شرکت عرضه پتو نگار یزد

به دلیل تقاضای بالای پتوهای نگار یزد از سوی مشتریان، شرکت های عرضه پتو نگار یزد به تعداد زیادی روی کار آمده اند.

در این عرصه برخی از شرکت های عرضه پتو نگار یزد، توانسته اند، بدرخشند و نام نیکی از خود برجا بگذارند که میتوان از بهترین و معروف ترین این شرکت ها، به شرکت دیبافت اشاره نمود که توانسته است معتبرترین سایت اینترنتی عرضه پتو نگار یزد باشد. با ما همراه باشید، در ادامه مقاله بیشتر در مورد این شرکت توضیح خواهیم داد.

 

ویژگی های پتو نگار یزد

حتما تا قبل از خواندن این مقاله، بارها و بارها نام برند نگار را شنیده اید و وقتی از محصولی به نیکی یاد کنند، مشخص است که آن محصول، بسیار مرغوب و بادوام است.

پتوهای نگار یزد، ویژگی های بارز زیادی را دارا هستند که از مهم ترین آنها میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

دوام بالا و کیفیت ماندگار

یک کالا بادوام میتواند مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب نماید. پتوهای نگار یزد، طرفداران زیادی دارند و اگر از فروشندگان موجود در بازار پتو، پرس و جو کنید میگویند از 10 نفر مشتری 7 نفر آنان، پتوهای نگار یزد را خریداری میکنند. درواقع علت محبوبیت پتو نگار یزد در بین مردم این است که کارخانه تولیدکننده، از بهترین و مرغوب ترین الیاف در تهیه منسوجات خود استفاده مینماید و در این راستا موفقیت های زیادی را به دست آورده و توانسته است مشتریان را به سوی خود جذب نماید.

 

شست و شوی آسان

پتوهای نگار یزد را میتوان هم با دست و هم با ماشین لباس شویی شست. برای شست و شوی منسوجی مانند پتو با ماشین لباس شویی توصیه میشود که دستگاه خود را روی دور کند، قرار دهید.

اگر پتوها بنا به دلایلی به لکه آغشته شدند، نگران لکه موجود بر روی این منسوجات نباشید، به این دلیل که لکه ها خیلی راحت به هنگام شست و شو، از روی الیاف عالی پتو نگار یزد، پاک میشوند. بهترین دمای آب مناسب برای شستن این پتوهای مرغوب، 30 درجه سانتی گراد است.

ثبات رنگ

ما همیشه در انتخاب کالای خود رنگی را انتخاب میکنیم که مورد علاقه ما بوده و به دلمان بنشیند. اگر از برند نامعتبر خریداری نماییم، رنگ آن، در کمترین زمان و با چند بار شست و شو رفته و دیگر آن کالا را مورد پسند ما نیست. اما منسوجات نگار یزد اینگونه نیستند و یکی از ویژگی های بارز و جالب آنها، ثبات رنگ حتی بعد از چند سال است.

 

ابعاد مناسب

ابعاد پتوهای یک نفره نگار یزد 160 در 220 سانتی متر است که این سایز، برای تخت های یک نفره بسیار عالی و مناسب است و اما ابعاد دو نفره این محصول 220 در 260 سانتی متر است که میتوان با انتخاب طرح و رنگ دلخواه، اتاق خواب خود را زیبا و شیک نماییم.

پرز ندادن

الیاف این پتو، حتی پس از شست و شوی مکرر نیز پرز نمیدهد. البته بر روی هر منسوجی، مارک سفید رنگی وجود دارد که به بخش پشتی و رودوزی شده آن، چسبیده است. اگر به نوشته های این پارچه سفید دقت نمایید، توصیه هایی به شما در نگهداری کالای مورد نظر کرده اند که یکی از آنها، شست و شو با دمای آب مناسب است.

از برندهای مشهور تولید پتو چه میدانید

از برندهای مشهور تولید پتو چه میدانید

اگر میخواهید از برندهای مشهور که اقدام به تولید پتو کرده اند، بدانید، میتوانید کمی در بازار بگردید و یا در اینترنت به جست و جوی برندهای موجود بپردازید، متوجه خواهید شد که پتوها از برندهای گوناگونی تولید شده اند که بسیاری از آنها کیفیت مطلوب و مناسبی ندارند.

مطالب اینترنت نیز، گاهی به درستی در مورد منسوج مورد نظر راهنمایی نمیدهند، حتی اگر به بازار رفته و از فروشندگان، بهترین و معتبرترین برند را بپرسید حتما برای اینکه محصولات خود را به شما بفروشند، شروع به تعریف و تمجید از برند خود میکنند. اما ما به شما در مورد پتو نگار یزد میگوییم که مشهورترین برند موجود در بازار است و همه با خرید و استفاده از این منسوج، از کیفیت آن راضی بوده اند.

 

مقایسه پتو تک لایه و دولایه

پتوها به شکل های یک لایه و دولایه توسط کارخانه های مورد نظر تهیه و تولید میشوند. ما در زیر هر دو مورد را به تفکیک هم درآورده و در مورد هرکدام توضیح خواهیم داد:

پتو یک لایه پتو نگار یزد

پتوهای یک لایه همانطور که از نامشان پیداست، نسبت به پتوهای دولایه قدری نازک تر هستند، اما دلیل بر این نیست، که گرما را در خود نگه ندارند. بلکه برعکس!!! این منسوجات، گرما را به خوبی در خود حفظ میکنند، ولی برای شب های بسیار سرد زمستانی و پاییزی مناسب نیستند و میتوان در فصل بهار و تابستان از این پتوها، با رضایت استفاده نمود.

پتو دو لایه پتو نگار یزد

پتوهای دولایه ضخیم بوده و برای شب های سرد زمستانی و پاییزی بسیار مناسب هستند. این منسوجات به خوبی بدن را گرم نگه داشته و تعدیل هوای درون و بیرون پتو را نیز به خوبی انجام میدهند. علاوه بر استفاده در شب های سرد زمستانی و پاییزی، اگر بدن شما سرمایی است و زود سردتان میشود، میتوانید از پتوهای دولایه در فصول دیگر سال نیز استفاده نمایید.

فروش تضمینی پتو نگار یزد

فروش تضمینی پتو نگار یزد

برخی از شرکت های عرضه پتو نگار یزد، محصولات خود را به صورت فروش تضمینی عرضه میکنند. با دیدن این جمله که در آن تضمین نهفته است، میتوان به این منسوجات اعتماد نمود، به این دلیل که این شرکت های عرضه نیز به کالای موجود در انبار خود اطمینان دارند و برای همین اقدام به فروش تضمینی میکنند. یکی از فروشگاه های عرضه پتو نگار یزد که به صورت اینترنتی، کالاهای خود را به فروش میرساند، وب سایت دیبافت است که معتبرترین و مشهورترین شرکت اینترنتی عرضه این منسوجات است. شما میتوانید با آسودگی خاطر از این شرکت معروف خرید نمایید و این محصول را تا سالیان درازی استفاده نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟