سفارش عمده پتو پریما نگار یزد

در میان کارخانجات تولیدی پتو یکی از مجموعه هایی که توانسته است فروش خوبی را رقم بزند تولیدی پتو پریما نگار یزد است. این پتوها پتوهای درجه یک و باکیفیتی هستند که در طراحی های برجسته و متنوع به بازار عرضه میگردند.

سفارش عمده پتو پریما نگار یزد توسط مراکز مربوطه انجام میپذیرد. این پتوها خصوصیات برتر دیگری دارند که شاخص های یک پتو مرغوب به شمار میروند؛ ازجمله تراکم بالای الیاف در بافت این پتوها و عدم پرز دهی و ثبات رنگ آمها نیز از این شاخصه ها است. پتو پریما در کشور ایران و شهر یزد، توسط معتبر ترین کارخانه تولیدی که از خطوط تولیدی و بافت پیشرفته پتو برخوردار است، تولید و تهیه میشود.

همه چیز درباره پتو پریما نگار یزد

همه چیز درباره پتو پریما نگار یزد

ما انسان ها یک سوم عمر ارزشمند خود را در خواب عمیق سپری میکنیم، پس بهتر است این یک سوم عمرمان، با آرامش و راحتی کامل همراه باشد یکی از وسایلی که در خواب آرام و بی دغدغه شما تاثیر بسزایی دارد پتو است. پتوها در مدل های متفاوت و طرح و رنگ های مختلفی تولید میشوند. برای اینکه همه چیز درباره پتو پریما نگار یزد را بدانید ادامه این مقاله را مطالعه بفرمایید.

پتوهای پریما یزد از دوخت بسیار خوبی برخوردار هستند و این امر باعث شده است که این محصولات طول عمر بالایی داشته باشند. این کالاهای تولید شده در بازار بسیار پرفروش هستند. یکی از دلایل محبوبیت پتو پریما، کیفیت عالی آن است. این پتوها قابلیت شست و شو را دارند و دارای رنگی ثابت هستند و دچار پرز دهی نمیشوند. پتوهای پریما را میتوان با هر سبک اتاق خوابی هماهنگ کرد؛ زیرا تنوع زیادی در رنگ بندی و طراحی این پتوها به کار رفته است. همچنین اندازه این کالاها استاندارد است و در دو اندازه یک نفره و دو نفره تولید شده اند. پتو دو نفره پریما با وزن ۳۱۰۰ گرم و در اندازه ۲۴۰ در ۲۲۰ سانتی متر و در رنگ و طرح های متنوع تولید شده و قابل تهیه است. این محصول در کارتن های ۸ عددی برای دو نفره و ۱۲ عددی برای یک نفره جای گرفته اند و شما برای سفارش عمده پتو پریما نگار یزد میتوانید آنها را در این بسته بندی ها سفارش دهید.

بررسی ساختار پتو پریما

بررسی ساختار پتو پریما

با بررسی ساختار پتمو پریما متوجه میشویم که این منسوجات میتوانند با الیاف پنبه یا الیاف مصنوعی پلی استر ساخته شوند که شما میتوانید با توجه به نیازتان نمونه ای از آن را خریداری کنید. پتوهای پریما مشخصات منحصر به فرد خود را در نوع جنس، ساختار، رنگ، دوام و… دارند. ساختار این پتو فوق العاده باکیفیت، از جنس نخ پنبه بوده و مانند تمامی پتوهای تولید شده توسط تولیدی معتبر یزد، دارای جنسی لطیف و بسیار نرم است و میتوان این نوع پتو را با توجه به علاقه مشتری، به صورت تک نفره یا دو نفره تولید کرد.

مطمئنا امروزه جنس پنبه ای اصل در پتوها به کار برده نمیشود چون در این صورت پتو قیمت بالایی خواهد داشت؛ از این رو پتوهای موجود در بازار اغلب از ترکیب پنبه و الیاف مصنوعی ساخته شده اند. اگر به دنبال خرید پتوهای گرم و نرم هستید، پیشنهاد ما خرید پتو پریما نگار یزد است.

راهنمایی جهت خرید پتو

راهنمایی جهت خرید پتو

یک پتوی خوب برای هر فرد یک نیاز اساسی است و باید هنگام خرید آن، راهنمایی های لازم در جهت نوع پتو و جنس و کیفیت آن به طور حتم صورت گیرد. راهنمایی هایی جهت خرید پتو وجود دارد که با توجه به آنها میتوان محصولی مناسب را انتخاب نمود.
باتوجه به فصل سال و آب و هوای منطقه خود بهتر است در فصول سرد سال، پتو دو لایه و در فصول گرم تر، پتو یک لایه خریداری کنید.

جنس اکثر پتوهایی که در بازار موجود هستند، اکریلیک پلی استر است و تعداد اندکی در ساختار خود پنبه، پشم و الیاف طبیعی نیز دارند. مجموعه این الیاف به کار رفته، کار نگهداری گرما در پتو را انجام میدهند. اندازه، جنس، وزن سبک و طرح و رنگ، خصوصیاتی هستند که ضمن خرید باید به آنها دقت زیادی کنید. دشوار ترین کار هم این است که چگونه کیفیت و جنس پتو را بشناسیم. برای این تشخیص، با انگشت خود روی پتو فشار دهید و منتظر آن باشید که عکس العمل را مشاهده کنید؛ اگر زود به حالت اول برگشت این یعنی پتوی خوبی را برگزیدید و بهتر است که در خرید خود تامل نکنید.

پخش کنندگان انواع پتو پریما نگار یزد

پخش کنندگان انواع پتو پریما نگار یزد

پتو پریما با طراحی گل برجسته یک پتو خوب ایرانی با یک قیمت خوب است که این برند در کارخانه پتو نگار یزد به طور پیوسته در حال بافت است. یکی از پخش کنندگان انواع پتو پریما نگار یزد شرکت معتبر دیبافت است. این شرکت توانسته است شرایط ایده آلی را برای عرضه و پخش انواع پتو به صورت عمده، ایجاد نماید.
به دلیل این که رنگ و طرح های پتو پریما نگار یزد، همواره مورد توجه خریداران پتو بوده و مورد استقبال مشتریان پر و پا قرص پتو قرار گرفته است، تولید این پتو در کارخانه های صنعتی مختلفی انجام میشوند. از جمله بهترین کارخانه های صنعتی که به تولید پتوهای برجسته پرداخته است، میتوان به کارخانه پتو یزد اشاره کرد. این کارخانه صنعتی، یکی از مهم ترین قطب های نساجی و الیاف به شمار میرود. در این کارخانه نساجی جنس الیاف بسیار اهمیت دارد وکارخانه همواره در تولید پتوهایش به کیفیت و جنس بسیار اهمیت داده است. پتوهای تولیدی این کارخانه را میتوان به طور مستقیم از کارخانه فروش در یزد خریداری کرده یا از طریق وب سایت دیبافت آنها را در انواع و طرح های مختلف مشاهده و انتخاب و خریداری نمود. سفارش عمده پتو پریما نگار یزد نیز از طریق این شرکت صورت میپذیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟