستند و تنها از یک طرف قابل استفاده هستند.

پتوی لیلیان طلایی در دو نوع ساده و گلدار تولید می‌شود. همچنین انواع طرح برجسته نیز وجود دارند که در بازار مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده‌اند. این پتوها در رنگ‌های مختلف و متفاوتی به بازار عرضه می‌شوند و تمام طیف‌های رنگ را دارا می‌باشند.

پتو لیلیان طلایی در ابعاد دو نفره و تک نفره تولید و به بازار عرضه می‌شود. افراد با توجه به نیاز خود می‌توانند آن را خریداری نمایند همچنین پتوهای لیلیان طلایی در دو مدل کلفت و نازک عرضه می‌شود.

 

پتو لیلیان

خرید پتو لیلیان یزد با بهترین قیمت

پتوی لیلیان یزد مانند بسیاری کالاهای دیگر وقتی به‌دست واسطه‌‌ها می‌رسد، قیمت آن بالاتر می‌رود و اگر بخواهید می‌توانید آن را از واسطه‌ها خریداری نمایید. بنابراین باید قیمت بیشتری را بابت این کالا بپردازید. خرید پتوی لیلیان یزد با بهترین قیمت از سایت ما امکان‌پذیر است چراکه سایت ما تمامی واسطه‌ها را حذف نموده است و کالا را مستقیما به دست شما می‌رساند.

برای خرید پتو لیلیان می‌توانید انواع طرح های مختلف این پتو را در سایت ما مشاهده نمایید.سفارش خود را به صورت آنلاین در سایت فروش ما ثبت نمایید یا با کارشناسان ما در قسمت فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟