شرکت بازرگانی پتو سوپر برجسته رنگی

پتو یکی از کالاهای اساسی و مورد نیاز هر فردی است که سرمای سخت و طاقت فرسای زمستان را به گرمایی دلنشین تبدیل میکند. در واقع میتوان گفت که پتو وسیله ای کاربردی است و هر فردی پتوی مخصوص به خود را دارد که این کالا به فراوانی توسط شرکت بازرگانی پتو سوپر برجسته رنگی در طرح ها و رنگ هایی متنوع در بازار به فروش میرسد. شرکت بازرگانی پتو سوپر برجسته رنگی علاوه بر بازار داخلی، بازار کشورهای دیگر را نیز در زمینه فروش و عرضه پتو سوپر برجسته به تصرف خود درآورده است که از جمله این کشورها میتوان به کشور عراق که هر ساله انواع گوناگونی از پتوهای سوپر برجسته را در رنگ ها و طرح های متنوع توسط شرکت بازرگانی پتو سوپر برجسته رنگی به این کشور صادر میشود نام برد، علاوه بر عراق میتوان از کشورهایی همچون افغانستان، پاکستان، کشورهای حوزه خلیج فارس و برخی از کشورهای صنعتی اروپایی نام برد.

 

برندهای معروف و محبوبی در زمینه تولید و عرضه پتو همچون گلبافت و نرمینه با شرکت بازرگانی پتو سوپر برجسته رنگی همکاری های گسترده ای را انجام داده و پتوهای سوپر برجسته رنگی را به بازار سراسر کشور توزیع میکند، شرکت صنعتی نرمینه در زمینه تولید پتو با گل های برجسته بسیار فعال است و بیشتر تولیدات خود را با نام های پتو گل برجسته و پتو سوپر برجسته با همکاری شرکت بازرگانی پتو سوپر برجسته رنگی به بازار عرضه میکند، شرکت بازرگانی پتو سوپر برجسته رنگی پتوهای تولیدی خود را با استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب و با کیفیت تولید میکند. به همین خاطر پتوی برجسته، طرفداران بسیاری را در سراسر کشور دارد. پتوهای برجسته از بهترین نوع پتوها هستند که در انواع مدل های تک نفره، دو نفره، پتو کودک و پتو نوزاد تقسیم میشوند. این پتوها بسیار نرم و لطیف هستند و در تولید آنها تمام اصول بهداشتی رعایت شده است و این پتوها با استفاده از لوازم و تجهیزات پیشرفته و روز دنیا توسط شرکت بازرگانی پتو سوپر برجسته رنگی توزیع و عرضه میشوند.
از آنجایی که پتوهایی با طرح های برجسته و گلدار محبوبیت بالایی را بین جوانان دارند. از این‌رو این پتوهای برجسته انتخاب اول عروس خانم ها برای جهیزیه است‌؛ چراکه این پتوهای برجسته نمایی زیبا و دلنشین را به اتاق خواب میبخشند و عروس خانم هایی که همواره به دنبال طرح و رنگ های زیبا و آرامش بخش برای سرویس اتاق خواب خود هستند، میتوانند با خرید پتوهای گل برجسته که توسط شرکت بازرگانی پتو سوپر برجسته رنگی توزیع میشوند، نمایی زیبا را به اتاق خواب خود ببخشند.

از پتو سوپر برجسته رنگی چه میدانید

امروزه پتو به یکی از کالاهای لازم و ضروری برای زندگی تبدیل شده است و لازم است در هر خانه ای با تعدادی بیشتر از، تعداد اعضای خانواده وجود داشته باشد چراکه ممکن است شما تعدادی مهمان داشته باشید که بخواهند چند روزی را در خانه شما بمانند و از آنجایی که پتو یک وسیله شخصی است و هر کسی باید پتوی مخصوص به خود را داشته باشد که این امر، بسته به الگوی زندگی هر کسی در خانه اش متغیر است. یکی از محبوب‌ترین پتوهای موجود در بازار که به دلیل تقاضای زیاد برای عرضه، همه روزه تولید آن روبه افزایش است، پتو سوپر برجسته رنگی است که عرضه این کالا حاصل تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت بازرگانی این پتوها است. پتو برجسته دارای طرح و رنگ بندی های گوناگونی است که نسبت به پتوهای دیگر دارای وزنی کمتر است.
جنس این پتوها بیشتر از الیاف آکریلیک و پلی استر و نخی است و با توجه به ویژگی های خاصی که دارد در تماس مستقیم با پوست افراد ایجاد حساسیت نمیکند. این پتوها به راحتی قابل شست و شو با دست یا ماشین لباسشویی هستند و در صورت شست و شوی مکرر رنگ و طرح آنها از بین نمیرود و مانند روز اول باقی میمانند. یکی از معروفترین برندها در زمینه تولید پتو برجسته، برند گلبافت است که دارای طرح های بسیار زیبا و برجسته ای است که بیشتر از طرح گل های بزرگ استفاده کرده است. همچنین با به کار بردن الیاف براق که سبب زیبایی رویه پتو شده و طرح روی آن را برجسته تر میکند که این امر بر زیبایی این پتوها افزوده است.

همچنین پتو لاله مهرگان در شهر قم با گل های برجسته و زیبا برند معروف دیگری است که در زمینه تولید و عرضه پتو برجسته با شرکت بازرگانی پتو برجسته سوپر رنگی همکاری میکند. این پتوها که بیشتر از الیاف آکریلیک ساخته میشوند بسیار سبک بوده و به راحتی حمل و نقل میشوند. همچنین بسیار نرم و لطیف بوده به طوری که باعث رضایت مشتریان خود شده است. شرکت بازرگانی پتو سوپر برجسته رنگی کلیه تولیدات خود را در سایزهای یک نفره، دو نفره و انواع پتوهای نوزاد عرضه میکند که سایز یک نفره معمولا در ابعاد 220×160 و پتوی دو نفره در ابعاد 240×220 سانتیمتر و پتوهای کودکان نیز در ابعاد متفاوتی تولید میشوند.
لازم به ذکر است که شرکت بازرگانی پتو سوپر برجسته رنگی پتوهای نوزادان را نیز در طرح های گوناگونی عرضه میکند که یکی از آنها مدل پتو خرسی است که از ویژگی‌های این پتو برجسته میتوان به پرزهای نرم و لطیف، دوخت ظریف در لبه کار، وزنی بسیار سبک حدود 300 تا 400 گرم که برای حمل نوزادان بسیار مناسب است اشاره کرد و ابعادی در حدود 76×102 سانتیمتر را دارا است. شرکت بازرگانی پتو سوپر برجسته رنگی همواره از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه برای چاپ طرح بر روی پتوهای سوپر برجسته استفاده میکند و معمولا از رنگ های تولید کشورهای اروپایی که درجه یک هستند بهره میگیرد که مزیت استفاده از این گونه مواد و رنگ ها حفظ سلامتی افراد و عدم آسیب رسانی به محیط زیست است.

از پتو سوپر برجسته رنگی چه میدانید

مناسب ترین پتو برای سیسمونی

چگونه یک پتوی مناسب برای کودک و نوزاد انتخاب کنیم؟ بهترین پتوی کودک و نوزاد چه ویژگی هایی دارد؟ برای سیسمونی کودک چه پتویی را بخریم بهتر است؟ اگر به تازگی قصد خرید پتو برای کودک یا نوزاد خود را دارید و سوال های عنوان شده جزو سوالات شما است و همواره به دنبال مناسب ترین پتو برای کودک یا نوزاد خود هستید، پیشنهاد میکنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید، زیرا میخواهیم مناسب ترین پتو جهت استفاده کودکان یا نوزادان را معرفی کرده و همچنین خصوصیات پتو نوزاد با قیمت مناسب را با بهترین برندهای تولید پتو کودک معرفی کنیم. یکی از مهم ترین وسایل برای سیسمونی نوزاد، پتو نوزاد است. از آنجایی که نوزادان حدود 18 تا 21 ساعت در طول شبانه روز خواب هستند، به همین خاطر در هنگام خرید پتو برای سیسمونی سعی کنید پتویی را برای نوزاد خود انتخاب کنید که خوابی آرامش بخش را برای او به ارمغان بیاورد. موقع خرید وسایل برای سیسمونی نوزاد، سرویس تشک و پتو یکی از مهم ترین آنها هستند، چراکه خواب نوزادان با میزان رشد عقلی آنان ارتباط مستقیمی خواهد داشت و توجه به این نکته ضروری است که سلامتی کودکی که خواب و استراحت کافی ندارد همواره در معرض خطر است. با ما همراه باشید تا نکات مهم در خرید پتو نوزاد و کودک را برایتان بازگو کنیم.

یکی از مهم ترین عوامل در خرید پتو نوزاد، جنس پتو است که دارای انواع متفاوتی است:
1_ سلولی پنبه ای: این پتوها دارای سوراخ هایی هستند که باعث جریان داشتن هوا و خنک نگه داشتن بدن نوزاد میشوند. این پتوها چون از الیاف طبیعی و ارگانیک ساخته شده اند، از این‌رو برای نوزادان حساسیت ایجاد نمیکنند و به دلیل ساختار سلولی پنبه ای، در صورتیکه پتو روی صورت نوزاد هم بیفتد نوزاد دچار خفگی نمیشود. یکی دیگر از ویژگی های این پتو قابلیت شست و شوی آسان آن است که به آسانی شسته میشود و با شست و شوی مکررش، رنگ و کییفیت آن از بین نمیرود.
آکریلیک: این پتوها که پتوهای ارزانی هم هستند، از الیاف مصنوعی ساخته شده اند و شاید نوزاد شما با استفاده از این پتوها دچار حساسیت شود. دراین پتوها محلی برای رفت و آمد جریان هوا وجود ندارد. این پتوها دارای مقاومت و دوام بالایی نیز هستند.
فلانل: این پتو به معنی پشمی است که وزن کمی نیز داشته و کودک را اذیت نمیکند و نرم بودن آن به صورت و بدن کودک آسیب نمیرساند. این پتوها بسیار گرم هستند از این‌ رو در زمستان، از آنها استفاده میشود. شست و شوی این پتوها به راحتی انجام میشود، تنها مشکلی که در هنگام این پتوها وجود دارد این است که این پتوها پس از شست و شو کوتاه میشوند. پس سعی کنید پتویی را انتخاب کنید که دارای لیبل از پیش شسته شده باشد.

میکروفایبر: این پتوها نرمی و لطافت بسیار بالایی را دارند. وزن این پتوها سبک و شست و شوی آنها راحت بوده و به خاطر سبک بودن بیشتر در فصل تابستان از آنها استفاده میشود.
سایز: سایز پتوی نوزاد در انتخاب پتو بسیار مهم است. همواره سعی کنید پتویی را انتخاب کنید که نه آنقدر کوچک باشد که نتواند تمام بدن نوزاد را بپوشاند و نه آنقدر بزرگ که روی صورت نوزاد را نیز بپوشاند و باعث خفگی و گرمای بیش از حد شود.
طرح و مدل: در اوایل که کودکان درک درستی از پتو ندارند، شاید برای آنها دلهره آور باشد و مدام گریه کنند به همین خاطر برای نوزادان تازه متولد شده از کیسه خواب استفاده میکنند اما همواره توصیه ما این است که از پتو با طرح های زیبا و دوست داشتنی و از شخصیت های کارتونی محبوب برای پتو کودکان استفاده شود.
دوام و ماندگاری: همواره سعی کنید که در هنگام خرید هر وسیله ای، دوام و ماندگاری آن را نیز چک کنید تا خیالتان راحت باشد، در مورد پتوی نوزاد نیز چنین است. لازم به ذکر است که شرکت های سازنده، گارانتی یا عمر مفید وسایل را ذکر میکنند و با این کار به خرید راحت تر شما کمک میکنند.
قیمت: قیمت پتوی نوزاد بستگی به عوامل مختلفی از جمله سایز، جنس، برند، طرح و مدل آن دارد و از آنجایی که این پتو در کیفیت خواب نوزاد و سلامتی آن بسیار مهم است از این‌ رو سعی کنید که مدل های خیلی ارزان قیمت را انتخاب نکنید.

 

پتوی خزدار را بهتر بشناسید

پتو، کالایی در رده کالاهای خواب است که در انواع گوناگونی در بازار وجود دارد. این کالای خواب که جزو وسایل شخصی هر کسی به حساب می آید، کالایی است که محبوبیتش به حدی زیاد است که تاکنون هیچ کالای دیگری جای آن را نگرفته است و شاهد انواع طرح ها و مدل های گوناگونی در زمینه عرضه پتو هستیم.
یکی از انواع پتوهای پرطرفدار در بازار پتو خزدار است که از پنبه یا الیاف مصنوعی با کیفیت بالا، مانند آکریلیک اسید یا پلی استر تولید میشود که دارای پرزهای ضخیمی است و این پرزها به خز طبیعی شباهت بسیاری دارد. این پتوها به دلیل پرزهای ضخیم و گرمای زیاد آن برای روزهای سرد زمستانی بسیار مناسب است چراکه گرمایی مطلوب و دلنشین را برای فرد به وجود می آورند. الیاف های پتو خزدار بسیار مرغوب و باکیفیت است و پرز و یا خزهای آن کنده نمیشوند و هیچ گونه حساسیتی را نیز ایجاد نمیکنند. پتوهای خزدار با وجود گرمای زیادی که دارند، ضد تعریق و رطوبت است و بوی عرق را به خود نمیگیرند. پتوهای خزدار با طرح، رنگ و ابعاد گوناگون این امکان را برای خریداران خود به وجود آورده است که از آنها بعنوان روتختی، شال مبل و حتی بعنوان زیرانداز برای استراحت در شب های زمستانی، استفاده شود.
پتوهای خزدار با طرح و رنگ های گوناگون در مدل های تک نفره، دو نفره و پتوی کودک تولید میشوند که شرکت بازرگانی پتو سوپر برجسته رنگی، این پتوهای خزدار متنوع را به آسانی در دسترس همگان قرار میدهد.

پتوی خزدار را بهتر بشناسید
فروش ویژه پتو سوپر برجسته رنگی

امروزه بر کسی پوشیده نیست که پتو به عنوان یک وسیله ضروری و شخصی برای هر خانه ای کاربرد دارد. از این ‌رو بازار خرید و فروش پتو، مخصوصا پتو برجسته که توسط شرکت بازرگانی پتو سوپر برجسته رنگی انجام میشود رونق گسترده ای را در سطح کشور دارد و این شرکت، عرضه کننده پتوهای برجسته ای با طرح های گوناگون به نمایندگی ها و فروشگاه های این پتوها است. لازم به ذکر است که نرخ و قیمت پتوهای برجسته گل دار در مراکز خرید و فروشگاه های عرضه کننده بستگی به مواردی همچون ضخامت، میزان وزن و سبکی، ابعاد، طرح بندی، رنگ بندی، میزان مقاومت در برابر شست و شو و عوامل جانبی و برند تولیدکننده محصولات دارد که در سال‌های اخیر و به دلیل نوسانات مختلف بازار جهانی و همینطور بازار داخل، قیمت انواع گوناگون سرویس های خواب و پتوها افزایش یافته است. گفتنی است که یکی از آسان‌ترین راه های خرید به صورت اینترنتی است که سایت های فروش بسیاری در زمینه عرضه و فروش این قبیل کالاها در سراسر کشور درحال فعالیت هستند.

پتو گل برجسته

پتو نیکو بافت

پتو لاله

29

  1. باسلام. من تا الان چندین بار پتوی مسافرتی از همین مارک بردم و راضی بودم. اما رنگ خاکستری سفارش دادم و متاسفانه کاملا مغایرت با تصویر دارد. رنگ کرم است …

    • سلام وقت بخیر
      من برای اقامتگاه برای کارمندام سفارش دادم واقعا راضیم قیمت خوب و کیفیت بالایی داشت

    • سلام وقت بخیر
      شرکت بازرگانی پتو سوپر برجسته رنگی علاوه بر بازار داخلی، بازار کشورهای دیگر را نیز در زمینه فروش و عرضه پتو سوپر برجسته به تصرف خود درآورده است

  2. سلام عرض میکنم پتوی سوپربرجسته شما به دستم رسیدوازخریدم راضیم خاستم تشکرکنم ازسایت معتبرتون به دیگران هم پیشنهادمیکنم ازسایتتون باتشکر

  3. سلام وعرض خسته نباشید به این مجموعه خوب و دوست داشتنی که باارایه محصولات زیبا وحسن رفتار باعث شده بنده ترغیب بشم وهمیسه محصول خرید کنم

  4. سلام وقت بخیر
    من برای انبار خودم سفارش دادم واقعا رنگ‌بندی خوبی داشته خیلی راضیم که سفارش خود م رو از مجموعه شما انجام دادم.

  5. سلام وقتتون بخیر
    آیا شما صادر به کشور پاکستان هم دارین؟ میشه لطف کنید انواع پتو را جذب کنید.

  6. سلام وقت شما بخیر
    شما برای شهر های زاهدان و خوزستان ارسال دارید و هزینه ارسالتان چقدر است ؟

  7. سلام خسته نباشید
    به شما تولید کننده گرامی در این زمینه واقعا تنوع رنگ بندی محصولات شما بالا است.

  8. سلام وقت بخیر
    پتو یکی از کالاهای اساسی و مورد نیاز هر فردی است که سرمای سخت و طاقت فرسای زمستان را به گرمایی دلنشین تبدیل میکند.

  9. سلام وقت بخیر
    پتوهای سوپر برجسته رنگی را به بازار سراسر کشور تولید می شود و دارای دوام بالایی هستند

  10. سلام وقت بخیر
    امروزه پتو به یکی از کالاهای لازم و ضروری برای زندگی تبدیل شده است و لازم است در هر خانه ای با تعدادی بیشتر از، تعداد اعضای خانواده وجود داشته باشد من به تازگی از شما خرید کردم و خیلی راضی بودم ممنون.

  11. سلام وقت بخیر
    پتو گل برجسته و پتو سوپر برجسته با همکاری شرکت بازرگانی پتو سوپر برجسته رنگی به بازار عرضه که با قیمتی پایین می توانید از این مجموعه خریداری کنید

  12. پتو برجسته که توسط شرکت بازرگانی پتو سوپر برجسته رنگی انجام میشود و در صادرات هم فروش بالای را به خود اختصاص داده است

  13. سلام وقت بخیر
    پتوهای خزدار با طرح و رنگ های گوناگون در مدل های تک نفره، دو نفره و پتوی کودک تولید میشوند که شرکت بازرگانی پتو سوپر برجسته رنگی، این پتوهای خزدار متنوع را به آسانی در دسترس همگان قرار میدهد‌من از شما خرید کردم و خیلی راضی بودم.

  14. سلام وقت بخیر من از این پتو های مجموعه دیبا که طرح های زیبا خریدم واقعا با کیفیت هستند و طرحهای جذابی هم دارند

  15. سلام وقت بخیر
    پتوهای سوپر برجسته را در رنگ ها و طرح های متنوع توسط شرکت بازرگانی پتو سوپر برجسته رنگی به این کشور صادر میشود نام برد

  16. سلام وقت بخیر
    پتو سوپر برجسته رنگی علاوه بر بازار داخلی، بازار کشورهای دیگر را نیز در زمینه فروش و عرضه پتو سوپر برجسته به تصرف خود درآورده

  17. سلام وقتتون بخیر
    من برای جهیزیه خواهرم از شما خرید کردیم واقعا هم کیفیت بسیار بالایی داشتن و قیمت مناسبی داشتن.

  18. سلام وقت بخیر
    پتوی مخصوص به خود را دارد که این کالا به فراوانی توسط شرکت بازرگانی پتو سوپر برجسته رنگی در طرح ها و رنگ هایی متنوع در بازار به فروش میرسد.

  19. من از همکاری و خریدم از مجموعه شما بسیار رضایت دارم این پتو از ضخامت بالایی برخوردار است و قیمت مقرون به صرفه دارد

  20. سلام وقت بخیر
    شما ارسال به شهر تبریز دارید ؟ چند روز کاری طول میکشه تا به دستمون برسه؟

  21. سلام وقت بخیر
    پتو وسیله ای کاربردی است و هر فردی پتوی مخصوص به خود را دارد که این کالا به فراوانی توسط شرکت بازرگانی پتو سوپر برجسته رنگی در طرح ها و رنگ هایی متنوع در بازار به فروش میرسد

  22. سلام وقت بخیر از این مدل پتو برای جهیزیه دخترم چند مدل خرید کردم به صورت اینترنتی هم خیلی زود به دستم رسید هم باکیفیت بود ممنون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟