بزرگترین کارخانه انواع پتوهای ایرانی با کیفیت ممتاز

بزرگترین کارخانه انواع پتوهای ایرانی با کیفیت ممتاز محصولاتش را وارد بازار می نمایند و در دسترس مشتریان خود قرار می دهد. این شرکت، سعی می کند تا در تنوع بالایی این گونه از کالای خواب را ببافد و به فروش رساند.

در کل، پتو ایرانی اعلاء را با الیاف خوب و عالی تولید می کنند که بیشتر طبیعی و مصنوعی هستند. در هر صورت، پتوها در طرح ها، رنگ ها، کیفیت ها و همین طور برندهای گوناگونی تولید می گردند که آن ها را از مراکز فروش سراسر کشورمان به راحتی می توان به دست آورد. برای سفارش پتو نرمینه،پتوشادیلون،پتوگلبافت،پتو لاله و… به قیمت کارخانه می توانید با کارشناسان ما در سایت ارتباط بگیرید.

 

فروش عمده انواع پتو ایرانی با کیفیت عالی

بسیاری از فرشندگانی که در بازارهای متفاوتی به صورت تکی کالای خواب به ویژه پتوها را ارائه می کنند، خرید محصولات شان را به گونه کلی انجام می دهند. آن ها در تنوع بالایی به تهیه محصول می پردازند. بیشتر این عرضه کنندگان، جهت به دست آوردن یک کالای با کیفیت عالی، به خود کارخانه پتو ایرانی مراجعه می کنند.

این، بزرگترین مرجع فروش عمده پتو به قیمت کارخانه است که محصولات خود را به همه جای ایران توزیع و پخش می کند. از طرف دیگر، مراجع متفاوتی هم هستند که در انواع گوناگون، پتو ایرانی درجه1 را به فروش می گذارند. آن ها شعبه های رسمی شرکت های تولید کننده می باشند که در بیشتر کلان شهرها ایجاد شده و به ارائه خدمات مشغول اند.

می شود با مراجعه به نمایندگی پتو ارزان آن را در هر برندی که بخواهیم تهیه کنیم. از این شعبه ها به دست آوردن عمده پتو ایرانی روشا و غیره انجام شدنی است.

خلاصه این که، نوع با کیفیت این محصولات، از جنس های خوبی تولید شده اند که در بخش های بعدی، به صورت گسترده ای توضیحات مبسوطی ارائه می کنیم.

عرضه کنندگان بهترین پتو های ایرانی مسافرتی ارزان

یکی از انواع مختلف پتو ها، مسافرتی نام دارد. علت نام گذاری آن، سبک بودن و همین طور جا به جایی راحت این محصول می باشد. البته پتوهای مسافرتی نازک نیز هستند که شما هنگام سفرهای طولانی قادر خواهید بود که آن را مورد استفاده قرار دهید و با انداختن آن روی خود، دمای بدن تان را متعادل کنید و از سرما نجات یابید.

باید گفت، کاربرد این پتو ها تنها در سفرها نیست، بلکه می شود از آن در خانه نیز استفاده کرد و در فصول گرمتر هم آن را به عنوان زیرانداز و رو انداز به کار برد. روی هم رفته، چنین پتوهایی کارایی بالایی دارند. آن ها همین طور در رنگ ها، طرح ها و کیفیت های متفاوتی ساخته می شوند که در بازار به آسانی قابل دسترس هستند.

عرضه کنندگان بهترین پتوهای ایرانی مسافرتی، آن را در نرخ های ارزان نیز به فروش می گذارند. می توان با گشت و گذار در مراکزی که کالای خواب را می فروشند، پتو خانگی مسافرتی را هم به دست آورید. در هر حال، این را به یاد داشته باشید که پتو ایرانی ارزان، ممکن است که چندان جنس خوبی نداشته باشد.

به همین دلیل، ما به شما توصیه می نماییم که حتماً برای تهیه این گونه از محصول به فروشندگان معتبر آن سر بزنید. آن ها انواع پتو ایرانی را در این مدل، با قیمت مناسب برای تان ارائه می دهند.

 

 

عرضه کنندگان بهترین پتو های ایرانی مسافرتی ارزان

قیمت شگفت انگیز پتو طرحدار مرغوب در تهران

طرح در پتوها، یک موضوع مهم به شمار می رود. به همین دلیل است که برخی از برندها پتوهای طرحدار مرغوب خود را نسبت به نوع ساده گرانتر ارائه می کنند. از طرف دیگر، اگر می خواهید که با قیمت های شگفت انگیز پتوها را در مدل های متفاوتی از بازار تهران و دیگر شهرستان های دیگر به دست آورید، بایستی لیست نرخ ها را تهیه کنید.

این کار را می شود از راه های متفاوتی انجام داد. برای نمونه، به بازارهای کالای خواب سر زد و یا این که به راحتی و بدون محدودیت، وارد کانال ها و سایت های اینترنتی شد. بیشتر فروشندگان آنلاین، محصولات خود را قیمت گذاری می کنند و به این ترتیب می شود با مقایسه ای، نوع ارزان و مرغوب را تهیه کرد و خرید را هم انجام داد.

اگر بخواهیم از طرح های پتوها بگوییم، در کل می شود آن ها را به دو دسته تقسیم بندی کرد که شامل این ها می باشند:

  1. طرح گل برجسته
  2. طرح گل دار عادی و بدون برجستگی

هر کدام از این ها، دارای تنوع رنگ بالا هستند و از جانب دیگر، مدل های کاملاً متفاوتی با هم دیگر دارند.

خرید پتو ایرانی با قیمت باور نکردنی

خرید پتو قیمت عالی و باورنکردنی ایرانی را می‌شود، به اشکال مختلفی انجام داد. برای نمونه اگر خریدار عمده پتو هستید، بایستی به مراجعی که در بالا به آن ها اشاره کردیم، سر بزنید. آن ها طبعاً محصولات خود را همراه با تخفیف های ویژه در دسترس شما قرار می دهند.

از طرف دیگر، برای کسانی که به صورت تکی به خرید کالا می پردازند، توصیه می نماییم که به فروشگاه پتو ایرانی سر بزنند. این مغازه ها در سر تا سر کشورمان قابل دسترس می باشند. شما حتی در دور دست ترین نقاط قادر خواهید بود که به این عرضه کنندگان دسترس پیدا کنید و به خرید کالایی زیبا، در رنگ و طرح مناسب و ارزان بپردازید.

روی هم رفته، پتوها از جمله کالاهای خواب مهم به شمار می روند. آن ها را کارخانه جات برای فصول متفاوتی می سازند که به دو بخش از این نظر تقسیم بندی می شوند و شامل این ها هستند:

  1. پتو های یک لایه
  2. پتو های دولایه

نوع تک لایه، وزنی سبک دارد و نازک تر می باشد و به همین دلیل می شود ارزان تر آن را به دست آورد؛ نوع دولایه اما ضخیم و سنگین تر است و گرانتر هم طبعاً ارائه می شود.

 

 

کارخانه پتو

فروشندگان بهترین کیفیت پتو ایرانی در تهران

پتوهایی که از جانب برندهای ایرانی تولید می‌شوند، انواع متفاوتی دارند. هر کدام از آنها را در تهران و مناطق دیگری از کشورمان می توان تهیه نمود. بهترین نوع این محصولات، از الیاف خوبی تولید شده‌اند که می‌شود به مصنوعی و طبیعی آنها را دسته بندی کرد.

از طرف‌ دیگر، تولیدی‌ها پتوها را زیر نام‌های گوناگونی می‌سازند. مثلاً: پتو سربازی ایرانی این پتو از جنس نمد است که جهت استفاده در پادگان‌های نظامی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. در کنار این، پتوها را می‌شود به ژله ای، حوله ای و … هم دسته بندی کرد.

این تنوع، باعث گردیده تا خریداران هم بتوانند قدرت انتخاب بیشتری پیدا نمایند. از طرف دیگر، روی فروش کالا هم تأثیر مستقیمی می‌گذارد.

در هر صورت، کیفیت، حرف اول را در هر کالایی می‌زند و پتوها هم از این حیث مستثنی نیستند. بی تردید، برندهای مطرح همواره جنس کالای آنها جزو بهترین‌ها بوده است. آنها همه جا کالای خود را ارائه می‌دهند و به دست مشتریان خود می رسانند.

 

 

عرضه کنندگان بهترین پتو های ایرانی مسافرتی ارزان

بهترین و ارزانترین پتو های جنس خوب در ایران

پتو جنس خوب همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، از الیاف خوبی تولید شده است. بهترین و ارزانترین نوع این کالا را می‌شود در ایران از راه‌های گوناگونی تهیه نمود. در این زمینه فروشندگان حضوری و غیر حضوری زیادی وجود دارند که فعالیت می‌نمایند و کالای خود را به اشکال مختلفی در بازار توزیع و پخش می‌نمایند.

اما همواره مشتریان این دغدغه را داشته‌اند که چگونه یک پتوی خوب را تشخیص دهند؟ از کدام مراجع باید آن را بخرند؟ برای تهیه یک کالای خوب، بهتر است به مراجع معتبر مراجعه نمایید. اما این تنها کافی نیست باید به برخی از نکات توجه داشته باشید،ما در این جا به چند مورد از ویژگی های پتوی خوب اشاره می کنیم:

  • یک پتوی خوب هنگامی که آن را به دست می‌گیرید، نازک نمی‌باشد.
  • پتو را بکشید و ببنید چه قدرت کشسانی دارد.
  • از خرید پتوهایی که پرز می‌دهند خودداری نمایید.
  • توجه داشته باشید که نوع مرغوب کالا، نخی که با آن کنارهایش را می‌دوزند، همرنگ زمینه پتو باشد.
  • سایز آن استاندارد بوده و سرکجی نداشته باشد.
  • از همه مهمتر این است که به نشان‌های استاندارد ملی توجه کنید.

 

عرضه کنندگان بهترین پتو های ایرانی مسافرتی ارزان

شرکت پخش مستقیم پتو ایرانی پسرانه

شرکت‌های تولیدی پتو، محصولات خود را برای رده‌های سنی متفاوتی تولید می‌نمایند. هر رده سنی به اقتضای زمان و شرایط، مدل و رنگ خاصی را می پسندند. طبیعی است که رنگ و طرح دخترانه با پسرانه یا بزرگسالان فرق داشته باشد.

این پتو ها در تنوع بالایی کالاهایی را ارائه می‌دهند. خرید به این صورت مناسب است و می توان نوع اصل کالا را تهیه نمود.

 

 

 

خریدار بهترین جنس پتو عروسکی با قیمت خوب

پتوهایی که به عروسکی شهرت دارند، اغلب برای کودکان در نظر گرفته می‌شوند. آن ها را می‌توانید به دو نوع اصلی دسته بندی کرد. یکی که دارای کلاه است، دیگری ساده و در طرح‌های مختلفی از شخصیت‌های گوناگونی کارتونی و… ارائه می‌گردد.

خریدار بهترین جنس این‌گونه از پتو با قیمت خوب می‌تواند به مراجع متفاوتی که در شهرهای گوناگونی در کار عرضه سیسمونی و کالای خواب نوزادان هستند، مراجعه نموده و خرید خود را انجام دهید.

 

 

عرضه کنندگان بهترین پتو های ایرانی مسافرتی ارزان

فروشگاه مستقیم پتو ایرانی جنس خوب

برخی از کارخانه‌های تولیدکننده پتوهای ایرانی، محصولات خود را علاوه بر اینکه توسط نمایندگی‌های رسمی خود به شکل مستقیم و بدون واسطه ارائه می‌ نمایند، آن را به وسیله برخی از فروشگاه‌های معتبر به فروش می گذارند.

از طریق این عرضه‌کنندگان می‌شود جنس مناسب پتو را پیدا نمود. عمدتاً چنین کالایی را شرکت‌های گوناگون تجاری تهیه می‌نمایند که در کار صادرات پتو ایرانی هستند. پتو تک نفره ایرانی و همین طور نوع دو نفره را تهیه کرد که هر یک از آنها سایزهای مشخص خود را دارا می‌باشند.

در کل، فروشگاه‌های زیادی در گوشه و کنار شهرهای مختلف کشورمان را می‌توان یافت در کار عرضه مستقیم پتو ایرانی جنس خوب می‌باشند.

معرفی برند های معتبر پتو ایرانی

پتو ایرانی را برندهای مختلف و معتبری تولید می‌نمایند. آنها در اقصی نقاط کشورمان فعالیت می کنند و طرح‌های متفاوتی را که در بازار مشاهده می نمایید، تولیدات این برندها به حساب می‌ رود. با اندکی جستجو در بازار می‌توان به آسانی با برندهای مختلف تولید‌کننده پتو آشنایی حاصل کنید. آنها بهترین کالا را تولید می نمایند.

آنچه برای برندهای معتبر ارزش دارد، این است که رضایت خاطر مشتریان خود را جلب نماید. باعث می‌شود که فروش بالایی را کسب نمایند و در خاطر مصرف کنندگان باقی بماند. در این جا به چند برند پتو ایرانی معروف اشاره می نماییم که پتوهای آن در بازار، به شکل گسترده ای توزیع و خرید و فروش می شوند:

  • پتو نیکوباف
  • پتو روشا
  • پتو شادیلون
  • پتو ایرانی مریم
  • و غیره

 

عرضه کنندگان بهترین پتو های ایرانی مسافرتی ارزان

آشنایی با انواع مدل های پتو با برند ایرانی

پتوهایی را که برندهای ایرانی تولید می‌نمایند، دارای مدل های متنوعی می‌باشند. عموما در طرح‌های گل‌دار، گل برجسته، ساده، گل درشت، گل‌ریز، طرح فانتزی و غیره مشاهده نمود.

برای آشنایی بیشتر با انواع مدل های پتو با برندهای ایرانی، می توانید به سایت های اینترنتی مراجعه کنید که در آن تنوع زیادی از چنین محصولاتی وجود دارد و در عین زمان، ارائه هم می شود.

هر چه یک شرکت بتواند در مدل های گوناگونی به ارائه محصولات خود بپردازد، طبعاً خواهد توانست که فروش بیشتری پیدا کند و به این ترتیب، شمار مشتریان خود را بالا ببرد.

 

 

عرضه کنندگان بهترین پتو های ایرانی مسافرتی ارزان

سایز های مختلف پتو برای تمام سنین

سایز پتو، یک مسئله بسیار مهم می‌باشد. طبعاً پتوهای کوچک برای افراد بزرگسال مناسب نمی‌باشد.همینطور که پتوهای بزرگ، برای نوزادان و کودکان مناسب نیست حتی ممکن است برای آنها خطرناک باشد.

اما در این زمینه استانداردهایی وجود دارد. برای نمونه پتوهای یک نفره را عمدتاً بین سایزهای مختلف 150*220 و 160*220 می‌توان پیدا نمود. سایز پتوهای دو نفره بیشتر 240*220 و 240*200 است. اینها پتوهایی هستند که برای تمام سنین اعم بزرگسال و نوجوان مناسب می‌باشند.

اما برای نوازدان و کودکان اغلب پتوهایی در اندازه‌های 110*140 و 80*110 تولید می‌شود.

 

 

 

5

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟